beben Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Panamera robi robote i tyle !!! Ale Maserati GT i tak fajniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Zwykla 4S ma w tej chwili 2.9 V6 na dwóch turbinach.440 km i jak dla mnie juz robi robotę .... sorry , ale 440KM , nie robi zupełnie wrażenia przy cieżkim aucie , RS3 400 KM będzie szybsze Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. 0-100 ok 4 sek. .....miałem okazje jezdzic S7 ktore jest wolniejsze od tego a wjeździe ukrywało 4litery wiec jak dla mnie to zapitala.Ten silniczek w RS4 bedzie miodzio. Czyli Audi nie będzie już miało żadnego wolnossącego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Bedzie tylko R8 V10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Bedzie tylko R8 V10. Lamborghini? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Albo Audi bo w huracan chyba ten sam silnik siedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Wczoraj przy okazji wizyty w audi wszedłem do Porsche. Muszę powiedzieć ze nowa Panamera robi robote !!! Wizualnie jest lżejsza, wnętrze całkowicie odmienione jest bardziej eleganckie i nowoczesne. Naprawdę ładne auto. A audi sie dowiedziałem ze w moim rs5 do wymiany jest cała mechatronika skrzyni, koszt ... bagatela 13 tys plus wymiana. Gwarancja się przydaje Nową Panamerę strasznie zjechał Zachar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Było już na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Wczoraj przy okazji wizyty w audi wszedłem do Porsche. Muszę powiedzieć ze nowa Panamera robi robote !!! Wizualnie jest lżejsza, wnętrze całkowicie odmienione jest bardziej eleganckie i nowoczesne. Naprawdę ładne auto. A audi sie dowiedziałem ze w moim rs5 do wymiany jest cała mechatronika skrzyni, koszt ... bagatela 13 tys plus wymiana. Gwarancja się przydaje Nową Panamerę strasznie zjechał Zachar chyba wybaczył bym każdy minus tego auta jakbym mnie było na niego stać Edytowane 9 Lutego 2017 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 przecież to nędzne V6 kiedyś w US to były ekonomiczne wersje silników ale do rzeczy, a dlaczego nie H6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Nie mają diesla H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 2800 km zrobione , prawie wjeżdzony jestem już , choć do marginesu jeszcze długa droga. Powiem tak , miałem sporo aut , 90% sportowych , ale to auto już pokochałem !!!! serio..... to najlepszy wóz jaki miałem do tej pory . Byłem teraz na wakacjach prawie 2,5 tygodnia , i w końcowej podróży już marzyłem o jednym ( poza spotkania z rodziną ) o powrocie za kółko ! . Auto było pod opieką @ALEX za co mu bardzo dziękuje , może on też napisze swoje wrażenia , bo w końcu też miał/ma parę aut sportowych i spore doświadczenie, a zrobił chyba z 500-600 km . Naprawdę staram sie być bardzo obiektywny , ale cieżko mi znaleźć naprawdę słaby punkt tego auta . Cały czas go odkrywam , ale z każdym dniem i kilometrem mnie zadziwia , wreszcie po długich oczekiwaniach mam opony zimowe i czuje sie pewniej . Jedno co mnie bardzo zadziwia na plus to napęd ..... Możesz być w koleinie po prawej stronie w kałuży wody , czuć że jest poślizg kół , a napęd działa tak że czujesz jakby każde koło szukało osobno grip-u , a nie przyhamowanie koła o najmniejszej przyczepności i odcinanie gazu , to niesamowite uczucie ! zupełnie inaczej jak np. w Subaru . Wciskasz gaz do oporu , a on przyspiesza najszybciej jak to możliwe , to jest naprawdę niesamowite . Pojechałem dziś na serpentyny wokół N.Sącza , tam gdzie znam każdy kamyk , każdą nierówność , jeżdziłem góra dół kilka razy , na róznych ustawieniach i setupach , z ESP i bez , i mogę jedno powiedzieć , nie czuć zupełnie prawie dwóch ton !!!!! auto jest mega precyzyjne , bardzo pewne , i świetne w prowadzeniu , miałem ciarki na plechach !!!! idzie jak z procy i bardzo łatwo sie prowadzi , i świetnie przy wyłączonej trakcji czuje sie auto , coś niesamowitego ! ale najlepiej działa w trybie skrzyni manual na łopatkach . ten aktywny tylny deferencjał działa naprawdę perfekcyjnie , trzeba tylko trzymać kierownice w kierunku jazdy , full gaz , wyłączyć wszelkie asysty , i jest ogień !!! mega uczucie naprawdę ! Jedno jest pewne , nie żałuje 1 złotówki wydanej w to auto , to dwa auta w jednym , w trybie comfort, wygodne , ciche rodzinne