Skocz do zawartości

SVX Alcyone


pegi

Rekomendowane odpowiedzi

Mam w kluczyku sterownik do centralnego zamka poprzedni właściciel mówił ze otwierał i zamykał auto. Nie siedziałem jeszcze nad tym. W wersjach na stany był pilot i przycisk security chyba. Kluczyk wyglada jakby na podczerwień był ktoś coś wie na ten temat? Czujnik w lusterku w zamkach ? Czy się mylę i to nie jest oryginalny system tylko przeróbka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Darek Ge napisał:

Mam w kluczyku sterownik do centralnego zamka poprzedni właściciel mówił ze otwierał i zamykał auto. Nie siedziałem jeszcze nad tym. W wersjach na stany był pilot i przycisk security chyba. Kluczyk wyglada jakby na podczerwień był ktoś coś wie na ten temat? Czujnik w lusterku w zamkach ? Czy się mylę i to nie jest oryginalny system tylko przeróbka 

u mnie właśnie padł, ale gdy działał to trzeba było trafić w szczelinę nad zamkiem, takie okienko w klamce:toobad: celowania co nie miara... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki to już wiem co szukać może nie działać bo mam przełożone wszystkie zamki z drugiego auta a tam mogło nie być tego systemu. Znalazłem info jak to zaprogramować. Podobno jest jeszcze system otwierania przez szarpanie klamki czterocyfrowy kod. Muszę to jutro sprawdzić. Działa to komuś może ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, BelegUS napisał:

W praktyce wszystko da się albo dostać, albo obejść, albo dopasować

A właśnie:huh:... Miałem zapytać czy masz @BelegUSjakies źródło sworzni wahacza przedniego? Nie po 100$  z przesyłką i podatkiem oczywiście:huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Herbert napisał:

Plastik na kierownicy, poduszek czy szyberdachu brak - ale kierownicę mogli zmienić,  może przeszłość autka to by wyjaśniła... 

Z drugiej strony jak na '94 to wypas

To mnie w sumie zastanawia... na pewno masz EU-Speca?

 

6 godzin temu, Herbert napisał:

A właśnie:huh:... Miałem zapytać czy masz @BelegUSjakies źródło sworzni wahacza przedniego? Nie po 100$  z przesyłką i podatkiem oczywiście

Ja moje regenerowałem... i polecam to rozwiązanie. ;) Jest bieda dostać te sworznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Darek Ge napisał:

Herbert sprawdź obudowę bezpieczników jeżeli pisze difflock  to EU  jeżeli FWD US przynajmniej tak wynika z moich informacji 

Dokładnie tak jest :) Albo podaj numer skrzyni z tabliczki pod maską. Po VINie mi ciężej ustalić. Albo taki drobiazg... masz kierunkowskazy w przednich błotnikach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.11.2019 o 23:13, Darek Ge napisał:

Ok dzięki to już wiem co szukać może nie działać bo mam przełożone wszystkie zamki z drugiego auta a tam mogło nie być tego systemu. Znalazłem info jak to zaprogramować. Podobno jest jeszcze system otwierania przez szarpanie klamki czterocyfrowy kod. Muszę to jutro sprawdzić. Działa to komuś może ?

https://www.dirtyolbc.co.nz/community/topic/265-setting-the-keyless-entry-beeping-door-handle-thing/

 

 

Zamierzam ad jakiegoś czasu u siebie spróbować ale muszę najpierw dojść co jest nie tak z centralnym. Pilot działa takk, że zamyka i po sekundzie otwiera. Wszystko wyczyszczone i nasmarowane..... miał ktoś coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.11.2019 o 21:38, Darek Ge napisał:

Herbert sprawdź obudowę bezpieczników jeżeli pisze difflock  to EU  jeżeli FWD US przynajmniej tak wynika z moich informacji 

Difflock.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.11.2019 o 22:12, BelegUS napisał:

. masz kierunkowskazy w przednich błotnikach?

