kordynator Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Czemu bezsensownego? No bo go już tak "natura" stworzyła, że jest idiotyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Nie wiem jak Ty, ale ja po zakupie juz na starcie kombinowalbym, jak by się tego pozbyć. Jeszcze samochodu nie odebrałem, więc nie wiem, ale wydaje nie się, że wyłączyć można. Sjak, nie wiem a jaki jest bezsens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Nie potrafię wskazać ani jednej wymiernej korzyści ze stosowania tego systemu, poza ofc demagogicznymi hasłami ekoświrów A wkurza mnie kosmicznie Jedyne samochody gdzie widzę rzeczywiście sens stosowania to hybrydy Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 10 Listopada 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Tylko nie pomyślcie Koledzy, że się czepiam . Normalnie pytam bo jeszcze nigdy nie miałem auta z tym systemem. W forku będzie pierwszy raz i ciekaw jestem, "z czym się to je" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 No ja mam wątpliwą przyjemność słyszeć jak to działa Taras mojego biura wychodzi dokładnie na skrzyżowanie drogi przy której mieszka bardzo bogaty facet. Powiem wam że doznania akustyczne jak jego żona włącza się do ruchu Porsche 911 z systemem start&stop miazga :yahoo: :facepalm: To powinno być zakazane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Mam w firmie dwa forki N/A i XTka, użytkowane są podobnie średnio 1/2 miasto i 1/2 dojazdy ( dziennie ok 100km). Różnica w spalaniu ok 2l porównanie z 5kkm. Edytowane 10 Listopada 2014 przez MUrsus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 W forku będzie pierwszy raz i ciekaw jestem, "z czym się to je" . Dokładnie tak: Nie potrafię wskazać ani jednej wymiernej korzyści ze stosowania tego systemu, Również sam system nie jest w stanie przekonać, że ma sens. Wyświetlane przez komputer statystyki oszczędności mikroskopijnych ilości paliwa ośmieszają się same.Dodatkowo zatrzymywanie się silnika przy włączaniu do ruchu czy zawracaniu jest nie tylko denerwujące co niebezpieczne. Do ponownego auto startu należy dość zdecydowanie do oporu wcisnąć sprzęgło. Zbyt szybkie wciśniecie sprzęgła i wrzucenie jedynki spowoduje że silnik nie wystartuje. Już prawie nie zapominam system wyłączać po starcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Ja się już przyzwyczaiłem. Wiem kiedy za wczasu wyłączyć. Faktycznie początek wymagał przyzwyczajenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) czasami zapominam wyłączyć i strasznie mnie to wku."rz"...a, szczególnie jak zatrzymuję się pod bramą i otwieram drzwi auta słychać w całej okolicy piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ... Podjazd w błotku ... samochód jadący przede mną zatrzymuje się na chwile, ja za nim i .... należy nacisnąć sprzęgło :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: SSman to złoooooo Jak to wyłączyć Edytowane 11 Listopada 2014 przez MUrsus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 A ja w wieśniaku przywykłem. Fakt wyłącza dość szybko, ale tez bardzo szybko startuje - wystarczy muśniecie sprzęgła, więc zanim wciśniemy sprzegło do końca i wrzucimy normalnie bieg to silnik już pracuje. Przy jeździe na wstecznym system nie wyłącza silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Czyli jak ktos nie lubi - zawsze moze popinac po miescie na wstecznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Niekoniecznie, da się też do przodu. Jest taki guzik "coś tam off" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 @bartosz51 - trzeba zawsze po starcie pamiętać o wyłączeniu ... @lukass - spróbuj na błotnistym podjeździe odpalić muśnięciem sprzęgła i jeszcze ruszyć ... jak dla mnie minusy blakną przy plusach ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opi Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 @bartosz51 - trzeba zawsze po starcie pamiętać o wyłączeniu ... @lukass - spróbuj na błotnistym podjeździe odpalić muśnięciem sprzęgła i jeszcze ruszyć ... jak dla mnie minusy blakną przy plusach ... Jesli zapomniales wylaczyc auto start/stop przed jazda i ci