Skocz do zawartości

Jaki odsetek SBD padł? - Forumowa statystyka


Gazik

Rekomendowane odpowiedzi

  • 8 miesięcy temu...

Dorzucam swojego Outbacka do listy, właśnie w trakcie wymiany sprzęgła i dwumasy bo zacząłem czuć drgania. Uczulono mnie, że to jest ten newralgiczny punkt i jedna z przyczyn, że wały pękają - dwumasa jest na stałe przytwierdzona do wału i jak łapie luzy to ma wpływ na osłabienie się wału no i końcowe pękanie. Więc lepiej profilaktycznie szybciej wymienić.

 

1 MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 190kkm

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania)

55. Forester MY08 - 183 tyśwszystko OK

56.Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM

57. Forester MY10 - 174kkm -  przy 174k km wymiana sprzęgła z 2-masą + wymiana EGR...

58 Impreza XV 2008-2009 od Marasa ;) - 512 kkm !!!!  Absolutny rekordzista

59 Legacy MY 10 padł po 215 tys.

60 OBK MY12 manual, 155 tys km, oryginalne sprzęgło, żyje. Komplet świec przy 130, trochę zamieszania z dpf przy 140 (ogarnięto). U mnie chyba na dożywociu bo sprzedaż to mission impossible ;) 

61 OBK MY14 Lineartronic - 110kkm - przy 80kkm komplet świec, po za tym żadnych problemów

62. OBK MY12 manual - 131000 - na razie wszystko fabryczne

63. XV MY 14 msnual - 80000. Wszystko oki

64. Forester MY 2011 - 90300 km - silnik ok, sprzęgło czasem szarpie czasem nie. Przy 89kkm wymiana kompletu świec, a tak to standard serwis, oleje filtry, hamulce, tuleje stabilizatorów itp.

65. Forester MY 2012 - 211000 km - silnik ok, świeży zakup, przy 180000 wymienione sprzęgło i zawór EGR.

66. Forester MY 08 wymiana silnika przy 150kk, teraz ma 492kkm ten na sprzedaż, a już stoi drugi Forek MY14 przebieg 65kkm 

67. Forester SBD MY 2008- 230 000 uszkodzony wał 29.01.2021

68. OBK MY08 - padł przy 175 kkm. Wymiana w ASO (w ramach rękojmi) - teraz ma 423 kkm i dalej jeździ.

69. OBK MY13 manual - przebieg 132k km. Dzisiaj wymiana sprzęgła i dwumasy, bo pojawiły się delikatne drgania. Tak to wszystko fabryka, jestem drugim właścicielem po ojcu, regularne sewisy w ASO, żadnych problemów. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

1 MY09; 175kkm; padł

2.  MY09 154 tyś. żyje

3. MY 08 196kkm; nie padł

4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k

5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik.

6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje.

7. OBK MY08 255kkm, padł

8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.

9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło

10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE

11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys

12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000

13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi

14. MY10, 192 tys. km, jeździ

15.  MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km.

16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze

17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne

18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan

19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski)

20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj :huh:

21. Forester MY2011  - 126 tys jeździ

22. MY08  - padł przy 146 tys. ale go przytarłem

23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w.

24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000

25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm.

26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej.

27 Forester  MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm

28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm
29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. :yahoo:

30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 190kkm

31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana

32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-)
33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 

34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO

35.Forester MY2010  ..243tkm  jezdzi

36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ.

37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000,

38 .drugi jeździ 270 000

39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje
40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...
41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.
42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)
43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)
44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.
45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.
41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał

47.  Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa  w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR

48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km.

49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej.

50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km

51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy
52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;)

53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy

54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania)

55. Forester MY08 - 183 tyśwszystko OK

56.Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM

57. Forester MY10 - 174kkm -  przy 174k km wymiana sprzęgła z 2-masą + wymiana EGR...

58 Impreza XV 2008-2009 od Marasa ;) - 512 kkm !!!!  Absolutny rekordzista

59 Legacy MY 10 padł po 215 tys.

60 OBK MY12 manual, 155 tys km, oryginalne sprzęgło, żyje. Komplet świec przy 130, trochę zamieszania z dpf przy 140 (ogarnięto). U mnie chyba na dożywociu bo sprzedaż to mission impossible ;) 

61 OBK MY14 Lineartronic - 110kkm - przy 80kkm komplet świec, po za tym żadnych problemów

62. OBK MY12 manual - 131000 - na razie wszystko fabryczne

63. XV MY 14 msnual - 80000. Wszystko oki

64. Forester MY 2011 - 90300 km - silnik ok, sprzęgło czasem szarpie czasem nie. Przy 89kkm wymiana kompletu świec, a tak to standard serwis, oleje filtry, hamulce, tuleje stabilizatorów itp.

