Jump to content

Galant

Nowy
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Dobry

About Galant

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Piotrków Tryb.
  • Auto
    Outback H6 2007r.
    Forester SH 2.0 D

Recent Profile Visitors

176 profile views
  1. tak, kolega miksu miał je w imprezie
  2. OK Może podsumuje temat bo naprawdę jest ciekawy a jeszcze nikt na forum go nie poruszał a w hamulce w subaru warto zainwestować. Używane zaciski na portalach ogłoszeniowych to koszt ok 300-400zł komplet Komplet nowych tłoczków to koszt 360zł (8x45zł) Zestaw naprawczy zacisku 150zł (2x75zł) Adaptery + śruby to koszt ok 260 zł (komplet) + 160zł wysyłka czyli 420zł Sumując za ok 1000zł + piaskowanie i malowanie można mieć w subarynce fajne 4 tłoki z prawie 2 tonowej limuzyny lexusa 4.3 V8 Dobrze jeszcze zrobić płukanie ciśnieniowe. Do tego tarcze 316mm komplet (400-600zł) i klocki (ceny od 100-200 zł komplet) Tak jak pisałem tarcze 326mm też da się zmieścić tylko trzeba lekko podszlifować, są opisy na forach. Dorobienie adapterów w pl raczej nie opłacalne, firmy liczą za opracowanie projektu ok 1000zł i potem komplet adapterów + śruby ponad 400zł Gość który to sprzedaje w Rosji zajmuje się tym profesjonalnie i wysyła na świat (różne adaptery) i wykonanie na najwyższym poziomie z twardej stali. Felga 17 wchodzi na styk Linki dla zainteresowanych: https://www.drive2.ru/l/480861515876925589/ https://www.drive2.ru/l/496870405177344555/ https://www.drive2.ru/b/458421033309905070/?from=blog Można potem sporo znaleźć w necie jak już wiadomo czego szukać A to już moje:
  3. Tył jeszcze jest seryjny ale przeszedł też kompletną renowacje, nawet tarcze kotwiczne wymienione na nowe - w jednym czasie wszystko zostało zmontowane (przód +tył) Pewnie w niedługim czasie na tyle zagoszczą 2-tłoki z wrx Jeśli chodzi o twardość pedału hamulca nie odczułem różnicy Oczywiście na plus 4-tłoka Mam jeszcze jeden zestaw zacisków z lexusa (też do regeneracji) i pewnie wrzucę do Forestera gdzie obecnie zagościł zestaw ze specB
  4. Koszt zacisków to ok 300 zł, koszt kompletnej renowacji (nowe tłoczki, uszczelnienia itp, płukanie ciśnieniowe, piaskowanie, malowanie proszkowe, sprawdzenie szczelności itd.) w profesjonalnej firmie ok 900 zł - są jak nowe. Adaptery sprzedaje tylko jeden gość z dalekiej Syberii (Irkuck, Rosja) koszt ok 400 zł z przesyłką, po 13 dniach paczka była u mnie. Wykonanie adapterów rewelacja Temat montażu tych zacisków jest bardzo popularny w Japonii i Rosji, w europie jeszcze się nie spotkałem. Wcześniej miałem zaciski od specB i różnica jest spora
  5. Zaciski mają budowę monoblock (jeden odlew), według innych użytkowników z zagranicznych forum subaru skuteczność hamowania porównywalna ze złotymi brembo z sti (tarcza 326/30mm) a do tych 316/30mm, po lekkim szlifie tarcza 326mm też się zmieści , a są sporo tańsze w utrzymaniu Niżej porównanie takiego zestawu ze złotymi brembo
  6. Galant

    SWAP hamulców

    Na przód polecam taki zestaw 4-tłoczków + tarcza 316/30mm Temat omówiony tu:
  7. Na przód polecam taki zestaw 4-tłoczków + tarcza 316/30mm
  8. Galant

    SWAP hamulców

    Orientuje się ktoś czy zaciski tył z Legacy V 2.5GT (tarcza 286mm wentylowana) będą pasować do Legacy IV 2.5 (obecnie 274mm niewentylowane)? Jestem przed wymianą tarcz i klocków na tył i zastanawiam się nad swapem z 2.5GT (legacy V)
  9. mam u siebie w Outbacku ET48 235/45/R18 i jest spoko
  10. Galant

