Jump to content

The_Sickness

Użytkownik
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

About The_Sickness

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    Subaru Forester 2.5 Xt 2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolega jeszcze nic nie nagrał, ale ja tak Mój wydech to przelot down 3' center z rezonatorem 2.5 i końcówka Nur Blitz Spec
  2. Wywaliłem z 10 kg zbędnego plastiku. Jutro pozabezpieczam kable szarą taśmą, spróbuję jakoś ogarnąć podsufitkę żeby się nie majtała. Zrobiłem grunt pod rozpórkę z tyłu. Mam nadzieję, że bez tych plastików nie będzie latał i skrzeczał cały tył. Liczę na o wiele cichszą zimę w przyszłym roku Dzisiaj kolejne prucie, wywaliłem wszystko z bagażnika, przewody na szarą taśmę przymocowałem do blachy i .... i myślałem, że jak niczego nie ma to nie będzie nic brzęczeć, o jak bardzo się myliłem. Okazało się, że sama buda brzęczy niesamowicie głośno. Ta pianka koloru sraczki była niezbędna dla tłumienia wszystkich tych drżących dźwięków. Cóż, muszę kupić 2m2 pianki i to polepić na nowo. Rozpórka na tył już zamówiona przy okazji zobaczyłem stan blacharki, przynajmniej tej wewnętrznej
  3. Nie znalazłem i w sumie nie szukam. Można byłoby mieszek wepchać do środka i czymś rozeprzeć, ale raz, że wyglądałoby to jak nogawka od ortalionu wsadzona do gumaka a dwa to niezbyt mam ochotę nad tym kminić. Wg mnie jest ok. Drążek mam o tyle krótki, że mieszek nie ma miejsca wyglądać jak za krótkie kalesony
  4. Tak zrobię dzięki. Ogólnie im więcej km robię od remontu tym lepiej chodzi. Takie mam wrażenie dziwne. Jakiś mocno wyczulony na wszystko co się w nim dzieje
  5. Jest tak, że jestem z Olsztyna, remont pochłonął dużo kasy to fakt, przelot był zrobiony razem z remontem niestety Pan, który ma go stroić będzie available dopiero po świętach, a Panów zamienników stroicieli w tych okolicach brak. Jestem po dotarciu i zmieniam jutro olej na docelowy Liquy Molly 5w30. Nie jestem w stanie wystroić go na razie nigdzie indziej bo to moje jedyne auto, pracy mam full i nim muszę jeździć bo nie mam nic innego. Do tej pory na dotarciu jeździłem do 3 tys obrotów i po prostu pytam czy do strojenia mam nadal jeździć jak grzyb czy mogę sobie trochę poużywać. Ot cała filozofia. A stroić będę mam nadzieję jak najszybciej po świętach
  6. O to właśnie mi chodziło ... czy bez strojenia mogę w miarę normalnie jeździć, nie bać się wyprzedzać etc.
  7. Chodzi o to żeby nie przeładować, mam zrobiony przelot, 3 cale za turbiną i nie chcę przeładować. Nie wiem czy w ogóle nie używać turbo, czy ewentualnie doładowania przejdą
  8. Cześć, mam pytanie, Forester 2.5XT po remoncie, bez strojenia, zegar booost, czy można bez strojenia wrzucać mu drobne doładowanie powiedzmy 0,3 - 0,5 bara? Zanim wystroje jeszcze minie troszkę czasu, a zastanawiam się czy po dotarciu mogę mu trochę podmuchać więcej powietrza na niskich doładowaniach?
  9. Czyli żeby sprawdzić, to muszę zmierzyć długość i zdjąć osłonę za kierownicą oraz zmierzyć średnicę wieloklinu. A celuję w kierownicę typu talerz, nie płaską. Problem z kierunkami jakoś przełknę, sporo czasu jeździłem busami gdzie o odbijaniu nie było mowy więc idzie się przyzwyczaić.
  10. Trudno. Poduszko bye bye w takim razie
  11. Od dawna lata mi po głowie zamysł zainstalowania w swoim Foresterze 2.5XT 2007 kierownicy sportowej. Raz, że moja obecna już zaczyna się przecierać , dwa nie korzystam z przycisków na kierownicy do radia, trzy podoba mi się rajdowy wygląd fajery, cztery ciągle szukam co by tu zmienić ... I teraz moje pytanie, czy może mi ktoś podpowiedzieć jaką nabę nabyć, jakiej średnicy, wymiarów powinny być naba, osadzenie, sama kierownica, tak aby wszystko pasowało do powyższego modelu forestera bez większego modzenia czy kombinowania, oraz poproszę o odpowiedź, czy instalując kierownicę sportową tracę poduszkę powietrzną?
  12. Autem śmigam już prawie dwa lata, mam wrażenie, że tak jest od niedawna, albo ja mam schizę. Amory mam kayaba z tyłu plus wzmocnione sprężyny bo miał butlę gazową, z przodu mam co prawda standardowe amory, ale sprężyny również nowe no i rozpórkę. Zawiecha w miarę sztywno, myślałem właśnie o stablizatorach, że to ich wina, bo mam oemowski, chudy stab dodatkowo już lekko rudy...
  13. Nie jest to kolejny temat o tym, jak wyciszyć Forestera, tylko temat odnośnie zachowania auta na drodze podczas wiatru. Ostatnio mocniej zawiewa i podczas jazdy z prędkością 100 - 110 strasznie walczę z samochodem. Czuję każdy powiew wiatru, rzuca mną na lewo i prawo i bez kontrowania nie idzie jechać prosto. Byłem na stacji diagnostycznej i luzów w zawieszeniu nie posiadam. Wszystko prawidłowo osadzone, nic nie stuka, nie ma luzów. Mam pytanie, co odpowiada w głównej mierze za powyższe zachowanie samochodu i co można zrobić? Jeżdżę po dywanie, droga nowa, równa, kapcie szerokie, pierwszy sezon letni
×
×
  • Create New...