Skocz do zawartości

Nasze doświadczenia z jazdy Subaru e-BOXER


Paweł L

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem tylko zauważyć, iż jest kilku Forumowiczów którzy nie posiadają już Subaru jednak zaglądają na forum i często piszą o zaletach nowych Subaru, które jednak dla ich potrzeb nie wystarczały, zaś nabyli auta innej marki, które w pewnych kategoriach wygrywają z Subaru, w innych nie. Piszę o tym, gdyż można to robić bez prowokowania zbędnych wybuchów emocji i "udowadniania" sobie i innym pewnych racjo. W powszechnej opinii nowe Subaru przegrywają dynamiką (szczególnie przy wyższych prędkościach), jednak są nie do pobicia jeśli chodzi o napęd, zawieszenie i praktyczność. No i cena też nadal robi swoje. Nie rozumiem tylko, dlaczego jako osoba jeżdżąca spokojnie, bez ciągłego parcia na prędkość, wynik, setne sekundy do setki mam się czuć gorzej od użytkowników ze sportowym zacięciem? Każdy ma inny sposób na dawkowanie adrenaliny, ja lubię swoim dostojnym OBK wjechać w głęboki śnieg gdzie inni płaczą, wyjąć narty BC, wleźć tam gdzie inni nie wejdą a potem liczyć przyspieszenie pomiędzy drzewami :) i nikogo, nikogo nie traktuję z góry tyko dlatego że ma inne przyzwyczajenia. A jeśli nie wyrobię na zakręcie, to na 99,9% będę jedynym poszkodowanym, co też chyba jest istotne. 

  • Super! 1
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Kristofor napisał(a):

Chciałem tylko zauważyć, iż jest kilku Forumowiczów którzy nie posiadają już Subaru jednak zaglądają na forum i często piszą o zaletach nowych Subaru, które jednak dla ich potrzeb nie wystarczały, zaś nabyli auta innej marki, które w pewnych kategoriach wygrywają z Subaru, w innych nie. Piszę o tym, gdyż można to robić bez prowokowania zbędnych wybuchów emocji i "udowadniania" sobie i innym pewnych racjo. W powszechnej opinii nowe Subaru przegrywają dynamiką (szczególnie przy wyższych prędkościach), jednak są nie do pobicia jeśli chodzi o napęd, zawieszenie i praktyczność. No i cena też nadal robi swoje. Nie rozumiem tylko, dlaczego jako osoba jeżdżąca spokojnie, bez ciągłego parcia na prędkość, wynik, setne sekundy do setki mam się czuć gorzej od użytkowników ze sportowym zacięciem? Każdy ma inny sposób na dawkowanie adrenaliny, ja lubię swoim dostojnym OBK wjechać w głęboki śnieg gdzie inni płaczą, wyjąć narty BC, wleźć tam gdzie inni nie wejdą a potem liczyć przyspieszenie pomiędzy drzewami :) i nikogo, nikogo nie traktuję z góry tyko dlatego że ma inne przyzwyczajenia. A jeśli nie wyrobię na zakręcie, to na 99,9% będę jedynym poszkodowanym, co też chyba jest istotne. 

W punkt :-) I Super o to mi chodzi.  Pozdrawiam.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodźcie po forach. Piszcie i czytajcie. Udostępniajcie. Po to one są.

Ale nie używajcie proszę hejtu, wyśmiewania i szydzenia. 

Do wyżycia się są inne miejsca. Siłownia, bieganie, jazda na rowerze lub skoki ze spadochronem.

Hejtu w necie jest tak dużo że zalewa nas wszędzie od reklam po ulubione filmy i samochody.

Użytkownicy słowo pisane jest trudne bo nadaje bardzo łatwo agresywny ton w stosunku do rozmówcy.

Nawet delikatne napisanie czegoś może wywołać burzę. I po co. Ja nie mówię że jestem bez winy. Ale staram się podkreślać kilka zwrotów w moich wypowiedziach : moim zdaniem, chęć pomocy, bez urazy i to tylko moje zdanie i opinia :-). Dodaję często uśmieszki właśnie po to żeby przekazać dobry ton mojej wypowiedzi. Nie zmuszam, nie wmawiam a już w szczególności nie wyśmiewam ani osoby ani jego własności. Czy to auto dom czy ubiór. To jej osobisty wybór i sprawa. 

