Jump to content

UciekajZaMiasto.pl

Nowy
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutralny

About UciekajZaMiasto.pl

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wejherowo
  • Auto
    Subaru Outback 2008 2,5 USA, Outback 3,6 H6 2016 USA

Contact Methods

  • Skype
    502650937
  • Website URL
    UciekajZaMiasto.PL

Recent Profile Visitors

199 profile views
  1. Zacytowałem gdyż stwierdziłeś, że w ASO da się to wyłączyć. Jak skoro nie mogą się połączyć ?!? - dlatego napisałem, że i w to wątpię czy serwis sobie poradzi
  2. Panu z działu Technicznego mogę tylko podziękować. Najpierw zachęcał mnie pan do wizyty w ASO sugerując, że sobie z tym poradzą: cytat" Witam, najprostszym sposobem jest wizyta w najbliższym ASO, które dysponuje diagnoskopem producenta oczywiście z oprogramowaniem głównie dla pojazdów na specyfikację dla EU ale specyfikację US w pewnym zakresie też obsługuje." a teraz Pan stwierdza, że powinienem wiedzieć że to się nie uda ? A zatem informuję iż z pełną dojrzałością i świadomością kupuję zawsze znacznie doskonalsze wersje pojazdów Subaru z USA. Przypominam również co wyraźnie napisałem, iż ja przypuszczałem że może być problem z tą usługa ale Kierownik serwisu zapewnił mnie ŻE ZROBIĄ TO BEZ PROBLEMU. Najlepiej skomentował to obiektywnie innych użytkownik forum: Tiger Cytat: "przecież ich uprzedzał, że jest to Subaru na rynek USA, a skoro Ty wiesz, że są konstrukcyjnie są innymi samochodami, niż te na rynek europejski - to podejrzewam, ale może czegoś nie rozumiem, że ASO Subaru Zdanowicz też to wie? " Proszę więc o odrobinę honoru i nie wykręcać teraz kota ogonem. Szkoda, że nie odniósł się Pan do faktu czy standardem winno być iż Autoryzowany serwis Subaru w Trójmieście powinien obsłużyć wszystkie modele Subaru? Gdańsk, Gdynia to miasto portowe, przypływają tutaj turyści z całego świata również z własnymi samochodami np. na miesięczny lub dłuższy objazd Europy. W swojej pracy zawodowej nie raz obsługiwałem szkody komunikacyjne wywołane na takich przyjezdnych samochodach. "Polak potrafi" i zazwyczaj to niestety nie serwisy a prywatne firmy potrafiły w kilka dni doprowadzić pojazd do używalności takiemu zagranicznemu klientowi ku jego zdumieniu
  3. Potwierdzam, iż po moim oburzeniu serwis odstąpił "od wymierzenia kary" ale miałem wrażenie, że chcieli mnie skasować za zlecenie... nie będę zgadywał. Ostatecznie nie zapłaciłem.
  4. Odpowiadając dlaczego mam żal do serwisu - dlatego że jako autoryzowany Serwis powinien posiadać oprogramowanie do każdej wersji Subaru - TYM BARDZIEJ jeśli w 20 min rozmowie DEKLARUJE że to zrobi beż żadnego problemu, dopytuje diagnosty i ponownie deklaruje, że jeszcze się nie zdarzyło żeby komuś nie wczytali TPMS. Straciłem 4h,w tygodniu pracy i w kryzysie, paliwo itd. ale przede wszystkim zraziłem się do serwisu, który ma również fatalne opinie w google. Co oni stracili >? Naprawdę pierwszy i ostatni raz. Będę temat drążył dalej z firmami zajmującymi się pojazdami z USA. Oni przynajmniej nie deklarują, że coś zrobią na pewno! Wynik ostateczny pokaże czy Serwis zdał egzamin czy dał ciała... poinformuję Was o wynikach.
  5. No niestety tak właśnie jest. Też używam różnych programów w tym SSM3 ale żaden z nich nie ogarnia TPMS. Odpowiadając koledze z góry dlaczego mam żal do serwisu - dlatego że jako autoryzowany Serwis powinien posiadać oprogramowanie do każdej wersji Subaru - TYM BARDZIEJ jeśli w 20 min rozmowie DEKLARUJE że to zrobi beż żadnego problemu, dopytuje diagnosty i ponownie deklaruje, że jeszcze się nie zdarzyło żeby komuś nie wczytali TPMS.
