tremba Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Tak sie wlasnie zaczyna syndrom Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zachar Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) Gość jest zainfekowany na dobre.... Edytowane 9 Stycznia 2019 przez Zachar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 witamy w klubie "zainfekowanych" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) W gieteku brata po tym jak zastukała panewka wystarczyło wymienić same panewki i dalej upalał:) Dawaj znać co i jak z postępami prac! Edytowane 9 Stycznia 2019 przez Adi660r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 To powodzenia w remoncie i poprawianie serii Byle do przodu tak to się zaczyna Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Dzięki bracia postępy będę opisywał w wątku subaru forester by the sickenss. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 20 godzin temu, The_Sickness napisał: 220 km i 346 niujtów, Deszczowo było? jakie ciśnienie atmosferyczne, że nie wyszła seria? Swoja drogą, ciekawe czy to nie pękł tłok między pierścieniami chociaż jeszcze nie słyszałem twojego nagrania (sugeruje się spadkiem mocy, a przy dobrym chłodzeniu IC na v-tech badania są powtarzalne - robię regularnie co rok) Co do panewek, co coś dziwnego, aby w takich warunkach uwalić panewkę szczególnie w 2.5T. Moje po 150kkm wyglądały bdb pomimo 5w30 ACEA A5 i innych "lekkich" wynalazków. Jaki to było Olej? Zwykły SAPS czy coś do DPF z serii C3, C2,C1 ? Jak dla mnie bardzo dziwne ale posłucham wieczorem i się wypowiem. Też mi stukało ale miałem przytarty tłok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 A diagnoza na jakiej podstawie była ? Można sam fitr odkręcić i przeciąć bezopiłkowo. Potem resztę sprawdzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Padał śnieg cały dzień, samochód odtajał delikatnie. Olej leje liquymolly 5w30 od 20k km, wcześniej przez 15k był castrol 5w30 a co wcześniej nie wiem, nie mam informacji bo auto jeździło w dojczach. Auto jedzie do Panów od Subaru Events na Warmii, silnik zostanie rozebrany na części pierwsze i zbudowany od początku w oparciu o nowe części. W jak dużym zakresie jeszcze nie wiem. Samochód póki co stoi i czeka jutro na lawetę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 No dobra,ale ktoś to słuchał czy jakoś inaczej diagnozował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zandeo Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Ci z Subaru Events dobrzy są w naprawach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 http://subaru-events.pl/ Ciężko mi powiedzieć, jak Panowie pracują, dopiero jestem po słowie, auto jeszcze jest u mnie. Panowie budują silniki do swoich maszyn i warsztat nastawiony tylko na markę. Głęboko wierzę, że mam do czyniania z osobami kompetentnymi. Rozmiawiałem z właścicielem firmy ok 20 minut, polecał mi go znajomy mechanik, który dokonał wstępnej diagnozy na podstawie objawów fonetycznych. Do auta jeszcze nikt nie zaglądał. Jeżeli jakimś cudem, nie wiem jakim, to nic groźnego to i tak nastawiony jestem na to, że silnik będzie rozebrany, złożony na nowo, przy okazji zrobione kilka rzeczy, które chciałem zrobić w przyszłości tj. przelot, mapa, usunięcie z ecu pompki wspomagania powietrza, montaż wskaźników doładowania, temp i ciśnienia oleju etc. Zamysł jest, żeby zostawić go w ramach delikatnie wykraczających poza serię a przy okazji tak dobrać komponenty, żeby silnik posiadał odporność i żywotność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Godzinę temu, The_Sickness napisał: dokonał wstępnej diagnozy na podstawie objawów fonetycznych. Czy na postoju przy dodawaniu gazem też stuki były? Czy na zimnym też tak stukało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Na postoju nie stukał, na zimnym też nie. Podczas dodawania gazu i operowaniu gazem, powyżej 1,5 tys obrotów już było słychać stukot, tak jak na filmiku w pierwszym poście. W zasadzie to temat i tak można uznać za zakończony bo samochód jedzie na autopsję i wielonarządowe przeszczepy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 No to wygląda na panewkę, ale i tak sprawdź napinacz rozrządu i dokręcenie świec zapłonowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Bez względu na awarię i tak oddaję auto pod opiekę, jestem po słowie co do całkowitej rewitalizacji stanu auta i zbudowaniu go od nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Nie znam ekipy z Subaru events od strony technicznej, ale skoro ich wozy są komercyjnie upalane i to ostro, to pojęcie muszą jakieś mieć:) Ciężko z mechanikami w Olsztynie, sam na razie zbieram opinię aby w końcu wziąć się za swojego, ale jeszcze nie wiem komu powierzyć robotę:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zandeo Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Oj chyba EGRA nie usuną, ja specjalnie do Poznania jechałem z ta przypadłością. Pytałem o ten zakład bo myślałem, że K. Prędko z Olsztyna dobrze ogarnia Forki. Zawsze u niego kilka jest na placu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Klebark zdecydowanie polecam. Od wielu lat robią rajdowki od podstaw i naprawdę znają się na temacie subaru. Powodzenia w naprawie. Godzinę temu, Zandeo napisał: Oj chyba EGRA nie usuną, ja specjalnie do Poznania jechałem z ta przypadłością. Pytałem o ten zakład bo myślałem, że K. Prędko z Olsztyna dobrze ogarnia Forki. Zawsze u niego kilka jest na placu. Czy dobrze ogarnia? Uczy się jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 4 godziny temu, Zandeo napisał: Oj chyba EGRA nie usuną, ja specjalnie do Poznania jechałem z ta przypadłością. Pytałem o ten zakład bo myślałem, że K. Prędko z Olsztyna dobrze ogarnia Forki. Zawsze u niego kilka jest na placu. EGR w XT nie stanowi problemu. Usuną jak min się znają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zandeo Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Faktycznie w XT to nie problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Tu nie ma złudzeń że to panew, żadne tam świece czy napinacze, @The_Sickness to Twoje pierwsze Subaru? J Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Tak, to moje pierwsze Subaru. A czemu pytasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 3 minuty temu, The_Sickness napisał: Tak, to moje pierwsze Subaru. A czemu pytasz? Bo mnie w pierwszym wiatraku też to spotkało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Ja bym sie na tym etapie na zadnych pierdołach typu zegary ,wydechy , tuningi sie nie koncentrowal a skoncentrował sie tylko na silniku, ktory i tak zeżre cały budżet jaki by on nie był. Pomlaska, beknie i zachwile zawoła o jeszcze. Takie to są te nasze paszczury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się