 

Wracając do E-boxera :-) nie wiem o co chodzi ale ostatnio ruszając i przyśpieszając 0-60 ma naprawdę kopa. Jak włączę sport to nie odstaje od innych szybkich marek :-). Jak kupowałem to w salonie mi mówili że tam jest komputer który dostosowuje się do trybu jazdy kierowcy i że to trochę trwa. No ale czyżby 30 tyś km ? hahahaha No ale to subaru nie zdziwiłbym się. Czy też zauważyliście tego typu objawy czy to tylko moje subiektywne wrażenie. ?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Kristofor napisał(a):

Piszę o tym, gdyż można to robić bez prowokowania zbędnych wybuchów emocji i "udowadniania" sobie i innym pewnych racjo. W powszechnej opinii nowe Subaru przegrywają dynamiką (szczególnie przy wyższych prędkościach), jednak są nie do pobicia jeśli chodzi o napęd, zawieszenie i praktyczność.

Nikt tu w ostatnich dniach nie komentował dynamiki e-boxera. Dyskusja dotyczyła padających akumulatorów.

Opisywane "cudowne" środki mające zaradzić problemowi lansowane przez forumowicza @Email48, plus usprawiedliwianie producenta budzą śmiech i szyderę. Rozumiem że miłość bywa ślepa, ale zwalanie problemu na alarm, niedouczonych mechaników, kluczyk itd....

Za chwile dojdziemy do tezy że padające aku to nie wina Subaru tylko zorzy polarnej. :biglol:

 

33 minuty temu, Email48 napisał(a):

Ale nie używajcie proszę hejtu, wyśmiewania i szydzenia. 

Bardzo słusznie, ale może czas zacząć od siebie i ograniczyć hejtowanie ASO i właścicieli aut innych marek niż jedynie słuszna.

 

 

W dniu 23.02.2023 o 19:21, Email48 napisał(a):

Ad.2 Toyota to auto dla taksówkarza, dziadka, standardowego taty co ma auto żeby mu mało paliło i to główny powód oraz dla futbol mamy wożącej dzieci do szkoły.

 

 

W dniu 24.02.2023 o 09:25, Email48 napisał(a):

Tylko nadal to nie wina marki SUBARU a polskiej obsługi i aso. A to diametralna różnica. Nie umieją, nie wiedzą i nie wyrażają chęci prawdziwej pomocy....

 

22 godziny temu, Email48 napisał(a):

hahaha to żart nie wiem ile trwają szkolenia mechaników i czy w ogóle są ale po wizytach w salonach subaru odnoszę wrażenie że kiedyś umieli naprawiać forki MY98-MY06 ... no a potem już tylko uczyli się wmawiać klientom że diesel nie padnie, że sprzęgło tak trzeba często wymieniać, że olej w CVT jest dożywotni, że oleju nie trzeba wymieniać co 10 tyś, że forek turbo może wziąć 2 litry oleju na 100 km i to jest normalne :-), a czasem wcale nie bierze i to też jest normalne.  OJ .... tak to są nasi super mechanicy ASO subaru :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż na nerwy i zaciętość nic się nie poradzi.... trzeba poczekać aż @Jaca68 przekieruje swoje nerwy w inny kanał społeczności :-).:) . Już bez komentarza bo co nie napiszę to i tak szanowny kolega Jaca przekieruje swój tok hejtowego rozumowania przeciwko mojej osobie. :yahoo:Trzeba Pana przeczekać.... współczuję, że musisz się tak męczyć tym myśleniem o tych "beznadziejnych nowych subaru" i jeszcze tak bardzo się denerwować tym, że ktoś te auta lubi :-). hej hej. Mnie osobiście bawi twoja postawa i brak zrozumienia innych na forum publicznie. :-( . jak chcesz to pisz do mnie na priv bo szkoda zaśmiecać wątku. 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłączanie bez kluczykowego dostępu do auta.

Opisane poniżej.

Najpierw trzeba ustalić kod pin. Czyli dostęp do auta przez naciśnięcie malutkiego przycisku po prawej stronie klapy bagażnika. Ustalasz 5 cyfrowy pin (albo 4 cyfrowy nie pamiętam dokładnie) i jak to masz możesz dostać się do auta w ogóle bez kluczyka :-).

