bubble Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Ja sobie śmigam na ProSpark. Żadnych zastrzeżeń. Próbowałem Sentechów i Boscha - kiepskie bardzo. Jeżdżę na LPG, więc złe przewody od razu "wyłażą". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 GeOrGe, a czemu nie wybrałeś tych najgrubszych Magnecorów R-100 Racing? Wyglądają kozacko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Wiem, ale miałbym problem z ich dostaniem a ja nienawidze czekać na części Te też kozacko wyglądają a 10mm mają tylko grubszą izolację Edit: A, zapomniałem że też chciałem aby te nowe kable pasowały do uchwytów. Bałem się że bedą za grube. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 http://moto.allegro.pl/item300265310_pr ... 2_16v.html Co sądzicie o tych? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 pawka35, te z fotki to raczej nie od Subaru. Kup oryginalne, będzie najlepiej Wiem, ze zakup może boleć, ale to się robi raz na kilka lat, a ile nerwów się oszczędza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Tak z ciekawości chciałem się dowiedzieć czy ktoś już się z takowymi spotkał bo ProSpark-a ma trochę osób a tu taka nazwa egzotyczna.Ja mam zamiar wziąć orginały tylko najpierw czeka mnie wymiana napędu prędkościomierza i uszczelniaczy w silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 A wie ktoś może gdzie można zanabyć przewody NGK do legacy 2,5 z 98 roku? byłbym wdzięczny za jakiś konkretny kontakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Ja szukałem do swojego i NGK i SEIWA ,pszeszukałem neta i do dzisiejszego nic nie znalazłem więc chyba będę zmuszony skorzystać z orginalnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 krystek, Jak jakiś czas temu szukałem tych drutów, to dzwonili do importera NGK czy jakoś tak i okazało się, że sprowadzają tylko do wersji turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 a jak to jest z rodzajami kabli, tzn są różnice w zależności od pojemności silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 A jednak namieszałem trochę, wedle katalogu NGK, kabel do silników 1,6 - 2,2 są takie same, niezależnie czy wolnossące czy turbo... Dziwne bo wydawało mi się, że w DOHC nieco inaczej są mocowane... Do Legacy 2,5 brak danych. Weź oryginalne by Subaru, niewiele droższe a spokój będziesz miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 W GT są dwa rodzaje w zależności od położenia cewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 GeOrGe, w ogól warto napisać, że do GT są z cewką na kablu a wolnossące mają sam drut, dziwny ten katalog NGK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.X Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 W zeszłym roku zmieniłem przewody w Subarku na Janmory (niebieskie). Po jakimś czasie czasie zacząłem zauważać, że na luzie silnik nierówno pracuje i delikatnie "huśta" samochodem (mam automatyczną skrzynię biegów). Przy włączonym biegu i wciśniętym hamulcu, obroty trochę spadają i nie odczuwam podobnego syndromu. Nie przypominam sobie wcześniej, żeby coś takiego miało miejsce, choć tu nie mam pewności. Przewody są na pewno za długie, pomimo, że dobrane wg. VINu. Czy mogą one mieć wpływ na nierówną pracę silnika jeżeli są źle dopasowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Jasne,wiele osób pisało że Janmor to zło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Panowie a co ja mam kurczaki założyc do legacy 1994 1.8 z gaziorkiem ,przeczytałem wsio wżtki i posty na temat przewodów i żadnych konkretnych informacji nie dostrzegłem... a świece NGK o ile dobrze zrozumiałem będą dobre... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 W GT są dwa rodzaje w zależności od położenia cewki -98 ma inaczej mocowaną cewkę niż 99-, stąd różnica w kablach....pozdro PAWKA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Przeklejam z tego wątku poniżej ...: 1. Jeśli chodzi o świeczki to sprawa jest jasna i prosta - NGK, 2. kable WN - otóż BERU stworzyło nową serię kabli w tym również do subaru (oznaczenie ZEF 1528 - nie wiem czy przeznaczone są do wszystkich modeli H4), które w IC stoją 220 zł / kpl, postanowiłem się poświęcić :wink: i przetestować te kable, dlatego je zakupiłem i założyłem ... no i wszystko jest w jak najlepszym porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandurek Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Popieram poprzednika W 100% mogę polecić przewody BERU, pasują idealnie (można powiedzieć jak oryginał) zero problemów z montażem. W moim przypadku zastosowałem ZEF 1561..... cena o ponad połowę niższa od org. No i jak narazie sprawują się dobrze.... ps. Za to zdecydowanie nie polecam The Leader..... nie zaślepiają komór świec :!: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Popieram Beru.nie wiem kto je teraz na prawdę produkuje,ale na 99 % sa oryginalne w mojej astrze GSI z 1992 r. i dalej auto chodzi bez zarzutu.Dodatkowo mam drugie z byłego kadetta GSI 1989r i te pracują całkiem dobrze.A to juz 22 lata :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Też polecam Magnecory, mam KV85. Drogie ale spokój na długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Dobra dobra - i tak wszyscy wybierają po kolorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
momik Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Podepne sie bo mnie czeka zakup przewodów Jest tutaj kilka wątków na temat przewodów i są rózne opinie, starałem sie przeczytac wszystkie ale z racji tego że opinie sa zróznicowane i co chwila sie coś zmienia to trochę mam zamieszania w głowie. Chciałem więc podpytać czy dobrze zrozumiałem, że nalezy kupić NGK, lub Beru, lub Denso, lub Magnecor lub oryginały z serwisu, natomiast reszta przewodów to złooooo...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Chciałem więc podpytać czy dobrze zrozumiałem, że nalezy kupić NGK, lub Beru, lub Denso, lub Magnecor lub oryginały z serwisu, natomiast reszta przewodów to złooooo...? Nowych Beru nie znam, stare nie cieszyły się dobrą opinią ale...może jest tak samo, jak ze starymi AG i nowymi, czyli przepaść. Gdybym miał rekomendować po własnych (i cudzych również ) doświadczeniach to stawiałbym na : - oryginał OEM , - Magnecor (kawior). Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 [ http://img90.imageshack.us/img90/5207/image00001rz0.jpg ] Do do GT? Wolnyssak ma chyba o połowe dłuższe fajki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się