  6. Kolego, faktycznie nie rozumiesz. sekret leży w tym, że ani gumiarze ani nawet serwis nie odczytał starych ani nie mógł zaprogramować nowych czujników. Brak komunikacji. Cieszę się, że Ci się udało.
  7. Tak bym zrobił ale: 1. zaufałem marce i chciałem kupić oryginalne części - chodzi też o żywotność baterii, nie wiadomo ile wytrzymują klony i bedzię podwójna robota za chwilę a moje oryginały wytrzymały 12 lat 2. tak bym zrobił wcześniej ale nie miałem już czego klonować w jedny z nich całkiem padła bateria i już "nie żył" nie dało się wiec też sklonować ID. Byłem skasany na nowe czujniki i programowanie więc chciałem to zrobić porządnie.
  8. Witam, muszę niestety podzielić się z forumowiczami moim przykrym doświadczeniem. Zgodnie z poradami próbowałem najpierw odwiedzić kilku wulkanizatorów, 3 podjęło próbę, czujniki prawidłowo zczytane ale nie mogli ich wgrać do kompa pojazdu. Ponieważ mieli wszyscy mieli to samo urządzenie AteQ i wszyscy twierdzili, że aktualny soft itd. to dalsze próby nie miały już tam sensu. Poszedłem więc za powyższą poradą DZIAŁ TECHNICZNY Subaru Import Polska a ponieważ do serwisu SUBARU Zdanowicz w Gdańsku mam 50km i zawsze zbyt mało czasu zadzwoniłem aby się umówić o poznać koszty. Usługa miała być bezproblemowa i kosztować 80zł więc pomyślałem spróbuję, dam im szanse. Kierowany doświadczeniami rozmawiałem jednak dłużej telefonicznie z pracownikiem serwisu naświetlając dokładnie i uczciwie problem. On jednak stwierdził iż takich przypadków nieudanych u wulkanizatorów mają dużo i wszyscy przyjeżdżają. Stwierdził, że jak długo tu pracuje jeszcze się nie zdarzyło żeby komuś tego nie zaprogramowali poprawnie. Mimo to upewniałem się, że USA i że 2008 rocznik i jakie czujniki i jakimi urządzeniami - nie ma problemu wszytko będzie ok, proszę przyjechać. Pojechałem na umówioną godzinę i klęska, "dłubali" ponad godzinę za miast 5 min, jeździli, cudowali i w końcu rozłożyli ręce. Ten sam Pan z obsługi próbował mi wmówić, iż podejrzewają uszkodzony moduł itd. itp. Przypomnę, że kilkanaście dni temu na starych czujnikach wszystko działało! Wymieniłem tylko czujniki na nowe, oryginalne. Wreszcie przyszedł Pan diagnosta i stwierdził że z czujnikami wszystko co prawda OK ale nie może się skomunikować z modułem i rozkładam ręce. Ich komp serwisowy nie działa z nim poprawnie. A bo wie Pan to Subaru amerykańskie itd. itp. potrzebny jest inny tester do amerykańskich samochodów itd.... Wie Pan kiedyś mieliśmy taki ale już nie mamy ..! Powiedziałem że: Zaufałem Subaru, zaufałem temu że bardzo dbają o bezpieczeństwo, że w stanach pierwsi wprowadzili czujniki dla bezpieczeństwa. Zaufałem w oryginalne części. Zaufałem wreszcie po raz pierwszy serwisowi SUBARU (i po raz ostatni) i pytam po co ja wydałem kilkaset złotych skoro Autoryzowany SERWIS Subaru nie potrafi sobie z tym poradzić? I tu mnie dobili! Usłyszałem, że On nie może odpowiadać za to na co ja wydaję swoje prywatne pieniądze! No niby racja. Podejście godne reprezentanta Subaru Polska. Czy moje Subaru to inne Subaru, czy samochodów 12 letnich to już nie należy obsłużyć w takiej marce na całym świecie ? A co będzie z zabytkami ? Mogę tylko przestrzegać. Omijajcie serwis SUBARU Zdanowicz w Gdańsku szerokim łukiem! Dochowałem należytej staranności aby wszystkiego dowiedzieć się wcześniej ale zapewniono mnie, że nie ma żadnego problemu. A dlaczego miałby właściwie być przecież to SUBARU i Autoryzowany Serwis. Powinien obsłużyć wszystkie modele Subaru z całego świata w dowolnej wersji, tak by wypadało...
