kamul Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Zrobię mały odkop. Czy sam Swap przodu dla legacy N/A z wersji SpecB ma szansę dać odczucie w poprawie działania hamulców? Jestem "przyzwyczajony" do takich jak fabrycznie mam teraz, ale wolałbym "ostrzejsze" heble (kwestie klocków/tarcz chwilowo pomijam - miałem kiedyś wrzucone zielone EBC z jakąś sportową tarczą do Hondy i szału nie było). Interesuje mnie tylko rozwiązanie P&P. Jak się nie da to zostaje jak jest Chyba, że bez wymiany przód + tył w ogóle nie warto podchodzić do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 21 godzin temu, kamul napisał: bez wymiany przód + tył w ogóle nie warto podchodzić do tematu. 21 godzin temu, kamul napisał: Czy sam Swap przodu dla legacy N/A z wersji SpecB ma szansę dać odczucie w poprawie działania hamulców? Tak/J.W.- bez wymiany tyłu abs robi się bardziej nerwowy. 21 godzin temu, kamul napisał: Interesuje mnie tylko rozwiązanie P&P Spec B i zwykłe Legacy H6 to te same heble i są dla Ciebie P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 6 godzin temu, Basmanek napisał: Spec B i zwykłe Legacy H6 to te same heble i są dla Ciebie P&P Czy może do H6, specB były stosowane tarcze i 294 i 316 (i wychodziły różne wersje zacisków)? Przeglądając tarcze w sklepach internetowych widzę po prostu, że 294mm mają niby pasować do 3.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Przekłamania mogą występować, ponieważ OBK H6 ma 294, L. specB i zwykły H6 mają 316 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 2 godziny temu, Basmanek napisał: Przekłamania mogą występować, ponieważ OBK H6 ma 294, L. specB i zwykły H6 mają 316 Dzięki za rozjaśnienie sytuacji. To tylko rodzi pytanie czy swap ma sens czy zmiana tarcz i klocków na "lepsze" nie będzie wydajniejsza. Po swapie i tak taka sytuacja byłaby raczej wymuszona więc wynik pewnie byłby nieco przekłamany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipn Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 W dniu 10/31/2017 o 23:32, kamul napisał: Dzięki za rozjaśnienie sytuacji. To tylko rodzi pytanie czy swap ma sens czy zmiana tarcz i klocków na "lepsze" nie będzie wydajniejsza. Po swapie i tak taka sytuacja byłaby raczej wymuszona więc wynik pewnie byłby nieco przekłamany. Jak dla mnie sens miało. Wcześniej co pół roku miałem pogięte tarcze. Teraz od ponad roku jest spokój (po swapie przodu i tyłu). Generalnie samo hamowanie też wydaje mi się że się poprawiło. Widać to przede wszystkim na autostradach. Jak coś się dzieje, to muszę się teraz skupiać by nie hamować zbyt ostro, by tym z tyłu "dać szansę". Wiadomo, nie jest to złoty brembo, ale jak na moje subiektywne odczucia jest lepiej - chyba że sobie wmawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 (edytowane) Szybkie pytanie jeszcze co do tyłu, bo w sumie info cały czas mam, że pasuje z H6 ważne żeby było legacy IV, ale (tak mnie teraz dopadło): - czy bez różnicy czy polift/przedlift? - czy bez różnicy kombi/sedan? - i czy obk h6 też są te same? Sorry jeśli się powtarzam, ale trochę już się zagmatwałem I jeszcze jedno bo przód będzie montowany ze spec'a (na 316mm) , z tego co wiem to z tyłu w 2.0NA mam tarczobębny, to po wymianie (np. na zaciski specowe lub któreś z ww.- jeśli pasują) będzie typowo tarcza? I to też jest P&P? Edytowane 28 Czerwca 2018 przez kamul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Outback H6 ma inne zaciski niz 3.0R i specB. Tyl z 3.0R/specb H6 ma tarcze wentylowaną i o wiekszej średnicy. W 2.0R tarcza z tylu nie jest wentylowana. Przed i polift 3.0R/specB maja te same zaciski, tak samo jak sedan i kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) 12 godzin temu, AR2R_K19DLA napisał: Outback H6 ma inne zaciski niz 3.0R i specB. Tyl z 3.0R/specb H6 ma tarcze wentylowaną i o wiekszej średnicy. W 2.0R tarcza z tylu nie jest wentylowana. Przed i polift 3.0R/specB maja te same zaciski, tak samo jak sedan i kombi Dzięki wielkie za cierpliwość i pomoc zaciski już ogarnięte. Coś jeszcze powinienem wiedzieć przed swapem do legacy, jakieś podpowiedzi, sugestie? (Oddaję do regeneracji na zacisk.com, bo sam się nie podejmę, a chcę żeby było profi). Dodam, że wszystko u siebie mam sprawne a chcę po prostu poprawić hamowanie. P.S. Możesz podzielić się jakiego zestawu klocki/tarcze używasz u siebie bo z postu wynika, że jesteś zadowolony Edytowane 29 Czerwca 2018 przez kamul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Do testów zakupiłem takie http://allegro.pl/tarcze-subaru-legacy-iv-v-3-0r-outback-3-6r-316mm-i7354241546.html i jestem zaskoczony ich dobrym sprawowaniem