Jump to content

UciekajZaMiasto.pl

Nowy
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutralny

About UciekajZaMiasto.pl

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wejherowo
  • Auto
    Subaru Outback 2008 2,5 USA, Outback 3,6 H6 2016 USA

Contact Methods

  • Skype
    502650937
  • Website URL
    UciekajZaMiasto.PL

Recent Profile Visitors

282 profile views
  1. W sprawie belek zgłoś się do mnie na priv. Możesz u mnie nabyć odpowiednio dopasowane do modelu.
  2. Oczywiście, że kupiłem właściwe. Oryginalne SUBARU na rynek USA 315Mhz Teraz żałuję, że nie dałem zrobić zwykłych klonów na chińskich czy innych czujnikach, które można programować. Zaufałem marce, kupiłem oryginały, które mają stałe NOWE własne ID i nie można ich programować a trzeba zaprogramować sterownik w samochodzie. Skoro mój układ działał przed wymianą czujników z powodu awarii jednej baterii to gdybym zrobił klony tamtych czujników to prawdopodobnie działało by wszystko bez przeprogramowywania sterownika TPMS do którego obecnie nikt "nie może się dostać".
  3. Dzięki za wszelkie wypowiedzi. Szczególnie SIP, który postarał się wyjaśnić problem. Jednak nie do końca Nie twierdzę, że moje sposoby na opisane wyżej testy był prawidłowe i skuteczne. Wywołane one były jednak faktem, iż stwierdziłem w praktyce i nadal twierdzę, iż system w moim samochodzie nie działa poza włączonym tempomatem - przy nim działa wręcz genialnie. Jeśli więc chodzi o: Jeśli zatem stwierdziłem z całą pewnością w praktyce i w ruchu drogowym np. przed światłami na skrzyżowaniu , iż bez włączonego tempomatu wielokrotnie mogłem "przywalić"
  4. To sprawdźcie proszę jeszcze to: Antykolizyjne zarządzanie przepustnicą Jeśli samochód stoi przodem do przeszkody, a w wyniku pomyłki zamiast biegu wstecznego włączony jest „Drive”, oraz kierowca wciska pedał gazu, EyeSight ostrzega kierowcę przy pomocy sygnału dźwiękowego i informacji na wyświetlaczu a następnie znacznie ogranicza moc silnika. Ta funkcja ma pomóc uniknąć omyłkowego wjechania w przeszkodę. Bo u mnie to nie działa.
  5. I jak koledzy, kto sprawdzał proste ruszanie mając przed sobą ścianę? To sprawdźcie proszę jeszcze to: Antykolizyjne zarządzanie przepustnicą Zgodnie z tą teorią samochód nie powinien uderzyć w ścianę przed kierowcą jeśli ten pomyli bieg i włączy D zamiast R.
  6. To sprawdźcie proszę jeszcze to: Antykolizyjne zarządzanie przepustnicą Jeśli samochód stoi przodem do przeszkody, a w wyniku pomyłki zamiast biegu wstecznego włączony jest „Drive”, oraz kierowca wciska pedał gazu, EyeSight ostrzega kierowcę przy pomocy sygnału dźwiękowego i informacji na wyświetlaczu a następnie znacznie ogranicza moc silnika. Ta funkcja ma pomóc uniknąć omyłkowego wjechania w przeszkodę. Bo u mnie to nie działa.
  7. 6 całkowicie oddzielnych funkcji, które działają niezależnie od siebie.Hamowanie przedkolizyjne włącza się po uruchomieniu samochodu, niezależnie od tego, czy go wyłączyłeś, czy nie.Monitorowanie pasa ruchu włącza się po uruchomieniu samochodu, niezależnie od tego, czy został wyłączony, czy nie.Zarządzanie przepustnicą jest włączone zawsze, gdy włączone jest hamowanie przedkolizyjne.Odjazd / kołysanie pasa ruchu jest włączone zawsze, gdy monitorowanie pasa ruchu jest włączone.ACC jest włączony TYLKO jeśli włączysz go przy kierownicy i wymaga włączenia PCB.Asystent utrzymania pasa ruchu jest wł
