Jump to content

MikeZorro

Użytkownik
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About MikeZorro

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WaRsZaWa
  • Auto
    OBK 2.5 AT MY07

Recent Profile Visitors

512 profile views
  1. Masz pw. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Też to muszę wymienić, u mnie podobnie spękany przewód, choć na razie nic nie puszcza. Jak zamówiłem to przyszedł taki zestaw jak na zdjęciu.
  3. U mnie też tak było, jeden wewnętrzny był już zmęczony i drganie odczuwalne było przy ruszaniu - dokładnie przy zmianie na 2 bieg w AT, wyczuwalne drgania na boki. Po wymianie wszystko ustało;) Ale przy większych prędkościach nie dawał o sobie znać. Z oponami czasem tak jest, że trzeba po wymianie i wyważeniu przejechać kilka stówek i jak się ułożą jeszcze raz wyważyć.
  4. Tylko jak ocenić/nazwać sytuację gdy ktoś nieświadomy pojedzie i zapłaci te 3 tyś za regulację w 2.5 sohc... kiedy można to zrobić za 10% tej kwoty...? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Aż wyszedłem się przewietrzyć i mój OBK 4eat z mpt dał radę [emoji12]Dwa razy dla pewności zrobiłem taką próbę z krawężnikiem. Porównanie bez sensu, bo przecież w nowyn XT inna technologia itd... ale sprawdzić nie zaszkodzi[emoji6] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Może się mylę, ale tych silników jest mało na rynku. Oceń stan swojego silnika i decyduj co dalej z nim zrobić. Te 8-10 tyś może okazać się za mało, by wszystko ogarnąć. Swoją drogą masz dobry serwis na miejscu:)
  7. Nie wiem jak we wcześniejszej generacji, ale lubi podciekać z uszczelniacza wału od strony koła zamachowego. Ale żeby przez tydzień prawie litr wyciekł to chyba nie możliwe. Musisz do fachowca podjechać
  8. A półosie/przeguby wykluczacie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Widziałem przed chwilą, że są jakieś na przód na znanym portalu aukcyjnym;) Tylko tylnie jeszcze trzeba gdzieś dorwać, bo z samym przodem zbyt często abs się włącza. Jak dołożyłem tył to zrobiło się ok.
  10. Z STI (złote) też podejdą, tylko trzeba inne felgi (np: ATS DTM 17'), bo na OEM nie da rady. A to w połączeniu z droższymi tarczami i klockami sprawia, że koszty sporo rosną.
  11. Tak, szukaj ze specB lub GT, one są dwutłoczkowe z przodu a jedno z tyłu. Nie muszą być z 2005 roku. Mają być z IV gen legacy;)To prawda, że trzeba pewnie je zregenerować, ale jak masz na wykończeniu tarcze, klocki itd, to masz okazje na upgrade;) Ww. zestaw zarówno na przód jak i na tył jest p&p. Moim zdaniem jest to bardzo sensowna modyfikacja, zwłaszcza w H6. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Oczywiście, że zmiana na zestaw przód i tył ze spec B jest odczuwalna. Nie ma porównania do serii. I z ekonomicznego punktu widzenia też jest w miarę ok, bo ceny tarcz i klocków niewiele się różnią od zestawu 294 mm. Sama tarcza z przodu to 316/30, STI to 326/30 czyli grubość ta sama. Oczywiście zaciski czterotłoczkowe itd. ale za tym idą mega drogie klocki no zmiana felg. Jak ktoś nie potrzebuje aż tyle, to zestaw ze spec B robi robotę. I nie jest to jedynie poprawa samopoczucia;) Tylko zmień sobie przód i tył, wtedy będziesz zadowolony.
  13. Piszesz, że zestaw 316 ma skuteczność "pomijalnie lepszą"... Robiłeś taki swap, jeździłeś, sprawdzałeś, czy tylko słyszałeś? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. prosty sposób jest taki, że wymieniasz oring i jak jest poprawa to wygrałeś a jak wyje dalej, to szukasz za jakiś czas pompy:)
  15. poszukaj jeszcze tematu o wymianie oringu przy pompie - jak przepuszcza to też wyje. Jak się go wymieni na nowy to jest ok. Jeśli oczywiście sama pompa jest sprawna;)
×
×
  • Create New...