Radek Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opinie sa dobre , wiec mam nadzieje, ze beda dobrze trzymaly A przy tym wygladaja tez calkiem milo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 produkt obadany, mysle, ze bedziesz zadowolony nie mniej niz ujezdzacze SZ90 Ja przestałem być zadowolony po jakimś czasie bo... ...od razu wyszły braki w mocy, zawieszeniu i hamulcach. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Ja jeżdze od soboty na SZ80. Narazie przejechałem ~600km i opona mile mnie zaskoczyła. Ścianki są twarde, opona w porównaniu do Rainsportów1 jest dużo głośniejsza. Co do trzymania to jestem pod wrażeniem bo trzyma jak przykleiona i można porównać z RE720, wszczególności przy szybkich łukach. Czekam na testy w przy pierwszym deszczyku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Krzysiek_WAWA, jaki rozmiar tych SZ80? Typowy GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Krzysiek_WAWA, jaki rozmiar tych SZ80? Typowy GT? 205/50/16, dostawca carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
todob Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Hejka....Kupiłem OTBeka z zimówkami Nokian 215/60/R16 ale jakie na lato?? Jeżdzę (w starej bryczce) też na Nokiankach i jestem kontenty.... :smile: więc też o nich myślałem ale czy rozmiar taki sam?? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 produkt obadany, mysle, ze bedziesz zadowolony nie mniej niz ujezdzacze SZ90 Ja przestałem być zadowolony po jakimś czasie bo... ...od razu wyszły braki w mocy, zawieszeniu i hamulcach. :roll: ugh... u mnie juz teraz hamulce maja ciezko :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 W jedna opone z tylu wbil sie gwozdz i powietrze powoli uchodzilo, a ze i tak nadawaly sie do wymiany nie bardzo mialem ochote wydawac na naprawde zeby miesiac na nich pojezdzic, cos trzeba bylo kupic. Mialem do wyboru RE050 w niezlej cenie (swoja droga 91W reinforced sa sporo drozsze od zwyklych 87W), ale nie wczesniej niz na przyszla srode, a w ten weekend wybieram sie w gory i szkoda nie wykorzystac drogi. Skonczylo sie wiec na SZ90 na tylna os i jak dotad jestem zadowolony. Co prawda w zakladzie na rogu byly tylko ok 20% tansze niz RE050 "na przyszly tydzien", ale narzekac nie moge. Na nierozgrzanych nieco latwiej auto bokiem postawic (chociaz przy ostrym zakrecie na 1 biegu nie wiem jaka opona wytrzyma ), ale po kilku kilometrach robia sie naprawde przyjemne. Przed sama praca mam szerokie rondo, ktore standardowo przejezdzam 65-70hm/h i dzisiaj nie zauwazylem roznicy na niekrzysc. Mam nadzieje ze po kilkuset km i na mokrym jest rownie dobrze, poki co polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 czesc, mam pytanie - musze pilnie wymienic kola w moim foresterze. Po poszukiwaniach 7,5x17 lub 8x17 znalazlem... 7,5x18 ET42 (forum -> kupie/sprzedam ) forek stoi na AGXach i sprezynach STI, jezdzi po asfalcie (no prawie), no ale 18" raczej nie planowalem. Teraz sobie mysle, ze jakby zaladowac 225/45R18 lub 235/40R18 i moze bedzie dobrze jednak ? i jeszcze jedno pytanie - czy szersza opona na wezszej feldze (235 na 7,5 np) ma jakies powazne wady ? pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Po ok 400 milach na nowych oponach stwierdze, ze trzymanie sie drogi tak samo jak RE050 (szczegolnie na suchym) mozna miedzy bajki wlozyc, ale ma to te zalete, ze latwiej wyczuc moment w ktorym tylek ucieknie. Na Bridgestonach bylo duuuuuzo gripu, ktory urywal sie nagle, SZ90 nie kleja sie az tak mocno, ale puszczaja progresywnie i latwiej nad autem zapanowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 czy szersza opona na wezszej feldze (235 na 7,5 np) ma jakies powazne wady ? Tak ogólnie to robi się balon, tzn. boki opony się zawijają do wewnątrz. Do pewnego momentu felga ma lepszą ochronę i to może być dla niektórych plus, ale nie można też przegiąć. Od pewnego momentu robi się balon i to może skutkować pogorszeniem prowadzenia, zwiększonym ryzykiem zsunięcia się opony w poślizgu itp. Ja miałem na przykład przez jakiś czas założone 215/55R16 na feldze 16x6,5 i już nie było fajnie - auto chodziło w koleinach gorzej, niż teraz na 225/40R18. Dużo zależy od profilu i od konkretnego modelu opony. W Twoim przypadku - bo rozumiem, że myślisz nad 225/45R18 albo 235/40R18 i chcesz to wsadzić na felgę 18"x7.5" - powinno grać. Podejrzewam, że dla 225/45R18 felga 7,5 cala to optymalny wybór. 