  9. Witam, muszę niestety podzielić się z forumowiczami moim przykrym doświadczeniem. Zgodnie z poradami próbowałem najpierw odwiedzić kilku wulkanizatorów, 3 podjęło próbę, czujniki prawidłowo zczytane ale nie mogli ich wgrać do kompa pojazdu. Ponieważ mieli wszyscy mieli to samo urządzenie AteQ i wszyscy twierdzili, że aktualny soft itd. to dalsze próby nie miały już tam sensu. Poszedłem więc za powyższą poradą DZIAŁ TECHNICZNY Subaru Import Polska a ponieważ do serwisu SUBARU Zdanowicz w Gdańsku mam 50km i zawsze zbyt mało czasu zadzwoniłem aby się umówić o poznać koszty. Usługa miała być bezproblemowa i kosztować 80zł więc pomyślałem spróbuję, dam im szanse. Kierowany doświadczeniami rozmawiałem jednak dłużej telefonicznie z pracownikiem serwisu naświetlając dokładnie i uczciwie problem. On jednak stwierdził iż takich przypadków nieudanych u wulkanizatorów mają dużo i wszyscy przyjeżdżają. Stwierdził, że jak długo tu pracuje jeszcze się nie zdarzyło żeby komuś tego nie zaprogramowali poprawnie. Mimo to upewniałem się, że USA i że 2008 rocznik i jakie czujniki i jakimi urządzeniami - nie ma problemu wszytko będzie ok, proszę przyjechać. Pojechałem na umówioną godzinę i klęska, "dłubali" ponad godzinę za miast 5 min, jeździli, cudowali i w końcu rozłożyli ręce. Ten sam Pan z obsługi próbował mi wmówić, iż podejrzewają uszkodzony moduł itd. itp. Przypomnę, że kilkanaście dni temu na starych czujnikach wszystko działało! Wymieniłem tylko czujniki na nowe, oryginalne. Wreszcie przyszedł Pan diagnosta i stwierdził że z czujnikami wszystko co prawda OK ale nie może się skomunikować z modułem i rozkładam ręce. Ich komp serwisowy nie działa z nim poprawnie. A bo wie Pan to Subaru amerykańskie itd. itp. potrzebny jest inny tester do amerykańskich samochodów itd.... Wie Pan kiedyś mieliśmy taki ale już nie mamy ..! Powiedziałem że: Zaufałem Subaru, zaufałem temu że bardzo dbają o bezpieczeństwo, że w stanach pierwsi wprowadzili czujniki dla bezpieczeństwa. Zaufałem w oryginalne części. Zaufałem wreszcie po raz pierwszy serwisowi SUBARU (i po raz ostatni) i pytam po co ja wydałem kilkaset złotych skoro Autoryzowany SERWIS Subaru nie potrafi sobie z tym poradzić? I tu mnie dobili! Usłyszałem, że On nie może odpowiadać za to na co ja wydaję swoje prywatne pieniądze! No niby racja. Podejście godne reprezentanta Subaru Polska. Czy moje Subaru to inne Subaru, czy samochodów 12 letnich to już nie należy obsłużyć w takiej marce na całym świecie ? A co będzie z zabytkami ? Mogę tylko przestrzegać. Omijajcie serwis SUBARU Zdanowicz w Gdańsku szerokim łukiem! Dochowałem należytej staranności aby wszystkiego dowiedzieć się wcześniej ale zapewniono mnie, że nie ma żadnego problemu. A dlaczego miałby właściwie być przecież to SUBARU i Autoryzowany Serwis. Powinien obsłużyć wszystkie modele Subaru z całego świata w dowolnej wersji, tak by wypadało...
