MDsuperstar Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 15 minut temu, przemekka napisał: Było, minęło. Ale już za rok następne! Nie bądź smutny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 To był komentarz do poprzedniego wpisu o słynnych 40s. Wrzucam nagranie z jedynej próby, przed którą nie zapomniałem włączyć kamerki. UWAGA!!! Emocje ... jak na grzybobraniu w szklarniowej hodowli pieczarek. BTW może ktoś mi doradzi jak zacieśnić taki nawrót bujającym się Forkiem. Mniej gazu? Left foot brake? Ręczny? To była moja pięta achillesowa na próbach. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 11 minut temu, przemekka napisał: To był komentarz do poprzedniego wpisu o słynnych 40s. to w takim razie nie rozumiem co chciałeś przekazać Nigdy nie byłem na terenowej ani tur-terenowej, ale strasznie wąska ta próba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Chciałem przekazać, żeby już do tego nie wracać. Wąsko, ale trochę też kamerka robi takie wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 36 minut temu, przemekka napisał: BTW może ktoś mi doradzi jak zacieśnić taki nawrót bujającym się Forkiem. Mniej gazu? Left foot brake? Ręczny? Mysle, że najlepiej zacząć szeroko, a wyjść bliżej bo wtedy wychodzisz z gazem w podłodze, tu zacząłeś blisko i jak Cię wywaliło szeroko to musiałeś odpuścić i wolno się zbierać na prostą. Tak mi się wydaje ale ja terenowy nie jestem 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) http://strimeo.tv/wideo/xiv-zlot-plejad-zawital-do-radomierza MDsuperstar - dość wąska, ale po płaskim, także spoko. Gorzej jest gdy tyczki masz na nierównościach Przykład z zeszłego roku: Edytowane 20 Czerwca 2017 przez Crazy_Ivan 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Przed chwilą, Premo napisał: Mysle, że najlepiej zacząć szeroko, a wyjść bliżej bo wtedy wychodzisz z gazem w podłodze, tu zacząłeś blisko i jak Cię wywaliło szeroko to musiałeś odpuścić i wolno się zbierać na prostą. Tak mi się wydaje ale ja terenowy nie jestem Na pewno trzeba było szerzej i wcześniej, ale co zrobić jak człowiek bardziej chce niż umie Poza tym jak już się doda gazu to niestety moc idzie nie tam gdzie trzeba. No nic trzeba będzie #beznapinki potrenować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Wolniej znaczy szybciej 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 27 minut temu, Premo napisał: Wolniej znaczy szybciej Wolnossący, znaczy turboszybki 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 8 minut temu, elmo napisał: Wolnossący, znaczy turboszybki A u mnie szybki normalnie się otwierają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toks Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Załoga 303 pozdrawia: http://fotografia.soldental.pl/2017/06/20/xiv-zlot-plejad-lomnica-2017/ 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 @toks eleganckie fotki, wszystkie z gopro? (zaczepialiśmy Cię przy kłosach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toks Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Ogromna większość by Nikon 7100, gopro 4 sztuki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 18 godzin temu, Ayo napisał: Przejazd Jumpmana PS10 To Ja rozumiem 0:02s już odcina. Co tam jest za motor ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 2.5 NA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Dzięki za upewnienie jednak słuch mam jeszcze dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 20 Czerwca 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Pojawiły się glosy, że na Trasie Terenowej w drugi dzień powinna być odwrotna kolejność startu, bo ci "z tyłu" mają gorzej. I tak, i nie. Wszystko zależy od samej próby i pogody. Może być tak, że gdy zacznie padać istotnie tak będzie. Może być tak, że miękkie podłoże zmieni się w kopne i będzie podobnie. Może być jednak i tak, że na trawie wytyczony zostanie bardzo wyraźny ślad ułatwiający orientację, lub wręcz tworzący sympatyczną koleinę na której można się oprzeć, lub na miękkim podłożu nierówności zostaną przez poprzedników w znacznym stopniu zniwelowane ( co też naturalnie przyspiesza przejazd ). Tę ostatnią sytuację można zilustrować opierając się na opublikowanym przez @Crazy_Ivan powyżej przejeździe żwirowni 1 ( drugi dzień ) i dla porównania 2 przejazd testowy przy układaniu próby. Sugeruję zwrócić uwagę na to, o ile bardziej nierówna jest próba przy cytowanym przejeździe testowym https://youtu.be/RJSx96G9Ip8 4 godziny temu, przemekka napisał: może ktoś mi doradzi jak zacieśnić taki nawrót bujającym się Forkiem Na trawie można tak : Narót na ręcznym.mp4 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Nie moje ale o nas: 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) 35 minut temu, Dyrekcja napisał: Tę ostatnią sytuację można zilustrować opierając się na opublikowanym przez @Crazy_Ivan powyżej przejeździe żwirowni 1 ( drugi dzień ) i dla porównania 2 przejazd testowy przy układaniu próby. Sugeruję zwrócić uwagę na to, o ile bardziej nierówna jest próba przy cytowanym przejeździe testowym Nierówna oczywiście, ale wolniejsza? Zgadzam się w pełni, co do trawy (zwłaszcza rano, kiedy na odcinkach może być jeszcze rosa) - tutaj rozjechanie śladu ułatwia hamowania. O pogodzie dyskutować nie warto w kontekście kolejności startów, o to czynnik absolutnie losowy i trzeba brać go "na miękko". Równocześnie jednak na próbach z luźną nawierzchnią (piasek, błoto), a takich mamy chyba najwięcej, sytuacja pogarsza się z każdym kolejnym przejazdem. Najgorzej wygląda to na wolnych, mocnych zakrętach. Tam często po prostu auto staje w miejscu i bez ogromnej ilości Nm i jakiejś niesamowitej opony traci się naprawdę sporo czasu. Postaram się wrzucić w wolnej chwili nagrania z zeszłego roku, gdzie jechaliśmy jako przedostatnia załoga i problem widać wyraźnie. W tym roku o takiej sytuacji wspominali podczas rozmowy na odcinku nawet chłopaki z jednej z najszybszych załóg, będący na liście startowej jeszcze przed nami. Z drugiej strony Maćkowi A nawet ostatnie numery nie przeszkadzają wygrywać wolnossakiem Myślę więc, że temat warto rozważyć, ale absolutnie nie szukałbym w nim czynnika najważniejszego dla zwycięstwa. Edytowane 20 Czerwca 2017 przez Crazy_Ivan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 A ja za rok chce pojechac terenową i mogę jechać ostatni . Lubie wyzwania. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Jak się zdołam zapisać, to też na terenową i mogę jechać nawet po Tobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bagginssss Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 A my nasze trzecie Plejady skończyliśmy niestety tak (ostatnia dojazdówka drugiego dnia...): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gekoniasty Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 A my nasze trzecie Plejady skończyliśmy niestety tak (ostatnia dojazdówka drugiego dnia...): Co się stało się? Awaria czy poślizg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bagginssss Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 A tak wyglądają drzwi (poszycie) zdjęte przez barierkę jak skóra z pleców przez Boltonów: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Ała, przykre - z Wami wszystko OK? Blachy się wyklepie i będzie jedyny w swoim rodzaju. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się