Skocz do zawartości

Bio

Nowy
  • Zawartość

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bio

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru Legacy Outback III
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Bio

    Filtr paliwa do Diesla - OEM czy Zamiennik?

    Skąpy dwa razy traci. Jak ma szczęście, bo może stracić znacznie więcej. Przekonałem się o tym na własnej skórze, kupując cewkę zapłonową. "Zaoszczędziłem" 200zł, straciłem tysiaka, nie licząc nerwów i straconego czasu. Zamiennik tylko i wyłącznie jak nie można zdobyć oryginału. Zastanawiałeś się dlaczego zamienniki są takie tanie? Mój ojciec mawiał, że tanie mięso, to psy jedzą.
  2. Bio

    ile wam pali ?

    Chryste Panie! Ja na baku ostatnio zrobiłem 800km i jeszcze miałem 4 litry w zbiorniku. Trasa: Zakopane-Suwałki
  3. Bio

    filtr paliwa w otb 2005

    Czy mógłbyś zdradzić tajemnicę, co Ciebie skłania do wymiany tego filtra? Jakieś niepokojące objawy z silnikiem?
  4. Bio

    Czas na zmiane - Outback III

    Za dużo pytań w jednym poście. Kombiak 3,0 ma manualna skrzynię. Outback faktycznie tylko automat. Ja mam Outbacka III wolnossaka. Ma tylko 165km, ale dla mnie wystarczy. Na trasie pali 8-8,4, w mieście w granicach 11. Gazu nie mam i nie mam zamiaru mieć. Mam firmę gazowniczą za płotem. Z tego co widzę i słyszę, to gaz jest niby tani, ale te przeglądy, usterki, regulacje,.... Nie warta skórka........
  5. Bio

    Wymiana szyby czołowej

    Dzięki wszystkim. Przypominam sobie, że poprzedni mój Subaru po wymianie szyby, również zaczął korodować przy szybie. Nie wiązałem tego z wymianą. Wynika z tych Waszych wpisów, że jeżeli zdecyduję się na wymianę, to musi być to naprawdę dobry zakład. Skąpy podobno dwa razy traci.
  6. Bio

    Wymiana szyby czołowej

    Właśnie w poprzednim Subaru szybę wymieniał mi specjalistyczny serwis. Ale było to kilkanaście lat temu. Ile zapłaciłeś za wymianę swojej? Szyby chyba poszły ostro w dół, bo kilkanaście lat temu zapłaciłem tysiaka. A teraz widzę na allegro poniżej 3 stów.
  7. Bio

    Wymiana szyby czołowej

    Strasznie "miętkie" to szkło japońskie. W poprzednim subaraku, również wymieniałem z powodu rys i mikro odprysków. W innych samochodach, a miałem ich trochę, nie było takiego problemu. Ta rdza o której piszesz trochę mnie odstrasza, ale może nie będzie tak źle.
  8. Bio

    Wymiana szyby czołowej

    Kilka razy korzystałem z usług samochodowego szklarza. Ostatni raz kilkanaście lat temu. Wymieniałem w Legacy szybę czołową. Zostawiłem samochód i nie przyglądałem się robocie. Później kląłem czyszcząc nie tylko nawiewy. Wszędzie były kryształki szyby. Technologia "wyjęcia" na 100% musiała polegać na jej wybiciu. Obecnie ze względu na ryski, mikro odpryski chciałbym wymienić przednią szybę. Czy zmieniła się technologia demontażu? Czy wtopiona spirala grzejna jest jednocześnie anteną radiową?
  9. Cześć, wymieniłeś juz tą cewkę? Mam podobnie jak ty na zimnym słabo pali, ale nie wiem czy tez tak miałęś, jak samochód postał 2 dni (sobota niedziela) to w poniedziałek rano już ładnie odpalał. I tak sie zastanawiam czy tez tak miałeś?

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  4 więcej
    2. Bio

      Bio

      U mnie czas kręcenia rozrusznikiem uzależniony był tylko i wyłącznie od temperatury. Czym zimniej tym dłużej. Jak już załapał to na wszystkie cylindry. Gazu nie mam. Jutro przedstawię Twoja sprawę gazownikom. Kumate chłopaki, sąsiedzi. Dam znać.

