Jump to content

maciuo

Użytkownik
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralny

About maciuo

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    skądinąd
  • Auto
    było Subaru niejedno

Recent Profile Visitors

379 profile views
  1. No już jakiś czas autko śmiga, zastosowałem zestaw frenkit taki za 18 zeta. Wcześniej się zapiekało szybko co można było poznać po nawrotach piszczenia. Hamulce lepiej biorą. Smar był w zestawie z gumkami i prowadnicami.
  2. Na pewno na przodzie są inne sprężyny i amortyzatory. Przypuszczam że na tyle będzie tak samo. Nie wkładaj kompletu od legacy bo będzie stał strasznie nisko.
  3. Wg mnie miękka zawiecha to powoduje i tyle myślę ze test z gumą do żucia prawdę Ci powie
  4. Gdybym to wcześniej wyłapał i poprawił to bym miał jeszcze z rok jazdy na tych tarczach i klockach a tak to mi nierówno klocki zużyło i tarcze przy okazji wyszły do zmiany...
  5. No właśnie na ten moment to poskładałem i hula ale się zastanawiam bo i tak muszę to rozebrać jeszcze raz bo tarcze i klocki w przyszłym tygodniu mi przyjdą...
  6. Cześć, Z nudów zabrałem się za hamulce w swoim OBK. Po rozebraniu zacisku okazało się że dolna prowadnica stoi. Udało mi się ją wybić i oczyścić. Jednak na powierzchni śruby są wżery- wg.mnie kwalifikujące śrubę prowadnicy do wymiany. Jakie jest wasze zdanie? I jeszcze pytanie do tych co robią na co dzień w mechanice. Wiem ze zdania są podzielone i nawet poszczególne instrukcje serwisowe w zależności od marki się różnią w tym temacie-w Subaru smarujecie te sruby czy zostawiacie suche?
  7. A może szpeje w bagażniku ci stukają o butle LPG jak podskoczy na progu ;p
  8. maciuo

    "telewizor" w 2008

    No niee ma tez kilka innych fajnych opcji termometr spalanie chwilowe zegarek można ustawić czas palenia się oświetlenia w środku
  9. Sprężyny przód przedlift są grubości 14,5mm (takie same są potem w dieselu) a od połowy 2005 w h6 są już 14mm. Sam mam ochotę przełożyć i sprawdzić czy to coś zmieni...
  10. Wg mnie tez zawias z forka SG był fajniejszy szczególnie fajnie śmigało mi się przez progi zwalniające ale pewnie rozmiar felgi tez robił swoje forek 15 a OBK 17
  11. No niestety tttm. Tez się zastanawiałem nad sprężynami z diesla. Z tego co patrzyłem katalog lesjofors pokazuje ze przednie maja 14,5mm grubości zwoju i takie same były wg nich stosowane w OBK H6 do połowy 2005. Potem już 14mm czyli cieńsze... a oryginalne amory w OBK dostarcza Kayaba.
  12. To legacy da się bardziej obniżyć? Toż to ma tyle prześwitu że haczy o koleiny i zjazdu na parkingi podziemne bez problemu. Ale co kto lubi...
  13. Ciekawe ale wydaje mi się ze można spróbować: 1.kupić używany najtańszy kluczyk z pilotem tak sam jak twój 2. Kupić obudowę do kluczyka z grotem i pastylka immo takie jak twoje 3. Przełożyć bebechy z używanego kluczyka do nowej obudowy 4. Dociąć nowy grot żeby był taki sam jak w twoim aucie i sklonować pastylkę immo w punkcie dorabiania kluczy 5. Nauczyć/zakodować pilota centralnego zamka tak żeby otwierał twoje auto 6. To chyba wszystko wydaje się ze powinno śmigać
  14. A weź na próbę odłącz lpg tzn masz dwie cewki jedna przy wielozaworze na butli i druga przy zaworze najczęściej w okolicy parownika w komorze silnika. Najlepiej wyjmij obie i wypal gaz z przewodów aż się przełączy na benzynę i sprawdź czy problemy będą się powtarzać tylko na benzynie. Może być tak ze parownik ci puszcza gaz przez noc do kolektora powoli podciśnieniem. Jeszcze bym na noc ściągnął klemę z aku żeby pokasować korekty w ecu silnika.
  15. O! Super o takie info dokładnie mi chodziło Muszę popróbować czy będzie mi to odpowidac
×
×
  • Create New...