Jump to content

mironig

Nowy
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralny

About mironig

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa/Lublin
  • Auto
    Outback IV 2.5i USA

Recent Profile Visitors

511 profile views
  1. mironig

    Radio i antena

    W manualu jest napisane. Niestety nie mam czasu teraz szukać. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  2. mironig

    Radio i antena

    Masa w klapie bagażnika służy raczej jako zamknięcie obwodu zasilania wzmacniacza Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  3. mironig

    Radio i antena

    Też mam antenę wydrukowana na szybie i dwa kable koncentryczne plus zasilenie wzmacniacza. Trzeba rozpiąć wtyczkę i sprawdzić czy cienki kabel przesyłka z radia napięcie +12. Ewentualnie czy po odpięciu cokolwiek się zmienia w zakresie odbioru. Możesz ewentualnie pobrać sobie service manual i tam jest opisana cała procedura sprawdzenia łącznie z badaniem przejścia ścieżek na szybie. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  4. mironig

    Radio i antena

    Zobacz zdjęcia spod linku który wkleiłem kilka postów wyżej. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  5. mironig

    Radio i antena

    https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forum.subaru.pl/topic/100855-antena-radia-outback-iv-2010-usa/&share_tid=100855&share_fid=56227&share_type=t&link_source=app Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  6. mironig

    Radio i antena

    Było dobrze jest zle? Czy kupiłeś auto z takim objawem? Jeżeli było dobrze po pierwsze sprawdzilbym zasilanie wzmacniacza anteny. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  7. po dokładnym przeszperaniu netu i porównaniu zdjęć: docisk od BRZ ma lekko podgięte do wewnątrz zakończenia sprężyn słońca. Nie wiem czy byłoby to kompatybilne w Outback. Wybór padł na EXEDY fjk2048 (rozważałem też OE) po zdjęciach można odnieść wrażenie że w FJK2048 tarcza ma grubsze sprężyny tłumiące drgania skrętne.
  8. Dzień dobry! Czy ktoś przerabiał dobór sprzęgła do subaru Outback 2010?? Oryginalne to: 30100AA870 tarcza - repset exedy fjd029u 30210AA620 docisk - repset exedy fjc527 30502AA150 łożysko Cały zestaw EXEDY dedykowany po numerach OEM to FJK2048. Pytanie: czy podejdzie docisk od BRZ o oznaczeniu OEM 30210AA760?? tarcza jest ta sama. łożysko też. docisk wydaje się identyczny (zdjęcia poniżej)
  9. Potrzebuję taką spinkę. Może ktoś wie jak się nazywa, numer części albo ma do sprzedania.
  10. Pasuje bez żadnych adapterów. Blacha osłaniająca tarcze od wewnątrz też moze zostać, jej średnica jest prawie identyczna z tarczą ( Żeby ją wymienić trzeba demontować łożysko)
  11. Podejdą zrobiłem taka modyfikacje u siebie. Mam do oddania zaciski 294 po piaskowaniu i regeneracji i tarcze Mikoda i klocki TRW po 15 tys (trasa) w idealnym stanie. Zaciski i tarcze do oddania widoczne na filmie Po zamontowaniu tarcz 316 jest znaczna różnica na +.
  12. Ok, masz rację. W tym opisie reckiego jest błąd albo może jakiś skrót myślowy. Chwilę przed poprzednim postem jeszcze raz opisałem dokładnie podłączenie po modyfikacji do montażu haka. Dlatego napisałem że dokładny opis jest powyżej. Pozdrawiam
  13. zasilania nie można puścić przez kontrolkę. Kontrolka to zwykła dioda. Przełącznik ma 4 styki. Mój poprzedni post zawiera dokładny opis.
  14. odkopując: ostatnio montowałem hak i okazało się, że musiałem delikatnie przerobić instalację od przeciwmgielnego. Wcześniej na styku roboczym przekaźnika miałem minus. Czyli żarówka przeciwmgielnego włączała się po zwarciu minusa. Przy montażu haka musiałem przerobić tak aby na styku roboczym był plus. W sumie nie ma znaczenia czy będzie hak czy nie - lepszym rozwiązaniem jest jednak załączanie żarówki plusem na styku roboczym przekaźnika. Uszczegóławiając (po modyfikacji, po której bez problemu można założyć hak): Przełącznik - ma 4 styki: dwa do zwarcia p
  15. Może takie rozwiązanie? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...