Skocz do zawartości

XV Lift


Michał Motyka

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 
z góry przepraszam jeżeli już gdzieś był temat poruszony i powtarzam się ale poszukuje jak najszybciej gdzieś w PL warsztatu z umiejętnością zamówienia części możliwe że z USA który wykona dla mnie poniższe przeróbki. Prosił bym o kontakt albo inny pomysł gdzie mógłbym to załatwić. 
Jestem zainteresowany zamontowaniem 
 
 
1. Mocowanie na koło zapasowego.
2. osłona zderzaka przedniego wraz z płytą dolną.
3. przednia wyciągarka wraz z zestawem mocowania
4. zestaw do podniesienia 1,5 lub 2 cale. 
 
Poniżej mam kilka linków i zdjęć jak widział bym przeróbki. 
 
Mój XV jest z końcówki 2017 wersja 2.0 w benzynie.  
 

Mocowanie koła zapasowego

https://www.wilcooffroad.com/wp-content/uploads/UHG32125.jpg

 

Akcesoria: Zderzak, lift kit., felgi

 

https://lpaventure.com/collections/crosstrek

 

Zdjęcie zderzaka z płytą dolną : 

image.png

 

Mocowanie na koło: 

 

image.png

 

 

Wyciągarka z mocowaniami 

 

image.png
 
 
 
 
 
 
 
 
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam myślałem nad liftem,ale reszta to moim zdaniem przesada oznacza że kupiłeś złe auto do swoich celów.Za kupę kasy nie osiągniesz efektu który ma przeciętna terenówka bez tego wszystkiego.

 

Edytowane przez Elpi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Elpi napisał:

Sam myślałem nad liftem,ale reszta to moim zdaniem przesada oznacza że kupiłeś złe auto do swoich celów.Za kupę kasy nie osiągniesz efektu który ma przeciętna terenówka bez tego wszystkiego.

 

W takim razie po co lift ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Elpi napisał:

Sam myślałem nad liftem,ale reszta to moim zdaniem przesada oznacza że kupiłeś złe auto do swoich celów.Za kupę kasy nie osiągniesz efektu który ma przeciętna terenówka bez tego wszystkiego.

 

Niestety tak to wygląda. Za cenę tych dodatków wraz z kosztami przesyłki z USA  + robocizna fachowego warsztatu można kupić terenówkę do upalania i topienia w błocie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W USA przerabiają XV na auta dzielniejsze w terenie i jest to u nich nawet popularne. Ale tam różne dziwne rzeczy są popularne B) Natomiast zgadzam się z kolegami XV to nie terenówka.

1) przedni zderzak całkowicie dyskwalifikuje to auto w terenie chyba że go zdejmiesz

2) skrzynia biegów to samo albo manual bez reduktora albo cvt o którym jest obecnie masa wątków na forum 

Pamiętajcie również że XV to tak na prawdę tylko i wyłącznie podwyższony kompakt - Impreza która nie jest autem do jazdy w terenie.  To już prędzej do takiego użytkowania sprzedałbym XV i kupił dustera do którego jest masa czesci offroadowych -  jest dostępnych nawet snorkel 

 

Ale jak kto się mówi kto bogatemu zabroni ;) Przerabiajcie - sam jestem ciekaw efektu końcowego

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Elpi napisał:

Sam myślałem nad liftem,ale reszta to moim zdaniem przesada oznacza że kupiłeś złe auto do swoich celów.Za kupę kasy nie osiągniesz efektu który ma przeciętna terenówka bez tego wszystkiego.

 

A skąd wiesz jakie te cele są? Wcześniej widziałem zglebionego Forka i też można powiedzieć że są lepsze auta do tego typu zabaw. 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, MaMis napisał:

kupić terenówkę do upalania i topienia w błocie. 

Dla mnie XV również nie jest autem terenowym, jedynie rasowo uterenowionym, ale przez takie wynalazki o jakich myśli Kolega Michał, XV może tylko zyskać.  

Nie oszukujmy się też, że do tzw. "upalania" i "topienia" do poziomu wycieraczek można poświęcić cenniejsze auta niż takie stare graty:  

 

 

DSC08584.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Blixten napisał:

Nie oszukujmy się też, że do tzw. "upalania" i "topienia" do poziomu wycieraczek można poświęcić cenniejsze auta niż takie stare graty

pewnie dużo  cenniejsze niz wasze XV typu nowy  Wrangler, Patrol, Landcruiser, wszelakie pick up'y Jak L200, Isuzu, wyroby z USA itp itd. Ale są to auta stworzone do takich warunków na ramie  i pełnymi blokadami reduktorami itp itd. A nie jak XV tzn podwyższony HB z napędem drogowym B) 

XV to takie auto na delikatny piaseczek jest ;)

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Karas napisał:

nowy  Wrangler, Patrol, Landcruiser, wszelakie pick up'y Jak L200, Isuzu, wyroby z USA itp itd.

 

Takie auta (pomijając kosztowne doposażenie i przygotowanie) poświęciłbyś na topienie do poziomu wycieraczek ? :blink:

 

9158799-okazyjne-bmw-jasne-po-powodzi-900-556.jpg

 

Mnie osobiście nawet przy 500+ nie byłoby stać na topienie aut za 200+ :P 

 

 

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Blixten napisał:
2 godziny temu, Karas napisał:

nowy  Wrangler, Patrol, Landcruiser, wszelakie pick up'y Jak L200, Isuzu, wyroby z USA itp itd.

