LosioDriver Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 Tu wyczytałem więc pytamTak mi kiedyś powiedziała osoba zajmująca się dyframi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 57 minut temu, LosioDriver napisał: 2 godziny temu, kozi-24 napisał: Tu wyczytałem więc pytam Tak mi kiedyś powiedziała osoba zajmująca się dyframi. Wszystkie moje dyfry z vLSD nie miały tej wtyczki ani czujnika. Wszystkie moje dyfry z tą wtyczką nie miały vLSD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 Wszystkie moje dyfry z vLSD nie miały tej wtyczki ani czujnika. Wszystkie moje dyfry z tą wtyczką nie miały vLSD.vLSD, a LSD to jest coś innego? Rozmowa dotyczyła LSD. Sam nie wiem czy się z tą osobą zgodziłem, bo u mnie niby LSD powinno być, a wtyczki nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 20 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 44 minuty temu, LosioDriver napisał: vLSD, a LSD to jest coś innego? Rozmowa dotyczyła LSD. Sam nie wiem czy się z tą osobą zgodziłem, bo u mnie niby LSD powinno być, a wtyczki nie mam vLSD to LSD w postaci wiskozy. Znakomita większość (jeśli nie wszystkie) cywilne (nie-STi) Subaru - jeśli ma LSD - to ma vLSD. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi-24 Opublikowano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 Czyli reasumując, bez dotykania dyfra własnymi łapkami ze zdjęć nie ma możliwości ogarnąć czy jest w vLSD czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 Nie, wystarczy wiedzieć czego się dokładnie chce, wiedzieć gdzie taki występował i są bardzo duże szanse że trafisz. Jakie przełożenie potrzebujesz? Jaki masz dyfer obecnie? 154 czy 160? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi-24 Opublikowano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 Szukam R160 bo taki mam w Legacy IV, przełożenie bym sobie przełożył z mojego ewentualnie i chciałbym zrobić jak autor na początku tego tematu. Doczytałem w sieci że Outbacki III w manualu podobno wszystkie mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 Kupiłem od outbacka iii ale w automacie bo potrzebowałem 4,44. 2.5 ma vlsd na pewno w manualu oraz 3,9 lub 4,11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 4 godziny temu, Daroot napisał: Jaki masz dyfer obecnie? 154 czy 160? W Subaru były R154? Wiem tylko o R160 i R180 (w STi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 (edytowane) Popatrz na mocowanie łożysk, tam gdzie wchodzą półosie. Nie wiem czy średnicę koła ma inną niż R160. Nie wiem czy to właściwe nazewnictwo, niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie. Serwisowka określa to jako VA oraz T-type. Edytowane 21 Grudnia 2021 przez Daroot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 22 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2021 (edytowane) Niestety zdjęcia nie są mojego autorstwa przepraszam za wklejanie ich z neta/linkowanie Z tego co pamiętam różnica w budowie tyczyła się satelit i ich ośki, odlewu od strony skręcania przełożenia głównego i jeszcze ich kosza. https://youla.ru/engels/avto-moto/avtozapchasti/zadnii-lsd-rieduktor-subaru-forester-59aaf1f6c15ae3bb803ef772 Tutaj zdjęcie dyfra z LSD(według mnie). świecąc latarką z tego co pamiętam i kręcąc dyfrem różnica była w ośce którą widzimy na środku wpustu na przegub wewnętrzny- półoś Ośka w Zwykłym dyfrze ma kształt zwykłego wałka, natomiast w LSD mamy kształt zgoła inny od wałka.(kształt był bodajże nieregularny) Dyfer jak będzie stał pod chmurką to raczej stanie na łożysku wałka atakującego. Kupując Dyfer z OBK III miałem korpus R 160 pashe 2. Otwarty: https://allegro.pl/oferta/subar-forester-legacy-diesel-mechanizm-roznicowy-10594395198?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=desc-yes&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_czesci-samochodowe_pla_ss&ev_adgr=Czesci_samochodowe&ev_campaign_id=14491971570&gclid=Cj0KCQiA2ZCOBhDiARIsAMRfv9K4oWvjLWbG0zVb_iyvEIdEFC8b68JYySh3d9uKk797uYTTGAr00wIaAr2WEALw_wcB Poniżej zaś zdjęcie chyba R160 v2 z wiskozą (element o którym pisałem wyżej) Mam nadzieje że informacje w tym poście nie zawierają błędnych informacji. Pozdrawiam Edytowane 23 Grudnia 2021 przez SubaruLPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się