Jump to content

maciuo

Użytkownik
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

About maciuo

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    skądinąd
  • Auto
    było Subaru niejedno

Recent Profile Visitors

494 profile views
  1. No i wsio jasno. Zrób test na zimowych to powinien wyciągnąć. Swoją droga teraz przy naprędce RWD mam niezły ubaw zimą.
  2. Hohoho forum SIP a tu takie tematy;) widać ze jest odgórne przyzwolenie na wyparcie wadliwego boxer diesel. Nie to żebym nie dopingował;) powodzenia:)
  3. Odkopię trochę temat. Jak jest ze zmianami w zawieszeniu w Foresterze SH polift. Jakie konkretnie wprowadzono zmiany? Czy polift prowadzi się lepiej niż przedlift i jest sztywniejszy? Jeździłem trochę przedliftem i było strasznie miękko-praktycznie przed każdym progiem zwalnianie na maksa bo strasznie kołysał. Dodatkowo silnik FB20. Warto się w to pchać? Informacji na forum raczej mało /nadaje się to do LPG, i czy jedzie chociaż minimalnie lepiej niż EJ20?/.
  4. Hmm wg mnie Subaru całe szczęście nie jest autem co to go lubią skubnąć, tym bardziej forek który już co najmniej 13 lat ma. Z Japońskich to podobno głównie Mazda i Toyota ma z tym problem. Ale jakbym miał montować to pewnie w takim aucie bym stycznik zrobił na zamknięciu popielniczki lub w schowku gdzieś.
  5. Sprawdź czy nie poci Ci się paliwem w okolicy wtryskiwaczy albo przewodów elastycznych do listw wtryskowych.
  6. Ja bym wziął 14,5 lepiej będzie jeździł po progach zwalniających
  7. Do wyboru masz założyć całe kolumny z diesela (tam masz takie same sprężyny jak w h6 przedlift) bo 60% sprawności amortyzatorów to już raczej słabo albo kupić sprężyny nowe- tutaj polecam lesjofors. W katalogu maja rozróżnienie na dwa typy sprężyn przednich w h6. Nie zwlekaj z wymiana bo jeszcze ci pęknie w drugim miejscu i sprężyna z kielicha wyjdzie robiąc kuku oponie co może skutkować dzwonem.
  8. No już jakiś czas autko śmiga, zastosowałem zestaw frenkit taki za 18 zeta. Wcześniej się zapiekało szybko co można było poznać po nawrotach piszczenia. Hamulce lepiej biorą. Smar był w zestawie z gumkami i prowadnicami.
  9. Na pewno na przodzie są inne sprężyny i amortyzatory. Przypuszczam że na tyle będzie tak samo. Nie wkładaj kompletu od legacy bo będzie stał strasznie nisko.
  10. Wg mnie miękka zawiecha to powoduje i tyle myślę ze test z gumą do żucia prawdę Ci powie
  11. Gdybym to wcześniej wyłapał i poprawił to bym miał jeszcze z rok jazdy na tych tarczach i klockach a tak to mi nierówno klocki zużyło i tarcze przy okazji wyszły do zmiany...
  12. No właśnie na ten moment to poskładałem i hula ale się zastanawiam bo i tak muszę to rozebrać jeszcze raz bo tarcze i klocki w przyszłym tygodniu mi przyjdą...
  13. Cześć, Z nudów zabrałem się za hamulce w swoim OBK. Po rozebraniu zacisku okazało się że dolna prowadnica stoi. Udało mi się ją wybić i oczyścić. Jednak na powierzchni śruby są wżery- wg.mnie kwalifikujące śrubę prowadnicy do wymiany. Jakie jest wasze zdanie? I jeszcze pytanie do tych co robią na co dzień w mechanice. Wiem ze zdania są podzielone i nawet poszczególne instrukcje serwisowe w zależności od marki się różnią w tym temacie-w Subaru smarujecie te sruby czy zostawiacie suche?
  14. A może szpeje w bagażniku ci stukają o butle LPG jak podskoczy na progu ;p
  15. maciuo

    "telewizor" w 2008

    No niee ma tez kilka innych fajnych opcji termometr spalanie chwilowe zegarek można ustawić czas palenia się oświetlenia w środku
×
×
  • Create New...