wylaczyl silnik w nieodpowiednim momencie to wystarczy wtedy wcisnac przycisk auto start/stop i silnik sie uruchamia. Przynajmniej u mnie tak to wyglada przy automacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) @bartosz51 - trzeba zawsze po starcie pamiętać o wyłączeniu ... @lukass - spróbuj na błotnistym podjeździe odpalić muśnięciem sprzęgła i jeszcze ruszyć ... jak dla mnie minusy blakną przy plusach ... Jesli zapomniales wylaczyc auto start/stop przed jazda i ci wylaczyl silnik w nieodpowiednim momencie to wystarczy wtedy wcisnac przycisk auto start/stop i silnik sie uruchamia. Przynajmniej u mnie tak to wyglada przy automacie. Zgadza się, ale nie jest to miła niespodzianka w trakcie manewru. Podobnie jak przeraźliwy pisk gdy silnik jest wyłączony przez 'auto stop' a zostaną otwarte drzwi lub odpięte pasy bezpieczeństwa. Wówczas nie wystarczy naciśnięcie przycisku. Trzeba wyłączyć zapłon i uruchomić on nowa. Wkrótce przegląd i zapytam czy wyłączą mi to na stałe. Jeśli nie - zrobi mi to elektronik . Nie ważne w jaki sposób (oszukanie systemu co do wartości temperatury silnika,ewentualnie temperatury zewnętrznej nie pozwalającej na wyłączenie silnika, czy też proste zmostkowanie wyłącznika powracającego). Edytowane 11 Listopada 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opi Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 No coz ja tez nie przepadam za tym systemem i juz go wylaczam odruchowo w 99% przypadkow. Wydaje mi sie ze w nowych XT tego nie ma. Przynajmniej nie bylo tego w standardowym miejscu jak bylem na jezdzie testowej XTekiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Powtórzę jeszcze raz W XT 2014 nie ma tego ustrojstwa. Na pewno i bez żadnych wątpliwości Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Powtórzę jeszcze raz W XT 2014 nie ma tego ustrojstwa. Na pewno i bez żadnych wątpliwości Potwierdzam. Amen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Jesli zapomniales wylaczyc auto start/stop przed jazda i ci wylaczyl silnik w nieodpowiednim momencie to wystarczy wtedy wcisnac przycisk auto start/stop i silnik sie uruchamia. Przynajmniej u mnie tak to wyglada przy automacie. W automacie jest jeszcze tak, że jeśli nie wciśnie się pedału hamulca do oporu tylko delikatnie to system start/stop nie uruchamia się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Jesli zapomniales wylaczyc auto start/stop przed jazda i ci wylaczyl silnik w nieodpowiednim momencie to wystarczy wtedy wcisnac przycisk auto start/stop i silnik sie uruchamia. Przynajmniej u mnie tak to wyglada przy automacie. W automacie jest jeszcze tak, że jeśli nie wciśnie się pedału hamulca do oporu tylko delikatnie to system start/stop nie uruchamia się. Jest to jakieś rozwiązanie ale dla osoby o bardzo dużym dystansie do siebie i otoczenia.... nie wiem jak musiał bym kochać samochód aby zmusić się do jazdy tak aby delikatnie nacisnąć pedał hamulca by nie uruchomić tego beznadziejnego wynalazku.... już już 30 razy mi się udało huurrraaa ! aż nagle za 31 zgasł... Paranoja Znalazłem coś całkiem przyjemniejszego I Pytanie czy kolega Mkow ma taki sam dźwięk ? i czy nie jest on uciążliwy przy normalnej jeździe w mieście i na autostradzie Edytowane 11 Listopada 2014 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Dam sobie paznokieć uciąć, że to III generacja . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Fakt Tutaj ten dźwięk nie jest już taki przyjemny ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cewie Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Przyznam, że podoba mi się bardzo ta ogniowa oksyda na końcówkach wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan12 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Mam w firmie dwa forki N/A i XTka, użytkowane są podobnie średnio 1/2 miasto i 1/2 dojazdy ( dziennie ok 100km). Różnica w spalaniu ok 2l porównanie z 5kkm. A ile konkretnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) roznica 100litrow paliwa w ciagu 2 miesiecy ( przyjmujac ok 100km dziennie) Edytowane 12 Listopada 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się