Jump to content

Przewody zapłonowe


pawka35

Recommended Posts

Witam.

Jako że moja wyszukiwarka nic nie znalazła stąd moje pytanie.Profilaktycznie chcę zmienić przewody , w sklepach wiadomo; każdy chwali swoje a bazując na Waszych doświadczeniach będzie mi łatwiej podjąć decyzje

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Sugeruję zakręcić się za przewodami firmy SEIWA i NGK.

Nie polecam BOSCHA, JC HT-Lead oraz SENTECHA.

Oczywiście wybór należy do ciebie . . . polecane przeze mnie firmy nie są najtańsze.

Wszyscy jednak oferują osłony - izolacje silikonowe, jednak najważniejszy jest rdzeń.

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Do JC jestem zrażony po tym jak zakupiłem do legasia 92 i jeden od początku był pęknięty/wymienili/ a drugi przy szarpnięcich luzem sobie wyskakiwał.Co go Boscha to jak mawiał mój znajomy mechanik cyt".nie wkłada się niemieckich części do japońców a japońskich do innych aut"

Link to comment
Share on other sites

jak mawiał mój znajomy mechanik cyt".nie wkłada się niemieckich części do japońców a japońskich do innych aut"

 

no wlasnie wiec nie widze powodu aby robic kombinacje.Zamowic w serwisie-bedzie troszke drozej ale za to wiadomo ze ok i masz problem z glowy na co 100tys lub wiecej .

Jak dla mnie nie ma co oszczedzac 100 zl a poznie sie zastanawiac czemu auto przerywa nie jedzie itp. itd.

Link to comment
Share on other sites

Ja wymieniłem sobie na Magnecor KV85 (średnica zewnętrzna 8,5mm i rdzeń 2,5mm)i jestem zadowolony - auto jeździ dobrze, poza tym spełniją Wasze warunki, hehe :D Są czerwone :lol: i wszystkie długości, końcówki idalnie pasują, kosztowały 70 funtów wiec chyba nie są najtańsze.

http://www.magnecor.com/magnecor1/main.htm

 

magnecor.jpg

 

To te drugie od dołu

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie nie ma co oszczedzac 100 zl a poznie sie zastanawiac czemu auto przerywa nie jedzie itp. itd.

Za Boscha zapłacisz 70zł, a za oryginały ktoś tu wspominał pod 400zł, więc różnica jest ogromna. Oczywiście masz racje, co do jakości wykonania kabli-sam jeździłem na Boschu i mam dwojaką opinie o tym produkcie. Z jednej strony silnik pracuje bez zarzutów i nie sprawia żadnego kłopotu, z drugiej strony sposób wykonania kabli (a w zasadzie końcówek) woła o pomstę do nieba. Końcówki zupełnie nie zaślepiają gniazd świecy, przez co cały syf wpada tam do środka. Nawet nie chcę myśleć, co by sie stało jakbyś nie wiedząc o tym, wymieniał świece bez porządnego odessania tego piasku i innego badziewia z gniazda. Także decyzję co do kabli pozostawiam kupującemu.

 

pzdr

Seb@

Link to comment
Share on other sites

To akuratnie przecwiczyłem na swojej kieszeni,gdzie przez 1.5roku nikt nie potrafił zdiagnozować dlaczego moje antyczne Mitsu pali 10-15l i nie ciągnie,aż moja upierdliwość zmusiła gościa w warsztacie do wysiłku umysłowego i zamiast kapitalki silnika/na którą mnie naciskał/zmienił 1-słownie jeden przewód i auto wróciło do życia

Link to comment
Share on other sites

pawka35, no wiec co jak co ale sam chyba dales sobei odpowiedz. Przerobilem i ja i pare innych znanych mi osob akcje z kablami i za kazdym razem konczylo sie ze najlepszy orginal.do nie jest cos co wymieniasz raz w miesiacu tylko raz na x lat.

Link to comment
Share on other sites

Tu jest cały wątek o przewodach zapłonowych

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=111029

Ja to przerabiałem dokładnie i mamy taki sam model :)

 

Do Medbrytów nie mam żadnych zastrzeżeń a przejechałem na nich ok 4 tys mil i kosztowały 180 zł.

http://www.medbryt.com.pl/poddzial.php? ... lu=142&s=0

Link to comment
Share on other sites

Carfit, masz Magnecory?

 

do GT 99 aktualnie nie mam na stanie (czekam na dostawę) do starszych GT są :cool:

Link to comment
Share on other sites

do GT 99 aktualnie nie mam na stanie (czekam na dostawę)

Czekam na info jak się pojawią. Przy okazji przypominam o oleju i żałuj, że nie jedziesz z nami :evil::mrgreen:

 

bardzo żałuję, no ale cóz :evil:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Moją Subaryne kupiłem w lecie Impreza 1.6 MY99 i pracowała dobrze kłopoty zaczeły się jesienią i zimą przy zimnym silniku szarpał i przerywał a maska nad cewką była trochę okopcona pyłem pomyślałem ze trzeba wymienic przewody zapłonowe na nowe długo szukałem aż dopasowali mi JC od Hondy crx jeden z najkrótszych był trochę naciągnięty ale dolegliwosci ustąpiły. I następnego lata akumlator mi się "zeszczał" wymieniłem na nowy a elektrolit spłukałem obficie wodą co by nie żarło blachy na drugi dzień padaczka zglądam pod maskę a tu zerzarty kapturek przewódu zapłonowego ten najbliższy koło akumulatora no i lipa dobrze że te stare nie wyrzuciłem to jakoś mogłem jeżdzić. Następne przewody zamówiłem u dilera takie jak majabyć dobierane po numerze VIN i te są najlepsze ale za oryginal się drogo placi 340zł z przesyłką.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...