Skocz do zawartości

mironig

Nowy
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa/Lublin
  • Auto
    Outback IV 2.5i USA

Ostatnie wizyty

739 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mironig

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

8

Reputacja

  1. Cześć, czy ktoś mógłby podpowiedzieć czy wał od diesla 2.0 legacy/outback 2010- manual pasuje do outback 2010- 2.5 NA 6MT? nr oem wału to: Part Number: 27111AJ10E Supersession(s): 27111AJ10A; 27111AJ10B; 27111AJ10C; 27111AJ10D
  2. jakie miałeś objawy uszkodzonego wału?
  3. piata może mieć max 1 setkę bicia bocznego. Jeżeli ma więcej lepiej wymienić bo problem będzie powracał nawet przy idealnym ustawieniu tarczy.
  4. najlepiej przełączyć na benzynę i sprawdzić czy problem wtedy też występuje. Jeżeli nie. Można poszukać problemu w regulacji bądź samym funkcjonowaniu instalacji (np. żużyty reduktor, który powoduje wahania ciśnienia) Ogólnie z moich obserwacji wynika, że p420 zapala się gdy na drugiej sondzie napięcia spada na chwilę poniżej 0,5 V. W czasie jazdy na benzynie zawsze jest u mnie powyżej.
  5. u mnie problem występował przy nieprawidłowo wyregulowanej instalacji. I chodzi tu o na prawdę kosmetyczne regulacje. Jeżeli sam potrafisz coś podłubać w ustawienaich zwróć uwagę na zakres mnożnika w okolicach od 5 do 8 ms (czas wtrysku). Zaobserwowałem, że nie moze byc w tym zakresie zbyt gwałtownego obniżenia mnożnika. Zazwyczaj od tego zakresu czasu wtrysku w wielu instalacjach mnożnik obniża się w kierunku 1 z np 1,3. U mnie wystarczyło podniesienie go w tym zakresie o kilka procent. Poza tym przebieg mnożnika powinien być, (szczególnie w tym zakresie bardzo łagodny bez zbędnych gwałtownych wahnięć)
  6. Znalazłem jedynie jakiś chiński zamiennik na portalu aukcyjnym po 400 za sztukę. Jednak używany oryginał uważam za bardziej pewne rozwiązanie :) Tym bardziej, że stan przegubów dość łatwo zweryfikować przy zdemontowanych półosiach.
  7. Może komuś się przyda: Po zakupie półosi od diesla okazało się, że są o 11 mm krótsze. Przegub zewnętrzny i wewnętrzny ma taki sam wieloklin i ogólnie pasuje. Nie zdecydowałem się na montaż z obawy o to, że być może mogłaby wyskoczyć ze skrzyni w mało oczekiwanej sytuacji :) Wymieniłem na oryginalne używki z auta o małym przebiegu. Do starych półosi spróbuje przełożyć przeguby od tych dieslowskich żeby mieć na zapas. Wymieniłem dlatego że przy przyspieszaniu, pomiędzy 80 a 100 km/h odczuwalne były wibracje. Po wymianie wibracje zniknęły. pozdrawiam,
  8. Cześć, czy półoś przód od Outback/Legacy 2.0 D 2010 - 2014 jest taka sama jak w 2.5i i 3.6 w Outback i Legacy 2010-2014 ? ktoś przerabiał temat. Ustaliłem że długość to 807 mm. Dostała mi się w ręce półoś od starszego modelu do 2010 r. i niestety jest ok 15 mm krótsza. Pozdrawiam,
  9. mironig

    Radio i antena

    W manualu jest napisane. Niestety nie mam czasu teraz szukać. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  10. mironig

    Radio i antena

    Masa w klapie bagażnika służy raczej jako zamknięcie obwodu zasilania wzmacniacza Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  11. mironig

    Radio i antena

    Też mam antenę wydrukowana na szybie i dwa kable koncentryczne plus zasilenie wzmacniacza. Trzeba rozpiąć wtyczkę i sprawdzić czy cienki kabel przesyłka z radia napięcie +12. Ewentualnie czy po odpięciu cokolwiek się zmienia w zakresie odbioru. Możesz ewentualnie pobrać sobie service manual i tam jest opisana cała procedura sprawdzenia łącznie z badaniem przejścia ścieżek na szybie. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  12. mironig

    Radio i antena

    Zobacz zdjęcia spod linku który wkleiłem kilka postów wyżej. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  13. mironig

    Radio i antena

    https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forum.subaru.pl/topic/100855-antena-radia-outback-iv-2010-usa/&share_tid=100855&share_fid=56227&share_type=t&link_source=app Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  14. mironig

    Radio i antena

    Było dobrze jest zle? Czy kupiłeś auto z takim objawem? Jeżeli było dobrze po pierwsze sprawdzilbym zasilanie wzmacniacza anteny. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  15. po dokładnym przeszperaniu netu i porównaniu zdjęć: docisk od BRZ ma lekko podgięte do wewnątrz zakończenia sprężyn słońca. Nie wiem czy byłoby to kompatybilne w Outback. Wybór padł na EXEDY fjk2048 (rozważałem też OE) po zdjęciach można odnieść wrażenie że w FJK2048 tarcza ma grubsze sprężyny tłumiące drgania skrętne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...