Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, turdziGT napisał:

Bedzie monotematycznie ale po Matrixach to w żadnym aucie nie ma świateł , do tego stopnia ze ostatnio nawet sie zatrzymałem jadąc zony autem zeby zobaczyć czy wogole świecą :) 

 

Heh, też tak kiedyś miałem po jeździe Mercem z ILS albo AR Giulią z tymi jej LED'owymi skrętnym lampami - to niewiarygodne ile tam jest światła i innym samochodem jedzie się jak na światłach dziennych :biglol: a przecież Matrix i Multibeam robią jeszcze lepszą robotę.

Kurde a przecież widoczność to podstawa!!! W każdym samochodzie powinny być takie światła a nie że jak kogoś nie stać na lepszą furę czy na dopłatę do świateł to jego strata i niech zabija pieszych w nocy... Idąc dalej uważam, że w każdym samochodzie powinna być noktowizja!

Edytowane przez Paweł_P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie przyznam szczerze ze nigdy nie przywiazywalem wagi do swiatel to zanczy Xenony wystarczalay i nie do konco rozumialem podniete doplacania mjatku do swiatel.Dzis uwazam  odwrotnie to opcja warta kazdych pieniedzy bo znaczaca poprawia bezpieczenstwo a nie tylko fajnie wygladajacy bajer.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matrixy w Audi rzeczywiście robią robotę, tak jak noktowizor. Od kilku dni jeżdżę natomiast nową CX-5 i powiem szczerze, że Mazda również się postarała ze światłami, nie wiem co to za technologia, ale robi naprawdę mega robotę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pozbyłem się kilka dni temu samochodu ze skrętnymi reflektorami i przyszło mi jechać po ciemku na zwykłych ksenonach i zacząłem się zastanawiać jak można na tym jeździć. Jak mam ograniczenia prędkości to jadę i tak z 10 poniżej, bo stwierdzam że nie widzę co na poboczach jak zaczyna się jakiś kręty odcinek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, turdziGT napisał:

ak oceniasz plastiki w środku  ? Pamietam z F-Pace ze ponizej pewnej wysokości deski i zwłaszcza na drzwiach było bardzo plastikowo ale Oglnie trzeba przyznać ze wnętrza Jaguar ma fajne.Nie ma modelu ktory by sie mnie nie podobał.

BTW jak oceniasz skrzynie ? 

Wnętrze plastiki rewelacja , wszystko mięciutkie , na drzwiach również + super jakości prawdziwa skóra , sami dziennikarze w testach mówili że dużo lepiej jak w większym F-PACE. Skrzynia bardzo ok , szczególnie w trybie dynamic , tylko ja mam inną skrzynię i napęd AWD jak w podstawowych wersjach tzw. Active Driveline , w praktyce oznacza to że moment może być przeniesiony w 50% na tył , a w doidatku 100% na każde tylne koło , coś jak w Fokusie RS . Zobaczymy jak to będzie działać w praktyce , zima tuż tuż , zobaczymy czy można rondko slajdem przejechać ;):) jak Subarakiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po doświadczeniu z Jagiem XF miałem wrażenie że jest bardziej tandetny niż niejeden model klasy niższej, podobnie F-pace. Natomiast już I-Pace zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie i miałem wrażenie że jest lepiej niż w wielkiej niemieckiej 3ce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, radekk napisał:

Ja po doświadczeniu z Jagiem XF miałem wrażenie że jest bardziej tandetny niż niejeden model klasy niższej, podobnie F-pace. Natomiast już I-Pace zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie i miałem wrażenie że jest lepiej niż w wielkiej niemieckiej 3ce.

Rozmawiałem ze sprzedawcą , naprawdę pasjonat i widać że wie o co chodzi w motoryzacji , był świetnie zorientowany o autach konkurencji , powiedział że Jag zrobił duży postęp w jakości a zapoczątkował właśnie E-Pace , skończywszy na Ipace i F-type , znał problem krytyki jakości F-pace , a szczególnie o XF .