    LPG w Subaru

    Czy da się zagazować Outbacka H6 3.6 z 2013r.? Chodzi mi o samą możliowść a nie rozważanie o wadach i zaletach. pozdrawiam
  11. rozumiem ze na zimno też, to zapomnij o regulacji zaworów w H6 i tego typu pomysłach , owszem kontrola przy LPG co 50K ale jesli miałes problem przed LPG , to zapomnij ze problemem check sondy jest regulacja zaworów , stawiam 100/1 ze niby wyregulujesz zaplacisz z 3k a za chwile sie pojawi ten sam roblem Dzięki za info, pewnie masz rację bo silnik pracuje idealnie jak jest zimny i rozgrzany, ale już próbuje różnych scenariuszy żeby naprawić problem bo nie lubię jak coś "niedomaga" (kontrolki )
  12. Ja przyznam ze znam wiecej takich przypadkow , mało tego , kilku moim znajomym odradziłem wrecz zrobienie przegladow poza ASO , jesli maja niewielki przebieg ponad 100kkm , czy auta są kilka miesiecy po gwarancji . Ale z drugiej strony trudno sie spodziewac ukłonu SIP jesli ktos olał ASO i poszedł gdzie indziej , lub jest 2 lata po gwarancji , a jak padnie to wtedy sobie nagle przypomina ze jest cos takiego jak ASO i SIP P.S. Mam 4 letniego Focusa RS , zgadnijcie gdzie jezdze na przeglądy ? mam 60kkm mam gwarancje tzw przedluzona , takie ubezpiecznie , i mimo ze wylewam zaraz po przegladzie ich olej , i leje swoj , regularnie jestem na przegladzie w ASO Opłaca sie , wierzcie mi na słowo Również uważam że warto wszystko robić w ASO, naprawdę ASO Subaru potrafi zgłębić temat w razie problemów i pomóc a ceny nie są takie straszne (w porównaniu z innymi markami). Poza tym gdybym nie robił przeglądów w ASO po gwarancji to pewnie by mnie olali. Moim pierwszym Subaru był Forester z 2006r. 2.5 turbo 230KM z którym nie było żadnych problemów, kupiłem go w salonie i sprzedałem przy przebiegu 130 tyś km gościowi który dużo zapłacił, później diesel (w ramach oszczędności - bo wyjazdów w firmie dużo), w piśmie do importera powołałem się na to że to moje kolejne Subaru itd.
  13. Dzięki za sugestie, kostki i połączenia sprawdzone, w silniku 3.0 mam 4 sondy, po 2 na stronę - różnych kombinacji próbowałem i nic. Poczytałem wątek Tribeci (za radą kolegi carfit) i pojadę na regulację zaworów - może w tym jest problem, paliwo się nie dopala w silniku tylko w układzie wydechowym, tylko to mi zostało. Poszukam w łodzi jakiegoś warsztatu (mam najbliżej) bo w ASO terminy są długie. Słyszałem dobre opinie o serwisie "Katamaran". Ktoś korzystał z ich usług? jaki masz przebieg ? silnik na b.jalowym chodzi rowno ? Przebieg 170000 silnik na jałowym pracuje idealnie, generalnie bez zastrzeżeń w każdym przedziale obrotów. Auto rakieta nie ma się do czego przyczepić prócz błędu który się pojawia P0140.
  14. Witam Jestem posiadaczem Forestera z 2008 r 2.0 diesel, auto kupiłem w salonie, wszystkie przeglądy w ASO, w połowie 2013 r. przy przebiegu 120100 km pękł wał (na szczęście podczas spokojnej jazdy) laweta i do warsztatu. Auto trafiło do ASO w łodzi. Napisałem pismo do importera Subaru o zaistniałej sytuacji, zaproponowałem o podzieleniu się kosztami naprawy (ASO wyceniło wszystko na 32 tyś zł), liczyłem na chociaż małe wsparcie producenta - mimo że auto było po gwarancji juz ponad 1,5 roku. Dostałem info od ASO że importer chce dokumentacji tego przypadku. Forester stał w warsztacie ponad 3 miesiące, po tym czasie został naprawiony. Wiedziałem od kierownika ASO że część kosztów pokryje importer ale nie wiedziałem ile. Podczas rozliczenia przy odbiorze auta dostałem info że importer pokrył wszystkie koszty naprawy (nowy blok itp.) Zaproponowano mi tylko czy chce dodatkowo wymienić sprzęgło na nowe w promocyjnej cenie 1100 zł - oczywiście się zgodziłem. Przegląd po 120 tyś km (na który akurat była pora) wykonano gratis. Także pełen szacun dla SUBARU POLSKA! W między czasie kupiłem Outbecka H6 z 2007r. (bo wyjazdów miałem dużo a nie wiedziałem jak się sprawy potoczą z Forkiem) i mam problemy z kontrolkami - ale to już inna bajka, opisana w innym temacie. Jakby ktoś był zainteresowany zakupem Forestera z nowym silnikiem i kompletem sprzęgła od pierwszego wł. proszę dać znać. Mimo problemów z H6 i tak mnie "zauroczył" dlatego diesla sprzedaje. Dodam jeszcze że po tych naprawach mam odczucie że auto ma dużo więcej mocy niż wcześniej - rakieta, jakby przybyło mu 30-40KM.
×
×
  • Create New...