No i po tym możesz wyłączyć dostęp bez kluczykowy. Wtedy żeby otworzyć auto mamy kilka możliwości:

 

- przycisnąć przycisk otwierania/zamykania na pilocie- jak w dawniej w autach.

- otworzyć kluczykiem

- otworzyć kodem pin przyciskiem obok otwierania klapy.

 

Żeby natomiast uruchomić auto trzeba dotknąć kluczykiem przycisku start stop. Tak samo jak to trzeba zrobić jeśli rozładuje się bateria w pilocie. Wedy też można odpalić auto dotykając kluczykiem do przycisku.

 

 By operating the access key fob

If you have registered a PIN code for PIN Code Access, you can disable the keyless access function by operating the access key fob. For details about registering a PIN code, refer to “Unlock using PIN Code Access”.

  1. Open the driver’s door.
  2. Rotate the lock lever toward the lock position.

    Subaru Forester. Disabling functions

  3. Press and hold the Subaru Forester. Disabling functions button and Subaru Forester. Disabling functions button on the access key fob simultaneously for more than 5 seconds.

    A chirp will sound, and the function will be disabled.

By operating the driver’s door

Subaru Forester. Disabling functions

Subaru Forester. Disabling functions

A chirp will sound, and the functions will be disabled.

NOTE

In steps 4 and 6, press the power door locking switch slowly. If the switch is pressed quickly, the functions may not be disabled.

  • Dzięki! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle się to czyta, straszy jad zionie od patofanów …..

Email48 – podzielam Twój entuzjazm do modelu i marki, FSK jest moim kolejnym Subaru i cieszę się z jazdy tam samochodem.

Nie jestem rajdowcem i mam trochę wyobraźni, więc dla mnie jego dynamika jest wystarczająca.

Doceniam za możliwości jazdy właśnie w takim terenie i warunkach (szkoda, że zima trawa tak krótko):

https://forum.subaru.pl/topic/1475-jak-kto%C5%9B-o-subaru-pisze-to-my-poczyta%C4%87-lubimy/?do=findComment&comment=3217581

Dzięki za twój research w sieci:)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, e-555 napisał(a):

Źle się to czyta, straszy jad zionie od patofanów …..

Email48 – podzielam Twój entuzjazm do modelu i marki, FSK jest moim kolejnym Subaru i cieszę się z jazdy tam samochodem.

Nie jestem rajdowcem i mam trochę wyobraźni, więc dla mnie jego dynamika jest wystarczająca.

Doceniam za możliwości jazdy właśnie w takim terenie i warunkach (szkoda, że zima trawa tak krótko):

https://forum.subaru.pl/topic/1475-jak-kto%C5%9B-o-subaru-pisze-to-my-poczyta%C4%87-lubimy/?do=findComment&comment=3217581

Dzięki za twój research w sieci:)

Dzięki @e-555 :-). Miłego dnia wszystkim i udanego zbliżającego się weekendu :-). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś 3 tygodnie temu na trasie do Szczecina i trochę potem jeszcze przez miasto...jechał Forester SK w tym samym kierunku co ja (nie machałem, świnek nie widziałem a jak widzę świnki i pomacham to "paczom" na mnie kierownicy tych oświniaczonych aut jak na idiotę, więc praktycznie przestałem pozdrawiać kogokolwiek:unsure: - widocznie taki klimat w Szczecinie), wyprzedziłem go, potem on mnie, za chwilę znów go wyprzedziłem (no jakoś tak wyszło, nie żebym się starał specjalnie) a potem ten Forek trzymał się niedaleko za mną naprawdę żwawo i jedno muszę przyznać, napewno nie był zawalidrogą...więc nie jest chyba z tym e-boxerem aż tak tragicznie jeśli chodzi o dynamikę.

P.S. dodam, że nie jechałem emerycko.

Edytowane przez adamW202
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem od roku szczęśliwym posiadaczem Forestera 2022, i zastanawiam się nad założeniem haka.

Dzwoniłem do 4 autoryzowanych serwisów (tylko tam mogę założyć hak bez utraty gwarancji?) i wszędzie prócz jednego cena wynosi ok 6.5 tys zl (2tys wiązka, 3tys hak, 1.5tys robocizna). W jednym z autoryzowanych serwisów cena założenia haka jest troszeczkę niższa - 3,5 tys zł.