Choć ja dalej sobie pluje w brodę , ze nie potrafiłem przekonać żony do Macana , a można było w tym budżecie coś kupić , choć osobiście uważam że to wina Porsche , nie chcieli dać auta na weekend ,  z Jag nie było problemu , ale widocznie wyglądałem niewiarygodnie , i stwierdzili przyjechał kolejny leszcz sie powozić Porsche :biglol:

Edytowane przez carfit
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, radekk napisał:

Ja pozbyłem się kilka dni temu samochodu ze skrętnymi reflektorami i przyszło mi jechać po ciemku na zwykłych ksenonach i zacząłem się zastanawiać jak można na tym jeździć. Jak mam ograniczenia prędkości to jadę i tak z 10 poniżej, bo stwierdzam że nie widzę co na poboczach jak zaczyna się jakiś kręty odcinek

Jeżdżę na codzień z baterią 6 halogenow led na dachu...

Nie mam problemu by w nocy jechać też audi małżonki na biksenonie czy też swoim wołem na halogenie.. Ale ja jestem jeszcze młody :P

Nie przesadzacie nieco?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, carfit napisał:

Choć ja dalej sobie pluje w brodę , ze nie potrafiłem przekonać żony do Macana , a można było w tym budżecie coś kupić , choć osobiście uważam że to wina Porsche , nie chcieli dać auta na weekend ,  z Jag nie było problemu , ale widocznie wyglądałem niewiarygodnie , i stwierdzili przyjechał kolejny leszcz sie powozić Porsche :biglol:

no patrz, a ja podjechałem Transitem wracając z budowlanego, w dresie, wyglądając z lekka że się zastanawiałem czy jak wejdę to nie każą mi opuścić salonu. A tu miłe panie zachęcały do obejrzenia całej gamy modeli. W sumie powiedziałem, że jedna rzecz raczej dyskwalifikuje u mnie ten samochód i będę szukał czegoś innego, więc nawet odpuszczę sobie jazdę testową, a koleś i tak wciskał mi żebym wziął na weekend, albo chociaż na jeden dzień w tygodniu:biglol:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.11.2018 o 21:11, carfit napisał:

nie potrafiłem przekonać żony do Macana , a można było w tym budżecie coś kupić , choć osobiście uważam że to wina Porsche

 

Jestem rozczarowany tym autem. Generalnie bardzo fajne auto, ale nie na moje potrzeby. Silnik 252KM słabo sobie radzi z tym autem. Miałem wrażenie, że FXT lepiej ciągał przyczepę z łodzią 1600kg. Trochę mały bagażnik i kilka innych braków, ale może dlatego, że miał to być uniwersalne auto do wszystkiego.

Dlaczego zrezygnowałem? Lecę sobie spokojnie autostradą na Poznań, a tu pogania mnie skoda a za nią opel. Po prawej mam sznur ciężarówek, więc się nie przejmuję, bo na liczniku mam 140. Jak zobaczyłem niebiesko w lusterkach, to but w podłogę i jazda. Skoda nie odpuszcza nawet na chwilę i siedzi prawie na zderzaku. Jak już zjechałem na prawy, to mi kazali zjechać na stację. Za kierownicą siedziała pani policjantka. Sprawdzili dokumenty, ale mandatu nie dostałem. Delikatnie zasugerowała, że kupiłem niewłaściwe auto.

Auto nie było moje, ale mało brakowało.

Wszysko co mi pisali negatywnego o tym aucie, tom prawda. Nie stać mnie na mocniejszy motor w tej chwili. Mam czas do końca marca, ale nie będzie to 2.0 od audi. Albo coś mocniejszego albo inne auto. Mnie trochę zawiodło, ale mam inne potrzeby.

Może przejęcie leasingu coś zmieni, bo kilka ogłoszeń widziałem. Sporo rocznych 2.0 jest w ogłoszeniach chyba nie przypadkowo

Edytowane przez lojszczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lojszczyk napisał:

Skoda nie odpuszcza nawet na chwilę i siedzi prawie na zderzaku

A jak :) 2.0 w skodzitsu robi robotę, wiem bo mam :) i o ile w Porsche to raczej za słaby silniki to w lekkim superbie jest więcej niż miło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.11.2018 o 20:04, lojszczyk napisał:

 

Jestem rozczarowany tym autem. Generalnie bardzo fajne auto, ale nie na moje potrzeby. Silnik 252KM słabo sobie radzi z tym autem. Miałem wrażenie, że FXT lepiej ciągał przyczepę z łodzią 1600kg. Trochę mały bagażnik i kilka innych braków, ale może dlatego, że miał to być uniwersalne auto do wszystkiego.