  10. Nawet w to bardzo wątpię! Podzieję się z forumowiczami moim przykrym doświadczeniem. Zgodnie z poradami próbowałem najpierw odwiedzić kilku wulkanizatorów, 3 podjęło próbę, czujniki prawidłowo zczytane ale nie mogli ich wgrać do kompa pojazdu. Ponieważ mieli wszyscy mieli to samo urządzenie AteQ i wszyscy twierdzili, że aktualny soft itd. to dalsze próby nie miały już tam sensu. Poszedłem więc za powyższą poradą DZIAŁ TECHNICZNY Subaru Import Polska a ponieważ do serwisu SUBARU Zdanowicz w Gdańsku mam 50km i zawsze zbyt mało czasu zadzwoniłem aby się umówić o poznać koszty. Usługa miała być bezproblemowa i kosztować 80zł więc pomyślałem spróbuję, dam im szanse. Kierowany doświadczeniami rozmawiałem jednak dłużej telefonicznie z pracownikiem serwisu naświetlając dokładnie i uczciwie problem. On jednak stwierdził iż takich przypadków nieudanych u wulkanizatorów mają dużo i wszyscy przyjeżdżają. Stwierdził, że jak długo tu pracuje jeszcze się nie zdarzyło żeby komuś tego nie zaprogramowali poprawnie. Mimo to upewniałem się, że USA i że 2008 rocznik i jakie czujniki i jakimi urządzeniami - nie ma problemu wszytko będzie ok, proszę przyjechać. Pojechałem na umówioną godzinę i klęska, "dłubali" ponad godzinę za miast 5 min, jeździli, cudowali i w końcu rozłożyli ręce. Ten sam Pan z obsługi próbował mi wmówić, iż podejrzewają uszkodzony moduł itd. itp. Przypomnę, że kilkanaście dni temu na starych czujnikach wszystko działało! Wymieniłem tylko czujniki na nowe, oryginalne. Wreszcie przyszedł Pan diagnosta i stwierdził że z czujnikami wszystko co prawda OK ale nie może się skomunikować z modułem i rozkładam ręce. Ich komp serwisowy nie działa z nim poprawnie. A bo wie Pan to Subaru amerykańskie itd. itp. potrzebny jest inny tester do amerykańskich samochodów itd.... Wie Pan kiedyś mieliśmy taki ale już nie mamy ..! Powiedziałem że: Zaufałem Subaru, zaufałem temu że bardzo dbają o bezpieczeństwo, że w stanach pierwsi wprowadzili czujniki dla bezpieczeństwa. Zaufałem w oryginalne części. Zaufałem wreszcie po raz pierwszy serwisowi SUBARU (i po raz ostatni) i pytam po co ja wydałem kilkaset złotych skoro Autoryzowany SERWIS Subaru nie potrafi sobie z tym poradzić? I tu mnie dobili! Usłyszałem, że On nie może odpowiadać za to na co ja wydaję swoje prywatne pieniądze! No niby racja. Podejście godne reprezentanta Subaru Polska. Czy moje Subaru to inne Subaru, czy samochodów 12 letnich to już nie należy obsłużyć w takiej marce na całym świecie ? A co będzie z zabytkami ? Mogę tylko przestrzegać. Omijajcie serwis SUBARU Zdanowicz w Gdańsku szerokim łukiem! Dochowałem należytej staranności aby wszystkiego dowiedzieć się wcześniej ale zapewniono mnie, że nie ma żadnego problemu. A dlaczego miałby właściwie być przecież to SUBARU i Autoryzowany Serwis. Powinien obsłużyć wszystkie modele Subaru z całego świata w dowolnej wersji, tak by wypadało...
