Bo_Lo Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 A więc kupiłem NGk RCEF1206 (FX58 są na amazonie ale dostawa free tylko na terenie US). Powiem tak- w porównaniu do nieżle wykonanych BERU czy LEADERÓW to niebo a ziemia-wskakują same na świece( na tamtych nie na każdej było czuć i słychać ''klik'' na łebku świecy) ,ponadto kapturki idealnie zasłaniają gniazda świecy(na BERU i LEADERACH nie do końca) .Auto w końcu chodzi jak powinno,zbiera się już przy normalnej jeżdzie poniżej 2krpm,a przy 3,5krpm czuć wyrażny przyrost NM.Poza tym przy jeżdzie 120/h na 5biegu wciśnięcie gazu powoduje dalsze przyspieszanie,a nie jak przedtem brak reakcji.Znów mogę na codzień jeżdzic prawie jak dieslem,a jak trzeba to ochoczo wspina siępod czerwone pole ;-). Mam nadzieję że tym razem NGKi wytrzymają dłużej niż rok,jak nie ,to napewno następne będą OEM Packardy,bo w żadne sentechy,janmory itp już kasy topić nie bedę. LEADERY mogę polecić ale tylko do PB.Na PB dają radę,zreszta jak ktoś chetny to odsprzedam za 50% ceny- mają przelatane może z 200km ;-) BTW jeste ciekaw jaki koszt i stopień trudności byłby z przerobieniem układu zapłonowego na wersję z 4rema cewkami? Kumpel w mażdzie 18T 400hp przerobił sobie z antycznego aparatu zapłonowego na cewki z VW.Musze go podpytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Podepnę sie do tematu jakie przewody do Hawka 2.0 160KM ?? Bede wdzięczny Żadne …. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 ...chyba że nowe kable z wtyczkami do cewek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Sobczak Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Podepnę sie do tematu jakie przewody do Hawka 2.0 160KM ?? Bede wdzięczny Żadne …. Wiem ze sa tam niskie napięcia ale chyba tez warto je niekiedy wymienić tak ?? Czy jestem w błędzie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Podepnę sie do tematu jakie przewody do Hawka 2.0 160KM ?? Bede wdzięczny Żadne …. Wiem ze sa tam niskie napięcia ale chyba tez warto je niekiedy wymienić tak ?? Czy jestem w błędzie ?? Nie masz tam przewodów zapłonowych! Na każdej świecy masz osobną cewkę zapłonową i nic nie wymieniasz chyba że wymaga tego ew naprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Sobczak Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Podepnę sie do tematu jakie przewody do Hawka 2.0 160KM ?? Bede wdzięczny Żadne …. Wiem ze sa tam niskie napięcia ale chyba tez warto je niekiedy wymienić tak ?? Czy jestem w błędzie ?? Nie masz tam przewodów zapłonowych! Na każdej świecy masz osobną cewkę zapłonową i nic nie wymieniasz chyba że wymaga tego ew naprawa. Zdaje sobie sprawe z tego bo wymieniałem ostatnio świece a wiec najpierw musiałem sciagnac cewki ale wszyscy tak piszą o tych przewodach ze mi tez sie zachciało wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Tych kabli się nie wymienia i kropka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 BTW jeste ciekaw jaki koszt i stopień trudności byłby z przerobieniem układu zapłonowego na wersję z 4rema cewkami? Kumpel w mażdzie 18T 400hp przerobił sobie z antycznego aparatu zapłonowego na cewki z VW.Musze go podpytać. wtyczka do cewki jest 4pin, kwestia rozprowadzenia odpowiednich pinow na odpowiednie fajkocewki i dobór odpowiednich fajkocewek. Tylko nie myśl, że fajkocewki są takie super, one też mają swoje wady i w opinii wielu padają częściej niż cewka centralna. (Choć z moich doświadczeń fajkocewki są trwalsze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 BTW jeste ciekaw jaki koszt i stopień trudności byłby z przerobieniem układu zapłonowego na wersję z 4rema cewkami? Kumpel w mażdzie 18T 400hp przerobił sobie z antycznego aparatu zapłonowego na cewki z VW.Musze go podpytać. wtyczka do cewki jest 4pin, kwestia rozprowadzenia odpowiednich pinow na odpowiednie fajkocewki i dobór odpowiednich fajkocewek. Tylko nie myśl, że fajkocewki są takie super, one też mają swoje wady i w opinii wielu padają częściej niż cewka centralna. (Choć z moich doświadczeń fajkocewki są trwalsze) A z moich doświadczeń wynika co innego. W jednym z poprzednich aut ( Marea 1.8 ) były oddzielnie cewki na każdą świecę. Padały jedna po drugiej. Oryginały ( Hitachi ) po ponad 350 i bardzo trudno dostępne. Zamienniki od 220 i też braki w hurtowniach. Musiałem szukać po szrotach używek. Dodam, że należy wymienić wszystkie jak padnie jedna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 A z moich doświadczeń wynika co innego. W jednym z poprzednich aut ( Marea 1.8 ) były oddzielnie cewki na każdą świecę. Padały jedna po drugiej. Oryginały ( Hitachi ) po ponad 350 i bardzo trudno dostępne. Zamienniki od 220 i też braki w hurtowniach. Musiałem szukać po szrotach używek. Dodam, że należy wymienić wszystkie jak padnie jedna. toteż napisałem, że raczej uchodzą za bardziej awaryjne rozwiązanie. Swoje doświadczenia opieram zresztą na tym samym silniku co Ty (1.8) tyle, że w Lancii VVT 132KM. U mnie przez ca 3.lata i 60kkm było to rozwiązanie bezobsługowe, a pracowało z LPG. Dlaczego przy padzie jednej trzeba wymieniać wszystkie? Nie spotkałem takich zaleceń nigdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaskoo23 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 wszyscy wiemy że ngk ostatnio robi kiepskiej jakości kable,sam osobscie miałęm kilka reklamacji te ten produkt.Wrzuć coś ciekawszego beru bremi naweet bosch jpn czy oyodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Beru wrzycilem i wytrzymaly 3tyg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Czytam ten temat i tak sobie myślę, czy nie zamieniłem siekierki na kijek. Wymieniłem przewody Packarda na których auto przejechało 155tyś.km, na NGK. Wymieniłem, bo kiepsko paliło "na zimno". Poprawy żadnej. Tutaj może nie tyle przebieg jest istotny co wiek auta. 13 lat, a Packardy jak nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
togus Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Czy długość kabli liczy się do fajki czy też z fajkami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się