65. Forester MY 2012 - 211000 km - silnik ok, świeży zakup, przy 180000 wymienione sprzęgło i zawór EGR.

66. Forester MY 08 wymiana silnika przy 150kk, teraz ma 492kkm ten na sprzedaż, a już stoi drugi Forek MY14 przebieg 65kkm 

67. Forester SBD MY 2008- 230 000 uszkodzony wał 29.01.2021

68. OBK MY08 - padł przy 175 kkm. Wymiana w ASO (w ramach rękojmi) - teraz ma 423 kkm i dalej jeździ.

69. OBK MY13 manual - przebieg 132k km. Dzisiaj wymiana sprzęgła i dwumasy, bo pojawiły się delikatne drgania. Tak to wszystko fabryka, jestem drugim właścicielem po ojcu, regularne sewisy w ASO, żadnych problemów. 

70. MY09 200kkm - padł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Dziękuję za ten temat. Wzbraniałem się przed SBD jak diabeł przed święconą wodą a teraz myślę że to opcja warta rozważenia, zwłaszcza że myślę o roczniku 2014 lub 2015. 

Łelkam Do nowszych można się przymierzać. A odrobina emocji powoduje ze nie ma nudy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK D , MY11 przebieg 405 tys , silnik fabryczny , po przeglądzie , do sprzedania za 25 tys ( faktura Vat )  

Panie Andrzeju ogłoszenie nie spełnia regulaminu forum


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto które ma ponad 400tys. Na dodatek z opinią padającego bloku silnika który należy wymienić podczas częstej usterki w tym modelu, na pewno skutecznie odstraszy świadomego nabywcę. Nikomu się nie dziwie, ja sam bym tego nie kupił. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, ManoLEE napisał:

Auto które ma ponad 400tys. Na dodatek z opinią padającego bloku silnika który należy wymienić podczas częstej usterki w tym modelu, na pewno skutecznie odstraszy świadomego nabywcę. Nikomu się nie dziwie, ja sam bym tego nie kupił. 

 

ale to auto nie miało żadnych większych napraw , silnik ma fabryczny , historię serwisową  , przeglądy co 15 tys , to o jakich częstych usterkach Pan mówi ? O jakim padającym bloku ? Rozumiem , że H6 albo STI?WRX to może by Pan kupił po przebiegu 405 tys :) trudno będzie bo  one tyle nie przejeżdżają....:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Andrzej Koper napisał:

ale to auto nie miało żadnych większych napraw , silnik ma fabryczny , historię serwisową  , przeglądy co 15 tys , to o jakich częstych usterkach Pan mówi ? O jakim padającym bloku ? Rozumiem , że H6 albo STI?WRX to może by Pan kupił po przebiegu 405 tys :) trudno będzie bo  one tyle nie przejeżdżają....:D

Wystarczy wejść na portal z ogłoszeniami aut używanych i tam z filtrować od najniższej ceny, będzie miał Pan odpowiedź o jakich usterkach jest mowa ;) Oczywiście, że bym nie kupił ponieważ uważam, że auto z przebiegiem ponad 400 tys. generuje więcej kosztów jak korzyści. STI WRX czy H6 z reguły nie maja lekkiego żywota, więc trudno o jakieś wielkie przebiegi. Diesel powinien przejechać właśnie te 400 tys. a bywa że nawet 100 tys. nie jest w stanie...

Edytowane przez ManoLEE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2009 ? roku była informacja o prawie 200 silnikach w których może dojść do usterki i należy wymieniać je na gwarancji i Pan o tych egzemplarzach , jak rozumiem napisał. Nie wszystkie uległy uszkodzeniu , ale te których użytkownik jeździł na niskich obrotach tak. Ja jednak podałem przykład auta z 2011 r. , które było używane dość agresywnie i być może dlatego tak duży przebieg bez awarii silnika. Serwisuję jeszcze 5 For.D z przebiegami pod 300 tys , auta służbowe , często używane w terenie , jakoś sobie radzą....Po wprowadzeniu wersji D z CVT ( idealne rozwiązanie , miałem dwa ) problem z silnikami zniknął ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

18 minut temu, Andrzej Koper napisał:

w 2009 ? roku była informacja o prawie 200 silnikach w których może dojść do usterki i należy wymieniać je na gwarancji

 

Czy można sprawdzić po VIN lub innym identyfikatorze czy auto należy do tej puli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem na portalu z ogłoszeniami SBD z 2016 z padniętym motorem jak dobrze pamiętam miał 160tys. przebiegu i była to manualna wersja XV , faktycznie z roku na rok jest tych usterek znacząco mniej. Skrzynia CVT ma dobry wpływ na tą jednostkę, ale spora większość ma jednak skrzynie manualne i często usterka występuje po samej wymianie sprzęgła na nowe, tak było w przypadku mojego SBD 106tys. i wymiana na nowy short block.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2009 ? roku była informacja o prawie 200 silnikach w których może dojść do usterki i należy wymieniać je na gwarancji i Pan o tych egzemplarzach , jak rozumiem napisał. Nie wszystkie uległy uszkodzeniu , ale te których użytkownik jeździł na niskich obrotach tak. Ja jednak podałem przykład auta z 2011 r. , które było używane dość agresywnie i być może dlatego tak duży przebieg bez awarii silnika. Serwisuję jeszcze 5 For.D z przebiegami pod 300 tys , auta służbowe , często używane w terenie , jakoś sobie radzą....Po wprowadzeniu wersji D z CVT ( idealne rozwiązanie , miałem dwa ) problem z silnikami zniknął ...