  11. Witam, muszę niestety podzielić się z forumowiczami moim przykrym doświadczeniem. Zgodnie z poradami próbowałem najpierw odwiedzić kilku wulkanizatorów, 3 podjęło próbę, czujniki prawidłowo zczytane ale nie mogli ich wgrać do kompa pojazdu. Ponieważ mieli wszyscy mieli to samo urządzenie AteQ i wszyscy twierdzili, że aktualny soft itd. to dalsze próby nie miały już tam sensu. Poszedłem więc za powyższą poradą DZIAŁ TECHNICZNY Subaru Import Polska a ponieważ do serwisu SUBARU Zdanowicz w Gdańsku mam 50km i zawsze zbyt mało czasu zadzwoniłem aby się umówić o poznać koszty. Usługa miała być bezproblemowa i kosztować 80zł więc pomyślałem spróbuję, dam im szanse. Kierowany doświadczeniami rozmawiałem jednak dłużej telefonicznie z pracownikiem serwisu naświetlając dokładnie i uczciwie problem. On jednak stwierdził iż takich przypadków nieudanych u wulkanizatorów mają dużo i wszyscy przyjeżdżają. Stwierdził, że jak długo tu pracuje jeszcze się nie zdarzyło żeby komuś tego nie zaprogramowali poprawnie. Mimo to upewniałem się, że USA i że 2008 rocznik i jakie czujniki i jakimi urządzeniami - nie ma problemu wszytko będzie ok, proszę przyjechać. Pojechałem na umówioną godzinę i klęska, "dłubali" ponad godzinę za miast 5 min, jeździli, cudowali i w końcu rozłożyli ręce. Ten sam Pan z obsługi próbował mi wmówić, iż podejrzewają uszkodzony moduł itd. itp. Przypomnę, że kilkanaście dni temu na starych czujnikach wszystko działało! Wymieniłem tylko czujniki na nowe, oryginalne. Wreszcie przyszedł Pan diagnosta i stwierdził że z czujnikami wszystko co prawda OK ale nie może się skomunikować z modułem i rozkładam ręce. Ich komp serwisowy nie działa z nim poprawnie. A bo wie Pan to Subaru amerykańskie itd. itp. potrzebny jest inny tester do amerykańskich samochodów itd.... Wie Pan kiedyś mieliśmy taki ale już nie mamy ..! Powiedziałem że: Zaufałem Subaru, zaufałem temu że bardzo dbają o bezpieczeństwo, że w stanach pierwsi wprowadzili czujniki dla bezpieczeństwa. Zaufałem w oryginalne części. Zaufałem wreszcie po raz pierwszy serwisowi SUBARU (i po raz ostatni) i pytam po co ja wydałem kilkaset złotych skoro Autoryzowany SERWIS Subaru nie potrafi sobie z tym poradzić? I tu mnie dobili! Usłyszałem, że On nie może odpowiadać za to na co ja wydaję swoje prywatne pieniądze! No niby racja. Podejście godne reprezentanta Subaru Polska. Czy moje Subaru to inne Subaru, czy samochodów 12 letnich to już nie należy obsłużyć w takiej marce na całym świecie ? A co będzie z zabytkami ? Mogę tylko przestrzegać. Omijajcie serwis SUBARU Zdanowicz w Gdańsku szerokim łukiem! Dochowałem należytej staranności aby wszystkiego dowiedzieć się wcześniej ale zapewniono mnie, że nie ma żadnego problemu. A dlaczego miałby właściwie być przecież to SUBARU i Autoryzowany Serwis. Powinien obsłużyć wszystkie modele Subaru z całego świata w dowolnej wersji, tak by wypadało...
  12. Fakt. Sorki. Zachowałem się niepolitycznie...
  13. Elektryka na dach ? No to jest doskonały pomysł. Ciekawe, kto próbował. Nie znam lżejszego od 24kg ale nie sprawdzałem. Nie jest istotna wytrzymałość ProRide najmocniejszego na rynku tylko waga całego zestawu. Sprawdź ładowność dachu i relingu. Akurat Subaru ma mocny, Passaty do wersji B5 z relingami do 100kg, a co dalej ... od blisko 10 lat skończyły się mocne samochody. Większość ma udźwigi nie więcej niż 60kg a słynna pierwsza insignia w sedanie miała 40kg z ! w instrukcji. Jak zamontowaliśmy u nas w sklepie klientowi belki Thule najdroższe i najlepiej pasujące + pusty box i jeszcze niczego nie włożył to już były odciski i ślady na dachu. Naprawdę uważajcie na te nowe wynalazki i przy każdym zakupie nawet Subatu sprawdzajcie nośność dachu to dużo mówi po producencie, jakości i podejściu do bezpieczeństwa marki... Podam jeszcze innych przykład. Co roku mamy kilkanaście przypadków klientów, którzy przyjechali nad może na wakacje a potem był deszcze i pojechali roztargnieni