kombi , w trybie dynamic lub indywidual , narowiste super sportowe auto . To narazie tyle 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Świetna sprawa, dzięki za opisy bo też pokazują mi, że obrałem dobry kierunek chcąc rodzinne auto o mocy 500-600 KM tyle że ze znaczkami AMG Niech sprzęt się sprawuje i daje 100% frajdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Tuż pitu pitu i wciąż nie padła odpowiedź na najistotniejsze pytanie...czy to Ołdi jest szybsze od C1 WuErCe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 to dwa auta w jednym Znam temat jakbyś potrzebował prawnika to telefon masz 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) Dnia 25.02.2017 o 21:09, carfit napisał: 2800 km zrobione , prawie wjeżdzony jestem już , choć do marginesu jeszcze długa droga. Powiem tak , miałem sporo aut , 90% sportowych , ale to auto już pokochałem !!!! serio..... to najlepszy wóz jaki miałem do tej pory . Byłem teraz na wakacjach prawie 2,5 tygodnia , i w końcowej podróży już marzyłem o jednym ( poza spotkania z rodziną ) o powrocie za kółko ! . Auto było pod opieką @ALEX za co mu bardzo dziękuje , może on też napisze swoje wrażenia , bo w końcu też miał/ma parę aut sportowych i spore doświadczenie, a zrobił chyba z 500-600 km . Naprawdę staram sie być bardzo obiektywny , ale cieżko mi znaleźć naprawdę słaby punkt tego auta . Cały czas go odkrywam , ale z każdym dniem i kilometrem mnie zadziwia , wreszcie po długich oczekiwaniach mam opony zimowe i czuje sie pewniej . Jedno co mnie bardzo zadziwia na plus to napęd ..... Możesz być w koleinie po prawej stronie w kałuży wody , czuć że jest poślizg kół , a napęd działa tak że czujesz jakby każde koło szukało osobno grip-u , a nie przyhamowanie koła o najmniejszej przyczepności i odcinanie gazu , to niesamowite uczucie ! zupełnie inaczej jak np. w Subaru . Wciskasz gaz do oporu , a on przyspiesza najszybciej jak to możliwe , to jest naprawdę niesamowite . Pojechałem dziś na serpentyny wokół N.Sącza , tam gdzie znam każdy kamyk , każdą nierówność , jeżdziłem góra dół kilka razy , na róznych ustawieniach i setupach , z ESP i bez , i mogę jedno powiedzieć , nie czuć zupełnie prawie dwóch ton !!!!! auto jest mega precyzyjne , bardzo pewne , i świetne w prowadzeniu , miałem ciarki na plechach !!!! idzie jak z procy i bardzo łatwo sie prowadzi , i świetnie przy wyłączonej trakcji czuje sie auto , coś niesamowitego ! ale najlepiej działa w trybie skrzyni manual na łopatkach . ten aktywny tylny deferencjał działa naprawdę perfekcyjnie , trzeba tylko trzymać kierownice w kierunku jazdy , full gaz , wyłączyć wszelkie asysty , i jest ogień !!! mega uczucie naprawdę ! Jedno jest pewne , nie żałuje 1 złotówki wydanej w to auto , to dwa auta w jednym , w trybie comfort, wygodne , ciche rodzinne kombi , w trybie dynamic lub indywidual , narowiste super sportowe auto . To narazie tyle STI jest w czymś lepsze ? Może chociaż wymiana żarówki, albo koła, może spoiler żeby dzieciaki posadzić. Rzuć coś bo dla fanów marki bo na razie to jak strzał z liścia. Edytowane 27 Lutego 2017 przez 4mamut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Jaki strzał z liścia ??? Za coś te ponad 3 x więcej trzeba zapłacić tych aut sie nie da porównać. 180 tys vs ~600 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Do Subaru można zapiąć cięższą przyczepkę niż do Audi bez konieczności posiadania prawka B+E i viatolla 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 I na STI nie ma tylu chętnych amatorów cudzej własności jak na cztery kółka A skoro o kołach mowa, to takie do STI kupujesz praktycznie od ręki i za psie pieniądze w porównaniu do czasem kilku miesięcy czekania i zostawienia wcale nie małej kasy Na parapecie STI można zjeść też kiełbaski - Audi tego nie zaoferuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 1 godzinę temu, aflinta napisał: Na parapecie STI można zjeść też kiełbaski - Audi tego nie zaoferuje Szach Mat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Kilka słów ode mnie. Dzięki uprzejmości Edwina miałem okazje przez dwa tygodnie pojeździć RS6. Jeszcze raz dziękuję za zaufanie, którego nigdy nie nadużyłem i dbałem o niego bardziej niż o swoje! Mój Allroad B9 musiał upuścić ciepły garaż, ale na szczęście chyba zrozumiał, że takiemu zacnemu gościowi trzeba ustąpić miejsca. Co