Kambol Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 W porównaniu z rzeczywistością, to na filmie jest normalnie, a może nawet szybko I chyba i tak szybciej niż zmiana w manualu w wykonaniu przeciętnego kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 13 minut temu, Kambol napisał: W porównaniu z rzeczywistością, to na filmie jest normalnie, a może nawet szybko I chyba i tak szybciej niż zmiana w manualu w wykonaniu przeciętnego kierowcy. Ok. Dzięki Myślałem, że te ustrojstwa szybciej działają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 CVT pewnie szybciej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 Cvt jest przekladnia bezstopniowa wiec tam nie ma zmiany biegow jaki znamy z manuala czy tradycyjnego automatu.Warczy trąbi Gacek kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 (edytowane) Ożywię temat potwierdzając, że w przedliftach również jest to możliwe i dosyć proste. Tak to wygląda u mnie: Jedynym problemem jest różnica w kształcie obudowy kolumny kierowniczej, wciąż potrzebuje dolnej części obudowy, którą bedę musiał połączyć z górą obudowy przedliftowej żeby wyglądało to schludniej Ogólnie efekt i frajda przy redukcjach biegów bezcenna. Jak widać na zdjęciach zmieniłem również kierownicę na poliftową co pozwoliło mi "zatrzymać" tempomat (po zamontowaniu łopatek, przedliftowa wersja manetki tempomatu zawadzała o prawą łopatkę , teraz wszystko (audio/tempomat) jest na kierownicy ) Edytowane 31 Marca 2019 przez R4RE 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlin83 Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Udało Ci się kupić w pl czy ściągałeś?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 3 minuty temu, kotlin83 napisał: Udało Ci się kupić w pl czy ściągałeś? kupiłem od tego sprzedawcy z Rosjii: https://www.ebay.co.uk/itm/JDM-Subaru-OEM-Legacy-Outback-Liberty-BL-BP-06-09Paddle-Shifter/183721812826 ..ma kilka fajnych kompletów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlin83 Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Dzięki za namiar, zamówię i zakładam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlin83 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) Done. Dla zainteresowanych: 1. Nie, standardowa obudowa nie pasuje. Docięcie oryginalnej nie spełnia zadania - dochodzą kostki które wychodzą poza obudowę. 2. Nie trzeba ciągnąć przewodów do styków przy skrzyni. Można podpiąć się pod kostki pod kolumną kierownicy - interesujące nas przewody to jasno niebieski (obok pomarańczowego) oraz fioletowy (pod niebieskim), fota w załączniku (źródło). A, jeszcze masa. Wygodnie jest użyć szybkozłączek. 3. Warto zapoznać się ze schematami rozebrania kolumny i kolejności elementów oraz połączeń elektrycznych. Tak poza tym to roboty na ok 2h, nie spiesząc się i znając schematy. wi-17338e.pdf Edytowane 13 Kwietnia 2019 przez kotlin83 detale 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Longier Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 jak by ktoś był zainteresowany to mam komplet z polifta uk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlin83 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Szkoda że nie dałeś znać wcześniej, łyknął bym zestaw od Ciebie. Teraz mam już łopatki zamontowane i muszę poszukać obudowy kolumny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ireneusz Ruszczyk Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 W dniu 14.04.2019 o 20:08, Longier napisał: jak by ktoś był zainteresowany to mam komplet z polifta uk. Ja jestem dawaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ireneusz Ruszczyk Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 Pany i panewki... Dorwałem łopatki ... Wszystko prawie pięknie ;) brak wiązki :( obk III 2007 Idzie to jakoś w ASO za rozsądne pieniądze kupić, ewentualnie gdzie kupić wtyczki i jakiego typu... + Schemat i dam radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 27 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2020 Podbijam temat wraz z kolegą @Ireneusz Ruszczyk - u mnie również nie ma wtyczki pod kolumną kierowniczą (mimo tego, że mam polifta 2.0) i zapytam uprzejmie, czy znajdzie się ktoś, kto podjąłby się montażu tego gadżetu u mnie. Jestem z Krakowa, ale jak trzeba będzie, to zrobię sobie wycieczkę (może niekoniecznie na drugi koniec Polski). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 27 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2020 W dniu 26.10.2020 o 17:50, Ireneusz Ruszczyk napisał: Pany i panewki... Dorwałem łopatki ... Wszystko prawie pięknie brak wiązki obk III 2007 Idzie to jakoś w ASO za rozsądne pieniądze kupić, ewentualnie gdzie kupić wtyczki i jakiego typu... + Schemat i dam radę Jk nie ma wtyczki to bym podłączył bez. Schemat poniżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amnes Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Elegancko się podłącza dokładnie jak Boneless pokazał przy tym BCI. Tu goście nawet foteczki zalinkowali: https://www.subaruoutback.org/threads/2008-outback-xt-5eat-paddle-shifters.15018/ Nie pamiętam już czy kolory się zgadzały u mnie czy po numerach pinów szedłem (4EAT vs. 5EAT coś mogło być inaczej), bo podłączanie kabli zazwyczaj z zawiązanymi oczami robię w BMW ;). Nie mniej jednak w subaru udało mi się pokiełbasić - z niewiadomych przyczyn kabelek masowy od łopatków pociągnąłem do dowolnie znalezionej "masy" a jak to w aucie nie wszystko co masą się wydaje masą jest. Z wiązką mi się fartnęło, bo w pudle z przydasiami znalazłem wtyczkę z kabelkami, których raster pasował idealnie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się