Jump to content

The_Sickness

Użytkownik
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

About The_Sickness

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    Subaru Forester 2.5 Xt 2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na diagnostykę i za 30 zł porozciągać. Kumaty diagnostyk wykmini
  2. Czy fotele kubełkowe od WRX STI 06 pasują p&p do forka 2.5 07 xt ?
  3. czyli z przedlifta przyjmą się po przeszczepie ?
  4. Pytanie, czy istnieją jakieś lusterka do Forysia 2.5XT 2007, które można przełożyć p&p, a które byłyby mniejszej wielkości niż te fabryczne słoniowe uszy?
  5. A to z przodu auta nie ma takiego obiegu? Jest możliwość wewnętrznego obiegu powietrza, mam świadomość, że wykorzytywane są wtedy do tego dodatkowe wiatraki, ale czy to nie działa też biernie gdy nawiew/klima jest ustawiona na obieg zewnętrzny? Zaślepić chyba nie zaślepie, ale gumy usuwam bo wibruja i brzecza. Pozostaje rozwiązać kwestię syfu dostającego się do wnętrza
  6. Panowie pytanie, co to są za wloty w okolicy nadkola w bagażniku, bezpośrednio za nimi jest tylni zderzak, mają jakieś gumowe membrany, brzęczy to a do środka przez te otwory dostaje się syf. Po co to jest, jakie to ma zastosowanie i czy można to dziadostwo zaślepić ?
  7. Remont jest najsenowniejszym co możesz zrobić. Tylko gruntownie i bez dróg na skróty. Ja mam 2.5 turbo po remoncie, nowe panewki, wał, głowice regenerowane, nowe wałki, panewki, pierścienie, rozrząd, uszczelki etc. Koszt powyżej 10 tys. Używany silnik ile stoi, 6-7? Jak zdrowa buda to tylko remont. Bo jeżeli całe auto już zmęczone to wtedy można przemyśleć sprawę. Ja jestem zwolennikiem naprawiania, a nie wyrzucania i kupywania nowego. Poza tym masz sentyment do tego auta a to coś czego nie kupisz
  8. Kolega jeszcze nic nie nagrał, ale ja tak Mój wydech to przelot down 3' center z rezonatorem 2.5 i końcówka Nur Blitz Spec
  9. Wywaliłem z 10 kg zbędnego plastiku. Jutro pozabezpieczam kable szarą taśmą, spróbuję jakoś ogarnąć podsufitkę żeby się nie majtała. Zrobiłem grunt pod rozpórkę z tyłu. Mam nadzieję, że bez tych plastików nie będzie latał i skrzeczał cały tył. Liczę na o wiele cichszą zimę w przyszłym roku Dzisiaj kolejne prucie, wywaliłem wszystko z bagażnika, przewody na szarą taśmę przymocowałem do blachy i .... i myślałem, że jak niczego nie ma to nie będzie nic brzęczeć, o jak bardzo się myliłem. Okazało się, że sama buda brzęczy niesamowicie głośno. Ta pianka koloru sraczki była niezbędna dla tłumienia wszystkich tych drżących dźwięków. Cóż, muszę kupić 2m2 pianki i to polepić na nowo. Rozpórka na tył już zamówiona przy okazji zobaczyłem stan blacharki, przynajmniej tej wewnętrznej
  10. Nie znalazłem i w sumie nie szukam. Można byłoby mieszek wepchać do środka i czymś rozeprzeć, ale raz, że wyglądałoby to jak nogawka od ortalionu wsadzona do gumaka a dwa to niezbyt mam ochotę nad tym kminić. Wg mnie jest ok. Drążek mam o tyle krótki, że mieszek nie ma miejsca wyglądać jak za krótkie kalesony
  11. Tak zrobię dzięki. Ogólnie im więcej km robię od remontu tym lepiej chodzi. Takie mam wrażenie dziwne. Jakiś mocno wyczulony na wszystko co się w nim dzieje
×
×
  • Create New...