Skocz do zawartości

Subarowa choroba postępuje


rosaskc

Rekomendowane odpowiedzi

Forek przy 209700 dostał przegląd, w ramach którego wymieniono olej z filtrami oleju, powietrza, kabinowym, konserwacją hamulców, itp. Do tego przegląd instalacji LPG z filtrami. Poza normą wymieniony sworzeń wahacza LP.

 

Jeździć, upalać, amortyzować instalację gazową ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kotolot napisał:

Świetne wózki, nie mówiąc juz o tym kolorze w STI...petarda.

Dzięki :)

 

6 godzin temu, Kotolot napisał:

Pytanie odgrzebane z poczatku posta, gdzie kupowałeś ramkę przełączników w drzwiach ? Używka czy nowa?

Używka z Forka Diesla, który poszedł na części. Szukasz kierowcy czy inna ramkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wycieczka na Tor Łódź w ramach Classic Auto Cup. Przyjazd w okolicach godziny 7, było nazwijmy to rześko ;)

Zawody w formie sześciu przejazdów z trzema pomiarowymi okrążeniami, gdzie jedno najlepsze z każdej sesji było sumowane do generalki.

Zabawa całkiem fajna, choć zapoznanie oraz pierwsza sesja z nieklejącą oponą nie budowały zaufania... Tak naprawdę Michałkom R21 zaufałem po trzecim przejeździe, na którym zrobiłem 1:04.17. Pozostałe trzy sesje to 1:03.79, 1:03.88, 1:03.72. Rewelacji nie ma, raptem sekunda lepiej niż Hawkiem WRX w zeszłym roku. Będę szukał więcej sztywności przez grubsze staby i postaram się więcej jeździć ;)

Mogę ponarzekać na fakt, że puszczali nas po 5 aut na raz, a sklasyfikowano 82 załogi, przez co pomiędzy przejazdami była praktycznie godzina przerwy. Po wyjeździe na tor było zaledwie pół okrążenia na ponowne rozgrzanie opony, więc każde pierwsze kółko z sesji szło w piach z braku temperatury. Natomiast organizatorzy przeliczyli się z czasem, więc żeby nie wyjść poza harmonogram skrócili piąty oraz szósty przejazd z trzech do dwóch pomiarowych okrążeń...

Koniec końców moje czasy wystarczyły na 20. miejsce.

 

Miło spędzony dzień w towarzystwie @Żeton i jego pięknego Subaraka. Do zobaczenia, oby szybko i na torze :P

Jak zawsze, miło było pogadać z @marcinwrxsti oraz @woyt.

 

IMG_20200920_145129__02.thumb.jpg.66c0aee43efa893348ce83c1f16f9981.jpg

 

IMG_20200920_102715__01__01.thumb.jpg.4652fdc17e216014d5191ba405952b5f.jpg

 

IMG_20200920_111344__01__01.thumb.jpg.c88b32823394f3fda7ebd763703c7186.jpg

 

Edytowane przez rosaskc
  • Super! 8
  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rosaskc Na Niedzielnym Classicu pojawiła się prawie cała mocna gwardia Track Day-owa (beze mnie co prawda, ale zawsze... ), więc pierwsze dziesiątka, miała tempo bardzo wymagające... W ogóle to byłeś 19sty, a nie 20sty :) Stabilizatory pomogą, spróbuj też ustawić duże WSZ, to powinno pomóc, a tak to jeździć, jeździć, jeździć :)

Pierwszy przejazd nie był w tempo, kolejne już bardzo dobrze, poprawa pierwszego dałaby Ci 3 miejsca wyżej. 

Edytowane przez MaciekK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, MaciekK napisał:

Na niedzielnym Classicu pojawiła się prawie cała mocna gwardia Track Day-owa (beze mnie co prawda, ale zawsze... ), więc pierwsze dziesiątka, miała tempo bardzo wymagające...

Czasy na poziomie minuty i niżej to zdecydowanie inna liga, poza zasięgiem moim i auta.

 

10 minut temu, MaciekK napisał:

W ogóle to byłeś 19sty, a nie 20sty :)

O, to się zmieniło od wczoraj :)

 

26 minut temu, MaciekK napisał:

Stabilizatory pomogą, spróbuj też ustawić duże WSZ, to powinno pomóc, a tak to jeździć, jeździć, jeździć :)

Ustawieniami zawieszenia na razie bawić się nie będę. Nie mam problemu ze wrzuceniem auta w zakręt, bardziej przechyły trzeba zredukować.

 

28 minut temu, MaciekK napisał:

Pierwszy przejazd nie był w tempo

Nie mam pojęcia, jak Marcin od razu zaczął robić czasy poniżej minuty na takich samych Michelinach R21. Ja miałem problem z dogrzaniem opony, chyba tego też muszę się nauczyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, rosaskc napisał:

Czasy na poziomie minuty i niżej to zdecydowanie inna liga, poza zasięgiem moim i auta.

