Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

Gratki, mega wartości i co najfajniejsze nie straciłeś nic z dołu a w sumie już przy 3 tyś obrotów masz znacznie więcej NM od seryjnej turbiny. Mega. Wielkie dzięki, że też wszystko pomierzyłeś. Dla potomnych i kolejnych duże wsparcie. 

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek mówi, że z kolektorem byłoby lekko +15KM/+25Nm i wtedy można powiedzieć taka kropka nad „i” w zwieńczeniu projektu prawie seryjnego wozu ;). Tylko szkoda mi było psuć dźwięk Cobba a elastyczność aktualnie jest więcej niż wystarczająca ;).

Z drugiej strony takie 420/600 w niepozornym sedanie to już byłoby pięknie :mrgreen:.

  

Godzinę temu, Herostrates napisał:

Gratki, mega wartości i co najfajniejsze nie straciłeś nic z dołu a w sumie już przy 3 tyś obrotów masz znacznie więcej NM od seryjnej turbiny.

Widać, że nowe turbo wstaje z dołu praktycznie jak seria a od 2700rpm idzie zdecydowanie w górę i to mocno czuć. Dokładnie takie były założenia. Liczyliśmy się z tym, że góra może być trochę gorsza od Cobba, ale okazuje się, że jest bardzo podobnie a nawet lepiej. Najbardziej podoba mi się reakcja na gaz, tu Cobb zdecydowanie ulega - każde trącenie pedału od razu czuć i słychać a w Cobbie spool był lekko mówiąc słaby.

Edytowane przez Simon WRC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leniwy jestem i nie chce mi się kopać wstecz, wałki masz seryjne? Bo pamiętam że zawory i zestaw sprężynujący był zmieniany ale z wałkami nie kojarzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to seria mogłaby mieć takie kreski :) 

A Twoja seria jest po kresce lekko na koksie :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie teraz te kreski idą, charakterystka silnika powinna być przyjemna dla kierowcy. Tylko jeszcze zeby auto cześciej z garażu wyjeżdżało...:)

 

17 godzin temu, Simon WRC napisał:

w niepozornym sedanie

Niebieskie, bulgoczące STI niepozornym sedanem? Tak, jasne, na pewno:D 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.12.2021 o 17:05, Simon WRC napisał:

Piotrek mówi, że z kolektorem byłoby lekko +15KM/+25Nm i wtedy można powiedzieć taka kropka nad „i” w zwieńczeniu projektu prawie seryjnego wozu ;). Tylko szkoda mi było psuć dźwięk Cobba a elastyczność aktualnie jest więcej niż wystarczająca ;).

Z drugiej strony takie 420/600 w niepozornym sedanie to już byłoby pięknie :mrgreen:.

Olej!

Tych paru koni i tak nie poczujesz, fejm na forum i tak masz już zrobiony, a szkoda, żeby kolejny Subarak brzmiał jak Fiesta ST :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, KotMorderca napisał:

Olej!

Tych paru koni i tak nie poczujesz, fejm na forum i tak masz już zrobiony, a szkoda, żeby kolejny Subarak brzmiał jak Fiesta ST :biglol:

Na razie olałem. Już miałem subaraka, co brzmiał jak evo, ale tam mi się podobało :).

Prawdą jest, że niewiele jest pewnie w Polsce takich sedanów z mocą 400+ a mi nigdy na cyferkach nie zależało - liczy się jak jeździ ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Simon WRC napisał:

Na razie olałem. Już miałem subaraka, co brzmiał jak evo, ale tam mi się podobało :).

I nie zmieniaj, niech będzie chociaż jedno szybkie STI brzmiące jak Subaru :)

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Simon WRC napisał:

mi nigdy na cyferkach nie zależało

:biglol::biglol::biglol:

 

Dobre!

 

:lol:

  • Super! 1
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Godzinę temu, Panbenonium napisał:

Jakiej firmy jest to turbo ?

W Twoim przypadku firmy 'dej se spokój bo znuff jeb..e' :P

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Tommi1 napisał:

@Simon WRC, ello ello wyjechało chociaż raz od początku grudnia? ;) Czy dalej dostojnie stoi w garażu? :OO:

Pozdro :)

Wyjechało w tym roku już chyba nawet ze 3 razy :o, ale jeszcze nie tankowałem czyli zrobiło niewiele kilometrów. Pogoda robi się ładna to może trochę pojeżdżę, bo do tej pory szkoda mi go było brudzić ;). Dzisiaj motocykl wyciągnąłem, chyba za dużo mam tych weekendowych zabawek a za mało czasu :facepalm:. Ale opłaciłem OC+AC na kolejny rok, więc plany jeszcze kilka razy wyjechać są :biglol:.

 

19 godzin temu, Panbenonium napisał:

Jakiej firmy jest to turbo ?

Arashi Dynamics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Simon WRC napisał:

No trzeba by go pomierzyć, bo jak się ciepło zrobi, to nie będzie miarodajne :). Jednak te auta są najfajniejsze przy temp. poniżej 10st. C...

Jak masz TMIC to tak jak piszesz, przy FMIC jest o niebo lepiej jak ciepło :)

 

57 minut temu, Simon WRC napisał:

Arashi Dynamics

Mam takie na półce przydasiów :biglol: TD05-18g 8cm ale nie na kulce i niestety dla mnie to jest pod top mount IC jak w forku sh/WRX gh/ Legacy GT/OBK III XT więc ciężko wsadzić do normalnego auta :P

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Simon WRC napisał:

Mi bardziej chodzi o wyjściową gęstość powietrza a nie możliwości schłodzenia po sprężeniu.

Nie pij już, bo gwiazdorzysz :biglol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.03.2022 o 16:23, Oktan napisał:

przy FMIC jest o niebo lepiej jak ciepło :)

 

Tego to nie wiedziałem. Frontowy woli jak jest ciepło? :huh: Dotychczas sądziłem że jakiego by nie mieć icka najlepiej jak jest chłodno, wręcz zimno :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...