Skocz do zawartości

Łopatki do Legacy IV AT polift


rosaskc

Rekomendowane odpowiedzi

jestem sklonny to przetestowac na sobie jak bede mial numer tej obudowy :)

mysle ze wiazka jest a jak nie ma to podpiecie tego jest trywialne.

 

ogolnie fajna sprawa do redukcji bo dziala to przez chwile i nie musisz majtac wajcha najpierw na sport, potem na "-" potem na D

 

redukujesz, po chwili jestes spowrotem na D

Obudowa niby tylko 44.94$, ale ja bym się chyba pokusił o wycięcie otworków, zwłaszcza, że używaną obudowę można kupić za śmieszne pieniądze, Dorobienie kabelka też nie powinno byc problemem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jedej strony masz racje ale ja jestem upierdliwy i wiem ze to nie bylo by tak zrobione jak OEM i sama ta swiadomosc .... :D

 

Tak czy inaczej dzieki za diagramy, czyli rasumujac, wyglada ze potrzebujemy:

 

1x 83156AG010

3x 043105080

1x 34341AG15AJC

 

pytanie o podlaczenie ale to z checia bym podpatrzyl u kogos (o ile ten KTOS sie zgodzi - ale to jest zupelnie nie inwazyjne wiec moze sie zgodzi)

i jeszcze jest jedno pytanko czy trzeba wymienic taka biala czesc do ktorej sie przykreca te paddles, wydaje mi sie ze nie, ale czytalem gdzies ze tak, wiec tez przydalo by sie to organoleptycznie sprawdzic :)

 

Dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

O, wydawało mi się, że głupie pytanie zadaję, a tu więcej chętnych na łopatki jest :D

 

Gdyby można było do Legacy III zamontować, nie kupowałbym MT.

 

Biorąc pod uwagę sposób podłączenia, zaryzykuję stwierdzenie, że manetki będą działać w każdej wersji automatu posiadającego tryb manualny... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, wydawało mi się, że głupie pytanie zadaję, a tu więcej chętnych na łopatki jest :D

kiedyś kiedyś, kiedy jeszcze posiadałem inne auto, owe łopatki wydawały mi się zbędnym bajerem 

Tak jak napisałem wcześniej bardzo często używam ich do hamowania silnikiem a i do wyprzedzania się przydają 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś takiego znalazłem w instrukcji do Forka ale u mnie nie działa, sprawdzał ktoś?

Myślę że podłączenie tego nie jest jakieś skomplikowane i w sumie też chciałbym mieć takie łopatki :-D

Fragment instrukcji, którą przedstawiłeś jest z Forestera SG? Przyciski wyglądają jak z Legacy BL/BP JPN.

W Twojej wersji SG producent przewiduje to o czym marzysz jedynie w wersji RHD. Dla LHD nie przewiduje sterowania biegami z kierownicy.

Myślę, że skanie instrukcji jest błąd w przedruku z wersji UK, albo błąd jest w schematach elektrycznych, które przytoczyłem.

Załączam fragmenty schematów RHD i LHD dla porównania.

Do nowszego SH jest to:

http://www.subaruforester.org/vbulletin/f104/paddle-shifter-forester-sh-xt-4eat-88078

wi-15062e.pdf

wi-15067e.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest z instrukcji od Forka SG ze skrzynią 4EAT Sport Shift. W załączniku jeszcze jedna fotka bo tą wcześniejszą z telefonu wrzucałem i jakaś mega duża jest. W schematy później zajrze bo teraz mam mało czasu. 

post-5090-0-90151200-1420646607_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

@piwozniak możesz wrzucić manual tutaj i może któryś z modów przypnie temat.

 

Trzy szybkie pytania:

1. Czy rzeczywiście zestaw potrzebnych części to: 1x 83156AG010, 3x 043105080, 1x 34341AG15AJC ?

2. Coś musialeś rzeźbić/dorabiać czy tylko odpinanie i podłączanie części?

3. Jaki pacjent, jaka skrzynia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do listy czesci to w zasadzie tak ... i nie :)

 

Te 1x 83156AG010, 3x 043105080, 1x 34341AG15AJC ? na pewno potrzebujesz ale dodatkowo ja dokupilem jeszcze manetke tempomatu z przedlifta bo wtyczka od tempomatu pasuje do wtyczki przy lopatkach a nie chcialem ciac kabli i lutowac.

 

Musialem sobie dorobic wiazke ale to pikus i podpiac sie pod "+","-" od skrzyni, przy przelaczniku biegow. Uzylem wampirkow.

 

Postaram sie kiedys zrobic jakas rozpiske co i jak ale ogolnie nie jest to ciezka sprawa do zrobienia.

 

Pacjent to '08 OBK 2.5

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Mysle ze problem bedziesz mial w mocowaniu bo jest inna kolumna kierownicy (nie na 100%) inna obudowa kolumny itd itp. 

 

Ale chyba byly kierownice w przedliftach z funkcja zmiany biegow, to powinno byc bardziej p&p

 

 

Edytowane przez piwozniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
46 minut temu, kotlin83 napisał:

Macie jakiś polecany sklep gdzie można zamówić na te części, najlepiej w EU? Szukałem ale wszystko co znajduję to albo Stany albo Japonia. 

W Aso nie ma?

te guziki chyba tylko na USA albo JP wychodziły niemniej jednak to części Subaru wiec powinni je ściągnąć.

 

Geberalnie ja bym wolał poszukać za podobna kasę łopatek od k2gear

 

Edytowane przez Bartosz-B
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kotlin83 napisał:

Eh, niby oczywiste ale o ASO nie pomyślałem... :blush: Z tego co widziałem to jeżeli chodzi o Poznań to Kocar wchodzi w grę, napiszę im maila i zobaczymy czy odpowiedzą.

Daj znać co z tego wyszło. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem okazje pojeździć Legacy z łopatkami. Wg mnie przy 4eat nie jest to niezbędne, można zmieniać biegi gałką w trybie sportshift. Szukając auta nie będzie to warunek konieczny..,


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@orear, niestety nic nie wyszło :( poniżej odpowiedź jaką otrzymałem od ASO:

Part Number: 34341AG15AJC
COVER ASSEMBLY-COLUMN  
NIE WYSTĘPUJE W NASZYM SYSTEMIE-CZEŚCI DO SAMOCHODU Z USA

Part Number: 83156AG010
SWITCH ASSEMBLY-TRANSMISSION SHIFT 
J.W

Part Number: 043105080 
SCREW-PAN HEAD 
0,37 PLN BRUTTO

Tak więc ponawiam pytanie, wie ktoś gdzie można dostać te części? Jak widać ASO w tym wypadku odpada.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat upshift to robią szybko 
Zdecydowanie nie jest to DSG, ale szacowny Outback, to też nie F1 i w zupełności mu to wystarczy.
No ale w porównaniu z rzeczywistością tak to wygląda?
Szczerze to nie jeździłem nigdy automatem więc nie mam totalnie rozeznania ale wydawało mi się, że powinno to szybkiej reagować przy zmianie..

poszło z fona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...