Skocz do zawartości

McDoune

Nowy
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Impreza GC GT - zbędna zabawka nr1
    Mercedes SL500 R129 - nr2
    Mercedes SEC500 R126 - nr3 :)
    Mercedes S600 W140 - nr4 absolutna miłość do V12:)
    Mercedes CL600 W140 - nr5 V12
    Mercedes S350 W220 - gazowóz
    Honda Odyssey RL1 - wakacjobus

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia McDoune

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

11

Reputacja

  1. McDoune

    O rowerach

    ale to w ogóle się nie ograniczaj i jakąś 125-ą będziesz zapewne szybszy na podjazdach od kolegów na rowerach... a że 125 nisko budżetowe to najlepiej kupić coś z tego segmentu: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-s-bmw-hp4-race-inchacpe-wroclaw-ID6zOTtc.html#c372b32141 i dodatkowo zakup stacjonarny rowerek na którym przekręcisz pedałami raz czy dwa razy w czasie nim oni dojada do mety . Fajnie się czyta ten temat, bo rowery są mi bliskie, ale ja nieco inną drogę przeszedłem. Najpierw było szukanie "najłatwiejszego" (vide: droższego), a potem wręcz przeciwnie, schodzenie coraz niżej do takiego przy którym spocę się bardziej. To pewnie różnica w podejściu pomiędzy e-sportem czy motosportem gdzie sprzęt jest kluczowy, a sportem gdzie ciszysz się z urwania sekundy czy dwóch względem swoich wyników "w tych samych butach". Tak w ogóle to kup rower pod swoją tezę, jaka by ona nie była i ciesz się jazdą na nim.Mnie nic tak nie luzuje jak dobra książka na słuchawkach i samotna jazda, raz szybciej raz wolniej w zależności od nastroju
  2. McDoune

    O bieganiu

    Ja, ale podjechałem rowerem. Dobra pogoda w tym roku była, na tyle zimno, że mobilizowało do szybszego przebierania nogami
  3. McDoune

    Co zamiast STI MY15

    No ja z drugiej strony, niedawno wracałem trasą przed autem (Audi o ile dobrze pamiętam to było) wyposażonym w taką dyskotekę. Niestety było to na drodze krajowej, a nie idealnie prostej i gładkiej autostradzie. To migotanie, doświetlanie itp dla kierowcy jadącego przed jest wyjątkowo męczące i odrywające uwagę od drogi przed. Przy każdym zakręciku czy zmianie wysokości auto coś doświetlało co następnie wyłączało - podejrzewam że ze względu na obecność mojej skromnej osoby. Wiem, że może się narażę, ale uważam że na takich drogach używanie tego systemu do czasu aż zostanie on dopracowany, powinno być zakazane.
  4. a czy namiarami na ten tani i dobry warsztat w Zegrzu, co tam wszyscy go znają i korzystają, to mógłbyś się podzielić?
  5. Kurcze kupiłem sobie niecąły rok temu wymarzoną Imprezkę, to wlazłem na to forum i wyczytałem, że jednak trzeba było Skodę... Potem czytam tutejszych "Szpeców" i widzę że A-Klassa (dobra uczciwie to tam było a45, ale nicto )to jest to, więc myślę jak już korzystam z Avisa to wezmę takiego Merca... A Avis mi pisze .... "gdybyś nie przysępił 170 plnów, miałbyś coś lepszego... Skodę" Ergo - Skoda najlepsza jest i basta Myślicie że na jaką Skodę można Imprezę wymienić, będzie chociaż Fabia, czy na nic więcej niż Favorit nie ma co liczyć?
  6. Tak jest, zwłaszcza że te auta są dość szerokie, więc czasem to jedyne wyjście w jakimś centrum handlowym, czy innym zatłoczonym miejscu Ja polecam Hondę (wiadomix ) Odyssey, wygodne wozidło na długie trasy.
  7. McDoune

    Pozdrawiamy sie :)

    A ja pozdrawiam kierowcę Legacy spotkanego na Mini TrackDay w sobotę na Bemowie i przepraszam że tak bez pożegnania się zmyłem. Jak już wyjechałem z lotniska, to udało mi się znaleźć przyczynę spadku mocy i nie było sensu wracać na tor.
  8. McDoune

