WOJO Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 jestem sklonny to przetestowac na sobie jak bede mial numer tej obudowy mysle ze wiazka jest a jak nie ma to podpiecie tego jest trywialne. ogolnie fajna sprawa do redukcji bo dziala to przez chwile i nie musisz majtac wajcha najpierw na sport, potem na "-" potem na D redukujesz, po chwili jestes spowrotem na D Obudowa niby tylko 44.94$, ale ja bym się chyba pokusił o wycięcie otworków, zwłaszcza, że używaną obudowę można kupić za śmieszne pieniądze, Dorobienie kabelka też nie powinno byc problemem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Z jedej strony masz racje ale ja jestem upierdliwy i wiem ze to nie bylo by tak zrobione jak OEM i sama ta swiadomosc .... Tak czy inaczej dzieki za diagramy, czyli rasumujac, wyglada ze potrzebujemy: 1x 83156AG010 3x 043105080 1x 34341AG15AJC pytanie o podlaczenie ale to z checia bym podpatrzyl u kogos (o ile ten KTOS sie zgodzi - ale to jest zupelnie nie inwazyjne wiec moze sie zgodzi) i jeszcze jest jedno pytanko czy trzeba wymienic taka biala czesc do ktorej sie przykreca te paddles, wydaje mi sie ze nie, ale czytalem gdzies ze tak, wiec tez przydalo by sie to organoleptycznie sprawdzic Dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 O, wydawało mi się, że głupie pytanie zadaję, a tu więcej chętnych na łopatki jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 O, wydawało mi się, że głupie pytanie zadaję, a tu więcej chętnych na łopatki jest Gdyby można było do Legacy III zamontować, nie kupowałbym MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Czasem śmigam na sportshifcie, ale mając takie łopatki obie łapki są cały czas na kierownicy, więc z chęcią bym sobie to zamontował Jak będzie więcej szczegółów montażu to piszcie! Edytowane 6 Stycznia 2015 przez MikeZorro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 O, wydawało mi się, że głupie pytanie zadaję, a tu więcej chętnych na łopatki jest Gdyby można było do Legacy III zamontować, nie kupowałbym MT. Biorąc pod uwagę sposób podłączenia, zaryzykuję stwierdzenie, że manetki będą działać w każdej wersji automatu posiadającego tryb manualny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 O, wydawało mi się, że głupie pytanie zadaję, a tu więcej chętnych na łopatki jest kiedyś kiedyś, kiedy jeszcze posiadałem inne auto, owe łopatki wydawały mi się zbędnym bajerem Tak jak napisałem wcześniej bardzo często używam ich do hamowania silnikiem a i do wyprzedzania się przydają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Coś takiego znalazłem w instrukcji do Forka ale u mnie nie działa, sprawdzał ktoś? Myślę że podłączenie tego nie jest jakieś skomplikowane i w sumie też chciałbym mieć takie łopatki :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Coś takiego znalazłem w instrukcji do Forka ale u mnie nie działa, sprawdzał ktoś? Myślę że podłączenie tego nie jest jakieś skomplikowane i w sumie też chciałbym mieć takie łopatki :-D Fragment instrukcji, którą przedstawiłeś jest z Forestera SG? Przyciski wyglądają jak z Legacy BL/BP JPN. W Twojej wersji SG producent przewiduje to o czym marzysz jedynie w wersji RHD. Dla LHD nie przewiduje sterowania biegami z kierownicy. Myślę, że skanie instrukcji jest błąd w przedruku z wersji UK, albo błąd jest w schematach elektrycznych, które przytoczyłem. Załączam fragmenty schematów RHD i LHD dla porównania. Do nowszego SH jest to: http://www.subaruforester.org/vbulletin/f104/paddle-shifter-forester-sh-xt-4eat-88078 wi-15062e.pdf wi-15067e.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Tak to jest z instrukcji od Forka SG ze skrzynią 4EAT Sport Shift. W załączniku jeszcze jedna fotka bo tą wcześniejszą z telefonu wrzucałem i jakaś mega duża jest. W schematy później zajrze bo teraz mam mało czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Heh, szukajac czegos innego natknalem sie na ten post. Tak wiec projekt zakonczony, pelen sukces. Prosto latwo i przyjemnie. Jak ktos potrzebuje detali co i jak to sluze pomoca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 11 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 @piwozniak możesz wrzucić manual tutaj i może któryś z modów przypnie temat. Trzy szybkie pytania: 1. Czy rzeczywiście zestaw potrzebnych części to: 1x 83156AG010, 3x 043105080, 1x 34341AG15AJC ? 