Skocz do zawartości

koron

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Legacy 2.0 D

Osiągnięcia koron

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam, A może po prostu ściągnąć nowy silnik osprzętem z USA? Koszt 5000 USD, włożenie silnika w autoryzowanym serwisie 1000 zł. Silniki dostępne są na boxeer - Subaru Diesel Enginers.
  2. Witam, Może po prostu wystarczy wymienić sam wkład lusterka? Tutaj Panowie są dobrzy w dorabianiu każdej części lusterka w tym wkładów: http://www.multiglas.pl/fl01.htm
  3. Brak abonamentu. Niezaleznie ode mnie jestem tylko użytkownikiem a własciciel zadecydował...
  4. Dzięki. Nie da się namierzyć. Dzwoniłem i system keratronik był nieaktywny...
  5. Witam, Jesli ktokolwiek może pomóc, skradziono mi dziś z 22/23 września 2014 rok na Gocławiu (ul. Umińskiego 12) w Warszawie Subaru Legacy 2.0D Kolor grafit metalic. Numer rejestracyjny WE 725 CE Numer nadwozia JF1BRDLZ1AG020329 Samochód posiada: - przyciemniane tylne szyby w firmie Warsfoll. Na każdej szybie jest nalepka legalizacyjna przyklejona od zewnątrz. - szyber dach - 4 sztuki chlapacze malowane w kolorze nadwozia - z zewnętrznych cech posiada 17 calowe felgi Subaru podobne do tych z XV. Załączam kilka zdjęć jaki mi zostały... Jeśli by ktoś gdzieś w nocy widział taki samochodzik to byłbym wdzięczny za pomoc.
  6. Cześć, Sprawdź numer nadwozia np. w Legacy z 2011 roku mam tak: JF1BRDLZ1AG000000. Literki AG w środku to wersja silnika przed modernizacją. Kolega ma identyczny ale już jest BG w środku...
  7. Odpowiedź już była w treści: Z wielu względów wolałbym pozostawić tajemnicą miejsce zakupu samochodu.
  8. Spradziłem i nie ma znaczenia czy sprzęgło jest wciśnięte czy puszczone to samo słychać. Na zimnym silniku zaraz po rozruchu i kilka kilometrów nic nie słychać; nic nie stuka.
  9. Witam, Może ktoś już się spotkał i mi pomoże. Legacy 2.0 D z 2010 roku obecnie 57 000 km. Niestety silnik ze starszej serii AG. Zauważyłem przy około 45 000 km stuki tylko po rozgrzaniu na ciepłym silniku, minimum 10 km trzeba przejechać. Szczególnie z kabiny wewnątrz słychać "tykanie" przy odpuszczaniu gazu: Natomiast na zewnątrz na to "tykanie”, które ledwo słychać nakłada się dźwięk jakby ktoś, kilogram śrub wrzucił do puszki po konserwach: Jeśli ktoś wie, co to za usterka to byłbym wdzięczny za wskazówki, ponieważ w październiku 2014 auto kończy 3 letnią gwarancję. Chciałbym uniknąć sytuacji, że pojawi się pokłosie tego, co teraz słychać w postaci poważnej awarii, ale już po gwarancji... Generalnie byłem w jednym z autoryzowanych serwisów na terenie Warszawy gdzie autko jest pod stałym nadzorem i generalnie mam czekać na pogłębienie się tego co słychać. Byłem również w innym autoryzowanych serwisie gdzie autko było zakupione i tam Panowie stwierdzili że słychać że coś stuka ale nie wiedzą co to może być Z pozdrowieniami, Marcin
  10. koron

