Skocz do zawartości

thorxahest

Użytkownik
  • Postów

    262
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    CK
  • Auto
    Obk 2006 H6

Ostatnie wizyty

1678 wyświetleń profilu

Osiągnięcia thorxahest

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

30

Reputacja

  1. o Speca widać ktoś dbał nie gorzej, niż Ty o poprzednika Gratulacje zakupu. I jak tam, manual lepszy od automatu, jest moc? Bo na filmach w internetach prezentuje się znacznie zrywniej.
  2. Dziękuję Kolegom, myślałem że będzie prościej, ale zagłębię się w temat w tej sytuacji Dam znać o efektach, pozdrawiam serdecznie.
  3. Cześć, U mnie w zimie również głośno pracuje w tylnych, lewych drzwiach. Chciałbym wymienić, ale zauważyłem, że metalowe trzpienie 20 mm są oferowane w różnych kształtach, płaskie rowkowane i gładkie. Czy ma to jakieś znaczenie, czy wszystkie będą pasować? Jaki jest w oryginale? Pozdrawiam MP
  4. Jeszcze nie mierzyłem, ale sprawdzę w weekend, dzięki Pamiętam, że kiedyś kupiłem przy okazji "jakiś podobny" do obecnego, ale nie moglem wcisnąć w mocowanie, a teraz mi się sprawa przypomniała. P.S. Kupiłem o-ring wew 28 mm x grubość 2 mm - pasuje, aczkolwiek nieco grubszy czyli 2,3 mm lub może nawet 2,5 mm też będzie pasować raczej, bo miejsca w rowku na oring jeszcze trochę zostało. Pozdrawiam
  5. Czołem! Jeśli zdublowałem temat to przepraszam, ale czujnik ma wiele określeń jak: przepływomierz, przepływka itd. (za filtrem powietrza) także poszukiwania tematu nie przyniosły oczekiwanego skutku, a taką nazwę jak MAF Sensor znalazłem na anglosaskich forach i najwięcej info o nim. Jak doczytałem, ciężko zdobyć oryginalny sam O-ring, a chciałbym wymienić mój wygnieciony, bo czujnik wyczyściłem - działa jak powinien. Subaru Outback H6 3.0L Mass Air-Flow Meter / MAF Sensor. Zdjęcie poglądowe. Czy ktoś może wymieniał albo zna wymiary? Wedle poszukiwań pasuje bodajże wew. 28x2 mm, ale może ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestii. Pozdrawiam MP
  6. Dziękuję Kolego za uwagę, myślę, że siedzi dość szczelnie, guma jest jeszcze elastyczna, ale jakimś delikatnym uszczelniaczem nie zaszkodzi poprawić. Ciekawe, właśnie też się doszukałem postu z zakresu TTTM Pozdrawiam
  7. W czasie ostatnich mrozów, zaczęła wyć pompa wspomagania w trasie podobnie do poniższych. Przy przyspieszaniu i manewrowaniu słychać było wycie. Dodatkowo zauważyłem bąbelki powietrza w zbiorniczku wspomagania. Wymieniłem o-ring dzięki podpowiedziom Kolegów z innych postów - był twardy, sparciały, co więcej zauważyłem, popękany wąż na końcach - w miejscach opasek zaciskowych. Skróciłem wąż po 2-3 cm na końcach. Przy zbiorniczku zdemontowałem filtr powietrza dla ułatwienia dostępu. Króciec jest twardy, ale na razie postanowiłem go zachować bo jest w dobrym stanie. Uzupełniłem płyn - Dextron III Po wymianie i odpowietrzeniu, pompa przestała hałasować, bąbelki przestały lecieć i poprawiło się skręcanie kierownicą - działa płynniej, także polecam.
  8. Centralny zamek tylnej klapy padł: https://forum.subaru.pl/topic/111548-zamek-klapy-bagażnika-czasem-nie-działa/?do=findComment&comment=3016804