2. Coś musialeś rzeźbić/dorabiać czy tylko odpinanie i podłączanie części? 3. Jaki pacjent, jaka skrzynia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Co do listy czesci to w zasadzie tak ... i nie Te 1x 83156AG010, 3x 043105080, 1x 34341AG15AJC ? na pewno potrzebujesz ale dodatkowo ja dokupilem jeszcze manetke tempomatu z przedlifta bo wtyczka od tempomatu pasuje do wtyczki przy lopatkach a nie chcialem ciac kabli i lutowac. Musialem sobie dorobic wiazke ale to pikus i podpiac sie pod "+","-" od skrzyni, przy przelaczniku biegow. Uzylem wampirkow. Postaram sie kiedys zrobic jakas rozpiske co i jak ale ogolnie nie jest to ciezka sprawa do zrobienia. Pacjent to '08 OBK 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrekmm Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Cześć, a czy ktoś próbował założyć łopatki do Legasia H6 przedliftowego (MY2004)? Tam również jest tryb manualny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) Hej Mysle ze problem bedziesz mial w mocowaniu bo jest inna kolumna kierownicy (nie na 100%) inna obudowa kolumny itd itp. Ale chyba byly kierownice w przedliftach z funkcja zmiany biegow, to powinno byc bardziej p&p Edytowane 20 Września 2017 przez piwozniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlin83 Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 Macie jakiś polecany sklep gdzie można zamówić na te części, najlepiej w EU? Szukałem ale wszystko co znajduję to albo Stany albo Japonia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 (edytowane) 46 minut temu, kotlin83 napisał: Macie jakiś polecany sklep gdzie można zamówić na te części, najlepiej w EU? Szukałem ale wszystko co znajduję to albo Stany albo Japonia. W Aso nie ma? te guziki chyba tylko na USA albo JP wychodziły niemniej jednak to części Subaru wiec powinni je ściągnąć. Geberalnie ja bym wolał poszukać za podobna kasę łopatek od k2gear Edytowane 9 Lutego 2019 przez Bartosz-B 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlin83 Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 Eh, niby oczywiste ale o ASO nie pomyślałem... Z tego co widziałem to jeżeli chodzi o Poznań to Kocar wchodzi w grę, napiszę im maila i zobaczymy czy odpowiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 1 godzinę temu, kotlin83 napisał: Eh, niby oczywiste ale o ASO nie pomyślałem... Z tego co widziałem to jeżeli chodzi o Poznań to Kocar wchodzi w grę, napiszę im maila i zobaczymy czy odpowiedzą. Daj znać co z tego wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Ostatnio miałem okazje pojeździć Legacy z łopatkami. Wg mnie przy 4eat nie jest to niezbędne, można zmieniać biegi gałką w trybie sportshift. Szukając auta nie będzie to warunek konieczny..,Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlin83 Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 @orear, niestety nic nie wyszło poniżej odpowiedź jaką otrzymałem od ASO:Part Number: 34341AG15AJC COVER ASSEMBLY-COLUMN NIE WYSTĘPUJE W NASZYM SYSTEMIE-CZEŚCI DO SAMOCHODU Z USAPart Number: 83156AG010 SWITCH ASSEMBLY-TRANSMISSION SHIFT J.WPart Number: 043105080 SCREW-PAN HEAD 0,37 PLN BRUTTOTak więc ponawiam pytanie, wie ktoś gdzie można dostać te części? Jak widać ASO w tym wypadku odpada. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 1 godzinę temu, kotlin83 napisał: @orear, niestety nic nie wyszło poniżej odpowiedź jaką otrzymałem od ASO: Pozostaje ci import zatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 W dniu 9.02.2019 o 16:05, Bartosz-B napisał: A tak z innej beczki. W tym filmie jest opóźniony dźwięk czy te skrzynie tak wolno zmieniają biegi? Szczególnie widać to w pierwszych sekundach filmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Akurat upshift to robią szybko Zdecydowanie nie jest to DSG, ale szacowny Outback, to też nie F1 i w zupełności mu to wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Akurat upshift to robią szybko Zdecydowanie nie jest to DSG, ale szacowny Outback, to też nie F1 i w zupełności mu to wystarczy. No ale w porównaniu z rzeczywistością tak to wygląda? Szczerze to nie jeździłem nigdy automatem więc nie mam totalnie rozeznania ale wydawało mi się, że powinno to szybkiej reagować przy zmianie.. poszło z fona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się