    diesel

    Witam Pana, Znam miejsce gdzie można zakupić nowióteńkie silniczki EE20 z kompletnym osprzetem. Po szczegółowe informacje zapraszam na PW. Pozdrawiam, koron
  11. Witam, Pytania zadałem do Dyrekcji aczkolwiek mile widziany jest udział forumowiczów znajdujących się po stronie konsumenckiej gdyż ja jestem również jednym z nich. Uważam, że przytoczenie tego artykułu ma sens a jeśli zbyt późno to jednak na tym forum po raz pierwszy! Jeśli ktoś był przede mną i wiedział o tej sprawie to, czemu milczał? Sednem tego artykułu na forum nie jest reklamowanie serwisu, który zwiększa parametry fabryczne silników, zresztą niezgodnie z gwarancją, homologacją itp. Takich serwisów jest bardzo wiele jednak ten jedyny serwis marny interes zrobi na Subaru skoro sam ogłasza się, że w większości przypadków nie podejmuje się takich działań.... których przyczyną jest wykrywanie usterek w silnikach Diesla samochodów nowych o małych przebiegach i na dodatek będących na gwarancji. Mogę dodać, że nie jest zabronione sprawdzenie parametrów silnika na hamowni a ten serwis jedynie wykonywał takie prace i miał odwagę wejść w otwarta polemikę z dystrybutorem/producentem aut na Polskę. Pozdrawiam, Marcin
  12. Szanowni Państwo, Jestem nowym na tym forum, jednak użytkuję już 2 lata od nowości Legacy SBD z 2010 roku. W tym czasie miało miejsce kilka usterek silnika w tym wymiana wtryskiwaczy przy 25 kkm. Zwracam się z zapytaniem do Dyrekcji jakie zamierza podjąć działania w odniesieniu do informacji umieszcznych w artykule który ukazał się niedawno na jednym ze znanych serwisów zajmujących się "strojeniem" aut, cytuję treść artykyłu: "Masz Subaru 2.0 Diesel Boxer 150 KM ważna informacja spotykamy często seryjnie niską sprawność w samochodach używanych!!! Ostatnimi czasy spotykamy się wielokrotnie z używanymi samochodami Subaru z silnikami 2.0 Diesel, z przebiegami ok 30-70 tyś km w których klienci chcieliby wykonać zwięszenie mocy, jednakże ich seryjnie niska sprawność wyklucza dokonanie takiego zabiegu. To co łączy te samochody to były po aktualizacji oprogramowania w serwisie, bardzo duże opóznienie działania turbosprężarki w zakresie 1400-2100 obrotów, mniejsza moc i moment ok 10-15 KM i 20-35 Nm, bardzo niska Lambda (współczynnik analizy spalin, mieszanki paliwo-powietrznej) sięgająca nawet 0,89 w zakresie do 2000 obrotów. Dla informacji taki współczynnik AFR powoduje, że w samochodzie bez filtra DPF widać konkretne zadymienie z wydechu. Natomiast w samochodach z filtrem DPF ... i użytkownikami którzy często poruszają się w trybie miejskim częstsze zapychanie się filtra DPF wraz. z wzrostem stanu oleju silnikowego. Ponadto w układzie wtryskowym odnotowaliśmy zbyt dużą pulsację (klekotacie silnika w ok 3000 obrotów i więcej) który przy dłuższym użytkowaniu może powodować uszkodzenie nawet układu korobowo-tłokowego. Do tego układ kolektora ssącego wielokrotnie jest mocno zanieczyszczony mazią olejowo-pyłową co powoduje np: zaklejenie czujnika Map sensor takim nagarem i jego mało poprawne działanie. Dlatego apelujemy do użytkowników tych samochodów którzy odnotowują podobne objawy w swoich samochodach od szybkie zwrócenie się do ASO Subaru celem usunięcia usterek. Apelujemy także do serwisów Subaru aby skrupulatnie przyglądali się pracy tych silników i poprzez importera wpłynęli na dział rozwojowo-produkcyjny Subaru celem usunięcia tego zjawiska. Jeżeli mają Państwo więcej pytań prosimy o kontakt z naszym kolegą z zespołu który wyjaśni szczegóły - tel." Z poważaniem, Marcin (KORON)
  13. Witam, Dziękuję Panu "Bouler" za wrzucenie skanu objętości oleju dla Diesli. Niedawno zakupiłem Legacy 2.0 D i wymieniałem w autoryzowanym serwisie olej po 5 kkm. Sprawdziłem po przejechaniu 2kkm i okazało się że jest grubo ponad maximum. Pojechałem odciągnęli 0.4L strzykawką. Jestem z zawodu chemikiem i zainteresowało mnie to co jest napisane w skanie odnośnie objętości. Drodzy Panowie a w szczególności osoby zawodowo związanych z serwisem Subaru: otóż podane objętości są nie w LITRACH tylko tzw. kwarta amerykańska, 1 qt US = 0,946 LITRA. Po przemnożeniu 5.9 qt US x 0.946= 5.58 L, czyli zgadzałoby się to co teoretycznie policzone z tym co zostało wlane a potem odlane z silniczka mojego samochodu... Biorąc pod uwagę powyższe zwracam się z pytaniem do Dyrekcji czy serwisom wiadome są owe przeliczniki jednostek oraz jakie objętości przyjęto przy wymianie oleju dla silników Diesla? Logicznie objętości powinny być takie same na świecie dla tego samego silnika. Pozdrawiam, Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...