Dlaczego zrezygnowałem? Lecę sobie spokojnie autostradą na Poznań, a tu pogania mnie skoda a za nią opel. Po prawej mam sznur ciężarówek, więc się nie przejmuję, bo na liczniku mam 140. Jak zobaczyłem niebiesko w lusterkach, to but w podłogę i jazda. Skoda nie odpuszcza nawet na chwilę i siedzi prawie na zderzaku. Jak już zjechałem na prawy, to mi kazali zjechać na stację. Za kierownicą siedziała pani policjantka. Sprawdzili dokumenty, ale mandatu nie dostałem. Delikatnie zasugerowała, że kupiłem niewłaściwe auto.

Auto nie było moje, ale mało brakowało.

Wszysko co mi pisali negatywnego o tym aucie, tom prawda. Nie stać mnie na mocniejszy motor w tej chwili. Mam czas do końca marca, ale nie będzie to 2.0 od audi. Albo coś mocniejszego albo inne auto. Mnie trochę zawiodło, ale mam inne potrzeby.

Może przejęcie leasingu coś zmieni, bo kilka ogłoszeń widziałem. Sporo rocznych 2.0 jest w ogłoszeniach chyba nie przypadkowo

A przeciez mówiłem....... to ile sie nasłuchałem ze nikt nie potrzebuje od razu 400KM tylko dlatego ze ma znaczek Porsche a niestety największym problemem Macan jest jego waga i zeby poruszyć te prawie 1900kg te 450Nm z 2.0 jest po prostu za słabe.Najwieksza szkoda ze kupiłeś auto z którego nie jesteś zadowolony.To zawsze słabe jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie przyznam szczerze ze nigdy nie przywiazywalem wagi do swiatel to zanczy Xenony wystarczalay i nie do konco rozumialem podniete doplacania mjatku do swiatel.Dzis uwazam  odwrotnie to opcja warta kazdych pieniedzy bo znaczaca poprawia bezpieczenstwo a nie tylko fajnie wygladajacy bajer.

Podobnie jak przedmówcy uważam że te nowe adaptacyjne/aktywne LED'y powinny być instalowane seryjnie w każdym samochodzie. Warte są każdej dopłaty.

 

Wadą jest to że przy najmniejszej szkodzie parkingowej, po której będzie lampa do wymiany, wyskoczymy z kilku tysięcy. Niestey miałem to nieszczęście w Volvo. Na parkingu wpakował mi się delikatnie w przód samochód. Szkoda w zasadzie żadna bo do wymiany zderzak i jedna lampa. Koszt lampy około 7000 PLN Netto.

Także byle dzwon, w którym polecą obie lampy może kosztować majątek.

 

Warto mieć to na uwadze kupując samochód z takimi lampami. Szczególnie używany gdzie cena jest atrakcyjna.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 hours ago, matros1 said:

Podobnie jak przedmówcy uważam że te nowe adaptacyjne/aktywne LED'y powinny być instalowane seryjnie w każdym samochodzie. Warte są każdej dopłaty.

 

Wadą jest to że przy najmniejszej szkodzie parkingowej, po której będzie lampa do wymiany, wyskoczymy z kilku tysięcy. Niestey miałem to nieszczęście w Volvo. Na parkingu wpakował mi się delikatnie w przód samochód. Szkoda w zasadzie żadna bo do wymiany zderzak i jedna lampa. Koszt lampy około 7000 PLN Netto.

Także byle dzwon, w którym polecą obie lampy może kosztować majątek.

 

Warto mieć to na uwadze kupując samochód z takimi lampami. Szczególnie używany gdzie cena jest atrakcyjna.

 

 

 

 

No ja z drugiej strony, niedawno wracałem trasą przed autem (Audi o ile dobrze pamiętam to było) wyposażonym w taką dyskotekę. Niestety było to na drodze krajowej,  a nie idealnie prostej i gładkiej autostradzie. To migotanie, doświetlanie itp dla kierowcy jadącego przed jest wyjątkowo męczące i odrywające uwagę od drogi przed. Przy każdym zakręciku czy zmianie wysokości auto coś doświetlało co następnie wyłączało - podejrzewam że ze względu na obecność mojej skromnej osoby. Wiem, że może się narażę, ale uważam że na takich drogach używanie tego systemu do czasu aż zostanie on dopracowany, powinno być zakazane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No ja z drugiej strony, niedawno wracałem trasą przed autem (Audi o ile dobrze pamiętam to było) wyposażonym w taką dyskotekę. Niestety było to na drodze krajowej,  a nie idealnie prostej i gładkiej autostradzie. To migotanie, doświetlanie itp dla kierowcy jadącego przed jest wyjątkowo męczące i odrywające uwagę od drogi przed. Przy każdym zakręciku czy zmianie wysokości auto coś doświetlało co następnie wyłączało - podejrzewam że ze względu na obecność mojej skromnej osoby. Wiem, że może się narażę, ale uważam że na takich drogach używanie tego systemu do czasu aż zostanie on dopracowany, powinno być zakazane.