Panie Andrzeju jaka była wada w tych silnikach z 2009 podlegających wymianie?
I czy możemy już skończyć z retoryką , ze silnik był dobry tylko kierowca nie posiadał właściwych umiejętności do jego obsługi?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, subleo napisał:

Czy można sprawdzić po VIN lub innym identyfikatorze czy auto należy do tej puli?

 

prod 2008/9 i chyba częściowo 2010 ?  minęło 13 lat , trudno będzie :D 

 

1 godzinę temu, Gazik napisał:

Panie Andrzeju jaka była wada w tych silnikach z 2009 podlegających wymianie?
I czy możemy już skończyć z retoryką , ze silnik był dobry tylko kierowca nie posiadał właściwych umiejętności do jego obsługi?

 

z moich doświadczeń wynika , że niskie obroty i wysoki bieg nie wpływało dobrze na wał  ,  auto dobrze przyspieszało i paliło < 6 l no ale cos za coś. Oczywiście auto powinno być do pewnego stopnia "głupcoodporne" ale to dopiero CVT załatwiło problem. Panewka oporowa ulegała uszkodzeniu również z powodu uszkodzenia dwumasy ,  przy wym, sprzęgła ( wyciek z uszczelniacza wału )  ale to raczej niezbyt częste przypadki. Szkoda , że ten silnik został wycofany , dla mnie to było super rozwiązanie z CVT , 

Oczywiście ten OBK D z przebiegiem 405 tys to ewenement  , rzadko ktoś tyle jeździ bez wym. auta , ale kilka leg D z przebiegami ponad trzysta serwisowałem...

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Historia mojego Outbacka. Kupiony u mnie w 2012 roku, do jakiegoś czasu serwisowany, po minięciu 170 tysi przeszedł pod "opiekę" garażysty, który mówił podobno "Panie, wszystkie wtryski w dieslach leją, tak ma być, nic się nie stanie" innymi słowy "zmieścisz się śmiało". Outback wytrzymał do 247 000 km i padł. Klient zostawił go u mnie rozliczeniu za nowego Outabcka, a mnie się auta żal zrobiło... Wszedł nowy silnik, sprzęgło, wytryski, hamulce, opony etc. i... i zostaje w firmie ;) bo jak napisał Andrzej - to świetne auto a przy okazji ma hak i z moją przyczepą mieszczę się w DMC 3500. I serio jeżdżę nim teraz częściej niż innymi autami. Lubię go ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Subaryta napisał:

Historia mojego Outbacka. Kupiony u mnie w 2012 roku, do jakiegoś czasu serwisowany, po minięciu 170 tysi przeszedł pod "opiekę" garażysty, który mówił podobno "Panie, wszystkie wtryski w dieslach leją, tak ma być, nic się nie stanie" innymi słowy "zmieścisz się śmiało". Outback wytrzymał do 247 000 km i padł. Klient zostawił go u mnie rozliczeniu za nowego Outabcka, a mnie się auta żal zrobiło... Wszedł nowy silnik, sprzęgło, wytryski, hamulce, opony etc. i... i zostaje w firmie ;) bo jak napisał Andrzej - to świetne auto a przy okazji ma hak i z moją przyczepą mieszczę się w DMC 3500. I serio jeżdżę nim teraz częściej niż innymi autami. Lubię go ;) 

 

 

Ja swojego Forka tez lubiłem ale gdzies jest granica opłacalnosci naprawy.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, BartD napisał:

Ja swojego Forka tez lubiłem ale gdzies jest granica opłacalnosci naprawy.

Ja uznałem, że niczego lepszego za c.a. 40 tys nie kupię, a ponieważ mamy poważne ograniczenia dotyczące ilości samochodów nowych taka "dojazdówka"  jest bardzo mile widziana. Szczególnie, że na pozostałych elementach auta ten przebieg nie zrobił większego wrażenia (zawieszenie, układ kierowniczy, skrzynia biegów, elektryka etc.) 

Oczywiście to zawsze indywidualna decyzja, ale uznałem, że uratuję ten samochód :) 

Edytowane przez Subaryta
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.04.2022 o 10:00, Andrzej Koper napisał:

Po wprowadzeniu wersji D z CVT ( idealne rozwiązanie , miałem dwa ) problem z silnikami zniknął ...

 

no niestety, jakby od początku Subaru wprowadziło taki duet, to by się koło historii boxera diesla zupełnie inaczej pewnie potoczyło

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...