Niedźwiedź Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 MythBuster Niezły był odcinek "Attractive women do not pass gas." Podobaja Ci sie te pajace? Co do cofania, chyba sam sobie zafunduje test. Koniecznie na piasku i przy otwartych drzwiach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 MythBuster Niezły był odcinek "Attractive women do not pass gas." Podobaja Ci sie te pajace? Co do cofania, chyba sam sobie zafunduje test. Nie podobają się, ale przy tym odcinku trochę pośmiałem się. Może dlatego, że oni potraktowali to jako poważny eksperyment. Co do testu, to zdecydowana większość użytkowników nie ma żadnych problemów z cofaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Zastanawia mnie jednak jak dokonuje sie pomiaru dajacego roznice 0.2l/100km? jedziesz 100km z włączoną klimą... a zaraz potem 100km bez klimy Dla ułatwienia dodam że warunki te same -autostrada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Z piasku /śniegu by tak nie wyjechał No popatrz, przy końcówce stracił pęd torując drogę innym autom po głebokim z daleka od krawędzi a jednak się przekopał http://www.youtube.com/watch?v=UnXIKYjNW1Q&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 MythBuster Niezły był odcinek "Attractive women do not pass gas." Podobaja Ci sie te pajace? Co do cofania, chyba sam sobie zafunduje test. Koniecznie na piasku i przy otwartych drzwiach. Do uczciwego piasku to mam ze cztery godziny jazdy (w jedna strone), wiec kraweznik bedzie musial wystapic w tescie. Drzwi? Obowiazkowo Zastanawia mnie jednak jak dokonuje sie pomiaru dajacego roznice 0.2l/100km? jedziesz 100km z włączoną klimą... a zaraz potem 100km bez klimy Dla ułatwienia dodam że warunki te same -autostrada I robisz to na bance pomiarowej z gwarancja ze sila wiatru sie nie zmienila, Nachylenie obu odcinkow jest takie samo i jeszcze okolo tuzina innych paramatrow masz pod kontola? Czy tak? MythBuster Niezły był odcinek "Attractive women do not pass gas." Podobaja Ci sie te pajace? Co do cofania, chyba sam sobie zafunduje test. Nie podobają się, ale przy tym odcinku trochę pośmiałem się. Może dlatego, że oni potraktowali to jako poważny eksperyment. Co do testu, to zdecydowana większość użytkowników nie ma żadnych problemów z cofaniem. Juz sie przestraszylem.... a widziales odcinek z obamskim? Ja tez nie zauwazylem narazie problemow przy cofaniu, ale podniose nieco poprzeczke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Przedtem nie widziałem, teraz już tak. Może na the Forum powołać jakiś MythBasters team? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 @@TyrTyr, pomiaru dokonałem na autostradzie Budapest-Nagykanizsa ok. 3 lata temu ,droga prosta jak stół ,to samo natężenie ruchu,ta sama średnia prędkość ok.140 km/h-głównie autopilot.Pomiaru dokonałem z ciekawości ,bo końcowa część podróży tego dnia była póżnym wieczorem i można było wyłączyć klimę bez problemu.Jechaliśmy Hondą.Wcześniej już wydawało mi się mniej więcej jak zwiększa się spalanie wraz z klimą dzięki temu doświadczeniu tylko sie upewniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 (edytowane) TyrTyr - mój służbowy Ford Fusion 1.4, cykl w większości miejski - średnio 0,5l więcej beznzyny na 100km przy włączonej klimie. To wszystko bardzo mało, patrząc na wyniki niemieckiego ADAC: http://www.auto-swia...-zuzycie-paliwa Mowisz ze zima pali mniej niz latem z klimatyzacja? Porównuję jazdę miejską latem z włączoną klimatyzacją i latem bez klimatyzacji. 0,5l, które podałem ( celowo pisząc średnio ) jest wartością względną i szacunkową. Wpływa na nią: stan techniczny pojazdu ( m.in. ilość czynnika chłodniczego ) , temperatura zewnętrzna, typ układu klimatyzacji, etc. Na przykład - jeśli w układzie nie ma wystarczającej ilości czynnika chłodniczego - efekt schładzania ( niższej temperatury ) może być uzyskany tylko przez dłuższą i bardziej energochłonną pracę kompresora , w ślad za tym idzie większe zużycie paliwa. Skąd to się bierze? Ano z tego. Sprężarka/kompresor swój napęd pobiera z wału korbowego silnika w pojeździe. Pracując - odbiera część mocy z silnika. A ten , żeby pobieraną przez sprężarkę moc zrównoważyć - przez komputer dostarcza większą ilość paliwa i powietrza. I właśnie ten spadek mocy odczuwam najbardziej, podkreślam - w aucie z mocą 80KM. Jedzie jak na trzech garach, mniejsza o paliwo . Edytowane 10 Maja 2013 przez Woszkowaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Przedtem nie widziałem, teraz już tak. Może na the Forum powołać jakiś MythBasters team? No i jak Ci sie podobalo? Szopa na 102. Zwlaszcza ze sa elektrownie pracujace "na lustrach". