turdziGT Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Ja jeździłem i to trochę więcej niż jazda próbna. O ile RS I miał kupę charakteru i dawał naprawdę frajdę, RS II był poprawny ale trochę bez polotu, tym niemniej uchodził w tłoku, o tyle RS III to totalne rozczarowanie. Jazda tym jest po prostu męcząca i nieprzyjemna, a radości czy charakteru zero Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka No to widzisz nawet nie wiedziałem ze taki niewypał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 @@lukass, wiesz jakie są korporeguły PW poszło. bierz taką skodzinę i po sprawie http://raiffeisen-leasing.otomoto.pl/skoda-superb-3-6-fsi-dsg-platinum-C35455158.html eee.... nie no... może R8 V10 będzie to wtedy wezmę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Czy mi się wydaje czy moja służbowa fabia 1.4 benzyna ma dźwięk jak subaru? Może już mnie słuch myli, ale dostałem kamerkę i tak oglądam sobie co nagrałem i ten dźwięk mnie aż zdziwił to w moim subaru tak nie słychać... https://www.youtube.com/watch?v=ZQxJFVSehHk&feature=youtu.be specjalnie krótki filmik z niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Czy mi się wydaje czy moja służbowa fabia 1.4 benzyna ma dźwięk jak subaru? Może już mnie słuch myli, ale dostałem kamerkę i tak oglądam sobie co nagrałem i ten dźwięk mnie aż zdziwił to w moim subaru tak nie słychać... https://www.youtube.com/watch?v=ZQxJFVSehHk&feature=youtu.be specjalnie krótki filmik z niej. Jaką kamerkę masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Tracer xtreme sj4000 szwagier mi wybierał, mówi że czytał jakiegoś bloga gościa, który jest w temacie z kamerkami i śmiało ją można porównać do go pro. Nie pamietam, ale ten filmik jest chyba w hd , teraz zmniejszylem rozdzielczość, ale kręcąc w aucie za dnia to nie widać różnicy, jedynie w pomieszczeniach. Zajarany jestem kamerka i dzieciaka mogę kręcić i czekam zęby przykleić ją na zewnątrz do subaru i sfilmowac jak leci błoto z pod kół. Jest też obudowa wodoodporna, ale jeszcze nie testowałem. Edytowane 3 Stycznia 2015 przez MateuszWwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Mateusz, nie porównuj sj4000 z gopro, ja Cie bardzo proszę i wiem co piszę Owszem w cenie sj4000 dostajemy niezłą jakość jak na swoją cenę, ale to nie jest poziom Gopro Edytowane 3 Stycznia 2015 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Moj tato ma superba 3.6 v6 4x4 dsg- bardzo dobre auto. Mielismy tez pierwsza octavie rs - bdb auto. Ostatnio jechalem najnowsza octavia rs - kupa straszna, bez napedu 4x4 tym sie nie da jeździć. Natomiast ja mam subaru i nie zamienilbym sie na zadna skode. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Ok ja tylko powtarzam czyjąś opinie, sam nie miałem nigdy kamerki jestem laikiem w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Smiejecie sie z poczciwej Skody, tymczasem firma (nie sprawdzam - strzelam z pamieci) istnieje dwukrotnie dłużej od Subaru. Dodatkowo jesli oceniac firme po ofercie i jednostkach napedowych (a dzis ma to dodatkowe znaczenie w erze downsizingu) to Skoda ma w ofercie V6, Subaru nie Edytowane 4 Stycznia 2015 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Smiejecie sie z poczciwej Skody, tymczasem firma (nie sprawdzam - strzelam z pamieci) istnieje dwukrotnie dłużej od Subaru. Dodatkowo jesli oceniac firme po ofercie i jednostkach napedowych (a dzis ma to dodatkowe znaczenie w erze downsizingu) to Skoda ma w ofercie V6, Subaru nie Subaru nigdy nie miało w ofercie V6, to fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Smiejecie sie z poczciwej Skody, tymczasem firma (nie sprawdzam - strzelam z pamieci) istnieje dwukrotnie dłużej od Subaru. Dodatkowo jesli oceniac firme po ofercie i jednostkach napedowych (a dzis ma to dodatkowe znaczenie w erze downsizingu) to Skoda ma w ofercie V6, Subaru nie Subaru nigdy nie miało w ofercie V6, to fakt Ja nie napisałem, ze nie miało...napisalem tylko, ze nie ma - zapraszam na subaru.pl a potem na skoda.pl Edytowane 4 Stycznia 2015 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Smiejecie sie z poczciwej Skody, tymczasem firma (nie sprawdzam - strzelam z pamieci) istnieje dwukrotnie dłużej od Subaru. Dodatkowo jesli oceniac firme po ofercie i jednostkach napedowych (a dzis ma to dodatkowe znaczenie w erze downsizingu) to Skoda ma w ofercie V6, Subaru nie Subaru nigdy nie miało w ofercie V6, to fakt Ja nie napisałem, ze nie miało...napisalem tylko, ze nie ma - zapraszam na subaru.pl a potem na skoda.pl No ale skoro nigdy Subaru nie miało V6, to czemu teraz miałoby nagle mieć? A H6 jest dalej w ofercie, tylko nie u nas Zresztą to rozważania akademickie, za chwilę wszystko, co ma więcej niż 2 litry pojemności zostanie dobrem luksusowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Tu mnie masz - piszac V6 miałem na mysli 6 cylindrow niezaleznie od ukladu - moj blad. Natomiast to, ze ma w USA...no coz - nawet jak maja H12 1000 km w Japonii - co mnie to w Polsce obchodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 