klev Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 dokładnie - do tego jeśli nie planujesz dosyć stanowczo podnosić mocy to nie pakuj się w kute elementy - nie są one tak dokładnie spasowane jak zwykłe tłoki a co z tego wynika - że będziesz musiał dolewać oleju.... Wiele osób się na tym przejechało. Robili remont bo auto paliło olej, a po remoncie na "kuciźnie" wychodziły takie same dolewki a nawet większe. Kucie fajna sprawa, jak chcesz wyciskać z niego 300 koni lub więcej. jak nie to ja bym został przy zwykłych. Jesli planujesz 300+ to i tak czeka Cię wielka walka, zmiana pompy paliwa, wtrysków paliwa, turbiny, wydechu, strojenie itp itd..... Tak jak koledzy piszą, najpierw zajmij się na tip top silnikiem - pod kontem jaki planujesz - kuty lub nie, potem reszta Druga sprawa to hamulce....... Mądrzy ludzie zaczynają od hamulców a potem podnoszą moc (eee ja zacząłem troszkę odwrotnie ale już nadrobiłem bo auto nie chciało hamować jak już tą dodatkową mocą się rozbujało hehe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Aż tak szaleć nie zamierzam typu 300+, raczej planuje coś ok. 250. Auto ma być nadal użytkowe a nie wyczynowe. Priorytet to zrobić silnik na tip top. Pozostaje bliżej serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Ja mialem na fabrycznych gratach 288kucy/410 niutkow. Caly czas hulalo bez problemow, tzn od zrobienia UPG. Jak nie bedziesz pilowal 200+ po autobanie to do normalnej jazdy nie ma sie co bac. W koncu na drodze przyspieszasz konkretnie tylko przy wyprzedzaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 (edytowane) No ja tez myślę raczej o mocy tego typu. Dodatkowo likwiduje instalację gazową Edytowane 10 Stycznia 2019 przez The_Sickness Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 (edytowane) Pierwsze słyszę o Subaru Events i od czasu jak jestem na forum nie pamiętam jakiejkolwiek opinii o nich. Także zrób dobry wywiad bo kilka z kolei było historii, że ktoś gdzieś robił i potem trzeba było poprawiać. Ja "wysłałem" Forka z Olsztyna do Nowego Sącza \ Jak z nimi ustalisz co i jak to wrzuć jaki zakres prac jest bo w 2.5 warto przy okazji parę spraw od razu ogarnąć, np. smok olejowy i szpilki ARP. Edytowane 10 Stycznia 2019 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Ja słyszałam o nich już jakiś czas temu, ale tylko w tym kontekście, że organizują eventy ze swoimi rajdówkami. O tym, że budują je sami oraz że prowadzą warsztat ukierunkowany tylko na Subaru dowiedzieć się dowiedziałem teraz, wisząc pół dnia na telefonie. Dzisiaj właściciel przyjechał lawetą i zabrał Forka. W przyszłym tygodniu ruszamy z robotą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 (edytowane) Nie chce zakładać nowego tematu, a możne tutaj ktoś udzieli mi odpowiedzi. Jakie są orientacyjne koszty wymiany panewek w Forku sf 2002 2.0 turbo ? Edytowane 7 Lutego 2019 przez HopeUknow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 orientacyjnie od 6.000zł (choć chyba jeszcze się tyle nikomu nie zdarzyło) do 10.000zł. Dokładnie dowiesz się po rozebraniu. średnio wychodzi koło 8.000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się