-
Content Count
667 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
dzibi last won the day on September 12 2010
dzibi had the most liked content!
Community Reputation
3 NeutralnyAbout dzibi
-
Rank
..:: Profi ::..
Profile Information
-
Skąd
kraj złodziei i chamów
-
Auto
butelkowo zielone... kasa się zbiera...
-
Nooo... a po jeździe próbnej jest jeszcze większe rozczarowanie.
-
Generalnie sporo (jezeli nie wszystko) z zakresu zwyklej obslugi mozna zrobic samemu, jezeli ma sie narzedzia i chociaz garaz z kanalem. Instrukcje serwisowe tez sie przydaja - czasami bardzo nawet. Kwestia czasu, checi i tego, ile tak naprawde zaoszczedzisz. No i jest tez pytanie, czy wliczasz ew. ryzyko, ze cos zrobisz zle ;-) Czasami warto sie w ASO tez potargowac, zapytac czy czegos nie daloby rady troche taniej zrobic, zapytac o rabat itd. Kiedys dla klubowiczow subaru byly znizki! Jak ktos duzo jezdzil (min. jeden przeglad rocznie) i chcial serwisowac w ASO, to wychodzilo sie w sumie na
-
+1 A dokladnie Legacy (lub Outback) GT Spec B, np. taki jak jeden z forumowiczow sprzedawal niedawno. Inna opcja (ale to niestety tylko z importu) to najnowsze legacy kombi. Tez mozna dostac z motorem 2.5T, ale trzeba poszukac.
-
Nie. Twoje nie powinno byc. Turbodoladowane, upalane, tanim kosztem tuningowane stworki, w ktorych opony, klocki, olej, uszczelki... itd... itp... padaja PRZEZ NIEUMIEJETNE UZYTKOWANIE to inna bajka. Ale auto z wolnossacym silnikiem, uzytkowane z glowa do jazdy codziennej i regularnie serwisowane, na gazie... To chyba najbardziej ekonomiczna opcja, jezeli chodzi o subaru. I powinna byc przynajmniej w teorii najbardziej bezawaryjna. Jedynym problemem moga byc modyfikacje (gaz), jezeli nie byl zrobiony fachowo i na porzadnych czesciach. W tym wypadku calkowity koszt utrzymania rowniez podnosza d
-
mrowa1980... Po pierwsze... 300KM? W jaki sposob osiagniete? Na seryjnej skrzyni 5MT? Jakie turbo i jak wystrojony silnik? Jak mniej wiecej wyglada przebieg momentu? Jezeli masz faktycznie okolice 300KM z "normalnym" przebiegiem momentu, tzn. podniesiony w calym zakresie, przy sporo wyzszej wartosci maksymalnej (wzgledem serii) to napisze tak... zle zrobiles (lub poprzedni wlasciciel), ze auto na seryjnej skrzyni i reszcie podzespolow ma tak wysilony silnik. Jezeli masz po prostu wieksze turbo, wiekszego laga i auto jedzie glownie w gornym zakresie obrotow przy niezbyt duzym wzroscie maks
-
Herostrates, Co do forka to na 100% nie wiem. Moze ktos jeszcze podpowie. Ale po pewnych doswiadczeniach z kierownica w WRXie powiem Ci, ze tak... 1) skoro Twoje oryginalne radio w MY04 nie jest sterowane z kierownicy, to powinienes rozeznac temat, czy w ogole ma taka mozliwosc... chyba, ze juz wymieniles na nowsze radio z taka opcja, albo masz taki plan 2) z tego co sie orientuje, to wszystko co jest zamontowane w kole kierownicy musi isc przez zwijak (slimak, czy jak to sie tam zwie) - wiec dochodzi drugi problem, ktory musisz rozgryzc, czyli czy da sie zamontowac zwijak z 05-07
-