    Kącik audiofila

    Część Może nie do końca audio... ale ten temat wydał mi się najbliższy. Czy przerabiał ktoś z Was może temat zastąpienia telewizora rzutnikiem? Chodzi o to by dało się to oglądać siedząc na kanapie w odległości 5,3m, czyli z dość daleka (TV według takiego kalkulatora w takim przypadku powinien miec ponad 120" https://hdtvpolska.com/kalkulator-odleglosci/), w pomieszczeniu z oknami które nie będą zasłaniane. Od strony południowej (na którą nie pada światło w ciągu dnia) mam ok 2,8m długości na które mogę to wyświetlać i nie jestem telemaniakiem i na niej chciałbym wyświetlać obraz. Jeżeli ktoś ma jakieś wskazówki, jak dobrać sprzęt i czy w ogóle projektor zamiast TV to dobry pomysł, to bedę wdzięczny.
  9. McDoune

    Kubica w F1

    Taki wpis pojawił się na FB Cezarego Gutowskiego - czyli pytanie "czy", należy teraz zastąpić pytaniem "kiedy" "Cezary Gutowski 49 min · "Nie mamy wyboru i musimy przyznać, że tak naprawdę sprawdzamy Roberta, ale nie na ten sezon" - Cyril Abiteboul. No w końcu coś więcej, niż "nie ma planów, to tylko jeden raz" itp., itd. Szef Renault w obszernych wypowiedziach przedstawił podejście ekipy do testów z Robertem. Przyznał, że kryje się za tym coś więcej i rozważał obecną sytuację Palmera. W bardzo elegancki sposób. Zapraszam do lektury wypowiedzi z analizy Bena Andersona na łamach "Autosportu". Boss zespołu dużo czasu poświęca sytuacji Palmera. Wciąż podkreśla wsparcie ekipy, ale... jest tam takie kluczowe zdanie o oczekiwaniach "z samej góry": "Widzieliśmy bardzo dobre przesłanki od Jo, podczas testów zimowych i w trakcie sezonu, podczas (różnych) sesji. Potrafi wycisnąć z samochodu naprawdę dobre tempo, robić bardzo dobrą robotę, dawać precyzyjne informacje i bardzo angażować się w pracę zespołu. Równocześnie jednak mieliśmy mieszankę pomyłek, straconych szans, w czym nie pomagały okoliczności, jeśli chodzi o niezawodność, która po jego stronie garażu była wyraźnie gorsza. Przy takiej mieszance bardzo szybko rozwinął się brak pewności siebie. Brak umiejętności uporania się z problemami, jakie miewa każdy kierowca podczas weekendu wyścigowego, co wywołało efekt kuli śniegowej, doprowadzając do obecnej sytuacji. Szczerze mówiąc, także media nie ułatwiły sytuacji. Bardzo szybko pojawiły się spekulacje na temat krótkoterminowej przyszłości, jak sądzę już po trzech wyścigach. Nie wiem , czemu... Naprawdę staram się chronić Jo i zapewniać go, prawie codziennie, o wsparciu moim oraz zespołu. Tak, aby poczuł się pewniej sam i pokładał pewność w team." I to jedynie słuszne podejście. Zespół musi wspierać kierowcę, nie tylko dla jego, ale przede wszystkim dla swojego dobra. Poza tym, to jest zachowanie fair, wcale nie tak oczywiste w tym dziwnym sporcie... "Równocześnie jednak prawda jest taka, że wszyscy musimy spełniać oczekiwania. Także ja i zespół jesteśmy pod wielką presją ze strony Renault, naszych partnerów, aby spisywać się znacznie lepiej, niż teraz. Obecnie zajmujemy ósme miejsce w mistrzostwach, co po prostu jest nie do zaakceptowania" - to kluczowe zdanie w wywodzie Cyrila. Dlatego właśnie potrzebują jak najszybciej kierowcy, który daje nadzieje na regularne punkty już teraz (że nie wspomnę o medialnej bombie i ociepleniu wizerunku marki, której polscy kibice na spontanie odśpiewali na Hungaro" Merci Renault" - bo było mega ważne!). W tej fazie sezonu nie ma pod ręką lepszej opcji, niż Robert. Co więcej, jeśli po nią sięgną (miejmy nadzieję), to przekonają się, że generalnie, także w kontekście długoterminowym ciężko będzie znaleźć kogoś lepszego. Ale najpierw muszą to zrobić. Wywody nt. Roberta są szczególnie interesujące i zaskakują szczerością. Znika asekuracja. Cyril potwierdza to, co od dłuższego czasu wydawało się oczywiste. Nie chodzi tylko o pojeżdżawki, ale... zacznijmy od początku. Skąd w ogóle powrót do bolidu faceta, który zniknął na ponad 6 lat?: "Początkowo było to coś, co zrobiliśmy dlatego, że Robert Kubica był bardzo lojalny wobec ekipy, a ekipa była bardzo lojalna wobec Roberta Kubicy. Nie tylko wówczas, gdy był kierowcą. Gdy nagle kierowca doznaje wypadku, bardzo łatwo skasować numer telefonu i zapomnieć o tym facecie. Ale nie to się wydarzyło. Enstone ma serce i Robert ma serce i ta więź między Robertem a Enstone nigdy nie została utracona." Serce rośnie "Ludzie tacy, jak Alan (Permane), Nick (Chester) czy Bob (Bell), Ricardo Penteado od strony silnikowej, ci ludzie byli głęboko dotknięci tym, czego doświadczył w życiu Robert, tym, co mu się przydarzyło." - kolejne kluczowe zdanie. Bo największą siłą RK w tej historii było wrażenie, jakie pozostawił po sobie przez ledwie rok startów w Renault. Wrażenie, którego nie zatarł czas. I ci ludzie są jego największymi sprzymierzeńcami. Gdyby decydowali inżynierowie, Robert już szykowałby się do startów w Renault. To moje prywatne zdanie, ale pamiętam, jak patrzyli na niego wtedy i widziałem, jak postrzegają go teraz. Dla nich to wymarzony kierowca... "Wyraźnie było zainteresowanie zrobieniem czegoś z Robertem. A potem, im mocniej się temu przyglądaliśmy, tym bardziej zaczęliśmy myśleć (o potencjalnym comebacku). Zawsze jednak był to rodzaj planu średnio lub długoterminowego, a nie krótkoterminowego i sądzę, że nieporozumienie wzięło się stąd, że ludziom wydawało się, że to plan krótkoterminowy i chcieliśmy coś zrobić z Jo. Nie takie były intencje." Wierzę na słowo, a jednak machina ruszyła... "Test w Budapeszcie był ostatnią okazją, aby sprawdzić Roberta w reprezentatywnym aucie i w oparciu o to możemy zobaczyć, czy może być to średnio lub długoterminowa opcja dla teamu, który musi oczywiście myśleć o swojej przyszłości." - ależ szefie, nie ma się co tłumaczyć. Wszyscy doskonale to rozumiemy! "Wszystkie zespoły myślą o swojej przyszłości, jeśli chodzi o kierowców. Jedyną ekipą, która robi to w trochę bardziej widoczny sposób, jesteśmy my - ponieważ musimy ocenić Roberta, a w 2017 roku nie było sposobu zrobienia tego w sekrecie. Może przyjść ktokolwiek, zrobić zdjęcie, twitter i po sprawie. Nie mamy wyboru i musimy przyznać, że tak naprawdę sprawdzamy Roberta, ale nie na ten rok!" Jeszcze - że tak dodam, kierując się nadzieją i... oceną tego, co dotąd zaszło. "On (Palmer) wie, że obecnie ma jednoroczny kontrakt i kompletnie rozumie, że zespół musi rozważyć opcje na przyszłość, ale mówię mu to co i wam. Robert to plan średnioterminowy. Definitywnie, absolutnie nie na Spa." Bez presji. Poczekamy. Wszystko w swoim czasie. Byle do przodu... Forza RK!"
  10. -=nikon=- Jak coś, to ja wczoraj... ale pewnie to była zbiorowa wysyłka więc nie ma się czym chwalić
  11. McDoune

