Jump to content

mironig

Nowy
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

About mironig

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa/Lublin
  • Auto
    Outback IV 2.5i USA

Recent Profile Visitors

295 profile views
  1. Potrzebuję taką spinkę. Może ktoś wie jak się nazywa, numer części albo ma do sprzedania.
  2. Pasuje bez żadnych adapterów. Blacha osłaniająca tarcze od wewnątrz też moze zostać, jej średnica jest prawie identyczna z tarczą ( Żeby ją wymienić trzeba demontować łożysko)
  3. Podejdą zrobiłem taka modyfikacje u siebie. Mam do oddania zaciski 294 po piaskowaniu i regeneracji i tarcze Mikoda i klocki TRW po 15 tys (trasa) w idealnym stanie. Zaciski i tarcze do oddania widoczne na filmie Po zamontowaniu tarcz 316 jest znaczna różnica na +.
  4. Ok, masz rację. W tym opisie reckiego jest błąd albo może jakiś skrót myślowy. Chwilę przed poprzednim postem jeszcze raz opisałem dokładnie podłączenie po modyfikacji do montażu haka. Dlatego napisałem że dokładny opis jest powyżej. Pozdrawiam
  5. zasilania nie można puścić przez kontrolkę. Kontrolka to zwykła dioda. Przełącznik ma 4 styki. Mój poprzedni post zawiera dokładny opis.
  6. odkopując: ostatnio montowałem hak i okazało się, że musiałem delikatnie przerobić instalację od przeciwmgielnego. Wcześniej na styku roboczym przekaźnika miałem minus. Czyli żarówka przeciwmgielnego włączała się po zwarciu minusa. Przy montażu haka musiałem przerobić tak aby na styku roboczym był plus. W sumie nie ma znaczenia czy będzie hak czy nie - lepszym rozwiązaniem jest jednak załączanie żarówki plusem na styku roboczym przekaźnika. Uszczegóławiając (po modyfikacji, po której bez problemu można założyć hak): Przełącznik - ma 4 styki: dwa do zwarcia plusa starującego przekaźnikiem i dwa do zasilenia diody sygnalizującej. Plus po stacyjce przechodzi przez styki zwierające przełącznika i biegnie do przekaźnika w klapie jako sterowanie przekaźnika. Z przekaźnika w klapie wraca kabel plus do przełącznika i jest podłączony do plusa diody. Drugi styk do masy w okolicy kolumny kierowniczej. przekaźnik w klapie ma 5 styków: 2 styki zasilanie przekaźnika - minus do masy, plus do plusa żarówki pozycji (najlepiej byłoby do mijania). 2 styki robocze - jeden do plusa pozycji (zmostkowany z plusem zasilania) drugi do plusa żarówki światła przeciwmgielnego. 1 styk sterowania - kabel + od przełącznika. Minus od żarówki przeciwmgielnego do masy lub może zostać z pozycji.
  7. Może takie rozwiązanie? Pozdrawiam
  8. Przyciemnienie działa. Mam to radio ponad pół roku. Jestem mega zadowolony. Nie wyobrażam sobie auta bez tego urządzenia. Kolega kupił nowe Mondeo z fabrycznym radiem sync 3 i w mojej ocenie jest mniej funkcjonalne niż ten Chińczyk. Wszystko działa jak należy. Sterowanie z kierownicy. Janosik w tle włączany z automatu. Google maps i wszystko inne na androida. Jedyna rzecz z którą jeszcze mam problem to moduł bluetooth Staga. Nie mogę połączyć się tym Chińczykiem z instalacja LPG.
  9. https://forum.subaru.pl/topic/100855-antena-radia-outback-iv-2010-usa/ Może takie rozwiązanie wpadnie Ci w oko?
  10. Na szczęście na razie wszystko ok. Ale możesz napisać na priv jaka cena i przebieg i czy będzie pasował od poprzedniej wersji.
  11. czy silnik od forestera ej253 Wersja EU do 2009 r podejdzie do Outback IV 2010-2012 r. Wzrokowo widać, że są trochę inne kolektory i osprzęt. Chyba też różnią sie pokrywy zaworów. Mam już 200 tys mil nakręcone więc rozważam w przyszłości konieczność wymiany ;) Ktoś przerabiał temat ??
  12. Jakiego oprogramowania używasz z kablem kkl?
  13. https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/100257-Felgi-Subaru-Outback-IV-USA-kolor-Ferric-Grey-II-B55#entry2707049
  14. U mnie jest ok na wbudowanym mikrofonie. Google voice też idealnie rozpoznaje mowę więc korzystanie z tego urządzenia jest na prawdę przyjemne. Poza tym na xda jest update softu. Po aktualizacji ciekawszy wygląd np radia i większa możliwość personalizacji
  15. Masz problem z zasięgiem stacji? Czy jakiś inny.
×
×
  • Create New...