na zakupy z rowerami. Wjeżdżają pod szlabany, do niskich tuneli i na parkingi zrywając często wszystko z dachu. Są to mniejsze i większe naprawy. Zazwyczaj udaj się nam im pomóc wrócić do domu z rowerami. Koszty są znaczne... a były też i załatwiane dla nich przez nas naprawy dachu w dwa dni... Jak widzisz wszystko ma wady i zalety. Więcej zalet ma jednak platforma. Co do platformy i udźwigu to masz rację 60kg i to wystarcza do większości 4 rowerów. Do elektryków są dedykowane inne platformy i max 2 rowery. Decydująca nie jest tu jednak również platforma ale udźwig haka! Tzw. nośność pionowa... I tu znowu dla przykładu Hak THULE do Subaru jakie ja mam np. w dwóch samochodach a i wcześniej wspomniany Passat B5 to udżwigi 100kg. Nie kocham VW ani Passatów ale to dobry przykład Niestety w VW też się już skończyło dawno i następcy jak i większość grupy VW i innych marek mają od 60 do 80kg.... Jak popatrzycie po hakach na sklepach internetowych to każdy ma podaną tą wartość. Przykłady haki Thule Brink (produkowane na tzw. pierwszy montaż): https://bagazniki.eu/advanced_search_result.php?keywords=hak+thule&x=0&y=0 Zależy nie zawsze od nośności haka tylko od specyfiki również zawieszenia samochodu i producent to ogranicza. W takiej Megance np. platforma i 4 rowery + pełny bagażnik i nawet jak wytrzyma to będzie się wszystko ciągnęło niemal po asfalcie Co do zabrudzeń, nic prostszego - oferujemy nie drogi a dobre pokrowce na rowery. Przydają się również na kempingu itd. https://bagazniki.eu/advanced_search_result.php?keywords=pokrowiec+rower&x=0&y=0 "Z 2 rowerami jest super. Z 4 czuć i ogranicza Cię predkość..." Nie wspomniałeś jeszcze o jednej najważniejsze dla mnie rzeczy. Komfort podróży, hałas i spalanie... Platforma przebija wszystko. W OBK czy czymś większym rowery prawie nie wyczuwalne, hałasu brak - zapominasz o rowerach i BOX na dachu! ... a wzrost spalania nie odczuwalny z rowerami, z boxem już tak. Zjeździłem już tak ćwierć europy i niemal całą Polskę. Autostrady niemieckie do 160 km/h a to ma znaczenie jak wracasz 1200 do 1400 km na raz... Pozdro i miłych podróży...
  14. Nie ja muszę cytować przepisy, którego niema tylko Ty przepis, który rzekomo nakazuje Ci zmianę w zarejestrowanym wcześniej pojeździe. Analogicznie czy będziesz domontowywał ABS jeśli nie miałeś przed obowiązkiem ustawowym a może czujniki ciśnienia w oponach, które są obecnie obowiązkowe w nowych pojazdach? Wszystkie nowe przepisy zawsze i wyłącznie dotyczą nowo rejestrowanych pojazdów. Jeśli tak nie jest to w określonych i przymusowych przypadkach wychodzi odrębne rozporządzenie i konieczności modernizacji wszystkich pojazdów zarejestrowanych i wykonania badania technicznego w celu ponownego dopuszczenia do ruchu. Oczywiście masz prawo zmieniać instalację, gniazda, lampy - to zawsze dobrze ale nie ma takiego obowiązku. Niczego nie musisz udowadniać Policjantowi. Jeśli On będzie tak samo nadgorliwy to poprostu nie przyjmiesz mandatu i sprawę wyjaśni sąd. A tam jest art 6 kc i nie będzie zabawy w domniemania.
  15. Przykro mi, że nie umiecie czytać przepisów a chcecie je interpretować. We wspomnianym artykule, który jest błędny masz również zawartą odpowiedź. 1. prawo nie działa wstecz 2. platforma nie jest pojazdem, sprzedaję również przyczepy do 750 kg i też nie mają świateł cofania ani takiego obowiązku jak też np. motocykl - to Ci nie przszkadza ? a może każesz domontować wszystkim motocyklom światła wstecznie Nie bądźcie nadgorliwi.... bo to gorsze niż .... 3. Pojazdy zarejestrowane z wiązką 7 pin mają prawo jeździć z platformą 7 pin (taki właściciel ma prawo również taką nadal kupić) Nie mam ich w stałej ofercie tylko 13. & pinowe sprowadzam jednak na zamówienie jeśli klient sobie życzy bo jest to zgodne z prawem. Po naszych drogach jak i w UE jeżdżą jeszcze pojazdy np. bez pasów z tyłu bo tak zostały zarejestrowane, i wolno im jeździć... prawo nie działa wstecz.
×
×
  • Create New...