Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Tsunetomo napisał:

Porsche samo w sobie to nie szpan? Proszę Cię ;)

Może inaczej ;) oczywiście że jazda Porsche bardzo wyróżnia i jest szpanem napewno , ja niestety nie mam 30 lat i nie mam w mojej biednej mieścinie klubów aby w nocy wyrywać laski na Porsche ;) szczególnie cabrio :) . Dla mnie Porsche to tylko zajebiste osiągi , przepiekny wygląd, i marzenie z młodych lat  :)

P.S. Laski młode w domu już mam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, carfit napisał:

Może inaczej ;) oczywiście że jazda Porsche bardzo wyróżnia i jest szpanem napewno , ja niestety nie mam 30 lat i nie mam w mojej biednej mieścinie klubów aby w nocy wyrywać laski na Porsche ;) szczególnie cabrio :) . Dla mnie Porsche to tylko zajebiste osiągi , przepiekny wygląd, i marzenie z młodych lat  :)

P.S. Laski młode w domu już mam ;)

Wieku nie cofniesz, ale zawsze możesz się przeprowadzić ;)

 

  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, turdziGT napisał:

Słuszna uwaga.W jedzie nie próbowałem ale mysle ze wlasnie dlatego wsadzili tam jakies mechanikę zeby czuć było co naciskasz.Ciekawe jak to sie sprawdza w jedzie w kadym razie plusem jest ze wnętrze nadal jest jak w zwykłym samochodzie w przeciwieństwie do np: tesli gdzie przykleili tego kretynskiego Ipada do deski samochodu.

Tylko co Ci daje ze czujesz ze naciskasz jak nie wiesz do końca co naciskasz, przy tradycyjnych jak nawet nie trafisz na wyczucie możesz znaleźć jak poznasz układ przycisków. W tym przypadku już to się nie sprawdzi.

 

24 minuty temu, carfit napisał:

 

W tych czasach co miałem RS4 , przedstawicielem AUDI/VW na Polskę był importer Kulczyk-Tradex , potem sie to zmieniło i jest oficjalny importer , podobno jest lepiej , ale nie mam Ci jak potwierdzić bo nic nie zgłaszałem na gwarancji .

Jak dla mnie jest porażka, przerabiam już kilkukrotny kontakt z VW group i traktują jak debila, części nie maja przez ponad miesiąc (np sprężyna zawieszenia:blink:) i co tam. Na cześć pytań w ogóle nie odpowiadają. A przykładowo jak miałem sytuacje iż z winy serwisu musiałem wymieniać dodatkowo pewne elementy (cos koło 2-3tys zł) i zgłosiłem ten fakt do importera to usłyszałem ze bardzo im przykro, ale to nie ich sprawa i nic w związku z tym nie zrobią.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Zelazny napisał:

Ostatnio kilka dni latałem (dosłownie, bo osiągi jak w samoloie) 911 turbo. I nagle przyśpieszenie nabiera innego wymiaru ...

 

Chociaż i tak wolałbym GT3 ;)

20180311_191346.jpg

@Zelazny trochę mnię wkurzyłeś  ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecej tu takich ;) ja tez bym wolał GT3 czy choć by Carrera GTS .Oczywisvie chcieć a moc to rozdział na osobna dyskusje ;)

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wnętrz i VC to dziwi mnie trochę jak kurczowo niektórzy producenci trzymają się wyświetlania tradycyjnych zegarów.
Rozumiem że może to być jedna z opcji do wyboru, ale dlaczego jedyna?
VC daje w zasadzie nieskończone możliwości i można zrobić coś naprawdę fajnego. Jednak żeby to zrobić to trzeba mieć jaja, których chyba niektórym brakuje. Producenci wychodzą z założenia że aby być nowoczesnym to zabiorą analogowe zegary i wstawią przed kierowcą 12” wyświetlacz. Przecież tego „chce” dzisiaj klient. Jednak żeby ten klient nie marudził to ... wyświetlimy mu te same analogowe zegary, które mu właśnie zabraliśmy.

