Danko Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Odkop kolejny Po weekendzie okaże się, czy tylko zużyłem klocki, czy już cały przedni hebel. A wcześniej postanowiłem, że jak je dojadę, wleca większe.. Wszyscy wiemy, że seryjne w Gackach są przymałe (2.0) No i myślę sobie, na co się przesiąść? Czterotlok z wrx na tarczy 294? Czy może hamulce z b speca? Jeszcze inna opcja? Za? Przeciw? Niech ktoś mądrzejszy ode mnie się wypowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Jak zmieniać to na Brembo i tarcze 326mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 5 godzin temu, Bonless napisał: Jak zmieniać to na Brembo i tarcze 326mm Czterotlok imprezowy to nie brembo? No i w tym wszystkim też na pewno uwzględniam stosunek ceny do efektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Czterotlok z WRX to nie Brembo i jest na tarczę 294 podobnie jak dwutłok z Forestera XT, z STI to Brembo I TARCZA CHYBA 325 czy 326 mm. Legacy Spec B to 416 mm dwutłok. Ty masz pewnie tarczę 274 i dwutłokowy zacisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 40 minut temu, Danko napisał: Czterotlok imprezowy to nie brembo? No i w tym wszystkim też na pewno uwzględniam stosunek ceny do efektu Najlepszy efekt będzie na zacisku Brembo z STI i tarczy 326mm tylko cena też będzie najwyższa. Ewentualnie jak ma być trochę taniej to możesz tak jak ja założyć Brembo z Peugeot-a na adapterze i też tarcze 326mm. W Twoim wypadku jak auta jeździ na różne zloty i ma wyglądać to brałbym pod uwagę tylko te opcje. Jak to jest za drogo to jeszcze bym rozważył tarcze 316mm i zaciski z H6/2,5GT. Mniejszych raczej nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Godzinę temu, Bonless napisał: Najlepszy efekt będzie na zacisku Brembo z STI i tarczy 326mm tylko cena też będzie najwyższa. Ewentualnie jak ma być trochę taniej to możesz tak jak ja założyć Brembo z Peugeot-a na adapterze i też tarcze 326mm. W Twoim wypadku jak auta jeździ na różne zloty i ma wyglądać to brałbym pod uwagę tylko te opcje. Jak to jest za drogo to jeszcze bym rozważył tarcze 316mm i zaciski z H6/2,5GT. Mniejszych raczej nie ma sensu. Czterotloki wrx nie wydalają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 27 minut temu, Danko napisał: Czterotloki wrx nie wydalają? Może i wydają ale są na mniejszą tarczę. Do tego biorąc pod uwagę ceny w jakich chodzą to bym wolał Brembo z Peugeota. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 15 minut temu, Bonless napisał: Może i wydają ale są na mniejszą tarczę. Do tego biorąc pod uwagę ceny w jakich chodzą to bym wolał Brembo z Peugeota. A jak wygląda z tymi adapterami sprawa? Co tam trzeba zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 9 minut temu, Danko napisał: A jak wygląda z tymi adapterami sprawa? Co tam trzeba zrobić? Trzeba kupić i przekręcić Nie jest to skomplikawana operacja. W moim temacie wrzuciłem zdjecia z montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiderq Opublikowano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 Do normalnej jazdy czterotłoki w zupełności wystarczają, ja u siebie zmieniłem przód na cztrerotłok WRX plus wymiana gumek w zaciskach z tyłu, jeżeli chcesz to brembo zawsze będzie lepiej hamować, tylko pytanie czy jest to potrzebne. Ja jestem zadowolony z poprawy hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się