 

Takie auta (pomijając kosztowne doposażenie i przygotowanie) poświęciłbyś na topienie do poziomu wycieraczek ? :blink:

pewnie. Jakbym miał takie hobby/sprawiałoby mi radochę i odpowiednie zaplecze finansowe to czemu nie. Nie wiem czy  interesujesz się offroadem i oglądasz relacje z rajdów ale hobbisci właśnie tak topią offroadowe maszyny za grube $$ ( zmotane  wranglery itp itd)

Co więcej bardzo często zmotane stare patrole / vitary - podobne do tych których zdjęcie  ktoś wkleil warte sa  dużo więcej niż na to jak wyglądają ( czasami  więcej niż taki XV ) 

zabawa w offroad to nie jest tanie hobby :)

Edytowane przez Karas
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Blixten napisał:

Dla mnie XV również nie jest autem terenowym, jedynie rasowo uterenowionym, ale przez takie wynalazki o jakich myśli Kolega Michał, XV może tylko zyskać.  

Nie oszukujmy się też, że do tzw. "upalania" i "topienia" do poziomu wycieraczek można poświęcić cenniejsze auta niż takie stare graty:  

 

 

DSC08584.JPG

Stare graty? Lepiej nie mówić nic podobnego na głos przy właścicielach tych gratów. Miałem okazje prowadzić w terenie tego Patrola z różowym bagażnikiem. Prawdziwy czołg a przy tym dość łagodny w prowadzeniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, bmbm napisał:

Kolega zadaje konkretne pytanie, a jak zwykle pojawiają się eksperci, którzy mu na siłę będą tłumaczyć, że nie warto, po co, szkoda pieniędzy xD 

 

najlepiej

Ja z zaciekawieniem czekam na efekt końcowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.08.2019 o 11:25, Karas napisał:

pewnie dużo  cenniejsze niz wasze XV typu nowy  Wrangler, Patrol, Landcruiser, wszelakie pick up'y Jak L200, Isuzu, wyroby z USA itp itd. Ale są to auta stworzone do takich warunków na ramie  i pełnymi blokadami reduktorami itp itd. A nie jak XV tzn podwyższony HB z napędem drogowym B) 

XV to takie auto na delikatny piaseczek jest ;)

To przejrzyj ten kanał na YT i powiedz to właścicielowi tego XV 1,6 :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez radix99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
W dniu 11.08.2019 o 10:11, Blixten napisał:

Nie oszukujmy się też, że do tzw. "upalania" i "topienia" do poziomu wycieraczek można poświęcić cenniejsze auta niż takie stare graty:

Przede wszsystkim jest ogromna różnica co komu sięga do poziomu wycieraczek.W XV sięga do wycieraczek,  w terenówce siega do zderzaka - mówię na przxykładzie swojego Wranglera z liftem 2.5" i forestera XTMY16.

W dniu 11.08.2019 o 10:25, Karas napisał:

pewnie dużo  cenniejsze niz wasze XV typu nowy  Wrangler, Patrol, Landcruiser, wszelakie pick up'y Jak L200, Isuzu, wyroby z USA itp itd. Ale są to auta stworzone do takich warunków na ramie  i pełnymi blokadami reduktorami itp itd. A nie jak XV tzn podwyższony HB z napędem drogowym B) 

XV to takie auto na delikatny piaseczek jest 

dokładnie :D

W dniu 15.08.2019 o 09:19, radix99 napisał:

To przejrzyj ten kanał na YT i powiedz to właścicielowi tego XV 1,6

To są jakieś pierdoły, żaden to offroad. Auto pokonuje pierdołowaty ofroad dla osobówek z takim mozołem, że eksponuje praktycznie wiekszość słabych stron tego auta w terenie. Na filmie nie ma realnych wyzwań, terenówką nawet nie zwróciłbyś uwagi na tej klasy "przeszkody".

W dniu 11.08.2019 o 14:02, MaMis napisał:

Stare graty? Lepiej nie mówić nic podobnego na głos przy właścicielach tych gratów.

Ależ oni sami wiedzą że te auta są stare. To ogromna i największa wada Patroli - są stare. Jednak wiek nie oznacza wcale małej wrtości - dołożone klocki mają jedną cenę.

 

W dniu 11.08.2019 o 10:39, Blixten napisał:

Takie auta (pomijając kosztowne doposażenie i przygotowanie) poświęciłbyś na topienie do poziomu wycieraczek ?

Ależ of course, Niemalże co tydzień. W ekipie jest bardzo dużo nowych Wranglerów. Auta mają dołożonye lifty, zderzaki, wyciagarki snorkele -to myślisz że po co? Po to zeby jeżdzić w terenie. W prawdziwym terenie nie mylić z tym co na filmiku wyżej.

Edytowane przez mechanik
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, radix99 napisał:

Mimo to, nawet taki biedny 1,6 jest bardzo zdolny i przyjemnie poręczny poza asfaltem.

i imo nie lepszy niż dacia duster, suzuki sx4 ( miałem to wiem tzn zdolności  terenowe tożsame z XV ) Vitary i inne suvy/crossovery z 4x4/awd.  Jeżeli ktoś kupił XV głównie do jazdy poza asfaltem to imo spokojnie mógł wybrać coś lepszego do tego celu ( np duster)  tańszego w eksploatacji i z w większą ilością dostępnych gratów do offroadowego tuningu. XV natomiast to idealne auto do jazdy po zatłoczonym mieście z wysokimi krawężnikami/śpiącymi policjantami , do jazdy po kopnym śniegu oraz jak już wspomniałem delikatnym piaseczku nad jeziorem czy po leśnej drodze.  Każdy kto załapie bakcyla "offroadowego" wcześniej czy później sprzeda Subaru i kupi coś co sie lepiej do offroadu nadaje i przy okazji jest bardziej komfortowe.

Napisze inaczej jeżeli chodzi o "offroad": XV to auto dla amatora, coś na ramie to auto dla pasjonata lub profesjonalisty

Edytowane przez Karas
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...