Skocz do zawartości

SSM III + intejfejs


subaruczek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, serdecznie.

Bardzo proszę o podpowiedź chciałbym kupić oprogramowanie SSM III znalazłem na ebayu:

http://www.ebay.com/itm/SUBARU-Select-Monitor-SSM-III-Diagnostic-Software-V-2015-04-/301979989294?hash=item464f68f52e&item=301979989294&vxp=mtr

 

nie wiem jaki interfejs by pasował do tego. Czy zwykły OBD II wystarczy? czy musze kupić coś innego co będzie współpracować z tym softem.

 

Chciałbym wyjaśnić, że nie jestem mechanikiem,  ale mam dobre wsparcie techniczne. 

Obecnie posiadam Legacy H6 z 2006 i Legacy 2.0 2011 CVT. 

 

Z góry dziękuje

 

Pozdrawiam Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FreeSSM jest już od wielu lat nierozwijany. Nie pokazuje wszystkich parametrów, które odczytuje program Subaru (błędy, parametry i ustawienia zwłaszcza TCU).Jeśli już to kabel KL, ale nie stawiałbym dużo na to, że zadziała.

 

 

Ściślej mówiąc, rozwijany jest, tylko dawno nie było wydania. Trzeba albo samemu skompilować wersję rozwojową, albo czekać... pewnie kolejne lata.

W każdym razie zmiany wyglądają obiecująco: https://github.com/Comer352L/FreeSSM/blob/master/resources/changelog_en.txt#L1

Niestety nie udało mi się jeszcze połączyć żadną z wersji ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnia wersja 2010r. raczej mało obiecujące te zmiany.

 

co do interfejsu to pkt 2 informacji :

2. The program is compatible with the interfaces: Subaru select monitor DST -i

Edytowane przez STRAZAK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnia wersja 2010r. raczej mało obiecujące te zmiany.

Dlatego pisałem o zmianach po tej wersji.

W 1.2.5 mam tylko silnik i skrzynię oraz jeden typ interfejsu, w rozwojowej dodatkowo ABS/VDC, tempomat i klimę oraz interfejsy do wyboru: serial, SAE-J2534 i "AT-command controlled (ELM/AGV/Diamex)". I nawet przy łączeniu dochodzi dalej, chociaż ciągle nie do końca  :D.

Odnośnik do komentarza