      Pozdrawiam,

      Janusz

      Witaj,

      chłopaki od gazu powiedzieli, że walnięty jest reduktor. Nie znam się na tym, ale dodali: niech odłączy przewód podciśnienia i będzie wszystko jasne.

      Reduktor przepuszcza gaz. I to gaz wszystko krzaczy. Samochód postoi dwa dni, gaz odparuje i dobrze odpala silnik.  Po nocce, nie zdąży ten gaz się ulotnić. Czym zimniej, tym proces ulatniania się gazu trwa dłużej.

      To tyle :)

       

      Pozdrawiam,

      Janusz

    3. STomasz

      STomasz

      dzieki za zainteresowanie i podpowiedzi, to juz sprawdzalem ;) i nic to nie dawalo, chyba ze ten gaz jakos wtryskiem uciekal, bo zakrecalem butle, wyjezdzalem gaz, odczepialem podcisnienia i dalej to samo :/

    4. Bio

      Bio

      W takim razie czeka Cię żmudna praca podobna do tej, którą ja wykonałem.

      Jak znajdziesz przyczynę, daj znać. Wiedzy nigdy za wiele.

      Pozdrawiam,

      Janusz

      PS. Nigdy, przenigdy nie zagazuję auta :yahoo:

  10. Bio

    Nalanie właściwego poziomu oleju - trudna sztuka?

    To jednak nie mam pomroczności jasnej? Uffffffff Dopiero teraz zajarzyłem o co chodzi Jaka ulga
  11. Bio

    Forester NA 2006 problem

    Sprzęgło w takim wypadku stawiam na pierwszym miejscu. Z tymi renomowanymi serwisami różnie bywa. Ja swój samochód kupiłem po dużym przeglądzie(po 105tyś.). W fakturze(poprzedni właściciel zapłacił ok.6 tysiaków) z tego przeglądu są uwagi na temat uszkodzonego sprzęgła. W tej chwili dokładnie nie pamiętam co dokładnie napisali, ale radzą jak najszybszą wymianę. Całe szczęście, że nie czytałem dokładnie tej faktury w chwili kupna, bo pewnie bym zrezygnował z zakupu. Dlaczego o tym piszę? Ano dlatego, że na tym rzekomo zepsutym sprzęgle zrobiłem 70 tyś. km i do dnia dzisiejszego nie nastąpiła jego wymiana. Kilka razy siedziałem z przyczepą podłodziową w piachu po osie, poszedł paskudny smród z tarczy i dym, a sprzęgło dalej działa. PS. Ktoś tutaj na forum napisał, że skomplikowane usterki musimy naprawiać sami, a oczywiste problemy z autem mogą wykonywać ASO.
  12. Bio

    Forester NA 2006 problem

    Ale jak są za małe luzy zaworowe, to po rozgrzaniu zawory "podpierają się", jak określają to mechanicy i silnik traci moc. Faktycznie, na benzynie jest mniejsze prawdopodobieństwo takich objawów, dlatego ja swojego nie zagazowałem. Zresztą żadnego z poprzednich samochodów nie zagazowywałem. W myśl powiedzenia, że gaz jest do zapalniczek, olej napędowy do traktorów, a benzyna do samochodów . Biorąc jednak pod uwagę, że sprzęgło zaczyna źle pracować po rozgrzaniu, biegi trudniej włączyć, to przypomniały mi się objawy z mojego poprzedniego Subaru Legacy 2,2. Powodem była zużyta tarcza sprzęgła. Czym bardziej ciepły silnik, tym większa udręka była.
  13. Bio

    Nalanie właściwego poziomu oleju - trudna sztuka?

    Sorki, nie wiem jak to się stało. Jakaś pomroczność mnie ogarnęła
  14. Bio

    Cewki zapłonowe Forester SG 2.0 XT 2003 r.

    No to chyba masz problem z głowy
×