Premo Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 W budżecie do 5 tysięcy? Bo jeszcze serwis i tuning żeby sie w 10 tysiącach zmieścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
straker Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 auto jest na plejady w sam raz, nie jest to wyplakowana igła tylko raczej raj dla majsterkowicza. W okolicach 5 sie dogadamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Panowe, odgrzewam kotleta . Chętnie się przyłącze do inicjatywy moim SG5. Nawet już ćwiczę https://youtu.be/jlBnjhVlRg0 ale jak oglądałem relacje to bardziej techniczne odcinki znajdowały się na trasie turystycznej, czy się myle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Techniczne pod jakim względem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Techniczne pod jakim względem? Sorry, może źle się wyraziłem, późno było Jak patrzyłem na filmiki (i może to jest kwestia tych filmików) z trasy terenowej to bardziej były czasówki - dzida i jazda po łące, kamieniach ale raczej płasko. Na trasie turystycznej widziałem odcinki pseudo - przeprawowe, podjazdy, wąwozy gdzie nie liczył się tyle czas a samo pokonanie przeszkody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 To raczej tylko kwestia filmikow bo turystycdna jest zdecydowanie bzrdziej lajtowa. Pewnie kibice ( Nikon nie wszędzie dojechał swoim berlingo) mają łatwiejszy dostęp do robienia filmow. Na turystycznej jest więcej zwiedzania niż jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Niektóre próby na terenowej stopniem skomplikowania były na poziomie Rajdowych Mistrzostw Polski Samochodów Terenowych - to opinia osoby która w powyższych mistrzostwach jeździła. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Większość prób terenowych na trasie turystyczno-terenowej pokrywa się z trasą terenową, ale nie wszystkie są pokonywane na czas, a najtrudniejsze są skracane (tak przynajmniej było dwa lat temu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Tur Ter jest dobierana specjalnie do nowszych aut tak aby można było dlikatnie przejechać bez ryzyka dla sprzętu i w tym celu została stworzona. Na tereniwej jest więcej stokania plytą i pourywanych zderzaków. Jeszczy mi sie nie zdarzyło skończyć bez prostowania plyty. Zawsze zdejmuje przednie wąsy bo zapas się wyczerpał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Tur Ter jest dobierana specjalnie do nowszych aut tak aby można było dlikatnie przejechać bez ryzyka dla sprzętu i w tym celu została stworzona. Na tereniwej jest więcej stokania plytą i pourywanych zderzaków. Jeszczy mi sie nie zdarzyło skończyć bez prostowania plyty. Zawsze zdejmuje przednie wąsy bo zapas się wyczerpał. To też pewnie kwestia nastawienia którego się u mnie boję. Już widzę jak przed startem na czasówce wmawiam sobie że to tylko zabawa..... i miejsce nie jest istotne..... a potem dzida Większość prób terenowych na trasie turystyczno-terenowej pokrywa się z trasą terenową, ale nie wszystkie są pokonywane na czas, a najtrudniejsze są skracane (tak przynajmniej było dwa lat temu). Brzmi bardzo dobrze. Jak tylko można przejechać bez skracania to z chęcią wpakuje mojego forka w kłopoty . To ja już wszystko chyba wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 coocer z tym ze ten wâtek dotyczy troszke specyficznej czesci trasy terenowej do ktorej twoj forek nie podejdzie. To ma byc taka wirtualna podklasa w ktorej nie odejmuje sie gazu przed hopkâ i z zalozenie auta to tylko forki I i II wolne ssaki 125HP Niedlugo pewnie kolega "guma" otworzy watek plejadowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 wiem wiem sorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Forester Plejady.Co powiecie na coś takiego ? Mini Regulamin: 1. Dopuszcza się do startu pojazdy marki Subaru Forester SF5 – z rocznika 98-2002 włącznie, wyposażone wyłącznie w silnik wolnossący i posiadający skrzynię redukcyjną przy manualnej skrzyni biegów. Dopuszcza się stosowanie aut wyposażonych w instalację LPG a także hak holowniczy. 2. Pojazd musi być dopuszczony do ruchu i zarejestrowany na terenie Unii Europejskiej, przy czym samochód musi być przystosowany do ruchu prawostronnego. 