Tak... Wiem jak wyglądają US(w migaczach odblaski)  i mam EU... dodatkowo kształt promieni światła jest z EU, w US jest płasko...

Edytowane przez Herbert
Korekta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.11.2019 o 00:06, alepka napisał:

https://www.dirtyolbc.co.nz/community/topic/265-setting-the-keyless-entry-beeping-door-handle-thing/

 

 

Zamierzam ad jakiegoś czasu u siebie spróbować ale muszę najpierw dojść co jest nie tak z centralnym. Pilot działa takk, że zamyka i po sekundzie otwiera. Wszystko wyczyszczone i nasmarowane..... miał ktoś coś takiego?

W innym miejscu (Forester czy Impreza) jakąś kostkę diagnostyczną kazali rozłączyć... Czarną, ale na którym słupku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.11.2019 o 13:46, alepka napisał:
W dniu 28.11.2019 o 13:53, Dehnel napisał:

Pany, a cos się zmieniło z przekładką na manuala? 

A znasz jakichś fachowców co ogarniają temat naprawy tych skrzyń?.

U mnie w XT jak padło AT, od razu wleciało MT. ale jakbym kiedyś dorwał AT do remontu, to bym się na spokojnie pobawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak juz tak o skrzyniach. Moja dziala sprawnie tylko w trubie „econo”, bez niego nie miewa dwójki. Jakies pomysły? Sterownik, czy mechanika?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie mam wrażenie ze w trybie econo skrzynia gorzej zmienia biegi. Ale może to tylko takie podświadome przekonanie. Bo ten tryb to chyba tylko sterowanie i nic więcej. Tak samo jak działa tryb power. Inna prędkość inne obroty silnika i zmiana biegu. Solenoidy załączają biegi komputer decyduje kiedy. Ale może się mylę. U mnie zmieniają się mniej więcej tak na II przy 20-40 na III przy 60-80 na IV przy 120-140 jak nie wciskam na max w podłogę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Darek Ge napisał:

U mnie mam wrażenie ze w trybie econo skrzynia gorzej zmienia biegi. Ale może to tylko takie podświadome przekonanie. Bo ten tryb to chyba tylko sterowanie i nic więcej. Tak samo jak działa tryb power. Inna prędkość inne obroty silnika i zmiana biegu. Solenoidy załączają biegi komputer decyduje kiedy. Ale może się mylę. U mnie zmieniają się mniej więcej tak na II przy 20-40 na III przy 60-80 na IV przy 120-140 jak nie wciskam na max w podłogę 

W ECON chyba po prosu zmienia wcześniej biegi. W trybie POWER ciągnie znowu prawie do końca tutaj w miarę dobrze opisane FAQ z danymi, objawami usterek, poradami.

 

W dniu 1.12.2019 o 21:02, Guliwer napisał:

U mnie w XT jak padło AT, od razu wleciało MT. ale jakbym kiedyś dorwał AT do remontu, to bym się na spokojnie pobawił.

Jak na razie jeżdżę. Co do tych szarpnięć to jak napisałem są lekkie, czasem nawet niewyczuwalne. W jednym z (podobno) lepszych zakładów w KRK powiedziano mi, żebym jeździł. Od 2 lat nic się nie zmienia. Może za jakiś czas skorzystam :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Darek Ge napisał:

Zamówię sobie chyba całego manuala do 4EAT 1 i zobaczę co i jak bo mam zamiar uruchomić zapasową skrzynie. Znalazłem na ebay cały komplet do regeneracji.

Pamiętaj tylko, że Amerykony mają inne skrzynie - MPT, my mamy VTD. Nie musi to mieć znaczenia dla tych elementów, ale warto by np. na opposedforces spróbować porównać numery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, BelegUS napisał:

Pamiętaj tylko, że Amerykony mają inne skrzynie - MPT, my mamy VTD. Nie musi to mieć znaczenia dla tych elementów, ale warto by np. na opposedforces spróbować porównać numery.

Tak wiem sprawdzę sobie zanim kupię 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...