Jump to content
Michał Motyka

XV Lift

Recommended Posts

Cześć, 
z góry przepraszam jeżeli już gdzieś był temat poruszony i powtarzam się ale poszukuje jak najszybciej gdzieś w PL warsztatu z umiejętnością zamówienia części możliwe że z USA który wykona dla mnie poniższe przeróbki. Prosił bym o kontakt albo inny pomysł gdzie mógłbym to załatwić. 
Jestem zainteresowany zamontowaniem 
 
 
1. Mocowanie na koło zapasowego.
2. osłona zderzaka przedniego wraz z płytą dolną.
3. przednia wyciągarka wraz z zestawem mocowania
4. zestaw do podniesienia 1,5 lub 2 cale. 
 
Poniżej mam kilka linków i zdjęć jak widział bym przeróbki. 
 
Mój XV jest z końcówki 2017 wersja 2.0 w benzynie.  
 

Mocowanie koła zapasowego

https://www.wilcooffroad.com/wp-content/uploads/UHG32125.jpg

 

Akcesoria: Zderzak, lift kit., felgi

 

https://lpaventure.com/collections/crosstrek

 

Zdjęcie zderzaka z płytą dolną : 

image.png

 

Mocowanie na koło: 

 

image.png

 

 

Wyciągarka z mocowaniami 

 

image.png
 
 
 
 
 
 
 
 
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Na twoim miejscu skontaktowałbym się z firmami które przygotowują auta do offroad'u typu Rtech . Wejdz na ich strone są tam projekty które robili ( m.in dla terenwizji) Takich firm troche w PL jest

 

Edited by Karas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałeś jakiegoś XV z wyciągarka? Nie bardzo wiem jak miała by się zmieścić z przodu. Nie chce być pesymistą ale liczyłeś ile kg przybędzie z taką biżuterią? 

Xv na nadmiar mocy nie cierpi:( 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, MaMis napisał:

Widziałeś jakiegoś XV z wyciągarka?

 

9ae0db2017fcc188cc85a1dc34097d89.jpg

custom-2014-subaru-xv-crosstrek-limited-20000-in-extras-3400-miles-one-owner-8.jpg

e3cddb1a15a9b420348c656f211ce795.jpg

Primitive-Crosstrek.jpg

unnamed (2).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Sam myślałem nad liftem,ale reszta to moim zdaniem przesada oznacza że kupiłeś złe auto do swoich celów.Za kupę kasy nie osiągniesz efektu który ma przeciętna terenówka bez tego wszystkiego.

 

Edited by Elpi

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Elpi napisał:

Sam myślałem nad liftem,ale reszta to moim zdaniem przesada oznacza że kupiłeś złe auto do swoich celów.Za kupę kasy nie osiągniesz efektu który ma przeciętna terenówka bez tego wszystkiego.

 

W takim razie po co lift ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, Blixten napisał:

 

9ae0db2017fcc188cc85a1dc34097d89.jpg

custom-2014-subaru-xv-crosstrek-limited-20000-in-extras-3400-miles-one-owner-8.jpg

e3cddb1a15a9b420348c656f211ce795.jpg

Primitive-Crosstrek.jpg

unnamed (2).jpg

Wow. Niezły efekt wciskając wyciągarka pod zderzak.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Elpi napisał:

Sam myślałem nad liftem,ale reszta to moim zdaniem przesada oznacza że kupiłeś złe auto do swoich celów.Za kupę kasy nie osiągniesz efektu który ma przeciętna terenówka bez tego wszystkiego.

 

Niestety tak to wygląda. Za cenę tych dodatków wraz z kosztami przesyłki z USA  + robocizna fachowego warsztatu można kupić terenówkę do upalania i topienia w błocie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W USA przerabiają XV na auta dzielniejsze w terenie i jest to u nich nawet popularne. Ale tam różne dziwne rzeczy są popularne B) Natomiast zgadzam się z kolegami XV to nie terenówka.

1) przedni zderzak całkowicie dyskwalifikuje to auto w terenie chyba że go zdejmiesz

2) skrzynia biegów to samo albo manual bez reduktora albo cvt o którym jest obecnie masa wątków na forum 

Pamiętajcie również że XV to tak na prawdę tylko i wyłącznie podwyższony kompakt - Impreza która nie jest autem do jazdy w terenie.  To już prędzej do takiego użytkowania sprzedałbym XV i kupił dustera do którego jest masa czesci offroadowych -  jest dostępnych nawet snorkel 

 

Ale jak kto się mówi kto bogatemu zabroni ;) Przerabiajcie - sam jestem ciekaw efektu końcowego

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, Elpi napisał:

Sam myślałem nad liftem,ale reszta to moim zdaniem przesada oznacza że kupiłeś złe auto do swoich celów.Za kupę kasy nie osiągniesz efektu który ma przeciętna terenówka bez tego wszystkiego.

