Skocz do zawartości

Dyferencjał tył dołożenie LSD vs przełożenie główne


SubaruLPG

Rekomendowane odpowiedzi

57 minut temu, LosioDriver napisał:
2 godziny temu, kozi-24 napisał:
Tu wyczytałem więc pytamemoji3.png

Tak mi kiedyś powiedziała osoba zajmująca się dyframi.

 

Wszystkie moje dyfry z vLSD nie miały tej wtyczki ani czujnika. Wszystkie moje dyfry z tą wtyczką nie miały vLSD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Wszystkie moje dyfry z vLSD nie miały tej wtyczki ani czujnika. Wszystkie moje dyfry z tą wtyczką nie miały vLSD.
vLSD, a LSD to jest coś innego? Rozmowa dotyczyła LSD. Sam nie wiem czy się z tą osobą zgodziłem, bo u mnie niby LSD powinno być, a wtyczki nie mam ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, LosioDriver napisał:

vLSD, a LSD to jest coś innego? Rozmowa dotyczyła LSD. Sam nie wiem czy się z tą osobą zgodziłem, bo u mnie niby LSD powinno być, a wtyczki nie mam

 

vLSD to LSD w postaci wiskozy. Znakomita większość (jeśli nie wszystkie) cywilne (nie-STi) Subaru - jeśli ma LSD - to ma vLSD.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam R160 bo taki mam w Legacy IV, przełożenie bym sobie przełożył z mojego ewentualnie i chciałbym zrobić jak autor na początku tego tematu. Doczytałem w sieci że Outbacki III w manualu podobno wszystkie mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na mocowanie łożysk, tam gdzie wchodzą półosie. Nie wiem czy średnicę koła ma inną niż R160. Nie wiem czy to właściwe nazewnictwo, niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie.

 

Serwisowka określa to jako VA oraz T-type. 

Edytowane przez Daroot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety zdjęcia nie są mojego autorstwa przepraszam za wklejanie ich z neta/linkowanie

 

Z tego co pamiętam różnica w budowie tyczyła się satelit i ich ośki, odlewu od strony skręcania przełożenia głównego i jeszcze ich kosza.

 

https://youla.ru/engels/avto-moto/avtozapchasti/zadnii-lsd-rieduktor-subaru-forester-59aaf1f6c15ae3bb803ef772

 

Tutaj zdjęcie dyfra z LSD(według mnie). świecąc latarką z tego co pamiętam i kręcąc dyfrem różnica była w ośce którą widzimy na środku wpustu na przegub wewnętrzny- półoś

 

Ośka w Zwykłym dyfrze ma kształt zwykłego wałka, natomiast w LSD mamy kształt zgoła inny od wałka.(kształt był bodajże nieregularny)

 

Dyfer jak będzie stał pod chmurką to raczej stanie na łożysku wałka atakującego.

 

Kupując Dyfer z OBK III miałem korpus R 160 pashe 2.

 

Otwarty:

https://allegro.pl/oferta/subar-forester-legacy-diesel-mechanizm-roznicowy-10594395198?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=desc-yes&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_czesci-samochodowe_pla_ss&ev_adgr=Czesci_samochodowe&ev_campaign_id=14491971570&gclid=Cj0KCQiA2ZCOBhDiARIsAMRfv9K4oWvjLWbG0zVb_iyvEIdEFC8b68JYySh3d9uKk797uYTTGAr00wIaAr2WEALw_wcB

 

 

Poniżej zaś zdjęcie chyba R160 v2 z wiskozą (element o którym pisałem wyżej)

 

szpera.jpg.b52faea5c37dad3fc9511e47f46d9e80.jpg

 

Mam nadzieje że informacje w tym poście nie zawierają błędnych informacji.

 

Pozdrawiam

 

 

Edytowane przez SubaruLPG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...