Odbyłem dwie rozmowy telefoniczne z tym serwisem i pierwszym razem Pan potwierdził, że jest to zamiennik, a za drugim razem Pani twierdziła, że to oryginał. Hak będzie służył do przewozu rowerów i czasem przyczepki.

Proszę o radę czy skorzystać z tańszej opcji czy iść w oryginał a może macie inny pomysł?

 

Pozdrawiam

Jacek Hajduk

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jacek.hajduk dopytaj w tym ASO gdzie mają tani hak czy jego mocowanie jest na zewnątrz pod zderzakiem czy schowane za. Ja nie dopytałem i mam pod co jest bardzo wygodne w użyciu ale słabo to wygląda i trochę zmniejsza kąty natarcia tyłem. W poprzednim Subaru miałem schowany i trochę trudniej się mocował ale nic nie wystawało mi pod autem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, jacek.hajduk napisał(a):

Odbyłem dwie rozmowy telefoniczne z tym serwisem i pierwszym razem Pan potwierdził, że jest to zamiennik, a za drugim razem Pani twierdziła, że to oryginał. Hak będzie służył do przewozu rowerów i czasem przyczepki.

Proszę o radę czy skorzystać z tańszej opcji czy iść w oryginał a może macie inny pomysł?


Ten oryginał, to prawdopodobnie Thule.  Przynajmniej parę lat temu haki z katalogu Subaru były od tego producenta.

Ja wybrałem na rynku hak który najbardziej mi odpowiadał pod względem estetyki i praktyczności. Zamontowało mi ASO. Polecam Westfalię z wypinaną kulą.

Widzę, że taki hak kupisz z dedykowaną wiązką 13 pin w okolicach 1800 zł.

 

Tu jest dedykowany wątek:

 

Edytowane przez spawalniczy
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, jacek.hajduk napisał(a):

Witam

Jestem od roku szczęśliwym posiadaczem Forestera 2022, i zastanawiam się nad założeniem haka.

Dzwoniłem do 4 autoryzowanych serwisów (tylko tam mogę założyć hak bez utraty gwarancji?) i wszędzie prócz jednego cena wynosi ok 6.5 tys zl (2tys wiązka, 3tys hak, 1.5tys robocizna). W jednym z autoryzowanych serwisów cena założenia haka jest troszeczkę niższa - 3,5 tys zł.

Odbyłem dwie rozmowy telefoniczne z tym serwisem i pierwszym razem Pan potwierdził, że jest to zamiennik, a za drugim razem Pani twierdziła, że to oryginał. Hak będzie służył do przewozu rowerów i czasem przyczepki.

Proszę o radę czy skorzystać z tańszej opcji czy iść w oryginał a może macie inny pomysł?

 

Pozdrawiam

Jacek Hajduk

 

 

 

 

 

 

Tak ceny założenia haków w ASO są bardzo różne. Pamiętaj że nie ma czegoś takiego jak oryginał. Oryginał to znaczy Thule z naklejoną naklejką subaru i odpowiednio wyższą kwotą na rachunku :-). Tak musisz założyć w ASO żeby nie utracić gwarancji i wiąże się to z grzebaniem w skrzynce podłączeniowej. Komputer, czujniki, radary :-). Bez problemu zakładaj zamiennik... czyli westfalię :-). Mnie zakładano w Lublinie w cenie auta ale koszt chyba ok 2500 był 1.5 roku temu. Wypinana westfalia jest niewidoczna po wypięciu. Spoko się wpina i wypina. Wożę trzy duże rowery na haku i często jeszcze na niego wchodzę ba na dachu mam namiot dachowy i korzystam z podpórki :-). Subaru w zasadzie nie ma rzeczy które są tzw. oryginalne. Boxy, bagażniki to wszystko THULE. Podzwoń po salonach w Polsce i znajdź najtańszą ofertę Westfalii lub Thule i tyle. To tylko hak nie skomplikowana aparatura komputerowa :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, adamW202 napisał(a):

Jakieś 3 tygodnie temu na trasie do Szczecina i trochę potem jeszcze przez miasto...jechał Forester SK w tym samym kierunku co ja (nie machałem, świnek nie widziałem a jak widzę świnki i pomacham to "paczom" na mnie kierownicy tych oświniaczonych aut jak na idiotę, więc praktycznie przestałem pozdrawiać kogokolwiek:unsure: - widocznie taki klimat w Szczecinie), wyprzedziłem go, potem on mnie, za chwilę znów go wyprzedziłem (no jakoś tak wyszło, nie żebym się starał specjalnie) a potem ten Forek trzymał się niedaleko za mną naprawdę żwawo i jedno muszę przyznać, napewno nie był zawalidrogą...więc nie jest chyba z tym e-boxerem aż tak tragicznie jeśli chodzi o dynamikę.