 

A skąd wiesz jakie te cele są? Wcześniej widziałem zglebionego Forka i też można powiedzieć że są lepsze auta do tego typu zabaw. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, MaMis napisał:

kupić terenówkę do upalania i topienia w błocie. 

Dla mnie XV również nie jest autem terenowym, jedynie rasowo uterenowionym, ale przez takie wynalazki o jakich myśli Kolega Michał, XV może tylko zyskać.  

Nie oszukujmy się też, że do tzw. "upalania" i "topienia" do poziomu wycieraczek można poświęcić cenniejsze auta niż takie stare graty:  

 

 

DSC08584.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
15 minut temu, Blixten napisał:

Nie oszukujmy się też, że do tzw. "upalania" i "topienia" do poziomu wycieraczek można poświęcić cenniejsze auta niż takie stare graty

pewnie dużo  cenniejsze niz wasze XV typu nowy  Wrangler, Patrol, Landcruiser, wszelakie pick up'y Jak L200, Isuzu, wyroby z USA itp itd. Ale są to auta stworzone do takich warunków na ramie  i pełnymi blokadami reduktorami itp itd. A nie jak XV tzn podwyższony HB z napędem drogowym B) 

XV to takie auto na delikatny piaseczek jest ;)

Edited by Karas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
25 minut temu, Karas napisał:

nowy  Wrangler, Patrol, Landcruiser, wszelakie pick up'y Jak L200, Isuzu, wyroby z USA itp itd.

 

Takie auta (pomijając kosztowne doposażenie i przygotowanie) poświęciłbyś na topienie do poziomu wycieraczek ? :blink:

 

9158799-okazyjne-bmw-jasne-po-powodzi-900-556.jpg

 

Mnie osobiście nawet przy 500+ nie byłoby stać na topienie aut za 200+ :P 

 

 

Edited by Blixten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 godziny temu, Blixten napisał:
2 godziny temu, Karas napisał:

nowy  Wrangler, Patrol, Landcruiser, wszelakie pick up'y Jak L200, Isuzu, wyroby z USA itp itd.

 

Takie auta (pomijając kosztowne doposażenie i przygotowanie) poświęciłbyś na topienie do poziomu wycieraczek ? :blink:

pewnie. Jakbym miał takie hobby/sprawiałoby mi radochę i odpowiednie zaplecze finansowe to czemu nie. Nie wiem czy  interesujesz się offroadem i oglądasz relacje z rajdów ale hobbisci właśnie tak topią offroadowe maszyny za grube $$ ( zmotane  wranglery itp itd)

Co więcej bardzo często zmotane stare patrole / vitary - podobne do tych których zdjęcie  ktoś wkleil warte sa  dużo więcej niż na to jak wyglądają ( czasami  więcej niż taki XV ) 

zabawa w offroad to nie jest tanie hobby :)

Edited by Karas
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega zadaje konkretne pytanie, a jak zwykle pojawiają się eksperci, którzy mu na siłę będą tłumaczyć, że nie warto, po co, szkoda pieniędzy xD 

 

najlepiej

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Blixten napisał:

Dla mnie XV również nie jest autem terenowym, jedynie rasowo uterenowionym, ale przez takie wynalazki o jakich myśli Kolega Michał, XV może tylko zyskać.  

Nie oszukujmy się też, że do tzw. "upalania" i "topienia" do poziomu wycieraczek można poświęcić cenniejsze auta niż takie stare graty:  

 

 

DSC08584.JPG

Stare graty? Lepiej nie mówić nic podobnego na głos przy właścicielach tych gratów. Miałem okazje prowadzić w terenie tego Patrola z różowym bagażnikiem. Prawdziwy czołg a przy tym dość łagodny w prowadzeniu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, bmbm napisał:

Kolega zadaje konkretne pytanie, a jak zwykle pojawiają się eksperci, którzy mu na siłę będą tłumaczyć, że nie warto, po co, szkoda pieniędzy xD 

 

najlepiej

Ja z zaciekawieniem czekam na efekt końcowy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

również

w ogóle to na któryś plejadach był tak zmotany XV - któryś z dealerów ma takie cudo

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.08.2019 o 11:25, Karas napisał:

pewnie dużo  cenniejsze niz wasze XV typu nowy  Wrangler, Patrol, Landcruiser, wszelakie pick up'y Jak L200, Isuzu, wyroby z USA itp itd. Ale są to auta stworzone do takich warunków na ramie  i pełnymi blokadami reduktorami itp itd. A nie jak XV tzn podwyższony HB z napędem drogowym B) 

XV to takie auto na delikatny piaseczek jest ;)

To przejrzyj ten kanał na YT i powiedz to właścicielowi tego XV 1,6 :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.08.2019 o 16:39, moominko napisał:

@Karas na XVI też był ;)

XV Reiski Team.jpg

Tu masz więcej zdjęć tego cuda:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...