Skocz do zawartości

trx850

Użytkownik
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O trx850

  • Urodziny 31.10.1977

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    legacy MY09

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia trx850

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. trx850

    Dwa pytania nt AT i AC

    U mnie jest podobnie na zimnym. Przeciąga powiedzmy do max 3 tys.
  2. trx850

    legacy na gazie

    Myślę, że podstawowy błąd to nieudolny montaż i kalibracja instalacji. Mam ten silnik 2,5 NA i śmiga jak ta lala
  3. Jak chcesz opony 17 w tej cenie to polecam Barum 3. Ciche opony, jak na tą cenę nawet mogą się podobać. Jak z trwałością to nie wiadomo bo to nowy model.Komplet można wyrwać juz za ok 1100 zł. 205/50/17 nie za niskie i nie za szerokie
  4. Oczywiste przyjmuję za oczywistą oczywistość . Pytanie jest dlaczego jak kupiłem następne identyczne tarcze ATE (już nie miałem ochoty na jeszcze nowsze klocki) i przejechałem już ok 5000 km to nic złego się nie dzieje. Plus w tych minusach, że mam tarcze 294 mm i nawet ten dupowóz hamuje
  5. Ja ostatnio kupiłem nowe tarcze ATE i klocki bo miałem bicie przy hamowaniu. Na jakieś 1000-2000 km pomogło i znowu miałem bicie. Wszyscy wmawiali mi że mam coś skoszonego w zawieszeniu i takie tam. Podobno tarcz ATE nie można tak sobie skosić i sprawy reklamacyjne to czysta teoria . Ale jak się okazało oddałem do reklamacji i o dziwo uwzględnili. Widać że legas poradzi sobie nawet z tarczami ATE .
  6. Nie wiem czy już było ale spoko koleś http://allegro.pl/mitsubishi-galant-2-5-v6-kup-sobie-potwora-i3671908047.html?utm_source=Facebook&utm_medium=LikeButton
  7. Śmiało mogę polecić 2,5. Bezproblemowa jednostka, nawet oleju nie muszę dolewać.
  8. Z tyłu dodajesz zwykłą lampę przeciwmgielną (nie pamiętam jakie musi być oznaczenie E coś tam) np. taką jak w przyczepkach ale proponuję poszukać czegoś łądniejszego i można wkomponować w zderzak żeby nie wyglądało jak w wozie drabiniastym. Z przodu kupujesz małe oprawki na żarówki 5w, wiercisz w lampie otwór, troche kleju a zasilanie bierzesz z kierunków co teraz robią za postojówki pomarańczowe. Jak chcesz mieć spokój na badaniach to nie zapomnij o sygnalizacji świetlnej gdzieś na desce rozdzielczej, że włączone są przeciwmgielne tylnie bo tego też się czepiają. A jak nie chcesz tego robić to daj mi namiary na to auto
  9. U siebie hamulce mam takie same jak w dieslu (294 mm) i kupiłem komplet ATE. Po trasie do Chorwacji szukam już nowego bo ten nie dał rady
  10. trx850

    ile wam pali ?

    Wakacyjne MPG to 25,5 przy 120-140 km/h. Nawet nieźle . Szkoda że zimowe MPG nie jest podobne bo wtedy wychodzi jakieś 2 l więcej na 100km.
  11. A ja staram się tego nie robić, chyba że ledwie się toczyłem przed hamowaniem. Tylko mam ułatwione zadanie - manual. Pierw gwarancja! Skoro prawie nie mają przebiegu. Toczenie pomaga. Zwykle na chwilę. Jak miałem manuala też tego nie robiłem. Coś mi się wydaje, że ta gwarancja to będzie coś w stylu "nieprawidłowa eksploatacja lub złe operowanie pedałem hamulca". Przy montażu wszystko wydawało sie ok. Auto ma obecnie 80 tys km więc nie jest to jakiś kosmiczny przebieg. Ciekawi mnie sprawa czy jest coś co może powodować takie efekty.
  12. Nie wyobrażam sobie nie trzymać nogi na hamulcu na postoju . Wada też mi przez głowę przeszła ale coś mi się wydaje, że gwarancja na tarcze to czysta teoria. Po założeniu jak i w dalszej eksploatacji nie było przypadku jakiegoś awaryjnego hamowania więc obstawiam, że tarcz nie przegrzałem. Taki sam zestaw tarcze+klocki ATE mam w BMW 335d też automat i śmiga jak ta lala. Nie wiem co teraz robić. Czy kupić znowu nowe czy zaryzykować i przetoczyć te na aucie. Pozdrawiam.
  13. Witam. Ok 2 miesięcy wstecz kupiłem zestaw tarcze i klocki firmy ATE. Niby nic specjalnego ale do mojego dupowozu wystarczajace (2,5 N/A i ten super wydajny automat , 294 mm, dwutłoczek). Zrobiłem trasę do Chorwacji i już w drodze w tamtą stronę tarcze podczas hamowania powodowały bicie na kierownicy. Na powrocie to juz była masakra. Na nowym komplecie przejechałem max 4 tyś km. Powiem od razu, że po drodze nie było żadnego deszczu i wykluczam motyw wjechania do kałuży na rozgrzanych tarczach oraz nie było żadnego hamowania awaryjnego a przy zjazdach z gór hamowałem również silnikiem. Ma może ktoś pomysł od czego tarcze tak się powykrzywiały? Wiem że ATE to nie górna półka ale złe też chyba nie są. Z góry dzięki za pomysły.
  14. Potwierdzam. Dobry rocznik i jeszcze lepszy silnik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...