Jump to content

Yoosyn

Użytkownik
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

73 Wspaniały

About Yoosyn

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 03/23/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Impreza GF 1.6Turbo 99

Recent Profile Visitors

298 profile views
  1. Okazało się że problemy z połączeniem wynikały ze zużytego gniazda obd. A problemy z logowaniem romraiderem z niewłaściwego dobrania parametrów do logowania. Trzeba było eksperymentalnie wrzucać parametry i nie logować tych co psuły komunikacje. Ostatecznie mimo sympatii do romraidera musiałem użyć ecuExplorera
  2. Nie pamiętam czy już to było poruszane we wcześniejszym temacie. Jak @maciuo, odetnij go od lpg. Może puszczać podciśnieniem, może puszczać wtryskami. Efekt będzie taki że zamiast odpalić na widok benzyny będzie zalany. Przy zimnym starcie jest podawane 5-6x więcej paliwa. Możliwe że zalegający gaz uniemożliwia spalenie takiej mieszanki. Alternatywnie możesz spróbować kręcić z gazem w podłodze, po kilku obrotach gdy przemieli domniemany gaz z kolektora puścić i powinien załapać. Niektóre ECU mają strategię że nie podają paliwa z max gazem przy rozruszniku. Jeżeli zacznie lepiej odpalać winny jest gaz.
  3. Wczoraj logowałem forka xt. Nie podobały mi się przepływy vs doładowanie. Chodził na dodatniej (+12-15) korekcie paliwowej i ograniczonej stukowcem mapie zapłonowej (IAM 0,25-0,75). Właściciel używa mokrego filtra. Dziś poczyścimy i się wyjaśni
  4. Dobra myśl. Zapomniałem że niektóre sterowniki gazu czytają korekty obd Dzięki za wkład. Docelowo będę go flashował tactrixem, więc chcę aby Openport działał stabilnie.
  5. Hej, mam problem z Foresterem znajomego. Logowałem go kablem KKL i ecuExplorerem i jakoś to działało, choć czasem zrywało połączenie. Próbowałem Romraiderem z KKL też były problemy. Na koniec spróbowałem Romraidera i kabel Openport 2.0 i ten wykrył ECU ale nie mógł się połączyć. Rozebraliśmy deskę, do portu OBD idzie 6 kabli. Tak powinno być? W innych Subaru nigdy nie miałem problemu z logowaniem...
  6. @Szymon Koronkiewicz A może dolot zaczyna głośniej grać?
  7. Możesz wyregulować sztangę. Nic nie zaszkodzi. Domowym sposobem - zgraj sztangę z gruchy i dzwignie tak żeby się zakładała z małym oporem. Następnie skręć sztangę 3 pełne obroty. Teoretycznie to powinno być właściwe wstępne napięcie.
  8. Zresetuj ECU odpinając kleme. Jak nie pomoże sprawdź czy wszystkie podciśnienia są dobrze podpięte. Może coś jest źle i ssie powietrze z pominięciem przepustnicy. Pewnie gdzieś za przepływomierzem, bo nie wierzę że chodziłby na 4k na niepoliczonym powietrzu.
  9. Jak dobrze widze masz manual. To bardzo zły pomysł. Przez centralny dyfer napęd będzie szedł na odpięty tył a wisko widząc różnice obrotów osi zacznie spinać i się usmaży.
  10. Dodajmy jeszcze LPG i nie ma prawa zastukać.
  11. Miałem podobny dźwięk (bardziej bym go nazwał miauczeniem). Pojawił się po zmianie rozrządu, najbardziej było go słychać około 2500rpm. Zniknął po ponad 100kkm przy następniej zmianie rozrządu. Okazało się że pasek wydawał takie dźwięki. Zdaje się że był to continental albo contitech. W internecie znalazłem podobne relacje użytkowików Brzmiało to podobnie, ale nie zmieniało się wraz z temperaturą więc to pewnie fałszywy trop.
  12. Jest w tabelce po prawej: limit ciśniania absolutnego (atmosfera + doładowanie) w funkcji ciśnienia atmosferycznego.
  13. Myślę że na dobrym paliwie nie. Tylko nie od samego dołu. Z jakiegoś powodu doładowanie z dołu jest mocno ograniczone. Ale to zgadywanie, bo nie grzebałem w nich. Znalazłem tabele zadanego doładowania i limiter doładowania 04 2,5 avcs.
  14. Naturalne MBC się zrobiło. 2bary bezwzględnego, czyli 1bar doładowania. Nominalnie jest coś mało, może 0,6. Zobaczę w logi EJ255.
×
×
  • Create New...