Klocki miałem OEM z Subaru już wcześniej. PS: U mnie przyszedł czas na kolejny level ( Brembo z STI 2015 ). Jakby ktoś był zainteresowany przednimi zaciskami z 3.0R specB po regeneracji to pisać (obecnie sa czerwone, nowe tłoczki i gumki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 (edytowane) 3 minuty temu, AR2R_K19DLA napisał: Do testów zakupiłem takie http://allegro.pl/tarcze-subaru-legacy-iv-v-3-0r-outback-3-6r-316mm-i7354241546.html i jestem zaskoczony ich dobrym sprawowaniem Klocki miałem OEM z Subaru już wcześniej. PS: U mnie przyszedł czas na kolejny level ( Brembo z STI 2015 ). Jakby ktoś był zainteresowany przednimi zaciskami z 3.0R specB po regeneracji to pisać (obecnie sa czerwone, nowe tłoczki i gumki). Heh a za ile? Może już jak jestem w szale zakupów to nie będę się bawił w regenerację tylko w gotowca. Edytowane 30 Czerwca 2018 przez kamul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 11 minut temu, kamul napisał: Heh a za ile? Może już jak jestem w szale zakupów to nie będę się bawił w regenerację tylko w gotowca. Wyslij mi PW z ofertą, moge sprzedać komplet, zaciski, tarcze, klocki. Może się zgodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 Jako, że jestem dogadany z kolegą @AR2R_K19DLA jeśli ktoś ma chęć na zaciski ze Spec'ki (na 316mm) do regeneracji to zapraszam na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 10 minut temu, kamul napisał: Jako, że jestem dogadany z kolegą @AR2R_K19DLA jeśli ktoś ma chęć na zaciski ze Spec'ki (na 316mm) do regeneracji to zapraszam na PW. Jakie miałeś felgi do tych zacisków? Standardowe 16 wchodzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 1 minutę temu, WOJO napisał: Jakie miałeś felgi do tych zacisków? Standardowe 16 wchodzą? Hej, ja kupuję gotowce też od Specki od kolegi, po prostu będę miał mniej zachodu z oddawaniem do regeneracji - dlatego mogę je odsprzedać, a czy wchodzą na nie 16" to nie wiem, bo moje oba komplety to 17". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 Na tarcze 316mm minimum 17cali felga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 16 minut temu, AR2R_K19DLA napisał: Na tarcze 316mm minimum 17cali felga Tak podejrzewałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 W dniu 2.07.2018 o 15:17, kamul napisał: Jako, że jestem dogadany z kolegą @AR2R_K19DLA jeśli ktoś ma chęć na zaciski ze Spec'ki (na 316mm) do regeneracji to zapraszam na PW. czy zaciski podejdą do outbacka IV?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 W dniu 3.07.2018 o 14:52, mironig napisał: czy zaciski podejdą do outbacka IV?? Podejda z tarczami 316 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymeQ Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 Trochę odkopie temat. Zakupiłem przód zaciski pod tarczę 316 ze specB lecz tył jest nie do zdobycia w tej chwili. I tutaj mam pytanie - co mogę założyć na tył żeby to fajnie działało ? Fabryczne z Legacy IV raczej nie dotrzymaja przodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Na przód widziałem niegdyś na żywo założone w Outbacku od Spec B na przodzie, w trakcie poszukiwań auta, także pasują - skuteczne były, ale nie mam porównania, gdyż wówczas miałem zerowe doświadczenie z Subaru Obecnie mam fabryczne i uważam, że samochód dęba nie staje, ale nie ma co narzekać w porównaniu do poprzednich aut, które posiadałem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Probowal ktos albo orientuje sie czy na przod wejda Brembo of STI z tarczami do 2015 OBK p&p? Na NASIOC czytalem ze Tribeca i OBK maja te same tarcze, no i widziale na forum Technicznym Tribeci tutaj ze wchodza p&p, wiec chcialbym sie upewnic ze podobna sytuacja ma sie w OBK 2015. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galant Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Orientuje się ktoś czy zaciski tył z Legacy V 2.5GT (tarcza 286mm wentylowana) będą pasować do Legacy IV 2.5 (obecnie 274mm niewentylowane)? Jestem przed wymianą tarcz i klocków na tył i zastanawiam się nad swapem z 2.5GT (legacy V) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galant Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 (edytowane) Na przód polecam taki zestaw 4-tłoczków + tarcza 316/30mm Temat omówiony tu: Edytowane 8 Kwietnia 2020 przez Galant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikauada Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Hej, Troche odkopuje temat, jakie zestawy hamulcowe w koncu pasuja do IV gena? Nie z legacy / outback. Impreza wrx z tarcza 316? Wieksze zestawy brembo z imprez? Z jakich rocznikow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się