Skocz do zawartości

Galeria naszych Legacy/Outback


Oczkoo15

Rekomendowane odpowiedzi

@R4RE Teraz masz komplet zakamarków przy myciu i woskowaniu :D

 

Czy jestem jedyną osobą, której wydaje się, że legat IV by tłuściej, ładniej wyglądał bez listewek na drzwiach? Wtedy nabiera tej tłustości lexowej, lak IS, LS i jakoś tak czyściej wygląda IMHO:

 

DSC_6082_copy_2201x1238.thumb.jpg.793d994c782d13cc90575a850c1ceccc.jpeg.96df2f2990c59e72f86aa319f29b29d7.jpeg

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Amnes napisał:

@R4RE Teraz masz komplet zakamarków przy myciu i woskowaniu :D

 

Czy jestem jedyną osobą, której wydaje się, że legat IV by tłuściej, ładniej wyglądał bez listewek na drzwiach? Wtedy nabiera tej tłustości lexowej, lak IS, LS i jakoś tak czyściej wygląda IMHO:

 

DSC_6082_copy_2201x1238.thumb.jpg.793d994c782d13cc90575a850c1ceccc.jpeg.96df2f2990c59e72f86aa319f29b29d7.jpeg

NNNnnoooooo! Nie pomyślałem o tym wczesniej. Trochę szpachli, lakieru i gotowe w sumie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Danko napisał:

NNNnnoooooo! Nie pomyślałem o tym wczesniej. Trochę szpachli, lakieru i gotowe w sumie. 

W sumie to całe drzwi wtedy są do malowania i pewnie błotniki oba do cieniowania. :biglol: W zależności od regionu polski... Od 1000 do 2000 za stronę pewnie. :P Niemniej jednak, pomysł fajny, choć mi na przykład te paski uratowały drzwi kiedy miałem przetarcie z innym autem, przetarcie powstało akurat na wysokości tych pasków. ;) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, RAFAZER79 napisał:

Paskudne dwa wielkie kominy jak od lokomotywy....

Nie wszystkim musi odpowiadać produkt inżynierów projektu STI Genome, w pełni się zgadzam:P

Edytowane przez R4RE
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, thomson0073 napisał:

 

UTURBIĆ albo ZESWAPOWAĆ. :P

Miałem nic nie pisać, dopoki tego nie zrobię.. Ale nie uturbic. Możliwe, że doładować... kompresorem :faja:Pozostawienie Ej20f z gazem i dołożenie kompresora stworzyłoby idealne daily, LPG by zostało. Słyszałem, że problemem jest komputer jedynie. To, albo swap... Ale czego nie wsadze, to już bez LPG, a to duży minus póki co. Tak przypomnę, dalej jestem studentem, więc praca na cały etat jest niemożliwa. Ergo - spalanie jest ważne. Kompresor, później drugi samochód już do grubszej zabawy. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.10.2020 o 18:47, RAFAZER79 napisał:

Paskudne dwa wielkie kominy jak od lokomotywy....

Też mam dwa kominy i jest to moje @Oczkoo15 w głowie :D Masz do prównania zdjęcie mojego dziadkowozu przed 'okominowaniem' IMG_20201023_201255.thumb.jpg.efaa435053b5ad0e2924a2fae9d0852c.jpg

 


Ps. Twoje Legacy III też wyglądało by konkretnie z 'kominem' np. STIGenome :thumbup:

Edytowane przez JoteeN
  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, R4RE napisał:

 

Poddałeś mi pomysł swoim postem B)

 

Poniżej zestawienie zdjęć zrobionych w dzień zakupu z tymi po 18tu miesiącach użytkowania :biglol:

 

 

_20201028_061843.JPG

_20201028_062727.JPG

Że co, chcesz powiedzieć że to jest to samo auto ?:lol:

Chyba tylko kolor się zgadza 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry pomysł na założenie nowego wątku "Naszych Subaru" przed i po modyfikacjach .Niech to będą różne modele.  Niech ktoś mądrzejszy założy nowy temat :) Ja też się dołączę za niedługo. 

Edytowane przez Jurando
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznę od przeprosin za spam zdjęciowy w ostatnim czasie ale po powrocie do UK, siedzę na 14-dniowej przymusowej kwarantannie :blink:

 

Dziś zdjęcie mojego pierwszego Subaru, pierwszego Legacy (obecnie użytkowanego przez mojego dobrego znajmego) oraz znanego już raczej tutaj Daily :P (czwartego już Legacy w mojej historii plejadowej motoryzacji). Nie wiem czy to już ostatni ale wiem, że cieżko będzie rozstać się kiedyś z 4-tą generacją (czego obecnie jak najbardziej nie planuję). Było wiele "skoków w bok" w postaci innych marek zawsze kończących się powrotem do Legacy B)

WhatsApp Image 2020-11-04 at 21.02.24.jpeg

  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Guliwer napisał:

Może Czerwona Karma kiedyś wróci, ale jak sprzedałeś do PL to niewykluczone że LHD.

to było by napewno kolejne ciekawe doświadczenie związane z Gen4 (jako uzupełnienie 2004 3.0Rn UK RHD, 2009 2.0ReN UK RHD, 2005 2.0GT specB Blitzen JDM RHD, 2005 2.5LGT US LHD, 2004 2.5SE LPG UK RHD :P:P:P)

Edytowane przez R4RE
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, R4RE napisał:

to było by napewno kolejne ciekawe doświadczenie związane z Gen4 (jako uzupełnienie 2004 3.0Rn RHD, 2009 2.0ReN RHD, 2005 2.0GT specB Blitzen, 2005 2.5LGT LHD, 2004 2.5SE LPG RHD :P:P:P)

2.0ReN i 2,5SE? zwykle modele czy jakieś szczególne? I zazdraszczam, nie mogę się doczekać, aż sam będę mógł wspominać doświadczenia z tyloma plejadami.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Danko napisał:

2.0ReN i 2,5SE? zwykle modele czy jakieś szczególne? I zazdraszczam, nie mogę się doczekać, aż sam będę mógł wspominać doświadczenia z tyloma plejadami.. 

2.0ReN - R- facelift 2.0R 165KM , e- skóra, przeciwmgielne przód, szyberdach, N-nawigacja

2.5SE  S- sport (automatic with Sport mode) E- skóra, szyberdach (executive-:P:P:P wersja dla kierownika )

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, K12DLA ExR4RE napisał:

2.0ReN - R- facelift 2.0R 165KM , e- skóra, przeciwmgielne przód, szyberdach, N-nawigacja

2.5SE  S- sport (automatic with Sport mode) E- skóra, szyberdach (executive-:P:P:P wersja dla kierownika )

nawet nie wiedziałem, że są takie Oznaczenia dla wyposażenia :biglol::thumbup:

U mnie bida, 2.0RbezebezN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...