-
Content Count
124 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
7 NeutralnyAbout maciuo
-
Rank
..:: Bywalec :..
Profile Information
-
Gender
nie powiem :-P
-
Skąd
skądinąd
-
Auto
było Subaru niejedno
Recent Profile Visitors
494 profile views
-
No i wsio jasno. Zrób test na zimowych to powinien wyciągnąć. Swoją droga teraz przy naprędce RWD mam niezły ubaw zimą.
-
Hohoho forum SIP a tu takie tematy;) widać ze jest odgórne przyzwolenie na wyparcie wadliwego boxer diesel. Nie to żebym nie dopingował;) powodzenia:)
-
Odkopię trochę temat. Jak jest ze zmianami w zawieszeniu w Foresterze SH polift. Jakie konkretnie wprowadzono zmiany? Czy polift prowadzi się lepiej niż przedlift i jest sztywniejszy? Jeździłem trochę przedliftem i było strasznie miękko-praktycznie przed każdym progiem zwalnianie na maksa bo strasznie kołysał. Dodatkowo silnik FB20. Warto się w to pchać? Informacji na forum raczej mało /nadaje się to do LPG, i czy jedzie chociaż minimalnie lepiej niż EJ20?/.
-
Hmm wg mnie Subaru całe szczęście nie jest autem co to go lubią skubnąć, tym bardziej forek który już co najmniej 13 lat ma. Z Japońskich to podobno głównie Mazda i Toyota ma z tym problem. Ale jakbym miał montować to pewnie w takim aucie bym stycznik zrobił na zamknięciu popielniczki lub w schowku gdzieś.
-
Sprawdź czy nie poci Ci się paliwem w okolicy wtryskiwaczy albo przewodów elastycznych do listw wtryskowych.
-
Ja bym wziął 14,5 lepiej będzie jeździł po progach zwalniających
-
Do wyboru masz założyć całe kolumny z diesela (tam masz takie same sprężyny jak w h6 przedlift) bo 60% sprawności amortyzatorów to już raczej słabo albo kupić sprężyny nowe- tutaj polecam lesjofors. W katalogu maja rozróżnienie na dwa typy sprężyn przednich w h6. Nie zwlekaj z wymiana bo jeszcze ci pęknie w drugim miejscu i sprężyna z kielicha wyjdzie robiąc kuku oponie co może skutkować dzwonem.
-
No już jakiś czas autko śmiga, zastosowałem zestaw frenkit taki za 18 zeta. Wcześniej się zapiekało szybko co można było poznać po nawrotach piszczenia. Hamulce lepiej biorą. Smar był w zestawie z gumkami i prowadnicami.
-
Na pewno na przodzie są inne sprężyny i amortyzatory. Przypuszczam że na tyle będzie tak samo. Nie wkładaj kompletu od legacy bo będzie stał strasznie nisko.
-
Wg mnie miękka zawiecha to powoduje i tyle myślę ze test z gumą do żucia prawdę Ci powie
-
Gdybym to wcześniej wyłapał i poprawił to bym miał jeszcze z rok jazdy na tych tarczach i klockach a tak to mi nierówno klocki zużyło i tarcze przy okazji wyszły do zmiany...
-
No właśnie na ten moment to poskładałem i hula ale się zastanawiam bo i tak muszę to rozebrać jeszcze raz bo tarcze i klocki w przyszłym tygodniu mi przyjdą...
-
maciuo started following Regeneracja zacisku przód-pytanie do fachowców
-
Cześć, Z nudów zabrałem się za hamulce w swoim OBK. Po rozebraniu zacisku okazało się że dolna prowadnica stoi. Udało mi się ją wybić i oczyścić. Jednak na powierzchni śruby są wżery- wg.mnie kwalifikujące śrubę prowadnicy do wymiany. Jakie jest wasze zdanie? I jeszcze pytanie do tych co robią na co dzień w mechanice. Wiem ze zdania są podzielone i nawet poszczególne instrukcje serwisowe w zależności od marki się różnią w tym temacie-w Subaru smarujecie te sruby czy zostawiacie suche?
-
A może szpeje w bagażniku ci stukają o butle LPG jak podskoczy na progu ;p
-
No niee ma tez kilka innych fajnych opcji termometr spalanie chwilowe zegarek można ustawić czas palenia się oświetlenia w środku