mnie urzekło w tym aucie? Właściwie wszystko. Silnik, zawieszenie, hamulce, ergonomia (szczególnie fotele), sprzęt audio, wygląd. Gdzieś czytałem recenzję RS6, w której ktoś krytykował wydech w tym aucie. Chyba jeździliśmy innymi autami.... Według mnie RS6 brzmi niesamowicie!!! Strzały z wydechu potrafią wskrzesić umarlaka, a babcie na przystankach niejednokrotnie machały za mną laskami .... Mimo stosunkowo dużej masy, auto prowadzi się doskonale. Mimo tego, że to niemała krówka, dzięki potężnym hamulcom (ceramika), auto staje w miejscu. Zawieszenie (regulowana twardość) pracuje według mnie idealnie. Przy kołach o średnicy 21 cali mogłoby się wydawać, że ciężko będzie się tym autem poruszać poza autostradami. Nic bardziej mylnego. Wystarczy wybrać w "Drive select" ustawienie komfort i mamy komfortową rodzinną limuzynę. Pamiętam, jak miałem kiedyś do testów Edwina RS4. W tym okresie jeździłem OBK MY 05 na kołach 17 cali. Komfort jazdy był zdecydowanie lepszy w Audi (niskoprofilowe 19tki) niż w wygodnym Subaraku. Niemcy odwalili kawał dobrej roboty! Spalanie? No niestety o jeździe o kropelce nie ma tutaj mowy. W cyklu miejskim trzeba się liczyć, że co każde 100 kilometrów "odparuje" z baku 20 litrów pachnącej etyliny 98. Jednak już jazda autostradowa pokazuje, że RS6 potrafi mile zaskoczyć i w tej kwestii. Przekonałem się o tym wracając z Bydgoszczy z Carfitem. Przy naszej prędkości przelotowej , tam gdzie STi spokojnie by miało już wir w baku, Audi tylko grzecznie zasysało sobie dawkę do utrzymania wolnych obrotów. Podróżowanie tym autem (na niemieckich autostradach) z prędkością 250 km/h nie będzie większym problem. Dla RS6 to normalna prędkość przelotowa. Kierowca musi jednak stale ją kontrolować na wyświetlaczu (HUD), bo odczucia potrafią być bardzo, bardzo zgubne.... Nadmienię jeszcze, że idealnym elementem wyposażenia tego egzemplarza jest Night Vision. Przekonałem się o tym wracając nocą we mgle. Szkoda, że nie jest to standardowe wyposażenie każdego współczesnego auta. Z pewnością ten system uratowałby niejedno życie. Auto jest piekielnie drogie, ale warte każdej złotówki. Miałem okazję pojeździć Ferrarkami, Lambo, GTR'ami i innymi fajnymi wozami, ale dla mnie to rodzinne kombi pasuje idealnie. Nowoczesna technologia upakowana w nadwozie kombi. Na drugi dzień po zwrocie auta Właścicielowi wsiadłem do swojego 2.0 TFSI, które wydawało mi się wcześniej dynamiczne i całkiem fajne. Załamałem się Jako podsumowanie wkleję wiadomość, którą napisałem Edwinowi wcześniej na PW "Do tego auta nie ma się o co przyp( )" 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Rozumiem, że na trzeźwo nie szło się rozstać 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Przed chwilą, elmo napisał: Rozumiem, że na trzeźwo nie szło się rozstać Brawo za dobre oko! Swój swojego zaraz pozna. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Zajebisty ten kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 @4mamut , chyba czegoś nie kumasz , ja absolutnie nie mam zamiaru porównywać RS6 do jakiekolwiek Subaru ! To jak @bęben wspomniał jest bezsensowne , to jakbyś porównał jazdę na nartach biegowych vs carvingowych z Kasprowego , jedyna podobizna jest taka że jedziesz po białym, z góry , i do Kuźnic w końcu dojedziesz I tak się będe upierał , że najlepszym dla mnie subaru ever to STI MY 15 , ale porównywać go z RS6 to nonsens . @ALEX dzięki za super opis i zdjęcia ! , mam identyczne zdanie , choć teraz mnie trochę irytuje jedna rzecz , praktycznie cały czas jezdze na setupie indywidual , gdzie ustawiasz sobie wszystko , zawias , wydech, silnik , itd, ale po zgaszeniu i odpaleniu mimo że jest w trybie indywidual , musisz przełączyć na chwilę na dynamic aby uaktywnić sportowy wydech , dziwne , ale jak znam życie Ty wiesz co trzeba zareklamować 1 godzinę temu, turdziGT napisał: Zajebisty ten kolor. dzięki , też mi sie cholernie podoba 12 godzin temu, aflinta napisał: I na STI nie ma tylu chętnych amatorów cudzej własności jak na cztery kółka Niestety masz rację , mam nadzieje że mnie to ominie , ale na wszelki wypadek mam full ubezpieczenie od wartości początkowej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 No to trafila ci sie Alex fura na opieke. Kolor miodzio i z przodu RS6 wyglada na mega bandziora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się