Skocz do zawartości

Łopatki do Legacy IV AT polift


rosaskc

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, Kambol napisał:

W porównaniu z rzeczywistością, to na filmie jest normalnie, a może nawet szybko ;)

I chyba i tak szybciej niż zmiana w manualu  w wykonaniu przeciętnego kierowcy.

 


Ok. Dzięki :) Myślałem, że te ustrojstwa szybciej działają ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ożywię temat potwierdzając, że w przedliftach również jest to możliwe i dosyć proste.

Tak to wygląda u mnie:

 

IMAG6492.jpg

 

IMAG6503.jpg

 

IMAG6501.jpg

 

IMAG6537.jpg

 

Jedynym problemem jest różnica w kształcie obudowy kolumny kierowniczej, wciąż potrzebuje dolnej części obudowy, którą bedę musiał połączyć z górą obudowy przedliftowej żeby wyglądało to schludniej :D Ogólnie efekt i frajda przy redukcjach biegów bezcenna.

 

Jak widać na zdjęciach zmieniłem również kierownicę na poliftową co pozwoliło mi "zatrzymać" tempomat (po zamontowaniu łopatek, przedliftowa wersja manetki tempomatu zawadzała o prawą łopatkę :P, teraz wszystko (audio/tempomat) jest na kierownicy ;))

Edytowane przez R4RE
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kotlin83 napisał:

Udało Ci się kupić w pl czy ściągałeś?

kupiłem od tego sprzedawcy z Rosjii:

https://www.ebay.co.uk/itm/JDM-Subaru-OEM-Legacy-Outback-Liberty-BL-BP-06-09Paddle-Shifter/183721812826

 

..ma kilka fajnych kompletów

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Done. :yahoo:

2130729623_2019-04-1314_20_55.thumb.jpg.c4bf215e0c0d46b1da877e5a1b6867cb.jpg

 

Dla zainteresowanych:

1. Nie, standardowa obudowa  nie pasuje. Docięcie oryginalnej nie spełnia zadania - dochodzą kostki które wychodzą poza obudowę.

2. Nie trzeba ciągnąć przewodów do styków przy skrzyni. Można podpiąć się pod kostki pod kolumną kierownicy - interesujące nas przewody to jasno niebieski (obok pomarańczowego) oraz fioletowy (pod niebieskim), fota w załączniku (źródło). A, jeszcze masa. Wygodnie jest użyć szybkozłączek.

3. Warto zapoznać się ze schematami rozebrania kolumny i kolejności elementów oraz połączeń elektrycznych.

Tak poza tym to roboty na ok 2h, nie spiesząc się i znając schematy.

 

 

IMAG0241.jpg

steeringcolumnpaddleshifter.jpg

wi-17338e.pdf

Edytowane przez kotlin83
detale
  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 4 miesiące temu...

Podbijam temat wraz z kolegą @Ireneusz Ruszczyk - u mnie również nie ma wtyczki pod kolumną kierowniczą (mimo tego, że mam polifta 2.0) i zapytam uprzejmie, czy znajdzie się ktoś, kto podjąłby się montażu tego gadżetu u mnie. Jestem z Krakowa, ale jak trzeba będzie, to zrobię sobie wycieczkę (może niekoniecznie na drugi koniec Polski).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.10.2020 o 17:50, Ireneusz Ruszczyk napisał:

Pany i panewki... Dorwałem łopatki ... Wszystko prawie pięknie ;) brak wiązki :( obk III 2007

Idzie to jakoś w ASO za rozsądne pieniądze kupić, ewentualnie gdzie kupić wtyczki i jakiego typu... + Schemat i dam radę

Jk nie ma wtyczki to bym podłączył bez. Schemat poniżej.2008_AT.thumb.PNG.256ce0c640d3405c9c0fad138d4d50fd.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegancko się podłącza dokładnie jak Boneless pokazał przy tym BCI. Tu goście nawet foteczki zalinkowali: https://www.subaruoutback.org/threads/2008-outback-xt-5eat-paddle-shifters.15018/

 

Nie pamiętam już czy kolory się zgadzały u mnie czy po numerach pinów szedłem (4EAT vs. 5EAT coś mogło być inaczej), bo podłączanie kabli zazwyczaj z zawiązanymi oczami robię w BMW ;). Nie mniej jednak w subaru udało mi się pokiełbasić - z niewiadomych przyczyn kabelek masowy od łopatków pociągnąłem do dowolnie znalezionej "masy" a jak to w aucie nie wszystko co masą się wydaje masą jest.

 

Z wiązką mi się fartnęło, bo w pudle z przydasiami znalazłem wtyczkę z kabelkami, których raster pasował idealnie:

 

IMG_8668.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...