SubaruLPG Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Witam, Mam problem, zagwozdkę mianowicie chciałem do mojego subaru legacy IV 2.0 NA dołożyć LSD które jest w OBK III(w tej budzie nie było 2.0NA). Niestety dziś po otwarciu dyferencjału z Legacy IV okazało się że przełożenie główne jest inne. W OBK przełożenie jest 39/10 chyba a w legacy 37/9 (nie łatwo to odczytać) moje pytanie jest następujące czy za przełożenie główne odpowiada wyłącznie koło zębate które zazębia się z wałkiem atakującym(na którym opisane jest przełożenie)?? Chciałbym przełożyć element na którym jest mechanizm różnicowy z sprzęgłem lepkościowym do mojego dyferencjału wymienić w tym elemencie jedynie koło zębate i zainstalować to w dyferencjale od legacy IV. dołączam zdjęcia o jakich elementach mówimy Ps według mojej wiedzy za przełożenie główne odpowiada w dyferencjale wyłącznie koło które jest na jednym ze zdjęć zdemontowane względem wałka atakującego. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Nie wiem, czy mogło się w tej materii coś zmienić, ale przekładałem vLSD z dyfra SVX 3.74 do dyfra z Legacy 4.44 i nie było żadnego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 wałek atakujący zostawiłeś czy przekładałeś razem z nim? u mnie w Dyferencjale z OBK jest problem na wałku atakującym i wolałbym zostawić ten który siedzi teraz w legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Postaram się dowiedzieć od speca, który mi to ogarniał. Tutaj opis amerykańców: https://www.rs25.com/threads/diy-rear-diff-convert-from-open-to-vlsd.99509/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 5 godzin temu, SubaruLPG napisał: czy za przełożenie główne odpowiada wyłącznie koło zębate które zazębia się z wałkiem atakującym(na którym opisane jest przełożenie)?? Nie wyłącznie. Przełożenie to stosunek ilości zębów jednego koła do do ilości drugiego. Chyba,że wałki były jednakowe i tak to skrótowo piszesz. Ale składanie przekładni z 2 używek to zły pomysł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi-24 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 A ja zapytam jak rozpoznać dyferencjał z lsd bez odkręcania dekla? tęż bym chętnie zrobił taki przeszczep, tylko nie wiem jaki kupić żeby nie wtopić kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 55 minut temu, kozi-24 napisał: A ja zapytam jak rozpoznać dyferencjał z lsd bez odkręcania dekla? tęż bym chętnie zrobił taki przeszczep, tylko nie wiem jaki kupić żeby nie wtopić kasy. Ponoć po czujniku temperatury który jest w LSD. Wtyczka wychodzi z tyłu dyfra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 złożyłem dyferencjał. atak został stary plus stare koło zębate. Samochód jutro powinien wyjechać na drogę.. Sprzęgło lepkościowe jeśli jest to kształt koszyka z mechanizmem różnicowym jest inny(na pierwszej fotografii masz koszyczek z sprzęgłem lepkościowym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 5 godzin temu, LosioDriver napisał: Ponoć po czujniku temperatury który jest w LSD. Wtyczka wychodzi z tyłu dyfra. Ani SVX, ani Legacy GTB z których miałem dyfry z vLSD nie miały tego czujnika ani wtyczki, a miały vLSD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi-24 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 10 godzin temu, SubaruLPG napisał: Sprzęgło lepkościowe jeśli jest to kształt koszyka z mechanizmem różnicowym jest inny(na pierwszej fotografii masz koszyczek z sprzęgłem lepkościowym) Wiem dokładnie jak wygląda lsd tylko kupując w sieci dyfer żaden sprzedawca mi nie odkręci dekla i nie zrobi fot. Myślałem że z zewnątrz są jakieś oznaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Każdy dyfer z OBK III w MT będzie posiadać sprzęgło lepkościowe.(przynajmniej tak twierdzą manuale ale niech ktoś to potwierdzi jeszcze) Aby zrobić to kompletnie, należało by po przeszczepie sprawdzić luz na wyprowadzeniu napędu oraz zaznaczyć/sprawdzić zazębienie wałka atakującego względem dużego koła zębatego. Tyle teorii, przyznam się szczerze że nie zrobiłem tego tak kompleksowo samochód puki co jeździ a z tyłu nie dochodzi wycie terkotanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi-24 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 A z diesla 2.0 też?? bo tego najwięcej w sieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 25 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 (edytowane) Informacja dla potomnych: Prawdopodobnie Dyfer otwarty da się rozróżnić od tego z wiskozą zaglądając, wypinając jedną półoś. Rozróżnić można to po wielkości ośki na której osadzone są koła zębate od mechanizmu różnicowego. Postaram dołączyć zdjęcia. Edytowane 25 Października 2020 przez SubaruLPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 Informacja dla potomnych: Prawdopodobnie Dyfer otwarty da się rozróżnić od tego z wiskozą zaglądając, wypinając jedną półoś. Rozróżnić można to po wielkości ośki na której osadzone są koła zębate od mechanizmu różnicowego. Postaram dołączyć zdjęcia. Ale że jak?Przeca półosie są takie same, czy do zwykłego dyfra czy LSD. Te wielowypusty są dłuższe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 1 minutę temu, ewemarkam napisał: Ale że jak? Przeca półosie są takie same, czy do zwykłego dyfra czy LSD. Te wielowypusty są dłuższe? Zgaduję, że chodzi o ośki satelit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 25 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 tak chodzi o satelity. Postaram jutro dołączyć zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 Od '99 r160 z vlsd ma podcięcie na osi satelitów która przez otwór półosi wydaje się cieńsza / płaska z jednej strony w porównaniu do otwartego dyfra Starsze miały dziurę na przestrzał i niesymetryczne półosie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 Przecież wystarczy zakręcić dyfrem i jeśli kręcą sie w tą samą stronę to jest "blokada" a jeśli nie to nima. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 9 godzin temu, miki_mi2 napisał: Przecież wystarczy zakręcić dyfrem i jeśli kręcą sie w tą samą stronę to jest "blokada" a jeśli nie to nima. Ciężko zakręcić dyfrem na allegro... 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 W dniu 25.10.2020 o 21:16, SubaruLPG napisał: tak chodzi o satelity. Postaram jutro dołączyć zdjęcia To dołączył zdjęcia, rok minął. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayki Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 (edytowane) . Edytowane 15 Grudnia 2021 przez Alkanick Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi-24 Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 A że tak zapytam czy taki jak na foto od forestera 2.0D 2009 będzie miał vlsd? niby ma czujnik temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 Nie ma vlsd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 23 godziny temu, kozi-24 napisał: A że tak zapytam czy taki jak na foto od forestera 2.0D 2009 będzie miał vlsd? niby ma czujnik temp. Nie wiem skąd się wziął mit, że czujnik temperatury ma cokolwiek wspólnego z obecnością (lub nie) vLSD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi-24 Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 W dniu 28.08.2020 o 17:45, LosioDriver napisał: Ponoć po czujniku temperatury który jest w LSD. Wtyczka wychodzi z tyłu dyfra. Tu wyczytałem więc pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się