3. W ramach modyfikacji dopuszcza się: a/ modyfikację układu zawieszenia – wyłącznie poprzez zastosowanie podkładek podwyższających lub sprężyn albo w połączeniu z amortyzatorami, przy czym modyfikacja ta nie może zwiększyć fabrycznego prześwitu pojazdu o więcej niż 3 /trzy/ centymetry/, dopuszcza się stosowanie amortyzatorów innych niż fabryczne. b/ modyfikację układu hamulcowego – poprzez zastosowanie innych klocków hamulcowych i tarcz niż fabryczne, przy czym bez możliwości modyfikacji średnicy tarcz hamulcowych. c/ modyfikację układu wydechowego – poprzez zastosowanie innego tłumika końcowego niż fabryczny, przy czym pozostałe elementy układu wydechowego, w tym w szczególności katalizator nie mogą zostać usunięte z pojazdu d/ modyfikację wnętrza pojazdu – poprzez zastosowanie przednich foteli innych niż fabryczne, z dopuszczeniem foteli sportowych /kubełkowych/ i pasów szelkowych, przy czym nie dopuszcza się demontażu tylnej kanapy / siedziska i oparć/, tylnych pasów bezpieczeństwa, elementów wnętrza, podłogi bagażnika. Dopuszcza się stosowanie klatki bezpieczeństwa lub jej pojedynczych elementów. e/ modyfikację silnika – poprzez zastosowanie tzw. sportowego wkładu filtra powietrza lub układu dolotowego w postaci stożka. Dopuszcza się przeniesienie zasysu powietrza do układu dolotowego na zewnątrz pojazdu f/ modyfikację kół – poprzez zastosowanie felg aluminiowych lub stalowych o średnicy nie większej niż 16 cali oraz opon pojazdu przystosowanych do jazdy w terenie / typu MT, AT/ - przy czym modyfikacja ta nie może spowodować wystawania kół pojazdu poza obrys samochodu g/ modyfikację karoserii pojazdu – poprzez skrócenie nakładek przedniej i tylnej zderzaków przy czym niedopuszczalny jest całkowity demontaż tych elementów. Niedopuszczalny jest demontaż drzwi, lusterek, klapy bagażnika, maski przedniej, szyb pojazdu lub zastępowanie tych elementów elementami wykonanymi z tworzyw sztucznych. h/ modyfikację układów bezpieczeństwa pojazdu – poprzez dezaktywację lub demontaż poduszek powietrznych wraz z komputerem sterującym i okablowaniem, jeżeli pojazd jest w nie wyposażony.g/ modyfikację osłon pojazdu - poprzez ich zastąpienie lub zamontowanie osłonami wykonanymi z trwalszych materiałów, przy czym dopuszca się jedynie stosowanie osłon silnika, skrzyni biegów i tylnego dyferencjału. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez siekla 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 bardzo nie podoba mi sie punkt zarejestrowany na terenie Polski. Dopuszczony do ruch rozumiem ale moj bedzie zarejestrowany we Francji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 @@siekla, kciuki w gore za spisanie probnego regulaminu @@dzioba, wystarczy zmienic na "zarejestrowany na terenie UE" - powinno wystarczy, chyba ze do tego czasu Polska wystapi z Unii, co w sumie nie jest wykluczone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 te 3 cm to tez ciut malo bo na samych oponach bedzie 2cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 spokojnie, to przecież propozycja.Nie przemyślałem, że może się zdarzyć auto spoza PL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 bardziej cale by pasowały 2/3 cale w zawieszeniu i dopisać maksymalną wielkość opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 te 3 cm to tez ciut malo bo na samych oponach bedzie 2cm Dzioba - ale te 3 cm to górna granica modyfikacji zawieszenia, która wpływa na prześwit, żeby nie było wyższych podkładek, tuleji itp. Oczywiście możemy ustalić górną granicę prześwitu auta kompleksowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 8 Grudnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 modyfikację karoserii pojazdu – poprzez skrócenie nakładek przedniej i tylnej zderzaków przy czym niedopuszczalny jest całkowity demontaż tych elementów Z tym jest kłopot - zmiana zderzaków na niehomologowane neguje dopuszczenie do ruchu ... z rocznika 98-2002 włącznie Uważam, że generalnie N/A z reduktorem byłoby O.K. te 3 cm to tez ciut malo Pamiętajmy, że trasa i tak będzie przygotowana pod standardowe Forestery. Im wyższe auto, tym mniej stabilne. 3 cm na zawieszeniu powinno ( jeszcze ) być O.K. dla półosi etc. Jeżeli dodamy ok. 2 cm na oponach ... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 no szybciej ten regulamin bo nie wiem jak samochód budować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Jeśli tak rozumiemy te 3 cm to ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Brawo siekla !!!!! No to ja szukam auta choć tu trochę Dyrekcja zasiała ziarnko niepokoju aby były wszystkie n/a. z reduktorem i tu sie pojawia problem , bo Forester 06-07 ma większą moc , większy naturalny przeswit itd. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 I po drugie 06-07 to juz inaczej budzetowo a to bylo podstawowe zalożenie basenowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Jakie koszta dochodzą do auta z Niemiec ? Pewnie największy to koszt paliwa z Polski i myjnia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się