Skocz do zawartości

Moje Subaru


jako

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

mnie tez nie chce sie wierzyc w ta nadsterownosc ZAWSZE :wink:

o ile dobrze pamietam, to masz mocna wiskoze i helikalny przod.

kilka km zrobilem w takim setup'ie i bywa nadsterownie, ale bywa :razz:

jak dolozysz mocno spieta plytke na tyl robi sie nadsterownie

ale nie zawsze :wink: ... chyba, ze nie bierzemy pod uwage sytuacji

jak delikatnie prosisz o ta nadsterownosc :mrgreen:

moc moze miec wplyw na wyostrzenie, latwiejsze przechodzenie

z jednego stanu w drugi, ale nie na ogolna tendencje auta, ktora wynika

zarowno ze zbalansowania napedu, zawiasu itd, no i oczywiscie... wkladki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w największym skrócie

 

przejezdzajac zakret gazem, wyjezdza tylem, dodajac w zakrecie gazu wyjezdza tylem, oczywiscie jak mozna sie bardzo uprzec i wprowadzic go w podsterownosc, ale bedzie to wynikalo z winy kierowcy ZAWSZE

ja tak zrobilem na ostatniej cynie, kiedy to wyjezdzajac na prosta startowa, wystraszyłem sie i odpuscilem gaz co spowodowalo wyjechanie przodu dosyc nagle i zatrzymanie 1cm przed banda, takze faktem jest ze mozna wpasc w podsterownosc tym autem tez

 

ale w porownaniu do innych czteronapedowek, ma zdecydowanie tendencje nadsterowna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe. odpuszczenie gazu spowodowalo podsterownosc. czyli przed skretem odkrecasz :?: :roll:

napisz jeszcze raz co tam u ciebie siedzi, bo cos nie bardzo rozumiem chyba :wink:

 

moze inaczej nie wcisniecie gazu na tyle duzo ze wyjechac powinien tyl, spowodowalo to ze na skreconych kolach (mocno) pojechal przod, chodzilo mi o to ze bylo to bledem iz nie przjechalem zakretu z gazem

 

z tego co wiem od Jurka, to wyjecie szpery sti z tylu i pozostawienie serii, przy szperze z przodu i skrzyni ppg, spowodowalo ta nadsterowna charakterystyke

kiedy byla szpera sti z tylu, sytuacja byla inna

 

[ Dodano: Pon Sty 14, 2008 10:47 am ]

hmm...puszczenie gazu spowodowalo podsterownosc? zawsze mi sie wydawalo, ze z odjecia to sie auto wprowadza w poslizg, ale wszystko zalezy od wielu czynnikow ;)

 

jednym z czynnikow moglo byc to ze predkosc byla nie duza i odjecie gazu nie spowodowalo odjechania tylu, oraz to ze opony byly zapchane blotem z czesci szutrowej oraz to ze na asfalt rowniez byl naniesiony syf

 

[ Dodano: Pon Sty 14, 2008 10:59 am ]

widze ze ciezko idzie mi tlumaczenie, takze przy najblizszym spotkaniu zapraszam do środka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersja zimowo - rodzinna mojego subaraka :mrgreen: ,

 

 

zawsze to troche lepiej wygląda niz szare brzydkie pudło na dachu a lakier nie popękał przy wyższych prędkościach o co sie bałem :twisted:

 

dzieki dla bociek_kraków za ogarniecie tematu naklejek :!:

 

0cd17e69adaf4754m.jpg

 

840a13dc0af4a207m.jpg

 

93abe5e701bcac03m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersja zimowo - rodzinna mojego subaraka :mrgreen: ,

 

 

zawsze to troche lepiej wygląda niz szare brzydkie pudło na dachu a lakier nie popękał przy wyższych prędkościach o co sie bałem :twisted:

 

dzieki dla bociek_kraków za ogarniecie tematu naklejek :!:

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

pamietam na rajdzie szwecji 2004, na testowym ktos jezdzil z boksem, takze na upalanie tez sie nadaje w tej wersji :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjecie szpery sti z tylu i pozostawienie serii, przy szperze z przodu i skrzyni ppg, spowodowalo ta nadsterowna charakterystyke

ja mialem stycznosc z obiema konfiguracjami (poza ppg (co wplywu nie ma) + mocna wiskoza) ale w odwrotnej kolejnosci...

wrazenia mam dokladnie odwrotne. najwazniejsze, ze ci pasuje :wink:

kiedy byla szpera sti z tylu, sytuacja byla innawidze ze ciezko idzie mi tlumaczenie, takze przy najblizszym spotkaniu zapraszam do środka :mrgreen:

bardzo chetnie zobacze jak ogarniasz poltora :wink: :twisted: gt'eka w jednej skorze :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze ciezko idzie mi tlumaczenie, takze przy najblizszym spotkaniu zapraszam do środka :mrgreen:

Jak będziesz wybierał się na kolejną pojeżdżawkę na torze Poznań to z chęcią sprawdzę :razz: bo ostatnio jakoś nie było okazji :mrgreen:

 

beben_wrc ekstra to wygląda. Chyba też zgłoszę się do Boćka po takie naklejki :wink: bo mojego malować nie ma sensu, bo chyba jest pod kolor nadwozia, ale jeszcze nie miałem okazji sprawdzić :razz: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beben_wrc,

dzieki dla bociek_kraków za ogarniecie tematu naklejek

Nie ma sprawy. Nie przypuszczałem że tak super to wyjdzie.

A swoją drogą to coś Ci ramki chyba nie pasują z tyłu inna z przodu inna.

Przy okazji... masz dane P. Przybylskiego bo trza rachunek wysłać :mrgreen:

 

radekk,

chyba też zgłoszę się do Boćka po takie naklejki

Zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciesze sie ze sie podoba, koszt pomalowania niewielki a troche ciekawiej wygląda

 

SoWhat , jest to bardzo mozliwe ze mnie widziałes bylismy w Murzasichlu od 4.01 . Odpozdrawiam :cool:

 

Beben, super to wyglada. Kosz takze, tylko czemu tak nisko :cool:

 

wraz ze wzrostem tkanki miesniowo-piwnej muszę obniżać tę dziurę zeby do niej doskoczyć :mrgreen: , to jest wersja zimowa zebym mógł dunka w kurtce i traperach zrobic :wink:

 

Przy okazji... masz dane P. Przybylskiego bo trza rachunek wysłać

 

danych nie mam :cool: , chyba musze sam za te ramki zapłacić :mrgreen: , gotowe juz bo przyznanm sie ze nie zagladałem dawno do tematu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochodzik, skoro auto stoi na stalówkach to znaczy ze hamulec seryjny. Jak sobie radzisz z hamowaniem przy dość sporej mocy?

 

hamulec to Brembo/Pagid lub Brembo/DS 3000, generalnie w miare daje rade tj. na krotkich odcinkach...

Kiedyś chętnie bym się wprosił do Ciebie na prawy na parę minut chociaż :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochodzik, skoro auto stoi na stalówkach to znaczy ze hamulec seryjny. Jak sobie radzisz z hamowaniem przy dość sporej mocy?

 

hamulec to Brembo/Pagid lub Brembo/DS 3000, generalnie w miare daje rade tj. na krotkich odcinkach...

Kiedyś chętnie bym się wprosił do Ciebie na prawy na parę minut chociaż :mrgreen:

 

ze tak powiem...wiesz gdzie mieszkam, just call

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...