togus Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Panowie przestudiowałem forum widziałem kilka wątków ale nie widziałem linków do gotowych zestawów z paskiem mitsuboshi, który jest polecany na forum.\ Znalazłem taki oto zestaw tylko brałbym bez paska contitech KLIK w jego miejsce pasek mitsuboshi PASEK Czy będzie to optymalne rozwiązanie ? czy szukać całego zestawu w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 A nie lepiej podjechać do sklepu stacjonarnego i zamówić to co chcesz? Różnicy w cenie raczej dużej nie powinno być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 zwykle sklepy stacjonarne potrafia byc duuuzo drozsze... nie raz sie przekonalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojteq02 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Ja do swojego kupowałem zestaw tutaj Klik i sobie chwalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Czy w/ poszczególne komponenty będą ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 zbliżam się do wymiany rozrządu w ej201 i mam dylemat rolki i napinacz biorę koyo/nsk/ntn termostat OEM ale pasek w imprezie miałem conti a teraz myślę nad mitsuboshi albo OEM - warto dopłacać do OEM ? pompa wody AISIN czy coś innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Pompa Aisin do sohc będzie już koreańska, jest zupełnie inaczej wykonana niż kiedyś japońskie, więc produkt raczej niesprawdzony. Pasek conti czy mitsu będzie spoko. Górną gładką rolkę weź na dwurzędowym łożysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyckocholik Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Nie wiem jak mitsuboshi ale ja zakładałem conti. Rozrząd przejechał jakieś 75% interwału do wymiany ale upłynęło już ponad 6 lat od wymiany. O czym przypomniałem sobie w przeddzień wyjazdu do Włoch. Na szybko kupiłem pasek i w dzień wyjazdu wymieniłem. Po 6 latach pasek conti nie nosi żadnych oznak zużycia czy zestarzenia, a po powrocie mordowałem go w imadle. Conti to Continental nie mam zastrzeżeń do jakości raczej bym się skupił na jakości łożysk w rolkach przy wymianie rozrządu. U mnie pomimo że rozrząd nie wyrobił swoich kilometrów wymieniałem jeszcze jedną rolkę na szybko bo się okazało że łożysko zdradza oznaki zużycia (w poprzednim rozrządzie to jedno też było najmocniej zużyte może to kwestia większego obciążenia na nim). Co do pompy u mnie nie była zużyta ale pomiędzy rożnymi firmami są spor różnice w wykonaniu wirnika pompy co ma wpływ na wydajność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 2 godziny temu, mirasek napisał: Pompa Aisin do sohc będzie już koreańska, jest zupełnie inaczej wykonana niż kiedyś japońskie, więc produkt raczej niesprawdzony. Pasek conti czy mitsu będzie spoko. Górną gładką rolkę weź na dwurzędowym łożysku. O rolce wiem że ma być dwurzedowa. To jaką pompę? Do TDIka montowałem grafa i jest spoko. Tutaj nie wiem co włożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 (edytowane) AISIN. A to że nie jest wykonana tak jak 20 lat temu to można powiedzieć o każdym podzespole. SKF czy Bosch tez kiedyś był czołówką a teraz jest śmietnikiem i co. Nic lepszego póki co nie dostaniesz, a "OEM" to właśnie aisin. Rolka prowadząca/napinacz to pół biedy, najbardziej w kość dostaje ta zębata przy pompie. Tyle co się naściągałem rozrządów, to zawsze ta zębata szumiała niesamowicie. Szukaj koyo/ntn/nsk i musi śmigać. Zestawy od Febi, INA raczej bym omijał. Pasek Conti jest super, Gates też o ile znajdziesz oryginał (podobno bywały podróby, conti nie podrabiali ) Nawiasem mówiąc mam taki rozrząd kompletny na sprzedaż, ale z napinaczem pod stary typ wolnossaka. Edytowane 9 Lutego 2020 przez 133699 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 2 minuty temu, 133699 napisał: AISIN. A to że nie jest wykonana tak jak 20 lat temu to można powiedzieć o każdym podzespole. SKF czy Bosch tez kiedyś był czołówką a teraz jest śmietnikiem i co. Nic lepszego póki co nie dostaniesz, a "OEM" to właśnie aisin. Rolka prowadząca/napinacz to pół biedy, najbardziej