pawka35 Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Witam. Jako że moja wyszukiwarka nic nie znalazła stąd moje pytanie.Profilaktycznie chcę zmienić przewody , w sklepach wiadomo; każdy chwali swoje a bazując na Waszych doświadczeniach będzie mi łatwiej podjąć decyzje Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Ładnie wyglądają czerwone Oczywiście żartowałem :razz: Podstawa, to aby pasowały na długość i końcówkami :wink: Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawka35 Posted December 17, 2007 Author Share Posted December 17, 2007 Z czerwonymi trafiłeś,też mi się podobają. A tak na poważnie zastanawiam się między JC, NGK i JANMOR.Chciałbym poznać Wasze opinie,no chyba że to szmelc i polecacie coś innego Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Sugeruję zakręcić się za przewodami firmy SEIWA i NGK. Nie polecam BOSCHA, JC HT-Lead oraz SENTECHA. Oczywiście wybór należy do ciebie . . . polecane przeze mnie firmy nie są najtańsze. Wszyscy jednak oferują osłony - izolacje silikonowe, jednak najważniejszy jest rdzeń. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Mam JanMory w Forku i na razie spisują się dobrze. Nie wiem czy przypasujesz NGK, a JC jak kupiłem to nie miały nawet porządnych Subarowych końcówek z kapturkiem, więc oddałem od razu Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 pawka35, kup orginaly bo wcale nie sa takie drogie bo casem z tymi innymi " markowymi " lubia byc jaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawka35 Posted December 17, 2007 Author Share Posted December 17, 2007 Do JC jestem zrażony po tym jak zakupiłem do legasia 92 i jeden od początku był pęknięty/wymienili/ a drugi przy szarpnięcich luzem sobie wyskakiwał.Co go Boscha to jak mawiał mój znajomy mechanik cyt".nie wkłada się niemieckich części do japońców a japońskich do innych aut" Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 jak mawiał mój znajomy mechanik cyt".nie wkłada się niemieckich części do japońców a japońskich do innych aut" no wlasnie wiec nie widze powodu aby robic kombinacje.Zamowic w serwisie-bedzie troszke drozej ale za to wiadomo ze ok i masz problem z glowy na co 100tys lub wiecej . Jak dla mnie nie ma co oszczedzac 100 zl a poznie sie zastanawiac czemu auto przerywa nie jedzie itp. itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Ja wymieniłem sobie na Magnecor KV85 (średnica zewnętrzna 8,5mm i rdzeń 2,5mm)i jestem zadowolony - auto jeździ dobrze, poza tym spełniją Wasze warunki, hehe Są czerwone i wszystkie długości, końcówki idalnie pasują, kosztowały 70 funtów wiec chyba nie są najtańsze. http://www.magnecor.com/magnecor1/main.htm To te drugie od dołu Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Magnecor to już "kawior" jest :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawka35 Posted December 17, 2007 Author Share Posted December 17, 2007 A nasze serwisy co propomują,chodzi mi o ceny i markę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebastianZ1 Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Jak dla mnie nie ma co oszczedzac 100 zl a poznie sie zastanawiac czemu auto przerywa nie jedzie itp. itd. Za Boscha zapłacisz 70zł, a za oryginały ktoś tu wspominał pod 400zł, więc różnica jest ogromna. Oczywiście masz racje, co do jakości wykonania kabli-sam jeździłem na Boschu i mam dwojaką opinie o tym produkcie. Z jednej strony silnik pracuje bez zarzutów i nie sprawia żadnego kłopotu, z drugiej strony sposób wykonania kabli (a w zasadzie końcówek) woła o pomstę do nieba. Końcówki zupełnie nie zaślepiają gniazd świecy, przez co cały syf wpada tam do środka. Nawet nie chcę myśleć, co by sie stało jakbyś nie wiedząc o tym, wymieniał świece bez porządnego odessania tego piasku i innego badziewia z gniazda. Także decyzję co do kabli pozostawiam kupującemu. pzdr Seb@ Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Świece i przewody to podstawa właściwej (równej) pracy silnika. Dlatego nie warto oszczędzać na niedrogich elementach - częściach. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawka35 Posted December 17, 2007 Author Share Posted December 17, 2007 To akuratnie przecwiczyłem na swojej kieszeni,gdzie przez 1.5roku nikt nie potrafił zdiagnozować dlaczego moje antyczne Mitsu pali 10-15l i nie ciągnie,aż moja upierdliwość zmusiła gościa w warsztacie do wysiłku umysłowego i zamiast kapitalki silnika/na którą mnie naciskał/zmienił 1-słownie jeden przewód i auto wróciło do życia Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 pawka35, no wiec co jak co ale sam chyba dales sobei odpowiedz. Przerobilem i ja i pare innych znanych mi osob akcje z kablami i za kazdym razem konczylo sie ze najlepszy orginal.do nie jest cos co wymieniasz raz w miesiacu tylko raz na x lat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NUFI Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Tu jest cały wątek o przewodach zapłonowych http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=111029 Ja to przerabiałem dokładnie i mamy taki sam model Do Medbrytów nie mam żadnych zastrzeżeń a przejechałem na nich ok 4 tys mil i kosztowały 180 zł. http://www.medbryt.com.pl/poddzial.php? ... lu=142&s=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Magnecor to już "kawior" jest Wydaje mi się, że Carfit mi ostatnio takie wciskał. Podobno maja gwarancje na 10 lat :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Magnecor to już "kawior" jest Wydaje mi się, że Carfit mi ostatnio takie wciskał. Podobno maja gwarancje na 10 lat :roll: Ano słyszałem o tej wiecznej gwarancji :wink: Ale dopiero teraz mi się to przypomniało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Carfit, masz Magnecory? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Carfit, masz Magnecory? do GT 99 aktualnie nie mam na stanie (czekam na dostawę) do starszych GT są :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 do GT 99 aktualnie nie mam na stanie (czekam na dostawę) Czekam na info jak się pojawią. Przy okazji przypominam o oleju i żałuj, że nie jedziesz z nami Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 do GT 99 aktualnie nie mam na stanie (czekam na dostawę) Czekam na info jak się pojawią. Przy okazji przypominam o oleju i żałuj, że nie jedziesz z nami bardzo żałuję, no ale cóz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 carfit, jak będziesz miał do GT99 to podaj mi ceny na PW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylwo Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Moją Subaryne kupiłem w lecie Impreza 1.6 MY99 i pracowała dobrze kłopoty zaczeły się jesienią i zimą przy zimnym silniku szarpał i przerywał a maska nad cewką była trochę okopcona pyłem pomyślałem ze trzeba wymienic przewody zapłonowe na nowe długo szukałem aż dopasowali mi JC od Hondy crx jeden z najkrótszych był trochę naciągnięty ale dolegliwosci ustąpiły. I następnego lata akumlator mi się "zeszczał" wymieniłem na nowy a elektrolit spłukałem obficie wodą co by nie żarło blachy na drugi dzień padaczka zglądam pod maskę a tu zerzarty kapturek przewódu zapłonowego ten najbliższy koło akumulatora no i lipa dobrze że te stare nie wyrzuciłem to jakoś mogłem jeżdzić. Następne przewody zamówiłem u dilera takie jak majabyć dobierane po numerze VIN i te są najlepsze ale za oryginal się drogo placi 340zł z przesyłką. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawka35 Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 A testował ktoś może przewody ProSpark bo znalazłem coś takowego w necie i ludziska ponoć to chwalą. ps.JC to zło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.