Co do obsługi za pomocą ekranów to po kilku chwilach jazdy jest to intuicyjne jak obsługa smartfona. Wszystko co najważniejsze jest zawsze na ekranie głównym i nie trzeba się przekopywać przez żadne menu. Kwestia przyzwyczajenia.
Dla przykładu w OBK’u i megane temp mam sterowaną przyciskami i zawsze odrywam wzrok od jezdni, żeby sprawdzić czy ustawiłem to co chciałem. W Volvo robię to samo, tyle że zajmuje to mniej czasu (zmiana temp o więcej jak 1 stopień czy nawiewu więcej jak o jeden bieg - 2 kliknięcia w Volvo w porównaniu do 2+ w Megane czy OBK)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I przyznam że VC fajnie jest zrobiony w Audi bo możesz mieć układ wskaźników i informacji kompletnie niezależnie od programu jazdy.To dla mnie plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, NonPhixion napisał:

Odnośnie 911. Jeżeli kiedyś dojdę do tego, że mnie będzie stać to kupie sobie 911 Targa 4 GTS. Lubie ten kształt budy :-)

 

http://porsche.pl/modele/911/911-targa-4-gts/

 

 

To prawda targa w tym wydaniu jest zjawiskowa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Co do wnętrz i VC to dziwi mnie trochę jak kurczowo niektórzy producenci trzymają się wyświetlania tradycyjnych zegarów. Rozumiem że może to być jedna z opcji do wyboru, ale dlaczego jedyna?

VC daje w zasadzie nieskończone możliwości i można zrobić coś naprawdę fajnego. Jednak żeby to zrobić to trzeba mieć jaja, których chyba niektórym brakuje. Producenci wychodzą z założenia że aby być nowoczesnym to zabiorą analogowe zegary i wstawią przed kierowcą 12” wyświetlacz. Przecież tego „chce” dzisiaj klient. Jednak żeby ten klient nie marudził to ... wyświetlimy mu te same analogowe zegary, które mu właśnie zabraliśmy.

 

Co do obsługi za pomocą ekranów to po kilku chwilach jazdy jest to intuicyjne jak obsługa smartfona. Wszystko co najważniejsze jest zawsze na ekranie głównym i nie trzeba się przekopywać przez żadne menu. Kwestia przyzwyczajenia.

Dla przykładu w OBK’u i megane temp mam sterowaną przyciskami i zawsze odrywam wzrok od jezdni, żeby sprawdzić czy ustawiłem to co chciałem. W Volvo robię to samo, tyle że zajmuje to mniej czasu (zmiana temp o więcej jak 1 stopień czy nawiewu więcej jak o jeden bieg - 2 kliknięcia w Volvo w porównaniu do 2+ w Megane czy OBK)

 

 

Chyba trochę na siłę chcesz wytłumaczyć Volvo, bo je kupiłeś .. Rozumiem... ;-)

 

Tylko w rzeczywistości trafienie w przycisk klimy czy nawiewu bezwzrokowo jest łatwiejsze niż trafienie w przycisk na ekranie i nie ma co sciemniać że jest inaczej.

Dwukrotne kliknięcie w tenże przycisk bo zmiana temp jest co pół stopnia niczego nie zmienia bo zajmuje 0,1s więcej niż jedno kliknięcie. A nie trzeba patrzeć gdzie jest paluch

 

Zerknięcie na wyświetlacz zajmuje mniej czasu niż zerknięcie i macanie paluchem po ekranie. Abstarchujac od tego jak taki popalcowany ekran wygląda.

 

Jeździłem i jeżdżę samochodami zarówno z przyciskami jak i ekranami na których wszystko się ustawia.

Ekran obsługujący "wszystko" jest tańszy dla producenta a robi większe wrażenie.

Niemniej jednak z punktu widzenia użytkownika - w trakcie jazdy jest znacznie bardziej odwracający uwagę niż klasyczne rozwiązania.

 

A skoro jako przykład dajesz smartfona.. To zamknij oczy wyjmij go z kieszeni i wybierz z książki ten numer który chciałeś.. Bezwzrokowo :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem w obu przypadkach muszę patrzeć na ekran, żeby się upewnić co robię. Nie ma to nic wspólnego z Volvo.
Zachar w swoim filmiku proponuje podobne ćwiczenie. Nie wierzę że zmieniasz jakiekolwiek ustawienia klimy w swoim samochodzie bez zerkania na nią. To samo z radiem (no może poza głośnością) ;)

Co do wypalcowanego ekranu to niestety jest to jak dla mnie nawiększy minus. Podobnie jest z wypalcowanym, namiętnie stosowanym przez producentów plastikiem „piano black”.
Myślę że to będzie największe utrapienie przyszłych właścicieli nowych Audi A6, A7 i A8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A skoro jako przykład dajesz smartfona.. To zamknij oczy wyjmij go z kieszeni i wybierz z książki ten numer który chciałeś.. Bezwzrokowo :-

 

 

Masz rację, tą operację na tradycyjnym telefonie można było wykonać z łatwością bez patrzenia

 

 

No i ekran dotykowy ma moim zdaniem ogromny plus ponad tradycyjną deską. Mianowicie jak nie kupisz sobie jakiejś funkcji to jej po prostu nie ma na ekranie. Niestety na przykładzie grupy VW dostaniesz w to miejsce dziesiątki zaślepek, przypominających na każdym kroku, że masz wersję „bieda” :)

 

3387e05513418711ba2a5e8db2a73e8e.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo to to i zapewne byś się z niego cieszył równie mocno jak Carfit z z 911 Turbo.I to jest piękne bo marzenia bardzo subiektywne.Zdrgiej strony.......