 

O, to się zmieniło od wczoraj :)

 

Ustawieniami zawieszenia na razie bawić się nie będę. Nie mam problemu ze wrzuceniem auta w zakręt, bardziej przechyły trzeba zredukować.

 

Nie mam pojęcia, jak Marcin od razu zaczął robić czasy poniżej minuty na takich samych Michelinach R21. Ja miałem problem z dogrzaniem opony, chyba tego też muszę się nauczyć...

To nie były zawody, raczej event motoryzacyjny. Można było powtarzać przejazdy, jeśli coś nie poszło lub jeśli nie mogłeś wyprzedzić kogoś wolniejszego w czasie swoich 3 kółek (megance na przykład zabrakło benzyny na próbie ;), a innym razem był wypad w zielone).  

 

Twój czas jest porządny. Na klasycznym ustawieniu pomiaru czasu(start/meta) miałbyś niskie 1:03. To miejsce, które wybrali organizatorzy znajdowało się na jednym z trudniejszych zakrętow i mogło powodować brak komfortu wśród uczestników. 

Po drobnych korektach techniki jazdy pojechałbyś niskie 1:02. Taki czas osiąga dobry kierowca w nowym a45S ponad 100 koni mocniejszym lub np 1100 kg Clio (zawias, hebel, plastik, doświadczony kierowca) na dobrym semi slicku.  Twoje auto jest właściwie seryjne i bardzo  ciężkie. Czas jest okej. 

 

Każda opona rajdowa używana  różni się od siebie. Raz jest dobra, a raz już nie do końca . Sposób magazynowania opony (zimą), sposób transportu, wszystko to ma wpływ na performance takiej gumy. Niestety większość z nas łącznie ze mną kupujemy opony używane. Od osób prywatnych (rajdowców, ich znajomków itd) i od popularnych na superoesach firm sprzedających używane gumy. Musimy zatem liczyć na to, że dobrze trafimy:) często się zdarzało, że opona jest jak prawie nowa (2019) słyszymy ze ma przejechane 15 kilosów, a jedzie jak stara. I na odwrót.  

Dogrzewanie opony to już inny temat:) szczególnie jak mamy mało czasu i miejsca. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.09.2020 o 22:38, rosaskc napisał:

Będę szukał więcej sztywności przez grubsze staby i postaram się więcej jeździć ;)

Głównie więcej jeździć, bo auto nawet seryjne ma duży potencjał i nie potrafimy wykorzystać go w 50% :wacko:. Jak kiedyś jeździłem systematycznie to wyniki i pewność za kierownicą były a teraz mam wrażenie, że szybsze kółko zrobiłbym służbowym kombi niż STI, bo jestem w auto wyjeżdżony ;).

 

Na filmie nawet widać, że zamiast wypuścić i szeroko wyjść jedziesz za ciasno i wytracasz prędkość. Jakby dłużej poćwiczyć, poprawić tor jazdy, trafiać w punkty hamowania, to zobaczysz, że różnica będzie wyraźna. Ale mody jak najbardziej potrzebne i mile widziane - one dają często więcej satysfakcji niż wyniki na torze - skąd ja to znam? :biglol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marudzicie... Zaspawać dyfer!!!!!! :D

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1:03:72 na Łodzi... chciałbym kiedyś tak pojechać...

Auto mam podobne, pewnie lekko cięższe bo dodatkowo wygłuszane przez poprzedniego właściciela (BTW - białe są najładniejsze :) ). Ale i silnik ciut porobiony.

Mój czas to 1:07:2  :( Po wskazówkach @marcinwrxsti (przy okazji - wielkie dzięki za cenne uwagi). 

No nic, w niedzielę jadę dalej trenować na Bemowskiej rozecie, moze kiedyś 1:04 na Łodzi pojadę.

Mam nadzieję do zobaczenia na jakims torze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj pieszczoty dostał Forek. Najpierw myjnia z porządnym doczyszczeniem kół ekochemią oraz szczotką. Następnie już w garażu czernidło na opony, a potem umycie wszystkich szyb w środku wraz z szyberdachem plus wytarcie wszystkich plastików i skór dressingiem Wunderbaum własnej produkcji. Na przednią i tylną szybę oraz lusterka zewnątrz narzuciłem niewidzialną wycieraczkę RainX, a na deser wyczyściłem na mokro komorę silnika.

 

IMG_20201009_230113__01.thumb.jpg.a897d994f7ef89fe93cb0b2e9a8d0063.jpg

  • Super! 6
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 10.10.2020 o 00:25, Oktan napisał:

Przem-Picuś-Glancuś :thumbup:

Szkoda, że jakiś frajer właśnie dołożył mi roboty, żeby moje auta były tip top... Na ktoś namiar na błotnik w kolorze?

Edytowane przez rosaskc
  • Smutny 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...