P.S. dodam, że nie jechałem emerycko.

Tak z tym pozdrawianiem bywa różnie no ale ja zawsze pozdrawiam. :-) Choć spotkałem się z tym, że ktoś w FSF Turbo mnie nie pozdrowił :-)...no bo E-boxer SK to już przecież nie forester :-)...ale ja się tym nie przejmuję. Jeżdżę subaru od 2003 roku i lubię te auta :-) SK zawalidrogą nie jest. Ale jak każdy wolnossący boxer ma słabą dynamikę przy wyższych prędkościach. Jednak jeśli się śpieszę, mam kasę na paliwo i droga pozwala to auto przecież rozpędza się do ponad 180 na godzinę i prowadzi się świetnie i bezpiecznie. Tak jest głośno wtedy no i to spalanie 100/100 :-) spędza sen z powiek. To taki żart no ale pali dużo wtedy. To też charakterystyka silnika boxer. A z kolei w porównaniu do starszych foresterów 150 KM bez turbo jest dużo bardziej dynamiczny i zdecydowanie szybciej przyśpiesza. (To moje osobiste zdanie ale też wynika to ze specyfikacji na papierku).Tylko wymaga to nauczenia się jazdy skrzynią CVT w połączeniu z Hybrydą. Turbo brakuje i to fakt. Zawalidrogą może być kierowca jadący słabo, tarasujący lewy pas, uprawiający eco driving na lewym pasie z Łodzi do Warszawy w godzinach porannych :-). Nie Subaru FSK E-boxer. Zawsze staram się przepuszczać AUDI i BMKI czy Skody Octavie RS z wielkimi silnikami pędzące 210 i mające 4.5 do setki...i nie próbuję się z nimi ścigać :-). To nie ta charakterystyka auta. A z kolei w mieście Te BMKI, AUDI i Skody RS powinny nauczyć się jeździć prawym pasem przez skrzyżowania bo zwalnianie do 5km/h żeby przejechać przez tory i nie urwać znaczka BMW to lekka przesada i już paru autom wjechałbym w tył. Na szczęście AjSajt :-) mnie uratował. Jak już wcześniej pisałem moim to są różne auta z różnym zastosowaniem. I bardzo lubię BMW, Audi i Mercedesy... żeby nie było :-) Miałem też kilka :-). Hej.

Edytowane przez Email48
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, jacek.hajduk napisał(a):

Dziękuję za rady:) dodzwoniłem się do ASO i ten tańszy hak to Westfalia:)

Teraz ze spokojnym sumieniem mogę zamawiać ;)

 

Upewnij się tylko, czy to jest hak z zaczepem wpinanym wertykalnie o taki:

image.png.4b7429a753dba89a4fe1c2f045daeeb2.png

A nie tradycyjny przykręcany na śruby:

 

image.png.60a3f869fe6a91a317e0210f132ba639.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Email48 napisał(a):

