Simon WRC Opublikowano 26 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 15 minut temu, Oktan napisał: Bez obaw, to nie kierowca serpentynowy Racja! To, że zostawałem na tych serpentynach nie było kwestią specu auta tylko moich umiejętności i nie spodziewam się, że coś pod tym kątem się zmieni . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 2 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udało się podjechać do Ożarowa i tak to wygląda: Dodatkowo wrzucam porównanie z VF48 po remapie i Cobbem. Różnicy nie trzeba komentować i zdecydowanie jest mocno odczuwalna . 14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Ładne kreski 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Widać ten duży lag przy COBBie. Nowa dmuchawka wstaje fajnie jak VF48, ale umie duuużo więcej Podoba mi się bardzo! Chętnie się zabiorę na prawy przy jakiejś okazji 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Gratki, mega wartości i co najfajniejsze nie straciłeś nic z dołu a w sumie już przy 3 tyś obrotów masz znacznie więcej NM od seryjnej turbiny. Mega. Wielkie dzięki, że też wszystko pomierzyłeś. Dla potomnych i kolejnych duże wsparcie. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 2 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 (edytowane) Piotrek mówi, że z kolektorem byłoby lekko +15KM/+25Nm i wtedy można powiedzieć taka kropka nad „i” w zwieńczeniu projektu prawie seryjnego wozu . Tylko szkoda mi było psuć dźwięk Cobba a elastyczność aktualnie jest więcej niż wystarczająca . Z drugiej strony takie 420/600 w niepozornym sedanie to już byłoby pięknie . Godzinę temu, Herostrates napisał: Gratki, mega wartości i co najfajniejsze nie straciłeś nic z dołu a w sumie już przy 3 tyś obrotów masz znacznie więcej NM od seryjnej turbiny. Widać, że nowe turbo wstaje z dołu praktycznie jak seria a od 2700rpm idzie zdecydowanie w górę i to mocno czuć. Dokładnie takie były założenia. Liczyliśmy się z tym, że góra może być trochę gorsza od Cobba, ale okazuje się, że jest bardzo podobnie a nawet lepiej. Najbardziej podoba mi się reakcja na gaz, tu Cobb zdecydowanie ulega - każde trącenie pedału od razu czuć i słychać a w Cobbie spool był lekko mówiąc słaby. Edytowane 2 Grudnia 2021 przez Simon WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Leniwy jestem i nie chce mi się kopać wstecz, wałki masz seryjne? Bo pamiętam że zawory i zestaw sprężynujący był zmieniany ale z wałkami nie kojarzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 2 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 (edytowane) Wałki seryjne, tylko sprężynki i zawory nowe. No przecież ciągle wspominam, że to prawie seria jest . Edytowane 2 Grudnia 2021 przez Simon WRC 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 W sumie to seria mogłaby mieć takie kreski A Twoja seria jest po kresce lekko na koksie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 Ładnie teraz te kreski idą, charakterystka silnika powinna być przyjemna dla kierowcy. Tylko jeszcze zeby auto cześciej z garażu wyjeżdżało... 17 godzin temu, Simon WRC napisał: w niepozornym sedanie Niebieskie, bulgoczące STI niepozornym sedanem? Tak, jasne, na pewno 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KotMorderca Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 W dniu 2.12.2021 o 17:05, Simon WRC napisał: Piotrek mówi, że z kolektorem byłoby lekko +15KM/+25Nm i wtedy można powiedzieć taka kropka nad „i” w zwieńczeniu projektu prawie seryjnego wozu . Tylko szkoda mi było psuć dźwięk Cobba a elastyczność aktualnie jest więcej niż wystarczająca . Z drugiej strony takie 420/600 w niepozornym sedanie to już byłoby pięknie . Olej! Tych paru koni i tak nie poczujesz, fejm na forum i tak masz już zrobiony, a szkoda, żeby kolejny Subarak brzmiał jak Fiesta ST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 E tam, marudzicie