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Z piasku /śniegu by tak nie wyjechał No popatrz, przy końcówce stracił pęd torując drogę innym autom po głebokim z daleka od krawędzi a jednak się przekopał http://www.youtube.com/watch?v=UnXIKYjNW1Q&feature=youtu.be No ale przecież to zupełnie inna sytuacja - z rozpędu i do przodu. Coś kojarzę że z Haldexem było też coś nie tak w jeździe do tyłu. A co do klimy - przyznam że pierwszy raz słyszę o mniejszym spalaniu przy włączonej , w każdym aucie które miałem zawsze spalanie rosło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Nuda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Jak Ci nudno, idź na cmentarz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 No ale przecież to zupełnie inna sytuacja - z rozpędu i do przodu. Byś chciał z miejsca i do tyłu? No mam takie nagranie, niestety youtube twierdzi że "Ups. Poszło cos nie tak", więc wrzuce jutro. Ciekawe co bedzie dalej, że do tyłu ale na jednym kole, ewentualnie bokiem, w sniegu syberyjskim tak ale w słońcu Maroko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Cześć Koledzy! Kto wie czy w nowym Forku można dezaktywować poduszkę powietrzną pasażera, aby zamocować fotelik? Cześć @@Woszkowaty, sprawdzałeś to może? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Dezaktywowac mozna, ale robi sie to automatycznie podobno. Przyznam, ze szukalem jak bylem w salonie, gdzie wcisnac kluczyk by dezaktywowac, ale nie znalazlem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Cofa dobrze ale trzeba dodac gazu i smiga. Kojarze ze niektore auta maja problem z podjazdami pod wysokie krawezniki nawet przodem. Np. Suzuki Jimny w automacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukers80 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 No ale przecież to zupełnie inna sytuacja - z rozpędu i do przodu. Byś chciał z miejsca i do tyłu? No mam takie nagranie, niestety youtube twierdzi że "Ups. Poszło cos nie tak", więc wrzuce jutro. Ciekawe co bedzie dalej, że do tyłu ale na jednym kole, ewentualnie bokiem, w sniegu syberyjskim tak ale w słońcu Maroko nie oszukujmy się!porównujemy tutaj przypadek wjechania w piachu na krawężnik i wjechania z utwardzonej powierzchni na krawężnik .nie widzisz różnicy?a to szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 przypadek wjechania w piachu na krawężnik i wjechania z utwardzonej powierzchni na krawężnik .nie widzisz różnicy? pozostaje jeszcze powierzchnia oblodzona.... ...bo po zasniezonej mój xv dawal radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_79 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Cześć Koledzy! Kto wie czy w nowym Forku można dezaktywować poduszkę powietrzną pasażera, aby zamocować fotelik? Cześć @@Woszkowaty, sprawdzałeś to może? Pozdrawiam Hej, nie interesowalo mnie to zbytnio, ale slyszalem gdzies ze niestety nie mozna, dlatego nie zalecaja przewozenia dzieci w fotelikach na przednim siedzeniu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) przypadek wjechania w piachu na krawężnik i wjechania z utwardzonej powierzchni na krawężnik .nie widzisz różnicy? pozostaje jeszcze powierzchnia oblodzona.... ...bo po zasniezonej mój xv dawal radę Panie Andrzeju, ale oczywiście na letnich, najlepiej jakiś "slickach" Przeglądnąłem kilkanaście testów nowego Forestera XT i jestem pełen uznania dla jego jego własności terenowych, zwłaszcza, że testy prowadzone były na oponach całorocznych. Pytanie, gdzie i od kiedy będą dostępne (a może już są) egzemplarze demo FXT najlepiej w wersji Platinum i w Małopolsce ? Może warto zaktualizować http://www.subaru.pl/docs/demo.pdf ? Edytowane 11 Maja 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 A jest możliwe ze OBK, XV i Forek mają różne oprogramowanie CVT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 auta maja problem z podjazdami pod wysokie krawezniki nawet przodem Mój Civic nie ma problemu z podjechaniem, wystarczy silniej depnąć na gaz, ale urywa zderzak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Tutaj troszkę były inne powody przegranej z przeszkodą ale dla takiego auta to chyba troszkę wstyd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Tutaj troszkę były inne powody przegranej z przeszkodą ale dla takiego auta to chyba troszkę wstyd Próba z rozpędu mnie rozbawiła. Równie dobrze mógł przywalić w drzewo i oczekiwać że na nie wjedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) Coś kojarzę że z Haldexem było też coś nie tak w jeździe do tyłu. Tam był taki problem z jazdą do tyłu że nie było napędu 4x4 tylko ośka i dotyczyło to zdaje się koncerny VW (telepie mi sie po głowie Audi quattro z haldexem). Auta z torsenem nie miały tego problemu.. Edytowane 11 Maja 2013 przez Boombastic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się