Jump to content

The_Sickness

Użytkownik
  • Content Count

    329
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

The_Sickness last won the day on May 27

The_Sickness had the most liked content!

Community Reputation

212 Wspaniały

About The_Sickness

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    Subaru Impreza 2.0 Bugeye 125 km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Można w ten sposób Przecież ten próg jest jeszcze montowany od przodu i z tyłu pinami to jak ma odpaść
  2. Zobaczymy, przyjdą listwy to się przyłoży, zobaczy etc. mam wiertło do metalu, mam mamuta, będę miał do tych progów kołki
  3. Coś czuję, że wykorzystam tak jak kolega pisał MAMUTA, piny wywale i te mocowania wykorzystam jako powierzchnie styczną do kleju a od spodu pójdą 2-3 blachowkręty
  4. Ale stypa, nie ma to jak wiercić próg, który i tak jest bolączką tego auta. Moje póki co zdrowe, ale 6 dziur raczej im nie pomoże
  5. czyli trzeba progi wiercić ?
  6. Cześć, powie mi ktoś o co chodzi z tymi pinami białymi po bokach? Muszę nawiercać próg? Byłem lookać na auto i tam nie ma nigdzie miejsca pod te piny. Trochę nie rozumiem koncepcji, pomoże ktoś info jak to poprawnie zamontować? Wiem, że trzeba uszczelki użyć i że na rogach i od spodu są piny, ale od wewnątrz listwy?
  7. tak wygląda sterownik i wtyczki od wiązki. Ktoś jest w stanie potwierdzić, że ten CPU ogarnie EJ251 ?
  8. hey, auto jak kupiłem było zamulone. Dlatego, że poprzedni kolektor był bardzo wąski w momencie odbioru spalin jak i uwalona była sonda lambda przed katem oraz czujnik spalania stukowego. Z nowym kolektorem i lambdą jest wszystko ok. Auto przyśpiesza akceptowalnie na pierwszym, drugim i trzecim biegu, oczywiście trzeba je kręcić wysoko. Potem jest już gorzej. Czwórka do 140 jeszcze ciągnie ale piątka to taki bieg bez historii. Chciałbym te 40 kunia więcej. Myślę, że zrobiłoby dobrą robotę. Gdzie zrobić swap już wiem, jestem po rozmowach. Dzisiaj muszę sprawdzić jakiego kompa mam i
  9. Ogarnia wyciągnie z niego za wikipedią: Power ISO: 123 kW (165 hp; 167 PS) at 5600 rpm and 226 N⋅m (167 lb⋅ft) of torque at 4400 rpm ?
  10. Właśnie o to chodzi, że silnik turbo to już trzeba pół auta wymienić. Silnik, skrzynia, dyfer, heble, maska, wiązki, przewody etc. Wielokrotnie pisano, że przeszczep silnika turbo przekracza koszty sprzedaży wolnossaka i zakupu wrx
  11. I to jest kompatybilne z wiązkami elektrycznymi? A jak z komputerem?
  12. Hey ho. Sprzedaje bez powodzenia na razie impreze 2.0 n/a bug z 2002 r. bo jest fajne s turbo z gratami z wrxa w mojej okolicy i chciałbym kupić... lecz, gdy mi się nie uda to kmnie nad swapem silnika, bo ej201 125 km szału nie robi. I teraz pytanie, czy jest jakiś silnik który można przeszczepić najlepiej na oryginalnych wiązkach p&p? Czytałem trochę tematów tu na forum, gdzieś widziałem, że ej251 z outbacka ale tam skrzynia automat w większości. Temat ruszany wiele razy ale za każdym razem dotyczył innych przypadków a mi chodzi konkretnie o buga 2.0 125 km z redaktorem
  13. Fabrycznego radia nie mam, siedzi tam jakiś Pioneer, koegzystował ze wzmacniaczem i kolumną w bagażniku, ale pozbyłem się zestawu a oryginalne głośniki nie dają rady niestety, membrana wydaje dźwięki jakby była z kartki papieru
  14. A czy wymiana na takiej samej średnicy, jakiejś lepszej firmy, mający więcej wat sprawi, że będzie lepiej, głośniej ?
  15. Hey, czy ktoś ma wiedzę jakie głośniki siedzą w drzwiach i w tapicerce? Mam na myśli średnicę, chciałbym kupić coś w miejsce oryginalnych bo te brzmią jak kościelny megafon w Boże Ciało a nie chce mi się rozbierać drzwi
×
×
  • Create New...