No technicznie obaj macie i nie macie racji. Subaru ma V6 - o kącie rozwarcia 180 stopni Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 No technicznie obaj macie i nie macie racji. Subaru ma V6 - o kącie rozwarcia 180 stopni Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka W Polsce nie ma czyli NIE MA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Tu mnie masz - piszac V6 miałem na mysli 6 cylindrow niezaleznie od ukladu - moj blad. Natomiast to, ze ma w USA...no coz - nawet jak maja H12 1000 km w Japonii - co mnie to w Polsce obchodzi? Jesteś w końcu Nowicjusz, więc pomyłka jak najbardziej akceptowalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 No technicznie obaj macie i nie macie racji. Subaru ma V6 - o kącie rozwarcia 180 stopni Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Nie do konca: istnieje co prawda konfiguracja V z tlokami naprzeciw jednak w takim silniku tloki maja wspolny zaczep korbowy: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Flat_engine 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Subaru ma V6 - o kącie rozwarcia 180 stopni Bzdury pleciesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 @@leon, chyba nie złapałeś żartu albo na matmie spałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) No technicznie obaj macie i nie macie racji. Subaru ma V6 - o kącie rozwarcia 180 stopni Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Nie do konca: istnieje co prawda konfiguracja V z tlokami naprzeciw jednak w takim silniku tloki maja wspolny zaczep korbowy: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Flat_engine Tak serio to miałemw takim razie nieco "niepełne" informacje., bo o tym nie miałem pojęcia. Dzięki Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 4 Stycznia 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 "True boxers have each crankpin controlling only one piston/cylinder while 180° engines, which superficially appear very similar, share crankpins. The 180° engine is considered to be a type of V engine. The boxer engine has corresponding pistons reaching top dead centre (TDC) simultaneously.[11" http://en.m.wikipedia.org/wiki/Flat_engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Dobra nie zmieniajcie tematu 6 cylindrów brak...zreszta za chwile i Skoda ich miec nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dako Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Sjak a co powiesz na to: Difference between two flat-6 engines, 180° V left, Boxer right No dobra, ktoś mnie już uprzedził Co nie zmienia faktu, że następny jest ...8 cylindrowiec Edytowane 4 Stycznia 2015 przez dako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Właśnie ten obrazek mnie nieco zaskoczył, naprawdę nie wiedziałem o tych "niuansach" dotyczących nazewnictwa Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 4 Stycznia 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) a tak wracając do Skody to niedawno przejechałem się nowym Passatem... ...podejrzewam że nowy Superb będzie się prowadził podobnie. No więc tak, wzornictwo i jakość materiałów w kabinie wprowadzają to auto do klasy premium, moim zdaniem. Wykończenie robi bardzo pozytywne wrażenie, zarówno wzrokowo jak i w dotyku. Wersja, którą jechałem to był sedan 'Highline' 2.0 TDI 150 KM, DSG; bardzo przyzwoity silnik w zupełności wystarczy na to auto, które po mimo swoich gabarytów nie jest wcale ciężkie. Ten model miał wszystkie elektroniczne bajery, poczynając od wyświetlanych zegarów na radarze kończąc. Muszę przyznać że ta elektronika zaczyna zmieniać sposób podróżowania samochodem. Radar pozwalał np. na jazdę w korku bez używania hamulca czy gazu, auto samo dopasowywało się do ruchu co w mieście jest bardzo wygodne. Interesujące są też kamery rozmieszczone w różnych punktach samochodu. Pozwalają one na wygenerowania różnych rzutów na centralnym ekranie, można np. oglądać siebie samego w ruch drogowym z lotu ptaka...bardzo ciekawe doświadczenie ale...w pewnym momencie przyłapałem się na tym że autem kieruje radar a ja zamiast na drogę parzę się na ekran i 'siebie' z lotu ptaka Amortyzacja również jest świetnie zestrojona i na 16 calowych, zimowych kołach świetnie sobie radziła z miejskimi nierównościami. Dla mnie zasadniczym kryterium oceny tego samochodu było jednak to co czuję na kierownicy. Na szybkim łuku czuć podsterowność oraz to że kierownica 'ogarnia' jedynie przednią oś. Nie wiem czy wyrażam się jasno ale brakuje mi lepszego sformułowania. W Legacy mam to poczucie że ruch kierownicy kontroluje całe nadwodzie, chodzi mi chyba to co po angielsku nazywają 'body control'. W nowym Passacie tego brak, na dodatek na mokrej nawierzchni pojawiają się kłopoty z trakcją i musi interweniować elektronika. Tak więc jeżeli o mnie chodzi, to nowym rodzinnym kombi nie będzie Passat ani Skoda tylko Subaru, prawdopodobnie nowy Outback (o ile jazda testowa nie zawiedzie) Edytowane 4 Stycznia 2015 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się