OK, czyli wg Ciebie wszyscy powinni tylko pytac i zakladac swoje nowe watki? Nikt nie powinien najpierw choc troche sie wysilic i poczytac? Poza tym wlasnie __Arti_ otrzymal pomoc... ...w drugim poscie... ...bez szukania... :roll: A ja dorzucilem jeszcze watki, w ktorych sie to juz przewinelo... ...czyli forum spelnilo swoje zadanie. Czyli w sumie nie wiem, o co Ci chodzi... Moze nie wiedzial, ze jest cos takiego, jak wyszukiwarka i watek do powitan. A teraz juz wie. Wiec skoro forum ma tez sluzyc do wymiany pogladow i ma byc w jakis sposob uporzadkowane, to nie gan
-
__Arti_, bez urazy, ale zastanow sie glebiej... Raz na jakis czas, dosyc czesto, znajduje sie ktos, kto pyta (nie rzadko w zlym dziale forum, albo zle tytulujac post tak, ze nie wiadomo o co chodzi) na przyklad o to, "czy wymieniajac tlumik w imprezie musi robic remap?", albo "czy lepiej kupic EVO, czy STI?", albo "jakie kupic klocki do STI?"....... Takich watkow sa juz dziesiatki!!! Wystarczy poszukac - tutaj naprawde wielu rzeczy idzie sie dowiedziec i duuuuzo problemow sie przewinelo - szczegolnie dotyczacych aut, ktore juz sa na rynku kilka czy kilkanascie lat. Po prostu przez zakladan
-
Witamy. Do przywitan jest specjalny watek: viewtopic.php?f=1&t=101962&view=unread#unread Proponuje uzyc opcji "szukaj": search.php Temat przewijal sie na forum juz conajmniej kilka razy. Nie ma sensu zakladac kolejnego watku w stylu jaki lac olej, o roznicach w wersjach EU i US, o przekladce hamulcow z WRXa na STI, o tym, czy po wymianie tlumika trzeba robic remap, czy jakie zalozyc opony. Ludzie - wysilcie sie troche, zamiast zasmiecac forum!!!
-
Rzeczywiscie, zwracam honor. No wlasnie zerknalem... Faktycznie, jest to dostepne np. na oficjalnej francuskiej stronie MOTULa... Ciekawe, czy zmienil sie produkt, czy tylko SDS. Ciekawe, ze w wersji polskojezycznej sa po pierwsze bledy typu "2.5%-5%" zamiast 25%-50%, a po drugie nie jest uzyty termin "ciężkie destylaty ropy naftowej obrabiane wodorem", tylko wykretas w postaci "olej bazowy - niespecyfikowany". A w wersji np. angielskojezycznej juz pisza o zawartosci 25-50% ropopochodnych uzyskanych z rafinacji. :roll:
-
designer, i bardzo dobrze. Jezeli planujesz zmiany czestsze, niz zalecane co 15tys.km. Inna opcja to 300v 5W40, ew. jakis inny dobry pelny sysntetyk 5W-40... ...jak juz pisano wielokrotnie w watku olejowym. Ale nie ganie absolutnie, bo sie on tak rozwlekl, ze rozumiem, ze czasami niektorym brakuje cierpliwosci, zeby go czytac.
-
To chyba popracowali nad trwałością bo te stare Nightbreaker padały mi w gt średnio sztuka na półtora miesiąca. Też miałem kiedyś ten problem. Dzisiaj chyba już siakieś lepsze robią. Podobnie z Night Guide - żywotność porównywalna (albo i lepsza) ze standardowymi.
-
raison, dlaczego? Słyszałem dobre opinie na temat silnika w tym konkretnym modelu. Coś nie tak z tym twinscrollem?
-
Albo lanosa JDM z silnikiem 2.0 i twinscroll'em. Najlepsza chyba opcja pod względem trwałości, osiągów, bezawaryjności itd. do cywilnej jazdy i okazjonalnego szaleństwa.