z tym dźwiękiem, pokażcie mi Fiestę ST co tak brzmi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 6 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 24 minuty temu, KotMorderca napisał: Olej! Tych paru koni i tak nie poczujesz, fejm na forum i tak masz już zrobiony, a szkoda, żeby kolejny Subarak brzmiał jak Fiesta ST Na razie olałem. Już miałem subaraka, co brzmiał jak evo, ale tam mi się podobało . Prawdą jest, że niewiele jest pewnie w Polsce takich sedanów z mocą 400+ a mi nigdy na cyferkach nie zależało - liczy się jak jeździ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Godzinę temu, Simon WRC napisał: Na razie olałem. Już miałem subaraka, co brzmiał jak evo, ale tam mi się podobało . I nie zmieniaj, niech będzie chociaż jedno szybkie STI brzmiące jak Subaru 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 2 godziny temu, Simon WRC napisał: mi nigdy na cyferkach nie zależało Dobre! 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 @Simon WRC, ello ello wyjechało chociaż raz od początku grudnia? Czy dalej dostojnie stoi w garażu? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Jakiej firmy jest to turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Godzinę temu, Panbenonium napisał: Jakiej firmy jest to turbo ? W Twoim przypadku firmy 'dej se spokój bo znuff jeb..e' 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 19 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 20 godzin temu, Tommi1 napisał: @Simon WRC, ello ello wyjechało chociaż raz od początku grudnia? Czy dalej dostojnie stoi w garażu? Pozdro Wyjechało w tym roku już chyba nawet ze 3 razy , ale jeszcze nie tankowałem czyli zrobiło niewiele kilometrów. Pogoda robi się ładna to może trochę pojeżdżę, bo do tej pory szkoda mi go było brudzić . Dzisiaj motocykl wyciągnąłem, chyba za dużo mam tych weekendowych zabawek a za mało czasu . Ale opłaciłem OC+AC na kolejny rok, więc plany jeszcze kilka razy wyjechać są . 19 godzin temu, Panbenonium napisał: Jakiej firmy jest to turbo ? Arashi Dynamics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Pamiętaj o ustawce na pomiary 0-100100-200 zobaczymy jak szybkie jest Twoje auto Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 19 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 No trzeba by go pomierzyć, bo jak się ciepło zrobi, to nie będzie miarodajne . Jednak te auta są najfajniejsze przy temp. poniżej 10st. C... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 37 minut temu, Simon WRC napisał: No trzeba by go pomierzyć, bo jak się ciepło zrobi, to nie będzie miarodajne . Jednak te auta są najfajniejsze przy temp. poniżej 10st. C... Jak masz TMIC to tak jak piszesz, przy FMIC jest o niebo lepiej jak ciepło 57 minut temu, Simon WRC napisał: Arashi Dynamics Mam takie na półce przydasiów TD05-18g 8cm ale nie na kulce i niestety dla mnie to jest pod top mount IC jak w forku sh/WRX gh/ Legacy GT/OBK III XT więc ciężko wsadzić do normalnego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 20 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 15 godzin temu, Oktan napisał: Jak masz TMIC to tak jak piszesz, przy FMIC jest o niebo lepiej jak ciepło Mi bardziej chodzi o wyjściową gęstość powietrza a nie możliwości schłodzenia po sprężeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 3 godziny temu, Simon WRC napisał: Mi bardziej chodzi o wyjściową gęstość powietrza a nie możliwości schłodzenia po sprężeniu. Nie pij już, bo gwiazdorzysz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 25 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2022 W dniu 19.03.2022 o 16:23, Oktan napisał: przy FMIC jest o niebo lepiej jak ciepło Tego to nie wiedziałem. Frontowy woli jak jest ciepło? Dotychczas sądziłem że jakiego by nie mieć icka najlepiej jak jest chłodno, wręcz zimno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się