Skocz do zawartości

ile wam pali ?


madmax3

Rekomendowane odpowiedzi

OBK H6 trasa najlepszy wynik na tempomacie 8.8L a norma to 11-14, miasto 13-16, na podtlenku LPG trasa srednio z 4tys km to 13,4 natomiast srednia z autostrady 270km dystans predkosc non stop 200-220 na LPG to 17,4 czyli nie ma tragerii ale prawda jest taka ze spali tyle ile wlejesz :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trasa wawa-Karwia,A1 po drodze,3 rowery na dachu,4 osoby,zaladunek pelen,ponad bagaznik auta,klima,AT ,tempomat na A1 z nastawa 120 km/h,de facto 111km/h,spalanie 10.8 l/100,wg. kompa, zatankowany 98BP,spokojna jazda,dzieci w srodku i balast dachowy. Uwazam,ze moze byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trasa Trójmiasto - Giżycko - Trójmiasto, 2 osoby na pokładzie, trochę bagażu, klima przez większość drogi. Bez ecodrivingu, normalna jazda i trochę wyprzedzania - 9,08 L / 100 na dystansie 579 km. Pb95 z Orlenu.

Edytowane przez marhof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat spalania nigdy mnie specjalnie nie interesowal, ale nowy nabytek jest przyjemnym zaskoczeniem w tej kwestii... ok. 250 km w trasie przy 120 km/h na liczniku, ok 50 km po miescie + kilka lajtowych okrazen na torze (i przy okazji ladny przebieg :P )

 

r4kr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne dwa tankowania mojego Forestera 2.0 XT (VPower N+):

 

1. 301km, wakacyjna W-wa z jednym wyjazdem do Piaseczna = 10,46l/100km,

2. 599km, około 1/5 po stolicy reszta przez Polskę (kierowca+pasażer+bagaż podręczny) = 8,17l/km.

 

Nadal wyniki nie odbiegają drastycznie w górę w stosunku do 2.0/160KM w Imprezie. Prawdopodobnie wynika to z tego, że w mieście nie trzeba tak wysoko kręcić silnika z turbodoładowaniem, natomiast na trasie pomaga dużo dłuższe przełożenie piątego biegu w 2.0 XT.

Edytowane przez SANER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK H6 trasa najlepszy wynik na tempomacie 8.8L a norma to 11-14, miasto 13-16, na podtlenku LPG trasa srednio z 4tys km to 13,4 natomiast srednia z autostrady 270km dystans predkosc non stop 200-220 na LPG to 17,4 czyli nie ma tragerii ale prawda jest taka ze spali tyle ile wlejesz :biglol:

Przy jeździe na LPG H6 z prędkościami 200-220 to luzy zaworowe co ile robisz? Z tego co wiem przy takim obciążeniu silnika na LPG wytwarzają się bardzo wysokie temperatury powodujące wypalanie gniazd zaworowych w bardzo szybkim czasie . pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy jeździe na LPG H6 z prędkościami 200-220 to luzy zaworowe co ile robisz? Z tego co wiem przy takim obciążeniu silnika na LPG wytwarzają się bardzo wysokie temperatury powodujące wypalanie gniazd zaworowych w bardzo szybkim czasie . pozdrawiam

Nie bardzo rozumiem przecież temperatura spalania jest taka sama przy 100 km/h jak przy 200 km/h fakt że silnik jest bardziej obciążony i temperatura może być wyższa ale przy odpowiednio dobranej mieszance nie powinno być problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

h

Przy jeździe na LPG H6 z prędkościami 200-220 to luzy zaworowe co ile robisz? Z tego co wiem przy takim obciążeniu silnika na LPG wytwarzają się bardzo wysokie temperatury powodujące wypalanie gniazd zaworowych w bardzo szybkim czasie . pozdrawiam

Nie bardzo rozumiem przecież temperatura spalania jest taka sama przy 100 km/h jak przy 200 km/h fakt że silnik jest bardziej obciążony i temperatura może być wyższa ale przy odpowiednio dobranej mieszance nie powinno być problemu.

No właśnie podobno nie jest , uświadomiono mnie jak zakładałem gaz w swojej H6 , to samo zresztą mówił mi mój mechanik zajmujący się tylko Subaru. Do 140 na autostradzie na gazie jest bezpiecznie. Poza tym skoro 100 km/h pali załóżmy 10 a przy 200 18 to coś się z ta temperaturą musi stać. Jazda po mieście nawet dynamiczna nie ma wielkiego wpływu na wypalanie zaworów i gniazd bo obciążenie jest zmienne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok rozumiem. Ja do autostrady mam spory kawalek wiec nie mam czym sie przejmowac a na zwyklych drogach nie da sie jezdzic z takimi predkosciami.

Dzieki za wyjasnienia.

 

Jezeli chodzi o EGT to raczej nie bede zakladal do NA.

 

Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli instalacja lpg zapewni wystarczająco bogatą mieszankę przy tak dużym obiążeniu to można te 200km/h gnać :) Czemu niby nie?

Tymczasem;

Impreza Kombi My99 1.6 95ps PB95

trasa garwolin - lublin, przepisowo, na ekspresówkach 130, trochę kręcenia się pod miastem.

6,5/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...