w kość dostaje ta zębata przy pompie. Tyle co się naściągałem rozrządów, to zawsze ta zębata szumiała niesamowicie. Szukaj koyo/ntn/nsk i musi śmigać. Zestawy od Febi, INA raczej bym omijał. Pasek Conti jest super, Gates też o ile znajdziesz oryginał (podobno bywały podróby, conti nie podrabiali ) Nawiasem mówiąc mam taki rozrząd kompletny na sprzedaż, ale z napinaczem pod stary typ wolnossaka. Do imprezy montowałem set ina i miałem w pudełku rolki nsk koyo Tak samo do 1z tdi montowałem teraz ina i w opakowaniu to samo. Koyo i nsk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Pytanie jakiej firmy pasek. Miałem raz zestaw INA w ręce i łożyska tam zawarte były nieznanego producenta, zero oznaczeń, czegokolwiek. Może podróba, czy cokolwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 1 godzinę temu, 133699 napisał: "OEM" to właśnie aisin Bzdura 1 godzinę temu, 133699 napisał: A to że nie jest wykonana tak jak 20 lat temu to można powiedzieć o każdym podzespole. SKF czy Bosch tez kiedyś był czołówką a teraz jest śmietnikiem i co. Nic lepszego póki co nie dostaniesz Kto pisał o 20 latach? Aisin do modelu o którym tu rozmawiamy od pewnego czasu jest robiony w Korei, jest to całkiem inna pompa niż sety z Japonii, wystarczy wziąć obie do ręki. Wiele się słyszy o zawodności tych pomp z koreańskiej produkcji, więc zasugerowałem kupić coś innego (np. GMB), chyba że chce się być królikiem doświadczalnym to droga wolna. W zestawach INA do subaru tylko pasek ma ich logo, rolki są zazwyczaj japońskie, podobnie Conti i kilku innych pakowaczy bazuje na rolkach nsk/ntn/koyo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 zakładałem AISINa. nie wiem ile wytrzyma ale patrząc na budowę tej pompy raczej nie wyobrażam sobie aby pompa wcześniej poddała się niż kolejna wymiana rozrządu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 Carfit kiedyś pisał, że pasek Contitech szczególnie w silnikach DOHC jest sztywny i szybciej zużywa rolki. Z OEM i Mitsuboshi paskami rorządu nie ma tego problemu. U mnie po ok 7,5 roku i ok 40 tys był wyczuwalny luz na zębatej rolce z zestawu Ruville i pasku Contitech. Pamiętam kiedyś na forum gdy pierwszy raz montowany był u mnie rozrząd w Imprezie, polecane właśnie były pompy GMB, sklepy z częściami do Subaru nimi handlowały a teraz głównie Aisin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 10 godzin temu, sherman napisał: Carfit kiedyś pisał, że pasek Contitech szczególnie w silnikach DOHC jest sztywny i szybciej zużywa rolki. Z OEM i Mitsuboshi paskami rorządu nie ma tego problemu. Zgadzam się, paski Conti są twarde i po około 50 tyś km rolki mają luzy i są słyszalne podczas kręcenia nimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciuo Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 Jak kupowałem lat pare temu zestaw to wziąłem ina i był tam ten sam set co wcześniej był zamontowany w pojeździe i co kolega pare postów wyżej podawał. Czyli to co idzie w oryginale koyo nsk itp tak ze polecam. Dodatkowo wiadomo ze rolka zębata dostaje najbardziej po dupie bo tak to już jest zaprojektowane i raczej byłoby średnio gdyby była to pompa wody... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubu666-Baja Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 (edytowane) Ja mam zestaw: rolki itd koyo/nsk/ntn pasek mitsuboshi pompa wody AISIN termostat OEM Wszystko cacy chodzi,bo set w sumie nówka (póki co nalatane na tym zestawie 5000km). Edytowane 11 Lutego 2020 przez Qubu666-Baja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 13 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Moja pompa GMB już ciekła z odpowietrznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 AISINa można znaleźć np w pudełku TRW i innych dużych firm robiących części motoryzacyjne. Moim zdaniem w subaru mamy dobre łożyskowanie pompy, sama pompa jest słusznych rozmiarów i rzadko zdarzają się problemy z pompami np w VAGach pompy czasem wyglądają na tandetnie zaprojektowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się