235/40R18 lepiej by pewnie leżało na 18"x8", ale myślę, że da radę też na 7,5". Kolega niumen z Gdańska ma 225/45R17 SZ90 na seryjnej feldze z WRXa. Myślałem, że będzie tragedia, a leży bardzo dobrze ta oponka, choć felga ma 7 cali szerokości tylko. Czyli ma 225/45R17 na feldze 17x7 i jest jeszcze jak najbardziej OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 dzibi, dziekuje za wyjasnienia. W takim razie dylemat pozostal: co zalozyc na felge 18" do forka ? Czy RE50A wystepuja w rozmiarze 225/45R18 ? W/g producenta nie, w/g sklepow - tak ? :roll: Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bouler Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Czy RE50A wystepuja w rozmiarze 225/45R18 ? W/g producenta nie, w/g sklepow - tak ? RE050A występuje w tym rozmiarze. Potwierdza to nawet producent. A i fizycznie widzę je na stanach w hurtowniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Czy RE50A wystepuja w rozmiarze 225/45R18 ? W/g producenta nie, w/g sklepow - tak ? RE050A występuje w tym rozmiarze. Potwierdza to nawet producent. A i fizycznie widzę je na stanach w hurtowniach. dziekuje za info. Jako alternatywe moja zaprzyjazniona gumownia wskazala mi KUMHO -> KU 31 ECSTA SPT, 225/45 R 18 91Y. Zostac przy sprawdzonych, czy przetestowac nowe ? carfit, dostane u Ciebie RE050A 225/45R18 ? Albo te KUMHO ? Przepraszam, ze tutaj pytam, ale sie domailowac nie moglem. pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar_u Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 mam pytanie moze troche glupie... czy nowe opony sa sliskie na poczatku? czy odrazu od pierwszych metrow maja 100% swoich wlasciwosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Czasami opony są pokryte jakimś preparatem, który chroni gumę przed starzeniem lub powoduje, że się ładnie błyszczy na wystawie, ale to powinno zejść po przejechaniu kilkunastu metrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Wjedz na jakis plac i zrob kilka 8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 chciałem wtracic moje 0,03pln na temat SZ90. Latam na nich od wiosny i na suchym po nagrzaniu sa naprawde ok, dobrze klei, nawet bardzo dobrze. Na mokrym... mam wrazenie ze slabo.... moze to i dobrze bo ucze sie driftowac na rondach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 the.wolf, a jak wygląda sprawa zużycia? Ile km na nich przejechałeś i w jakim tempie? Moja z prawej strony trochę się na środku "spiłowany", ale chyba dla tego, że nawroty robię częściej w lewo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Cześć, noszę się z zamiarem zakupu kpl. nowych opon letnich w rozmiarze 205/50/16 do mojej "babci" ale nie wiem co wybrać... podzielcie się opinią czym warto, a czm się nie interesować. Narazie mam 3 typy: 1.Bridgestone Potenza RE050 w klasie V 2.Dunlop SP9000 w klasie ZR (sport max nie wystepuje) 3.Toyo T1R w klasie W. Ewentualnie wszelkie sugestie mile widziane Pozdrawiam subarzanie Hej. Do mojego STi zakladam juz od dwoch sezonow Firestone SZ90u(mi) i sa rewelacyjne. A tansze od Bridgestone'ow o stowke albo i wiecej. Na prawde warto, z reszta spytaj Carfita bo u niego sie zaopatrzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 kubek, przeczytaj jeszcze raz komu odpisałeś i przyjrzyj się dacie wysłania posta. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 niumen, jakos nie sprawdzalem zuzycia. generlanie po miescie jezdze dosc spokojnie, czasami tylko sie znachalam i tez raczej na mokrym. przejchalem jakies 3tkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 A ja troche zmienie temat. Potrzebuje kupic nowe letnie 205/55/16 do mojego dupowozu (mondeo tdci) w cenie około 300 PLNów za sztukę, dobrze trzymające na mokrym, niezbyt szybko się scierajace. Mogą byc głośne. Co możecie polecic??? Widzialem że piszecie pozytywne opinie o KUMHO KU31 ECSTA SPT, FALKEN FK452.... ALe czy one się sprawdza w dupowozie?? A Pirelli P7 ( w końcu niby wygrało test ADAC jakis czas temu) Jezeli nie, to co wybrac??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McL Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Potrzebuje kupic nowe letnie 205/55/16 do mojego dupowozu (mondeo tdci) w cenie około 300 PLNów za sztukę, dobrze trzymające na mokrym, niezbyt szybko się scierajace bridgestone er300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroeight Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Kilka dni jezdze na TOYO Proxes T1R na 18" i musze powiedziec, ze jestem bardzo milo zaskoczony. W deszczu trzymaja sie naprawde dobrze, na suchym bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się