Skocz do zawartości

Yoosyn

Nowy
  • Zawartość

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Yoosyn

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 23.03.1986

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Marynin / Lublin
  • Auto
    Impreza 1.6T Opensource My99/00

Ostatnie wizyty

97 wyświetleń profilu
  1. Yoosyn

    Swap silnika 2.5, a ECU z 2.0

    Wrzuć zdjęcie spod maski. To phase 1 czy 2? Ma MAP sensor na kolektorze czy MAF na dolocie? Sądząc po roczniku raczej phase 2 więc pewnie chodzi na dużych korektach na +. Jeżeli przy spokojnej jeździe sonda oscyluje, a przy bucie staje na bogato to nie widzę problemu żeby tym latać i powoli szukać właściwego ECU. Jedynym problemem może być zapłon niedostosowany do słupka. Choć tu pewnie dużych różnic nie ma. Masz LPG?
  2. Yoosyn

    Pomiar kompresji cylindrów, kilka pytań

    O ile się nie mylę podczas rozruchu przy max otwartej przepustnicy paliwo nie jest podawane. Taki system ochrony przed zalaniem silnika Jak zalejesz to wciskasz i kręcisz.
  3. Yoosyn

    TPS Impreza N/A 98'

    U mnie mam 0,44V na zamkniętej i 4,260V przy bucie. 1.6 EJ161. Myślę, że go wyregulujesz bez problemu. Jak by co mam dwa to możemy pogadać o sprzedaży.
  4. Yoosyn

    Cofanie zapłonu - Impreza 2.0 NA 1999r

    Ściągnij sobie ecuExplorer i nagraj loga z jazdy. Zobaczysz w jakich okolicznościach wrzuca Ci knocki. Jeżeli w jakiś bezsensownych możesz spróbować zbudować dzielnik napięcia który będzie osłabiał sygnał z sensora, albo pokombinować z kondensatorowym układem.
  5. Yoosyn

    Impreza GF 2000 rok n/a nie pali

    sprawdź wtyczki czujników położenia wału i wałka rozrządu, cewki zapłonowej. Skąd jesteś?
  6. Yoosyn

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Szybkie pytanie odnośnie kolektora z GT. Przypasowany na szybko i strona kierowcy koliduje z wyjściem pompy wody. Ta i tak jest do wymiany. Czy pompa od turbo (DOHC) będzie pasowała do SOHC EJ161.
  7. Yoosyn

    LPG w Subaru

    U mnie wchodzi 33l. Po ewentualnym podgięciu pływaka wejdzie ze 37
  8. Yoosyn

    Lublin spoty...

    Pozdrowienia dla dwóch srebrnych kombi GT. Jeden na Jana Pawła, drugi na Narutowicza
  9. Yoosyn

    Lublin spoty...

    Panowie, tarcze hamulcowe do 1.6, małe (coś ok 260mm) Ktoś posiada niepotrzebne po swapie na coś lepszego? Kupię http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/91082-tarcze-hamulcowe-260-prz%C3%B3d-impreza-gf-16/
  10. Yoosyn

    Impreza GF. Demontarz tylnej belki. Problem.

    Dobrze zrozumiałeś o co chodzi i powiem Ci że to jest dobry pomysł. Dzięki Co ciekawe pozostałe 3 śruby odkręcają się bez zająknięcia.
  11. Z tyłu samochodu, konstrukcja w której siedzi dyfer jest przykręcona czterema śrubami do góry, do podłużnic. Próbowałem odkręcić i przy pierwszej w połowie odkręcania urwała się nakrętka przymocowana od środka w podłużnicy. Jak najprościej sobie z tym poradzić? Pruć podłużnicę i przytrzymać łeb kluczem? Olać, nie odkręcać i jeździć z przykręconym na 3 śruby (wolałbym nie)?
  12. Yoosyn

    Wymiana silnika EJ161 -> EJ201. Impreza My99

    Dzięki za odpowiedzi! Czyli jak zmieniać silnik to najlepiej i ECU. Jak zmieniać ECU to i Immo, bo one chodzą parami(?). Silnik (SOHC 2.0 125) z Imprezy różni się od Foresterowego kolektorem dolotowym. W Imprezie jest MAP na kolektorze, w foresterze gdzieś indziej. Pytanie z innej beczki: czy trenował ktoś zakładanie głowic z 1.6 do 2.0? Pytam, bo mogę kupić silnik z dobrym dołem, ale z wyrobionymi prowadnicami zaworowymi. Wiem, że cylindry mają inną średnice - czy komora spalania w głowicy 1.6 jest mniejsza? Czy ten zabieg doprężyłby silnik i poprawił sprawność spalania podtlenku LPG?
  13. Hej. Mam w Imprezie EJ161 czyli 1.6 SOHC Phase 2 na Map sensorze - bierze olej i ma słabszą kompresję na czwartym cyl. Myślę nad wymianą na 2.0 SOHC Phase 2. Występowały w Imprezie z przełomu wieku i w foresterach jakoś do 2005. Były między nimi jakieś różnice? Rozważam dwie opcje: 1. Wymiana słupka. Podłączenie wszystkich czujników pod starą wiązkę ze starym ECU. Znalazłem taki: Forester 2003. Wygląda identycznie jak mój obecny - z wyjątkiem MAP sensora. No właśnie - gdzie jest map sensor? Biorąc pod uwagę, że grzebień na wale będzie ten sam - powinien chodzić? Nieco inne zapotrzebowanie na paliwo ECU powinien załatwić korektą. Jak z mocowaniem skrzyni? Link 2. Wymiana słupka z ECU i immo. Na jaki żeby nie pruć wiązki i wskoczył na obecną skrzynię? Chciałbym zaznaczyć że nie jest to pytanie kompletnego laika. Mam doświadczenie w swapach (ale nie w subaru). Pozdrawiam!
  14. U mnie takie same problemy z obrotami były gdy LPG nie był dokładnie wyregulowany. Wydaje mi się, że ECU PB widząc że musi dawać korekty paliwowe na wszelki wypadek również wolniej schodzi z obrotów.
  15. Yoosyn

    Impreza 1.6 czas na nowe sprzęgło

    U mnie też zgrzyta. Winne są synchronizatory. Sprzęgło możesz regulować (o ile jest na lince jak u mnie). Regulacja jest pod puszką filtra. Co do szarpania przy złym zmienianiu biegów - mam luz na wejściu napędu do dyfra. Gdy jadę na wolnych obrotach na dwójce, albo dam prowadzić komuś kto jeszcze nie wyczuł auta - czuć wyraźnie szarpanie spowodowane luzem w napędzie. Dołączam się do pytania.
×