Mont Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 40pln ? (...) I to te same indeksy, ten sam rok produkcji Podejrzewam za to że trzymaniu boczne w porównianiu do RE50A to inny świat. tzn. na plus dla SZ90 ?? W/g szwabów różnica jest -> http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/S ... eID=280689, http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/S ... eID=280689 bardzo zbliżone oceny, jak to jest ? im więkcej punktów tym gorzej czy na odwrót ?? gdzieś widziałem testy gdzie w FWD RE50A wypadała na przedostatnim miejscu, a założona w Mercolu RWD dała drugi wynik. W każdym z testów wygrywała Goodyear Eagle F1. od dłuższego czasu przymierzam się do wymiany, mam jeszcze 5mm bierznika ale stare są, jak wymieniłem zawias to wypada i nowe gumy założyć oczywiście wszędzie mi wciskają Primacy HP :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 tak. plus dla SZ90, która ma naprawdę "twarde barki" i trzyma idealnie. RE50A to podobno jedna z najlepszych opon do cywilnych aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 jak to jest ? im więkcej punktów tym gorzej czy na odwrót ?? już wiem : besonders empfehlenswert 2,5-3 = gorąco polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 tak. plus dla SZ90, która ma naprawdę "twarde barki" i trzyma idealnie. RE50A to podobno jedna z najlepszych opon do cywilnych aut. z testów na YT wypadają średnio a nawet teraz na cywilnym rynku rządzi p7 cinturato skopała chyba już trochę podstarzałą re050a http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/S ... eID=280689 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 teraz na cywilnym rynku rządzi p7 cinturato skopała chyba już trochę podstarzałą re050a nie na wodzie i chyba tak jak wielu tu pisało, oipona po sezonie traci wiele ze swych właściwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 to zależy co dokładnie się analizuje ogólnie wypada słabiej, ale ma mocne strony http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/S ... eID=280690 http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/S ... eID=280689 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Witam. Mam pytanko. Jak to jest z asymetrycznymi oponami? Mam u siebie RE050A (nie w subaru, w przednionapedówce na przedniej osi). Dzis zauwazylem ze sa niesamowicie zuzyte, szczegolnie lewa, co ciekawe glownie zdarte sa krawedzie i srodek, 2 obszary ok 3 cm pomiedzy srodkiem a krawedziami jeszcze sa). Druga nieco lepsza ale tez do wymiany.Sprawdzilem cisnienie - w miare ok. Wtedy pomyslalem, ze moze po zimie zalozylem je odwrotnie. I tu moje pytanie - moglby mi ktos na zdjeciu pokazac jak maja byc zalozone wzgledem kierunku jazdy? I jeszcze jedna prosba - u mnie jest tak, ze nazwijmy to "kierunek bieznika" po lewej stronie idzie np. do tylu a po prawej do przodu wzgledem kierunku jazdy. Moglby ktos zerknac u siebie i napisac jak to powinno byc z uwzglednieniem prawej i lewej strony? Dzieki wielkie i sorry za chaotyczny opis. P.S. Przepraszam rowniez za brak polskich znakow ale pisze z komputera w pracy i nie mam tu mozliwosci zmiany jezyka... Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Witam.Mam pytanko. Jak to jest z asymetrycznymi oponami?... Oznaczone są "Outside" i tą stroną na zewnątrz. I to jest jedyny wskaźnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Cz\yli ukierunkowanie bieznika nie ma znaczenia, jesli tylko outside jest na zewnatrz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Mam u siebie RE050A (nie w subaru, w przednionapedówce na przedniej osi). Dzis zauwazylem ze sa niesamowicie zuzyte, szczegolnie lewa, co ciekawe glownie zdarte sa krawedzie i srodek, 2 obszary ok 3 cm pomiedzy srodkiem a krawedziami jeszcze sa). A geometria (kompletna) jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Cz\yli ukierunkowanie bieznika nie ma znaczenia, jesli tylko outside jest na zewnatrz? Zgadza się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Co do geometrii jeszcze nie robiłem, zakupię nowe oponki i zaraz po założeniu podjadę na regulację. Zasadniczo myślę, że jest ok, nie ściąga w żadną stronę przy jeździe ani hamowaniu, nie ma żadnych wibracji niezależnie od prędkości. Choć zużycie bieżnika mnie zdumiewa... Fakt, że tygodniowo robię ok 700km i zasadniczo mam tentencje do późnego hamowania i szybkiego przechodzenia zakrętów i rond. Tym tłumaczę to zużycie. Porobię fotki to podrzucę. Dzięki za odpowiedź (co do outside również ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Cz\yli ukierunkowanie bieznika nie ma znaczenia, jesli tylko outside jest na zewnatrz? Tak, chyba ze oprocz 'otside' masz jeszcze strzalke z kierunkiem toczenia Luzik, takie to chyba tylko szutrowki robia (ze sie kupuje prawe albo lewe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Jeszcze jedno pytanko. Posiadam Volvo s60 (163KM) Zamierzam założyć potenzy re050a Run Flat na przednią oś, ale nie wiem czy jest sens. To auto nie posiada żadnych czujników itp. Można po prostu założyć Run Flaty w miejsce zwykłyuch opon czy nie ma to sensu, lub czy jest to bez różnicy? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Jeszcze jedno pytanko. Posiadam Volvo s60 (163KM) Zamierzam założyć potenzy re050a Run Flat na przednią oś, ale nie wiem czy jest sens. To auto nie posiada żadnych czujników itp. Można po prostu założyć Run Flaty w miejsce zwykłyuch opon czy nie ma to sensu, lub czy jest to bez różnicy? Dzięki Po pierwsze run flatów nie można stosować bez czujników ciśnienia - każdy z producentów to zastrzega. Po drugie na przedniej osi mieć mega sztywne opony, a z tyłu miękkie to też nie najlepszy pomysł jeżeli chodzi o bezpieczeństwo i prowadzenie auta - przy takiej konfiguracji tył moze być nieprzewidywalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Hmmm, no właśnie nie byłem pewien takiej konfiguracji. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Jeszcze jedno pytanko. Posiadam Volvo s60 (163KM) Zamierzam założyć potenzy re050a Run Flat na przednią oś, ale nie wiem czy jest sens. To auto nie posiada żadnych czujników itp. Można po prostu założyć Run Flaty w miejsce zwykłyuch opon czy nie ma to sensu, lub czy jest to bez różnicy? Dzięki Tak jak lukass mowi, a do tego RF sa bardzo ciezkie. Jesli masz zapas w bagazniku, to nie ma sensu. Ja sie wkurzylem na Fuji, bo w naszej Imprezie zrobili taka mala wanienke na kolo, ze sie tylko dojazdowka miesci :shock: Dokupilem alufege na wszelkiego kraweznika, mowie sobie "zrobie z niej zapas" no i kicha Chyba zmajstruje jakies rusztowanie i podniose o kilka cm pazdzierz z wykladzinka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Wywal paździerz i zostaw tylko wykładzinę. Będziesz miał taki gustowny garbik jak w duzych fiatach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 A ja muszę pochwalić RE050A. Miałem okazję polatać trochę swoim WRX-em po zakrętach przez weekend i muszę przyznać, że na suchym (bez przeginania z prędkością jednak) klei to niesamowicie. W GC8 N/A na Firestone SZ80 (+KYB AGX) miałem wrażenie, że niedogrzane trzymają słabo, w WRX-ie US na seryjnym zawiasie i europejskich 17" RE050A zarówno zimne, jak i dogrzane pracują fantastycznie. BTW. Żal jeździć na 215/45R17 po naszych drogach. Trzeba być bardzo ostrożnym, bo co chwilę boli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lynx Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 obserwacja warszawskich ulic utwierdza mnie w przekonaniu, że najlepsza opona letnia to opona zimowa :!: :!: jakis nowy fenomen - ludzie drogimi, cięzkimi, mocnymi autami jeżdżą w upałach na zimówkach :shock: rozumiałbym to, gdyby to były stare zimówki, które ktos chce "dojechać" do jesieni a potem zmienić na nowe, ale większosć tych które widzę codziennie to gumy z głebokim bieżnikiem, podejrzewam że czesć z nich kupiona minionej zimy :!: :!: czy nagle wszyscy tak zbiednieli, że nie stać ich na nowe opony letnie :?: czy to wyraz myslenia, że opona to opona i na każdej da się pojechać w każdych warunkach :?: :?: co brać forumowa na to :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 brać forumowa na to, że niech sobie ten ktoś w upał zahamuje awaryjnie na takiej zimówce, albo weźmie szybszy zakręt, i jak wyjedzie bokiem albo tyłem, to poczuje różnicę. on, albo i ktoś jeszcze, w kogo przywali. :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 obserwacja warszawskich ulic utwierdza mnie w przekonaniu, że najlepsza opona letnia to opona zimowa :!: :!: Tak się składa, że w Olsztynie też to zauważyłem... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 w gdańsku to samo. Może to są ci którzy kupuli sprowadzone w zimie i jak się zorientowali, że kpl letnich kosztuje 3-4 kafle to ich porostu nie stać. 4 gumy 13" do golfa II to pikuś w stosunku do 17" czy18" oponek. A tak auto ładne, wyposażenie zerowe, a sąsiedzi o tak zazdroszczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lynx Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 obrazek widziany dzisiaj na Bartyckiej w W-wie : ładny czarny Forester, piękne słońce, ciepło, kierownik znany forumowicz (dlatego nie piszę kto) ...... na zimówce kupionej minionej zimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Może to testy jakieś i za chwilę opowie o tym na forum. A nóż okaże się, że taka jazda na zimówkach w upale niesie za sobą jakąś nadzwyczajną poprawę parametrów trakcyjnych :-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się