  8. Z tego co widzę w Ameryce też przerabiali ten problem chyba bez skutku: https://www.subaruoutback.org/threads/eyesight-pre-collision-braking-pcb-not-working.336145/ https://www.subaruoutback.org/threads/precollision-braking-question.332041/
  9. Jak faktycznie wyłączysz klawiszem system PCB to będziesz miał wyświetlony sygnał na tablicy zegarów. Po kolejnym uruchomieniu samochodu system automatycznie włączy się ponownie więc nie można tego bezkarnie i niepostrzeżenie wyłączyć. System ma działać i wiem, że kiedyś mi uratował cztery litery na autostradzie przy bardzo dużej prędkości - był znacznie szybszy ode mnie i nie wpadłem w korek. Zatrzymałem się na 20cm za samochodem i jeszcze ze zmianą pasa ruchu w którym też system pomógł bo było tam mokro i mogło mnie obrócić. Tylko że wtedy też chyba miałem tempomat więc nie wiem czy zad
  10. Żebym dobrze zrozumiał ? U Ciebie też hamuje tylko przy tempomacie ? Z tego co pisał Fala w tym wątku forum, który wskazałem wyżej to system PCB czyli Pre-Collision Breaking dzłała niezależnie od aktywnego (włączonego lub wyłączonego) tempomatu. A więc PCB powinien działać i hamować zawsze o ile użytkownik nie wyłączy go klawiszem na desce rozdzielczej tak gdzie możesz wyłączyć kontrolę trakcji i inne. Jeśli nie wyłączyłeś to powinien hamować. Więc czy Tobie również nie działa czy raczej nie miałeś takich sytuacji awaryjnych ? - nie sądzę
  11. Panowie, ten wątek jest już wiekowy i być może dotyczy poprzednich generacji EyeSight ale ja mam podobny problem z wersją OBK 2016 USA zauważyłem, że od pewnego czasu kiedy NIE używam aktywnego tempomatu - system wykrywa przeszkody i sygnalizuje lecz już nigdy nie uruchamia automatycznego awaryjnego hamowania! Czy ktoś spotkał się z takim problemem i można to sprawdzić? Sprawdzałem kilkakrotnie w dzień i w nocy. Zaznaczam, że na tempomacie system działa perfect. Jeśli tempomatu nie włączę i nie zareaguję na ostrzeżenie to samochód nie wyhamuje a chyba nie o to chodził
  12. Znalazłem wpisy na forum o podobnych spostrzeżeniach ale w poprzednich generacjach EyeSight przed 2015 i nie wiem czy to była już wada systemu czy one wtedy tak działały: " cytuje: "Z tego co na razie doświadczyłem to ES wraz z tempomatem zatrzymuje samochód przed przeszkodą ale po wyłączeniu tempomatu - tylko ostrzega, dosyć późno nawet przy zadaniu najdalszego pola widzenia (są trzy stopnie/odległości). " Tam jest kilkanaście stron tego wątku, nie doczytałem całości
  13. Pewnie dałbym radę przy najbliższej okazji. Możemy sprawdzić razem, jestem z okolic Wejherowa
  14. To co napisał Strusiu72, jest oczywiste. Tempomat aktywny ma za zadanie dążąć jak najszybciej do zadanej prędkości. Jeśli różnica prędkości między zadaną a rzeczywistą jest duża to mój OBK zawsze najpierw dohamowuje aby zwolnić a pozostała różnicę kilku kilometrów wytraca hamując silnikiem. Jeśli np. ustawiłeś 52km/h dla terenu zabudowanego a jedziesz 100km/h i puścisz gaz bo zobaczysz tablicę wioski to też sam. najpierw dohamuje aby jak najszybciej wytracić prędkość - takie ma zadanie. O hamowani z piskiem raczej nie ma mowy ale nie miałem raczej sytuacji aby na autostradę wjec
  15. Dzieki za odp. Przećwicz i daj znać. To wszystko co piszesz jest naturalne i mi też się zdarza ale przy włączonym tempomacie bo wtedy system działa.
×
×
  • Create New...