Jump to content

maciuo

Nowy
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

About maciuo

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    skądinąd
  • Auto
    było Subaru niejedno

Recent Profile Visitors

166 profile views
  1. Ja bym zaczął od ustalenia co hałasuje. Tez już zacząłem szukać układu wydechowego a tu się okazało ze nieszczelność na rozgałęzieniu Y i naprawa za 100 zeta z dodatkowym ustawianiem wydechów bo nierówno wisiały. Jak brzęczy to w pierwszej kolejności zacznij od posprawdzania osłon czy nie latają luźno na tłumikach . Jak już się upierasz na nowy układ to brałbym komplet z Polmo- na forum uk legacy sobie go chwalili i cena z mocowaniami i uszczelkami wszystkimi 400 zeta.
  2. Obyczaj tuleje tylne na przednich wahaczach one poddają się jako pierwsze...
  3. W zasadzie to temat się rozwiązał. Mam mega wielka dziurę na łączniku Y taką że rury trzymają się na tym płaskim wsporniku tylko. Ogarnę w tym tygodniu to pewnie się poprawi.
  4. Mój Outback widnieje w dowodzie jako Legacy. Swoją drogą dokładnie sprawdzali dane bo mi zrobili korektę rocznika z roku pierwszej rejestracji 2006 na rok produkcji 2005
  5. Witam mam pytanie odnośnie głośności wydechu polmoostrow. Aktualnie mam oryginał jednak przy przyspieszaniu słychać że buczy. Czy tak samo jest w tym zamienniku? Jak jadę z jednostajną prędkością jest ok. Przejechałem ostatnio trasę jako pasażer z tyłu i muszę się tym zająć.
  6. Sprawdzaj chłopie luzy od razu nic się nie bój jak będzie źle to i tak musisz od razu rozbierać i regulować żeby głowic nie zjadło. Jak będzie dobrze to już jesteś prawie w domu wiec jak nawet nie załatwisz od razu uszczelek pod pokrywy to na starych złożysz i pojeździsz jeszcze chwile w tym szczęściu że pare tysi zostało w kieszeni
  7. Ja bym na początek posprawdzał masy oraz zastanowił się jak sprawdzic tzw moduł SAM/BSI nie wiem jak się toto ustrojstwo nazywa w Subaru bo raczej się nie psuje
  8. 6 K to chyba ASO lub w niezależnym warsztacie jak przy okazji głowice do regeneracji lub rozrzad do wymiany wyjdzie. Co do objawów to wydaje mi się ze nierówna praca, falowanie obrotów, błędy wypadania zaplonu. Wiadomo ze za nim będzie ten etap to trzeba kontrolowac luzy- ja mam swoje autko stosunkowo nie długo i się przymierzam żeby sprawdzic jakoś na wiosne
  9. Mam Outbacka z LPG ciekły wtrysk. Autko jest z 2006 a na butli data produkcji 2008 wiec przypuszczam ze ponad 10 lat już na tym lpg jeździ. Bardziej chodzi o to ze regulacja zaworów jest w tym wypadku droga bo podobno ok2500-3000 pln co 70-100tys przebiegu. Z mojej dotychczasowej eksploatacji wynika ze oszczędza się ponad 2000 pln na 10000km wiec i tak się opłaca.
  10. Ekhm filtr masz za akumulatorem w błotniku , dziwne to ale prawdziwe
  11. maciuo

    Wyciszenie OBK III

    Zmodernizowany 2,5 tz.mniej oleju żre?
  12. maciuo

    Wyciszenie OBK III

    O proszę: https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT1368_Subaru_Outback_30R_Automatik/Subaru_Outback_30R_Automatik.pdf. Lubię te szwabskie testy gdyż mierzą rzeczywistą pojemność bagażników i właśnie takie szczegóły jak głośność promień skrętu itp.
  13. maciuo

    Wyciszenie OBK III

    Wow dzięki za uświadomienie w takim razie po raz pierwszy się cieszę że mam przed-lift chociaż xenony by się przydały z polifta. Swoją drogą w testach Adac przedlift ma 67 a polift 69 dB głośności przy 130 km/h. Z tym ze to jest tez porównanie między h6 a 2,5.
  14. maciuo

    Wyciszenie OBK III

    Trochę nie do końca chce mi się wierzyć że tak jest? W życiu bym nie przypuszczał ze można pogorszyć jakość pojazdu przy okazji liftu- z reguły jest odwrotnie tak aby przyciągnąć klientów do pojazdu który już jest jakiś czas w ofercie i poprawić ewentualne słabe punkty. Siedziałem w legacy polift i szczerze mówiąc nie widziałem żadnej różnicy wykonaniach wnętrza w porównaniu ze swoim poza tym ze są inne kolory plastików na panelu środkowym i lepsza rozdzielczość ekranu nawigacji w polifcie
  15. maciuo

    Wyciszenie OBK III

    W sumie to nie jest źle 160-180 jest spoko, głośno robi się koło 190. Chociaż ostatnio któreś łożysko mi z tylu zaczyna hałasować i już tak pięknie nie jest. Na autostradzie na letnich oponach ze sprawnymi łożyskami kół było subiektywnie ciszej niż w nowej c-klasie
×
×
  • Create New...