    KĄCIK KIBOLA

    Z drugiej strony jest teza Zychowicza, który dość dobrze ją argumentuje chociażby w książce "Obłęd44" że jedynym ratunkiem dla RP było rozgromienie bolszewików przez Niemcy, a następnie ich klęska w starciu z aliantami. W myśl tej tezy powinniśmy zachować neutralność i nie przeszkadzać Niemcom w ataku na czerwonych - mi osobiście ta teza jest bliższa. Oczywiście Polscy dowódcy mieli swoje argumenty, pytanie czy nie były one inspirowane z zewnątrz. Jednak nie o to w tym chodzi... Szacunek okazywany jest walczącym w Powstaniu, nie koniecznie dowódcom, co do których można stawiać zarzuty o ściągniecie zagłady na całą ludność cywilną Warszawy. Szacunek należy się właśnie tym , którzy gotowi byli zaryzykować własne życe (również dzieciom) bo złożyli przysięgę na wierności ojczyźnie i wykonywali rozkazy bez dywagacji czy są one słuszne czy nie... tak jak to powinien zrobić każdy żołnierz w sprawnej (karnej) armii Oprawa była absolutnie mistrzowska
  12. McDoune

    Kubica w F1

    No to czekamy HERE WE GO.. Kubica out on the ultra soft tyres Update posted on 16:42:27
  13. McDoune

    Kubica w F1

    hłe hłe zapeszyłeś CHAT WITH US ABOUT THIS LIVE UPDATE IT'S NORRIS After a very impressive run, Lando Norris has stopped out on track in the McLaren. The MCL32 broke down yesterday also.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...