Jump to content

kumir

Nowy
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About kumir

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Auto
    SUBARU OUTBACK 2.0D 2010

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pali mało jak się chce żeby paliło, mi najwięcej na baku wyszło 910kms, a najmniej udało się "spalić" 5,44 l/100km.Z moich ostatnich 100k kms, średnio 8,08l/100kms. Dużo autostrad że średnią 140km/h [emoji6]. Mało to palą VW , Fordy z małymi silnikami do 90km/h. Reszta to tylko bajki... Ale nie przesadzajmy z tymi 10tys!!!, to 5 przeglądów! 17tyś to jak za darmo! Patrząc ile dziś kosztują inne auta, nawet z tego rocznika! Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  2. Zależy co to oznacza dobra cena? Doliczyć 10tys i sprawdź czy Ci się dalej opłaci. I to najpierw zapytaj w ASO czy gdyby padł blok, wymienią jako gest handlowy? Bo jak nie to słabo... Mój miał wymieniony blok przy 205k kms ( chyba) a teraz ma z 85k więcej. Już znam wszystkie bolączki ( tak jak kolega pisał wysokie obroty do zmiany biegów 1 na 2 i na 3). Z DPFem da się żyć ( nie wymieniony jeszcze, tylko umyty). Koniecznie sobie zainstalować czytnik ODB2. Pali 8l i mniej to tylko na trasie przy 90km/h Najlepsze to jak w subaru napęd no i przestronne jest. Ja tam może zmienię, ale na drugie
  3. Nie wiem czy pomogę, ale u citroenów wiesza się elektronika i trzeba odłączyć aku, poczekać i podłączyć. Taki soft reset. Może tu też sterownik niemiecki.!?!? Subaru mam ręczny [emoji57] Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  4. Do ASO w swoim mieście. Albo do @Zdanowicza w Gdansku [emoji846] Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  5. kumir

    Outback z rynku USA

    Nie , osobiście nie mam. Znam tylko z opowieści. Zależy jak się trafi i jak kolega mówił - jeżeli mocno skasowany = problemy. A zawieszenie w tych naszych japonczykach to masakra. Ja mam z salonu i cały w rdzę... ale ja mam 4x4 [emoji6] hahahahah, nie patyczkuje w się z nim. Tylko jak jadę na serwis uprzedzam że może być trochę błota [emoji16][emoji23][emoji16] Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  6. U mnie to samo, też sobie chrobocze od czasu do czasu. "Nowe" sprzęgło u mnie ma chyba z 81k km-ów [emoji6] Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  7. kumir

    Outback z rynku USA

    Ale nowy Outback z USA może mieć problem z rejestracją, bo lampy w Polsce nie dostaniesz! Ten model 2021 nie jest w Europie oferowany. Ja preferuje właśnie ten ostatni model , wnętrze jest dużo lepsze , takie jak w nowym Foresterze . Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  8. Wymiana dwumasy nic nie ma tu do bloku!, tylko mogłeś nie zauważyć wcześniej bo odgłosów różnych było od cholery... Co do kosztów robocizny u mnie w ASO skasowali 9000 a nie 15-20! Także gdyby co, pytaj za ile? Przed!. PS. Pliki nie mogę ściągnąć dalej. Ale to szczegół. Z problemami tego typu(blok) lepiej spotkać się z kimś co już miał ten problem , aby właśnie go wykluczyć. Ja się zdecydowałem jak zaczął silnik zostawiać plamy po oleju! Sprawdź u siebie . Oczywiście ponieważ problem jest znany i powszechny, każdy Ci będzie wmawiał ,że silnik do wymiany ( bo tak jest "najłatwiej" dla nich)
  9. Nic nie załączyłeś. Same linki. Ale pytanie numer 1: czy silnik jest po wymianie bloku? Jeżeli nie to masz problem. Mniejszy jeżeli ASO pomoże, duży jeżeli nie. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  10. Sorry, muszę pogrzebać. Myślałem że to tylko o u mnie [emoji6] Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  11. Witam, mam takie odgłosy jak ustawiam kluczyk na "ON" , czyli zapłon . Zaczynają chyba się ustawiać klapy nawiewu czy inne ustrojstwa. W sumie to te odgłosy są cały czas. Na załączonym nagraniu najpierw silnik pracuje ( postój) ,potem wyłączam i przekręcam kluczyk na sam zapłon. Jak to naprawić? Żeby było cicho! Trzeba rozebrać cała konsolę? Dużo roboty? Warto się w to bawić? http://cloud.tapatalk.com/s/5dc698550664a/subaruOutbackWentylator.mp4 Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  12. Głośny jak diabli! Jest jakiś wyciek oleju? ( masz osłonę pod silnikiem ! Musisz zdjąć i sprawdzić). Jak masz wyciek ( nawet kropelki) to do ASO!, jak nie... Też do ASO, bo diesel subaru tak nie pracuje! Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  13. Cytuję Pana Andrzeja : "nie ma i nigdy nie było takiej akcji . Istnieje możliwość wystąpienia o tzw. gest handlowy ale obwarowane jest to kilkoma warunkami . Silnik trzeba rozebrać w ASO , zgrać oprogramowanie , zrobić zdjęcia i przesłać do SiP i czekać na odpowiedz z JP . Czasem przyznają naprawę , czasem np. z braku przeglądów w ASO , braku DPF , czy przekręceniu silnika ( jest w programie ) odmawiają. Takie zgłoszenia , ze względu na upływ czasu (dotyczyły głównie aut z lat 2008/9/10 ) , przebieg , brak serwisów w ASO czy inne przyczyny np. wtryski, są od kilku lat sporadyczne...." To chc
  14. Jedź do ASO, będzie taniej ( w ostatecznym rozrachunku). Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  15. Zwał jak Zwał. ...oczywiście nie jest to "akcja wymiany bloka" bo Subaru nie przyznaje się do wtopy. Ale nie o tym tę wątek. My wymieniono, jak setki lub tysiąc innych użytkowników diesli... i dobrze o tym Pan wie [emoji6] Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...