 

Screenshot_20180318-133248.thumb.jpg.20a900ccfd23b44e58d71273beee1b4f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Piskoor napisał:

 

 

 

 

 

 

Chyba trochę na siłę chcesz wytłumaczyć Volvo, bo je kupiłeś .. Rozumiem... ;-)

 

Tylko w rzeczywistości trafienie w przycisk klimy czy nawiewu bezwzrokowo jest łatwiejsze niż trafienie w przycisk na ekranie i nie ma co sciemniać że jest inaczej.

Dwukrotne kliknięcie w tenże przycisk bo zmiana temp jest co pół stopnia niczego nie zmienia bo zajmuje 0,1s więcej niż jedno kliknięcie. A nie trzeba patrzeć gdzie jest paluch

 

Zerknięcie na wyświetlacz zajmuje mniej czasu niż zerknięcie i macanie paluchem po ekranie. Abstarchujac od tego jak taki popalcowany ekran wygląda.

 

Jeździłem i jeżdżę samochodami zarówno z przyciskami jak i ekranami na których wszystko się ustawia.

Ekran obsługujący "wszystko" jest tańszy dla producenta a robi większe wrażenie.

Niemniej jednak z punktu widzenia użytkownika - w trakcie jazdy jest znacznie bardziej odwracający uwagę niż klasyczne rozwiązania.

 

A skoro jako przykład dajesz smartfona.. To zamknij oczy wyjmij go z kieszeni i wybierz z książki ten numer który chciałeś.. Bezwzrokowo :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

To że trzeba patrzeć w co chcemy trafić to jedno, drugie to w ogóle trafić :D ostatnio jeździłem z ekranem dotykowym i szlag mnie trafiał że nie mogłem trafić w guziki - zacząłem więc kombinować i najlepiej sprawdziło mi się opieranie kciuka o krawędź systemu (żeby ustabilizować dłoń) i dopiero celowałem w ikonki palcem wskazującym :angry:  kurde tak nie powinno być...
Bardzo się cieszę, że Mercedes ma te slidery teraz na kierownicy (zawsze to łatwiej zmieniać opcje na głównym ekranie sterując klawiszami na kierownicy) + stary dobry Command, którym łatwiej steruje się pozostałymi funkcjami (z pisaniem liter na padzie włącznie a nie że trzeba celować palcem w literki w nawigacji) + dochodzi teraz sterowanie głosowe + od jakiegoś czasu np. wysłanie celu podróży z apki smartfona wprost do samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Moglibyście się zdziwić ile kosztuje taki ekran dotykowy.
 
Jako część zmienna owszem.. Jako koszt produkcji - ulamek tej ceny

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Paweł_P napisał:

 

 

To że trzeba patrzeć w co chcemy trafić to jedno, drugie to w ogóle trafić :D ostatnio jeździłem z ekranem dotykowym i szlag mnie trafiał że nie mogłem trafić w guziki - zacząłem więc kombinować i najlepiej sprawdziło mi się opieranie kciuka o krawędź systemu (żeby ustabilizować dłoń) i dopiero celowałem w ikonki palcem wskazującym :angry:  kurde tak nie powinno być...
Bardzo się cieszę, że Mercedes ma te slidery teraz na kierownicy (zawsze to łatwiej zmieniać opcje na głównym ekranie sterując klawiszami na kierownicy) + stary dobry Command, którym łatwiej steruje się pozostałymi funkcjami (z pisaniem liter na padzie włącznie a nie że trzeba celować palcem w literki w nawigacji) + dochodzi teraz sterowanie głosowe + od jakiegoś czasu np. wysłanie celu podróży z apki smartfona wprost do samochodu.

AMG GT4, wykonanie pierwsza klasa, ale jak dla mnie poszli o krok za daleko z ilością przycisków i gadżetów na kierownicy 

20180317_134602.jpg

Edytowane przez krist
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Tsunetomo napisał:

No trochę jak dla Cyganów :)

 

Za mało złota ale i tak do mnie to wnętrze kompletnie nie przemawia.I jeszcze te dysze nawiewow.

 

Mówcie co chcecie ale to jednak bardziej do mnie przemawia

 

Screenshot_20180318-192855.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...