Muszę się zgodzić. W pewnych warunkach faktycznie system potrafi zgłupieć i trzeba się przełączyć w tryb manualny. W innym wypadku zacznie się oślepiać innych.

 

Nie uważam, że powinien ten system być zakazany. Jednak kupujący powinien być poinformowany o jego ograniczeniach. To trochę jak z źle ustawionymi światłami czy permanentnie włączonymi światłami przeciwmgielnymi. Nic nie zastąpi zdrowego rozsądku.

 

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, matros1 napisał:

Muszę się zgodzić. W pewnych warunkach faktycznie system potrafi zgłupieć i trzeba się przełączyć w tryb manualny. W innym wypadku zacznie się oślepiać innych.

 

Nie uważam, że powinien ten system być zakazany. Jednak kupujący powinien być poinformowany o jego ograniczeniach. To trochę jak z źle ustawionymi światłami czy permanentnie włączonymi światłami przeciwmgielnymi. Nic nie zastąpi zdrowego rozsądku.

 

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

Ludzie nie ogarniają zwykłych świateł dziennych, mijania a gdzie jeszcze tak skomplikowane tematy jak przeciwmgłowe czy matrixy. 

 

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
 
Ludzie nie ogarniają zwykłych świateł dziennych, mijania a gdzie jeszcze tak skomplikowane tematy jak przeciwmgłowe czy matrixy. 
 
 
Moim zdaniem większość problemów wynika z braku doinformowania. Nie każdy interesuje się na tyle motoryzacją, żeby się douczyć o nowych systemach w samochodzie. Niestety/stety każdy może zrobić kurs prawa jazdy, na którym o takich rzeczach nie informują. Sprzedawcy powinni tłumaczyć klientom ograniczenia różnych systemów. Problem w tym, że sami ich nie znają. Potem mamy wypadki z autopilotami, oślepianie światłami itd. itp.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

 
 
Ludzie nie ogarniają zwykłych świateł dziennych, mijania a gdzie jeszcze tak skomplikowane tematy jak przeciwmgłowe czy matrixy. 
 
 
Moim zdaniem większość problemów wynika z braku doinformowania. Nie każdy interesuje się na tyle motoryzacją, żeby się douczyć o nowych systemach w samochodzie. Niestety/stety każdy może zrobić kurs prawa jazdy, na którym o takich rzeczach nie informują. Sprzedawcy powinni tłumaczyć klientom ograniczenia różnych systemów. Problem w tym, że sami ich nie znają. Potem mamy wypadki z autopilotami, oślepianie światłami itd. itp.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając jakieś automaty większość już w pakiecie wykupuje brak rozsądku. Wystarczy popatrzeć ile samochodów jeździ na dziennych kiedy jest choćby mgła i system głupieje bo jest na tyle jasno że nie uruchamia mijania. Skoro to jest takim problemem to już widzę jak ludzie wyłączają automat aktywnych/adaptacyjnych, bo może dla kogoś być uciążliwy, przecież dla niego będzie wszystko ok, bo lepiej będzie widział, nie będzie się zastanawiał co inni

10 godzin temu, matros1 napisał:

Moim zdaniem większość problemów wynika z braku doinformowania. Nie każdy interesuje się na tyle motoryzacją, żeby się douczyć o nowych systemach w samochodzie. Niestety/stety każdy może zrobić kurs prawa jazdy, na którym o takich rzeczach nie informują. Sprzedawcy powinni tłumaczyć klientom ograniczenia różnych systemów. Problem w tym, że sami ich nie znają. Potem mamy wypadki z autopilotami, oślepianie światłami itd. itp.

po części może i tak, ale już zdarzyło mi się słyszeć głosy, że nie po to ktoś wydaje kasę na automatyczne światła żeby jeszcze się zastanawiać nad ich działaniem, skoro system nie uruchamia drogowych to tak ma być i już i on nie będzie nic przełączał:facepalm:

Edytowane przez radekk
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...