Tak z tym pozdrawianiem bywa różnie no ale ja zawsze pozdrawiam. :-) Choć spotkałem się z tym, że ktoś w FSF Turbo mnie nie pozdrowił :-)...no bo E-boxer SK to już przecież nie forester :-)...ale ja się tym nie przejmuję. Jeżdżę subaru od 2003 roku i lubię te auta :-) SK zawalidrogą nie jest. Ale jak każdy wolnossący boxer ma słabą dynamikę przy wyższych prędkościach. Jednak jeśli się śpieszę, mam kasę na paliwo i droga pozwala to auto przecież rozpędza się do ponad 180 na godzinę i prowadzi się świetnie i bezpiecznie. Tak jest głośno wtedy no i to spalanie 100/100 :-) spędza sen z powiek. To taki żart no ale pali dużo wtedy. To też charakterystyka silnika boxer. A z kolei w porównaniu do starszych foresterów 150 KM bez turbo jest dużo bardziej dynamiczny i zdecydowanie szybciej przyśpiesza. (To moje osobiste zdanie ale też wynika to ze specyfikacji na papierku).Tylko wymaga to nauczenia się jazdy skrzynią CVT w połączeniu z Hybrydą. Turbo brakuje i to fakt. Zawalidrogą może być kierowca jadący słabo, tarasujący lewy pas, uprawiający eco driving na lewym pasie z Łodzi do Warszawy w godzinach porannych :-). Nie Subaru FSK E-boxer. Zawsze staram się przepuszczać AUDI i BMKI czy Skody Octavie RS z wielkimi silnikami pędzące 210 i mające 4.5 do setki...i nie próbuję się z nimi ścigać :-). To nie ta charakterystyka auta. A z kolei w mieście Te BMKI, AUDI i Skody RS powinny nauczyć się jeździć prawym pasem przez skrzyżowania bo zwalnianie do 5km/h żeby przejechać przez tory i nie urwać znaczka BMW to lekka przesada i już paru autom wjechałbym w tył. Na szczęście AjSajt :-) mnie uratował. Jak już wcześniej pisałem moim to są różne auta z różnym zastosowaniem. I bardzo lubię BMW, Audi i Mercedesy... żeby nie było :-) Miałem też kilka :-). Hej.

Najszybsze na prawym i tak zawsze są służbowe Skody (najczęściej w białym kolorze i wcale nie RS;)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Email48 napisał(a):

Tak z tym pozdrawianiem bywa różnie no ale ja zawsze pozdrawiam. :-)

Już teraz pozdrawiam tylko jak ewidentnie widzę świnkę a i to przez ostatnie lata może ze 2 razy był odzew z drugiej strony. Najczęściej widzę zdziwioną minę bądź z pogardą jest odwracana głowa gdy jadę XV i pozdrowie kogoś w Foresterze bądź jakimś WRXoUlepie (widziałem parę razy nie ulepy ale nie zdążyłem mrugnąć nawet okiem;)).

Edytowane przez adamW202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. 

Od jakiegoś czasu rozważam zakup nowego Forestera. Ale po przeczytaniu tego wątku naszły mnie solidne wątpliwości. Ta akcja ze słabym akumulatorem, magiczne urządzenia rozładowujące akumulator, zachowanie ASO... Oczy mam jak koń na bagnach. Jako, że to auto ma służyć między innymi do wyjazdów wakacyjnych (w tym z dala od cywilizacji) to nie wyobrażam sobie zasypiania ze świadomością, że rano auto może nie odpalić. Nie zrozumcie mnie źle ale mam Skodę, nie będącą hybrydą, i mam tam fabrycznie akumulator 70Ah... Klapa może być otwarta pół dnia i nic się nie dzieje. Nie kupuje się takiego auta żeby kombinować "jak nie rozładować akumulatora"... Ta kwestia poważnie zachwiała moimi chęciami zakupu tego auta... Serce rwie się do Subaru, zwłaszcza że Forester to jedyne auto z takim prześwitem i napędem sprawiającym, że jest najbardziej uterenowionym SUVem na rynku. Ale rozum mówi... WAIT... Już nie wiem co myśleć, zwłaszcza że macie, jeździcie i jakoś nie pozbywacie się tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw umów się na jazdę, zobacz czy auto Ci "leży". Jak nie to nie ma sensu drążyć, że E-Boxer jest be. Skąd jesteś w ogóle? W każdym rejonie Polski znajdzie się ktoś kto na pewno zaprezentuje swojego Forestera :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ze śląska. Po weekendzie mam się zdzwonić z dealerem na jazdę próbną. Wiesz, nie twierdzę że e-Boxer jest be ale te historie z aku to materiał na kolumbijską telenowelę ;) A co do tego czy auto mi będzie "leżało" - obawiam się że jak wsiądę to już ciężko będzie wysiąść. Ale jak ktoś tu napisał nie chcę kochać tego auta tylko w momencie kiedy odpali :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz kilka salonów na Śląsku, Katowice, Mikołów, Bielsko Biała. Ja przez zakupem wypożyczyłem samochód na trzy dni.  Z informacji, jakie uzyskałem ostatnio w ASO to główną i w zasadzie jedyną do tej pory to zgłaszaną awarią to akumulatory. Twierdzą, że po wymianie na większy klienci nie wracają.

Jeżeli dalej fabrycznie jest montowany 48, to poproś od razu o wymianę na większy w sytuacji ewentualnego zakupu.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...