kordynator Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) a Forek raczej tak nie do końca prosto jechał. Masz XTeka, możesz test zrobić samemu. Albo np. podczas szkolenia w SJSie można taki test wykonać jako punkt szkolenia i z tego co pamiętam to taki manewr jest ćwiczony na I stopniu. Temat tako filmiku rozkminialiśmy przez parę ładnych stron Tu chodzi o to, że ten manewr wykonuje automat, jest bardzo gwałtowny i ESP robi durną robotę. Uczciwie należy przyznać że auto powinno zachować tor jazdy, a Forek tego nie robi Edytowane 24 Listopada 2015 przez kordynator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Ciekaw jestem kto z was potrafi tak szybko kręcić kierownicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Ciekaw jestem kto z was potrafi tak szybko kręcić kierownicą. nie jest to ruch niemożliwy do wykonania, widać go wyraźnie w podsumowaniu od około 21 sekundy to jest test samego systemu ESP a nie opanowania auta w całej sytuacji Edytowane 24 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Łosia nie daje rady, skrzynia zaraz padnie, pali tyle że ho ho. Nic tylko wjechać do rowu lub gdzieś do lasu i zostawić taki "złom" Może jakieś pozytywy zamiast szerzyć defetyzm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Może jakieś pozytywy Proszę https://www.youtube.com/playlist?list=PLaFaRCm3Ri0NZkfo35FDCtUZ8QdXFofah Edytowane 24 Listopada 2015 przez przemekka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbych Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Nowy soft podobno podaje więcej paliwa i zmieniła się na plus reakcja na gaz. Pali teraz więcej i to nie tylko przez pogodę bo mam porównanie z tego samego dnia na starym i nowym sofcie ale ja to ciepłym moczem leje na ten dodatkowy litr Mam analogiczne odczucia - w okresie obserwacji zwiększonego zużycia nie zmieniła się ani pogoda ani styl jazdy, czy sposób użytkowania auta. Natomiast zwiększenie zużycia nastąpiło bezpośrednio po przeglądzie i prawdopodobnie aktualizacji softu. Co do poprawy reakcji na gaz to tego nie zaobserwowałem, ze względu na sposób użytkowania (głównie miasto i jego bliskie okolice) i fakt, że autu nigdy nie brakowało mocy . Niemniej teraz sobie potestuję wyprzedzanie w trybie "I" w którym się najgorzej zbiera i zobaczymy. Co do spalania to obserwacja ma bardziej charakter poznawczy niż roszczeniowy ponieważ nawet to zwiększone spalanie nie zbliża się do wartości z jaką liczyłem się przy zakupie XT-ka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Po ilu kilometrach/tankowaniach zauważyliście ten wzrost? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbych Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Po ilu kilometrach/tankowaniach zauważyliście ten wzrost? Od pierwszego tankowania po przeglądzie i wszystkich kolejnych, a było już ich kilka. Najczęściej tankuję po przejechaniu ok 300 km od poprzedniego tankowania i po takim dystansie średnie spalanie dotąd wynosiło 10,2-10,6 litra, obecnie utrzymuje się na poziomie 11,0 - 11,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Zima idzie Panie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Pytanko o odświeżony model i wyświetlacz kompa - czy tam nastąpiła zmiana softu tylko czy również hardware? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) jakiś czas temu ganiałem siostry Tiguanem 2.0 d DSG forcośtam chyba niecałe 180KM i tak to wyglądało przy 3 tys obr, jak jest w Forku SBD CVT? Edytowane 26 Listopada 2015 przez giepa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Tiguanem 2.0 d DSG forcośtam 4 motion Te dane katalogowe Volgswagenów mogą być tak samo ściemniane jak emisja CO 2 i zużycie paliwa - przyznali że do oleju silnikowego dodawano paliwa by obniżyć opory / straty wewnętrzne silnika w czasie testu.. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 jakiś czas temu ganiałem siostry Tiguanem 2.0 d DSG forcośtam chyba niecałe 180KM i tak to wyglądało przy 3 tys obr, jak jest w Forku SBD CVT?tiguan.jpg Porównujesz diesla do benzyny i pytasz o obroty? Skoczyliśmy w ubiegły weekend z Izotomami do Amsterdamu. 4 osoby, pełen bagażnik, prędkości autostradowe bez przesadnego oszczędzania na paliwie. 10,2L/100km. Jak dla mnie rewelacja. Oczywiście Forkiem XT nie dieslem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Porównujesz diesla do benzyny i pytasz o obroty? jak jest w Forku SBD CVT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Porównujesz diesla do benzyny i pytasz o obroty? jak jest w Forku SBD CVT? A to spoko... VW generalnie tak przełożenia układa, na 5 biegowej skrzyni przy 200km/h jest 3,5tys. obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 10,2L/100km. Jak dla mnie rewelacja. Oczywiście Forkiem XT nie dieslem dokładnie, rewelacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Te dane katalogowe Volgswagenów mogą być tak samo ściemniane moze i sciema ale powiem szczerze, ze idzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Jeszcze idzie. Do akcji serwisowej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Mój najlepszy wynik jak do tej pory to Kąty Wrocławskie - Kraków - > 8,3 L /100 , ten sam dzien na powrót 8,8 L/100 . Predkosci 130-140 max na tempomat, 1 człowiek. Wynik najgorszy : początek trasy S8 pod Łodzią do centrum Wrocławia na 198 km poszedł cały bak. Komp pokazywał 19,6. Predkości 180-230km/h , 2 ludzi w aucie, temp ok -5C. Nie wiem jak to możliwe ale ostatnio po podobnym rajdzie wlałem do baku 60,52 l paliwa a zasięg na komputerze był jeszcze 20 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Mój najlepszy wynik jak do tej pory to Kąty Wrocławskie - Kraków - > 8,3 L /100 , ten sam dzien na powrót 8,8 L/100 . Predkosci 130-140 max na tempomat, 1 człowiek. Wynik najgorszy : początek trasy S8 pod Łodzią do centrum Wrocławia na 198 km poszedł cały bak. Komp pokazywał 19,6. Predkości 180-230km/h , 2 ludzi w aucie, temp ok -5C. Nie wiem jak to możliwe ale ostatnio po podobnym rajdzie wlałem do baku 60,52 l paliwa a zasięg na komputerze był jeszcze 20 km. Popraw się bo pomyliły Ci się trasy. Te 180 - 230 to w niemczech na autobanie mknąłeś. Tak będzie lepiej . Pozdrawiam, promil_one Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 E tam. Na sygnale jechał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Mój najlepszy wynik jak do tej pory to Kąty Wrocławskie - Kraków - > 8,3 L /100 , ten sam dzien na powrót 8,8 L/100 . Predkosci 130-140 max na tempomat, 1 człowiek. Wynik najgorszy : początek trasy S8 pod Łodzią do centrum Wrocławia na 198 km poszedł cały bak. Komp pokazywał 19,6. Predkości 180-230km/h , 2 ludzi w aucie, temp ok -5C. Nie wiem jak to możliwe ale ostatnio po podobnym rajdzie wlałem do baku 60,52 l paliwa a zasięg na komputerze był jeszcze 20 km. Popraw się bo pomyliły Ci się trasy. Te 180 - 230 to w niemczech na autobanie mknąłeś. Tak będzie lepiej . Pozdrawiam, promil_one[/quote Nic mi sie nie pomylilo, predkosci 180-200 spokojnie sa do osiagniecia w nocy. 230 km/h podalem jako chwilowe maksymalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Nic mi sie nie pomylilo, predkosci 180-200 spokojnie sa do osiagniecia w nocy. 230 km/h podalem jako chwilowe maksymalne. niechybnie pomyliłeś trasy i to musiało być na niemieckiej "autobahnie" do tego w miejscu gdzie nie obowiązuje limit maksymalnej dopuszczalnej prędkości większość z nas o ile nie wszyscy tylko tam "testujemy" nasze Subaru Edytowane 26 Listopada 2015 przez ketivv 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Mój najlepszy wynik jak do tej pory to Kąty Wrocławskie - Kraków - > 8,3 L /100 , ten sam dzien na powrót 8,8 L/100 . Predkosci 130-140 max na tempomat, 1 człowiek. Wynik najgorszy : początek trasy S8 pod Łodzią do centrum Wrocławia na 198 km poszedł cały bak. Komp pokazywał 19,6. Predkości 180-230km/h , 2 ludzi w aucie, temp ok -5C. Nie wiem jak to możliwe ale ostatnio po podobnym rajdzie wlałem do baku 60,52 l paliwa a zasięg na komputerze był jeszcze 20 km. Popraw się bo pomyliły Ci się trasy. Te 180 - 230 to w niemczech na autobanie mknąłeś. Tak będzie lepiej . Pozdrawiam, promil_one[/quote Nic mi sie nie pomylilo, predkosci 180-200 spokojnie sa do osiagniecia w nocy. 230 km/h podalem jako chwilowe maksymalne. Lepiej jednak by Ci się pomyliło. Nie chodzi o możliwości do osiągnięcia tylko o to, że w Polsce tyle nie jechałeś bo to niezgodne z prawem. Pozdrawiam, promil_one Nic mi sie nie pomylilo, predkosci 180-200 spokojnie sa do osiagniecia w nocy. 230 km/h podalem jako chwilowe maksymalne. niechybnie pomyliłeś trasy i to musiało być na niemieckiej "autobahnie" do tego w miejscu gdzie nie obowiązuje limit maksymalnej dopuszczalnej prędkości większość z nas o ile nie wszyscy tylko tam "testujemy" nasze Subaru No nie inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Mój najlepszy wynik jak do tej pory to Kąty Wrocławskie - Kraków - > 8,3 L /100 , ten sam dzien na powrót 8,8 L/100 . Predkosci 130-140 max na tempomat, 1 człowiek. Wynik najgorszy : początek trasy S8 pod Łodzią do centrum Wrocławia na 198 km poszedł cały bak. Komp pokazywał 19,6. Predkości 180-230km/h , 2 ludzi w aucie, temp ok -5C. Nie wiem jak to możliwe ale ostatnio po podobnym rajdzie wlałem do baku 60,52 l paliwa a zasięg na komputerze był jeszcze 20 km. Popraw się bo pomyliły Ci się trasy. Te 180 - 230 to w niemczech na autobanie mknąłeś. Tak będzie lepiej . Pozdrawiam, promil_one[/quote Nic mi sie nie pomylilo, predkosci 180-200 spokojnie sa do osiagniecia w nocy. 230 km/h podalem jako chwilowe maksymalne. Lepiej jednak by Ci się pomyliło. Nie chodzi o możliwości do osiągnięcia tylko o to, że w Polsce tyle nie jechałeś bo to niezgodne z prawem. Pozdrawiam, promil_one Nic mi sie nie pomylilo, predkosci 180-200 spokojnie sa do osiagniecia w nocy. 230 km/h podalem jako chwilowe maksymalne. niechybnie pomyliłeś trasy i to musiało być na niemieckiej "autobahnie" do tego w miejscu gdzie nie obowiązuje limit maksymalnej dopuszczalnej prędkości większość z nas o ile nie wszyscy tylko tam "testujemy" nasze Subaru No nie inaczej Co się czepiacie: a może to poseł i to jeszcze z PISu? Im to teraz wszystko wolno, a o autobahnach to nie lepiej nie mówić - przecież są niemieckie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się