Skocz do zawartości

kumir

Nowy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kumir

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Auto
    SUBARU OUTBACK 2.0D 2010
  1. SSM III + intejfejs

    No tak, the one and only[emoji106] Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
  2. SSM III + intejfejs

    Dzięki za udział! , za porady i opinie. Chyba mamy przyczynę !. Oczywiście pożyjemy , zobaczymy. Ale na dziś: Na Słowacji w ASO Subaru przy wypalaniu DPFa, wyzerowano mi wskaźnik popiołu!!! Do takiego wniosku doszliśmy z panem Leszkiem z OES Serwis!. Odnalazłem stare zdjęcie (które zrobiłem w trakcje wypalania) i bingo! Tam widnieje 70%. Ustawił mi na c.a. 80 i będziemy testować!!!!.... Polecam OES Serwis!!!! No i teraz opcja wymiany DPFu niestety nabiera sensu, ale najpierw se pojeżdżę jeszcze...
  3. SSM III + intejfejs

    No pewnie . Jechałem w trybie limp...tak ostro ( obroty do max 3500, czwarty bieg) Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
  4. SSM III + intejfejs

    Witam Ketivv Po tej przejażdżce 20kmetrowej do serwisu wszystko spaliłem (jak widać - temperatury DPFu ok 600st nawet). Potem wymieniono filtry, etc. Miałem (może to być przyczyna) wyciek z fuel damper (taki tam dławik koło zbiornika): Pisze miałem, bo wymieniłem już. Zaraz podjadę do ASO po reset mrugającej lampki, zobaczymy czy te sączenie(zasysanie powietrza) mogło być przyczyną słabej mieszanki i td i tp.
  5. SSM III + intejfejs

    dlatego że jak lampka mruga to w ECU wyłączają się WSZYSTKIE procedury wypalania. I to jest d..pa. W innym wątku mam więcej danych/zdjęć. Miałem soot(sadzę) na poziomie nawet 195% i spadło po 30minutach do 6%! a bliking dalej swoje ;( W tym dniu jechałem do ASO na przegląd, dojechałem z 6% soot....masakra Oczywiście wymiana oleju, resety, przegląd pełny i takie tam. Na drugi dzień sytuacja o której teraz mowa (czyli blinking-mruga). Zastanawiam się nad wymianą DPFa, ale czytając fora, 50% że coś to zmieni....Mam 225tyś km-ów Dlatego szukam jakiś sprzęt do uruchamiania procedury wypalania i sam (kiedy będę miał czas) se to uruchomię. A tak to trzeba się umawiać i każdorazowo bulić...samochód dla mnie a nie ja dla samochodu!
  6. SSM III + intejfejs

    tak, tak skasowano. Mam torque pro podłączony. Musiałem pojechać w Polskę i zrobiłem ponad 1k km z blinking pilnując (wypalając soot) po drodzę. Po powrocie (DPF km = 1000km) soot był na poziomie 20%, na drugi dzień (10-08-2017) trochę jazdy po mieście i rezultat poniżej:
  7. SSM III + intejfejs

    Coś nowego? ktoś coś poleca do diesli? Ja szukam jak uruchomić procedurę wypalania DPF. Czym? Mruga kontrolka DPF, a soot 20%, i jestem po wymianie oleju. Po wymianie nic nie paliło, na drugi dzień (zimny silnik) nie zdążyłem rozgrzać i blinking ON. Może wyłączyć aku na 24godz? stuknąć 3 razy w parapet, wypluć przez prawe ramię ... i zadziała?
  8. Witam, Panie Rafale i jak ta historia się skończyła? Wymianą hamulca?
×