  9. Zamek nasmarowałem porządnie smarem silikonowym w spray po ostatnim poście (dodatkowo sprężynę klamki), był trochę pobrudzony smarem/kurzem, chodził dość opornie - od tamtej pory działa, nawet w okresie ostatnich większych mrozów, także na razie ok Dodatkowo niestety odkryłem, że u mnie centralka klapy tylnej padła, trudno określić kiedy, bo zorientowałem się o tym przypadkiem w ostatnim okresie, nie wiem czy po tym smarowaniu. Sprawdziłem po kolei od najłatwiejszych: 1. różne kombinacje z akumulatorem, zamykaniem pilotem/kluczykiem, białą wajchą zamka klapy 1a. Odkryłem, że po ustawieniu wajchy w położeniu poziomym, po zamknięciu klapy, już nie da się jej otworzyć od zewnątrz (jest zamknięta na stałe), dopiero po przesunięciu jej "na skos" o 15st w standardowe ustawienie - otwieranie działa z obu stron. 1b. Dodatkowo nie działa u mnie w ogóle centralny z kluczyka, zamykają się tylko drzwi kierowcy - centralny działa jedynie z pilota i po zamknięciu od wewnątrz przyciskiem LOCK na drzwiach- może ktoś ma koncepcję w tej kwestii? 2. podpiąłem z akumulatora kable do białej wtyczki silniczka - siłownik zaskakiwał, bez problemu 3. sprawdziłem prąd we wtyczce - brak 4. rozebrałem osłonę kabli w klapie, 3 urwane - dwa czarne (grubszy i cieńszy), nie wiem od czego, bo wszystko działa i jeden żółto-seledynowy - właśnie od silniczka centralki. 5. rozciąłem gumę wzdłuż, żeby dostać się kabli dosztukowałem, polutowałem, zaizolowałem - centralka znów działa Na szczęście kable wystawały trochę i nie trzeba było demontować podsufitki. Czarne kabelki po połączeniu nie przyniosły zauważalnego efektu.
  10. Tak, próbowałem, do tej pory dociskania, poprawiania klamki itp, pomagały i po kilku minutach otwierałem, ale teraz już myślałem, że nie otworzę - jakby przymarzły drzwi, ale mrozu nie było. Z klapy korzystam niemal codziennie, także się nie zastała - po prostu czasem nagle odmawia posłuszeństwa. Psikałem na sprężynę pod klamką WD, pomogło, klamka raczej wraca, ale często jej trzeba pomóc. Dziękuję za sugestie, rozbiorę i nasmaruję co się da porządnie w najbliższych dniach, pooglądam wiązki - ale obstawiam, że wina zamku i tej klamki nieszczęsnej, bo tak to by całkiem nie działał, gdyby wiązka się przetarła.
  11. Cześć, może ktoś ma jakiś pomysł. Mam kłopot z zamkiem bagażnika. Czasem nie działa i nie można otworzyć bagażnika. Dzieje się tak od dawna, nie zauważyłem żadnego schematu - zdarza się od czasu, do czasu, niezależnie czy temperatura wysoka czy niska. Reszta zamków zawsze działa. Przeważnie pomagało (o dziwo) ponowne odpalenie samochodu albo przejechanie kawałek, pozamykanie, pootwieranie auta kilka razy, ale ostatnio nie mogłem otworzyć bagażnika przez 4 dni, nic nie pomagało, zamek nie reagował - później nagle zaczął działać znów. Klamka nie wraca do końca, ale pamiętam, aby zawsze ją poprawić przed otwarciem.
  12. Dzięki za info, obszedłem temat transmitterem Xiaomi Nie jest to jakość jak z płyty, ale narazie na moje potrzeby wystarcza.
  13. to chyba z wersji OBK USA, albo Legasia, nie wiem czy będzie pasował - ja narazie olałem to odłażenie, ale zastanawiam się czy nie zetrzeć ile się da i nie pomalować całego grilla gumą w sprayu, albo coś jak poniżej: https://www.youtube.com/watch?v=O63u7psbpIQ Pzdr :)
  14. Wymieniono: 1. Lewy łącznik stabilizatora 2. Tuleje i sworzeń lewego wahacza 3. Drążki kierownicze
  15. Co jakiś czas zawsze patrzę, czy nie znaczę ;) Szczególnie po wyjęciu silnika sprawdzałem właśnie, ale było ok. Wtedy nie znaczyło, przynajmniej nie zauważyłem. Narazie wszystko gra, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...