Jump to content

Yoosyn

Nowy
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

About Yoosyn

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 03/23/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Impreza GF 1.6 99

Recent Profile Visitors

129 profile views
  1. Yoosyn

    LPG w Subaru

    a barracudy uchodzą za sporo cichsze Na pocieszenie: też tak miałem gdy któraś dotykała korpusem do kolektora albo dolotu. Teraz opatuliłem je pianką do ogrzewania rur i jest cisza. Jak miałem AC W01 czasem miałem wrażenie diesla Dzięki za info. Wypada zainwestować w nie i postarać się żeby niczego nie dotykały. Niestety moje baraki kleją się na zimnym i lubią niegrzecznie przylać gazem.
  2. Zakładając restrykcje na końcu układu podnosisz ciśnienie w całym układzie. Więc powinno mu pomóc, a zmiana końcowej puchy na komorową na pewno go wyciszy. Jednak bez środkowego tłumika może pojawić się brzęczenie. Sprawdź czy jak wygląda obecny wydech. Czy flansze i miejsca łączenia poszczególnych elementów są jak w ori.
  3. Yoosyn

    LPG w Subaru

    ma ktoś wtryski AC W02/W03. Myślę o zmianie Barracud na takie, ale wszędzie w necie piszą że są dużo głośniejsze. Serio jest głośno? Idealnie by było gdyby ktoś nagrał filmik benzyna / gaz. Na barakach nie słychać różnicy.
  4. Yoosyn

    Brak mocy

    podłącz czymś np kablem KKL i zobacz ecuexplorerem co się dzieje z paliwem i zapłonem. Skąd jesteś?
  5. Na benzynie i gazie? Przyczyną może być mała precyzja instalacji gazowej przy krótkich czasach wtrysków. Szczególnie w zimie, gdy wtryski lpg lubią się kleić zanim się dobrze nie rozgrzeją
  6. Czyli do turbo wg. starej szkoły lepsze wałki z 2.0? Mowa tu o SOHC, prawda?
  7. może skasuj adaptacje ECU. U mnie było tak na lpg. Przy ruszaniu z miejsca na niskich obrotach i dużych obciążeniach ECU cofało zapłon. O ile benzyna jeszcze się jakoś paliła, to dla gazu było o wiele za późno. Masz zupełnie inny silnik, nie wiem czy mas gaz, ale może to jakiś trop
  8. Wrzuć zdjęcie spod maski. To phase 1 czy 2? Ma MAP sensor na kolektorze czy MAF na dolocie? Sądząc po roczniku raczej phase 2 więc pewnie chodzi na dużych korektach na +. Jeżeli przy spokojnej jeździe sonda oscyluje, a przy bucie staje na bogato to nie widzę problemu żeby tym latać i powoli szukać właściwego ECU. Jedynym problemem może być zapłon niedostosowany do słupka. Choć tu pewnie dużych różnic nie ma. Masz LPG?
  9. O ile się nie mylę podczas rozruchu przy max otwartej przepustnicy paliwo nie jest podawane. Taki system ochrony przed zalaniem silnika Jak zalejesz to wciskasz i kręcisz.
  10. Yoosyn

    TPS Impreza N/A 98'

    U mnie mam 0,44V na zamkniętej i 4,260V przy bucie. 1.6 EJ161. Myślę, że go wyregulujesz bez problemu. Jak by co mam dwa to możemy pogadać o sprzedaży.
  11. Ściągnij sobie ecuExplorer i nagraj loga z jazdy. Zobaczysz w jakich okolicznościach wrzuca Ci knocki. Jeżeli w jakiś bezsensownych możesz spróbować zbudować dzielnik napięcia który będzie osłabiał sygnał z sensora, albo pokombinować z kondensatorowym układem.
  12. sprawdź wtyczki czujników położenia wału i wałka rozrządu, cewki zapłonowej. Skąd jesteś?
  13. Szybkie pytanie odnośnie kolektora z GT. Przypasowany na szybko i strona kierowcy koliduje z wyjściem pompy wody. Ta i tak jest do wymiany. Czy pompa od turbo (DOHC) będzie pasowała do SOHC EJ161.
  14. Yoosyn

    LPG w Subaru

    U mnie wchodzi 33l. Po ewentualnym podgięciu pływaka wejdzie ze 37
  15. Pozdrowienia dla dwóch srebrnych kombi GT. Jeden na Jana Pawła, drugi na Narutowicza
×
×
  • Create New...