banasbanas6 Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Witam posiadam subaru 2.0diesel 2008rok kombi uszkodzony silnik chciał bym przełożyć wszytko z sedana 2003 rok benzyna czy bedzie pasowały mocowania ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcza1 Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Z mocowaniem skrzyni może być problem, ale do zrobienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Nie wiem czy jest sens takiej przekładki (koszty/komplikacja/późniejsze osiągi), natomiast wiem że jeździ jeden "diesel" z silnikiem H6 (245km) - może to jest lepszy kierunek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Tak z ciekawości - są elementy zintegrowane z komputerem silnika - np. VDC. Przekładasz też taką elektronikę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin76w Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Tak z ciekawości - są elementy zintegrowane z komputerem silnika - np. VDC. Przekładasz też taką elektronikę? Najwięcej problemów może wyniknąć właśnie w elektronice, bo technicznie wszystko można spasować z małymi przeróbkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 z przekladkami bywa roznie, bedzie rzezba w dodatku pewnie nie tania ( koszta pewnie wieksze niz wymiana silnika n inne sbd) i ciezko bedzie Ci to pozniej sprzedac. Szukaj uzywanego slupka silnika ( bez osprzetu bo osprzet przelozysz swoj) albo naprawiaj to co masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Napis z do użytkownika house1, on wymieniał SBD na h6 więc powinien wiedzieć również jak wypada wymiana SBD na 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koron Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Witam, A może po prostu ściągnąć nowy silnik osprzętem z USA? Koszt 5000 USD, włożenie silnika w autoryzowanym serwisie 1000 zł. Silniki dostępne są na boxeer - Subaru Diesel Enginers. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 A może po prostu ściągnąć nowy silnik osprzętem z USA? Koszt 5000 USD, włożenie silnika w autoryzowanym serwisie 1000 zł. + transport + clo + VAT chyba taniej wyjdzie remont Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qfl Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 a robił ktoś przeróbkę z SBD na STI ? Można by S402 zrobić, to byłby projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 ktos tam robil. Jezeli masz niepotrzebne $$$ mozesz sie w to bawic. Ale i tak lepiej sprzedac to co masz i kupic uzywane sti ( jest pare fajnych aut w dziale sprzedam) Tuningi sie nigdy nie zwracaja.. i pewnie kupno sti wyjdzie Cie taniej i zdrowiej niz swap ( sti to nie tylko silnik ale i naped, zawieszenie, wzmocniona buda i mnostwo innych mniej lub bardziej waznych podzespolow) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Mi chodził taki pomysł po głowie, żeby kupić Legacka z padniętym dieslem i wrzucić jakąś benzynkę tam. Ładnego polifta można już za niewielkie peeleny kupić. Tylko kwestia całej reszty. Orientuje się ktoś, tak mniej więcej ile może wynieść taki swap? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Zależy za ile kupisz dawcę, robocizna między 2-4kpln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Zależy za ile kupisz dawcę, robocizna między 2-4kpln. Czekam na relację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 robocizna między 2-4kpln. Próbuj.... Poza tym jakieś pierdoły typu olej, komplet płynów, R134 itd itp. No i zabawy z przekładnią kierowniczą, bo zakładam że kupisz anglika po taniości.... Nie zapomnij też o instalacji lpg, bo dobrze by było, aby SBD jednak jeździł za rozsądne pieniądze. Nawet po przekładce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 robocizna między 2-4kpln. Próbuj.... Poza tym jakieś pierdoły typu olej, komplet płynów, R134 itd itp. No i zabawy z przekładnią kierowniczą, bo zakładam że kupisz anglika po taniości.... Nie zapomnij też o instalacji lpg, bo dobrze by było, aby SBD jednak jeździł za rozsądne pieniądze. Nawet po przekładce. Nic Ci nie mówi w sygnaturce "Legacy SBD/2.5 LPG" ? By wiadomość była kompletna... http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/87760-cz%C4%99%C5%9Bci-z-subaru-legacy-2009/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 robocizna między 2-4kpln. Próbuj.... Poza tym jakieś pierdoły typu olej, komplet płynów, R134 itd itp. No i zabawy z przekładnią kierowniczą, bo zakładam że kupisz anglika po taniości.... Nie zapomnij też o instalacji lpg, bo dobrze by było, aby SBD jednak jeździł za rozsądne pieniądze. Nawet po przekładce. Mi udało się kupić dawcę idealnego, EU z rocznym LPG i całym przodem. Ale tani nie był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Nic Ci nie mówi w sygnaturce "Legacy SBD/2.5 LPG" ? Ja to ślepy jestem . Ale o przekładce gratów do nadwozia Legacy D też coś wiem... tyle że "po taniości". Dawcą był spec.B z kierą po prawej. Wyszło całkiem fajnie. Taki sprzęt autostradowy, czyli coś, czego subaru nie produkuje ... Nazywam go Diesel H6 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Z przekladką jest trochę zabawy, bo nawet przewody paliwowe trzeba zmienić.Na szczęście mam sprytnego mechanika i zrobi to bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Jeszcze trochę i trzeba będzie założyć osobny wątek pt. "jak naprawić SBD nie używając nowego shortblocku" . I jeszcze uzasadnić wyższość lpg nad ON . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Dnia 05/03/2016 o 19:01, house_1 napisał: Próbuj.... Poza tym jakieś pierdoły typu olej, komplet płynów, R134 itd itp. No i zabawy z przekładnią kierowniczą, bo zakładam że kupisz anglika po taniości.... Nie zapomnij też o instalacji lpg, bo dobrze by było, aby SBD jednak jeździł za rozsądne pieniądze. Nawet po przekładce. Mógłbyś mniej więcej opisać co trzeba zmienić przy przekładni? Chce zrobić swap w forku SH diesel (dawcą części jest forek sg 2.5xt) Wytypowałem do zmiany Wiązke z kompem Silnik Wydech Układ paliwowy Zawieszenie silnika Zegary Układ chłodzenia Co jeszcze dodać do tej listy? Skrzynia z diesla może zostać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Jeśli zostawisz tylny dyfer, to skrzynia raczej będzie pasować. Jak się jej przełożenia zagrają z 2.5xt, to się okaże po wyjeździe z garażu Do listy jeszcze musisz dodać przekładnie kierowniczą i całą resztę do jej montażu, z SG belka może nie pasować. Do tego jeszcze ABS może się różnić, a wtedy do zmiany mogą być przewody hamulcowe, tak przynajmniej było w Legacy 2009. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Czemu abs miałby nie pasować? I przekładnia? chodzi o to ze sh ma elektryczne wspomaganie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 W Legacy w wiązce z tych samych roczników wtyczka ABS była inna, po zmianie pompy okazało się, że przewody hamulcowe są innej średnicy. Tak, SH ma elektryczne wspomaganie, chyba, że uda Ci się je jakoś zostawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Wymieniając graty w SH na SG to raczej trzeba wymienić nadwozie w dawcy na nadwozie z diesla. Nie przypasuje nic. SH ma inną architekturę elektroniki (CAN). Wypada na śmietnik WSZYSTKO z diesla co ma jakąkolwiek wtyczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się