mechanik Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 A czy oklejanie ma wpływ na gwarancję? Z tego co wiem to do oklejania wszystkie światła , klamki i chyba też blachy się demontuje, też mnie korci aby zmienić kolor ale trochę się boję że jak mi coś źle poskładają to zostanę sam z problememA na co miałbyś stracić gwarancję? Bez przesady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 A czy oklejanie ma wpływ na gwarancję? Z tego co wiem to do oklejania wszystkie światła , klamki i chyba też blachy się demontuje, też mnie korci aby zmienić kolor ale trochę się boję że jak mi coś źle poskładają to zostanę sam z problemem Blach nie domontują ale tylne i przednie lampy już tak. Jak masz obawy można okleić maskę, zderzak i błotniki transparentną folią. To są najbardziej narażone na uszkodzenia elementy karoserii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Witam Czy ktoś może testowałem osłony słoneczne na tylne szyby do forka. Jest coś takiego w sklepie ( http://www.sklep.subaru.pl/pl/p/Oslona-od-slonca/511 , http://www.sklep.subaru.pl/pl/p/Oslona-od-slonca/510 ). Wiem, że za te pieniądzory to już sobie porządnie przyciemnie szyby (mimo, że mam już fabrycznie przyciemnione), ale chyba wolałbym coś takiego właśnie czasowego - czyli zakładam na lato lub w jakąś długą słoneczną podróż a np. jesienią zdejmuję. Jeśłi ktoś widział, używał, testował pytanie jak z przeziernością (czy coś jak owv (taka folia one way vision jak kleją np. na autobusach)?), jak to się montuje i demontuje, i ile to przyciemnia/ chroni przed słońcem. Pozdrawiam, Promil_one Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Fajne te osłony, bardzo by mi się przydały. Nie wybiera się ktoś może do Dubaju w najbliższym czasie na wakacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Fajne te osłony, bardzo by mi się przydały. Nie wybiera się ktoś może do Dubaju w najbliższym czasie na wakacje? He he właśnie oglądałem w robocie ze znajomymi na google eatrh dubaj. Mniammmmm chętnie bym pojechał. )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) No to zapraszam, zapewniam pokój w hotelu 4*, musisz kupić tylko bilet lotniczy i jedzenie na miejscu Edytowane 13 Maja 2015 przez sapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lookash Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 A na co miałbyś stracić gwarancję? Bez przesady chociażby na elektrykę , mówię o przypadku jak przy montażu coś źle podłączą co poskutkuje jakimś zwarciem itp. Nie wiem na ile można coś popsuć przy demontażu reflektorów dlatego się pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 W morde jeża nietoperza 4* w Dubaju to chyba doba pół forka kosztuje . No na razie w planach tylko Chorwacja ale naprawdę Dubaj to takie moje marzenie z baśni 1001 i jednej nocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 jak przy montażu coś źle podłączą co poskutkuje jakimś zwarciem itp. Nie wiem na ile można coś popsuć przy demontażu reflektorów dlatego się pytam Wybór dobrego warsztatu i możesz spać spokojnie. Możesz też job zalecić przez ASO (cena odpowiednio wzrośnie...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 W morde jeża nietoperza 4* w Dubaju to chyba doba pół forka kosztuje Nie jest tak źle, ale z 1000 zł trzeba zapłacić w takim hotelu za noc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Byłem w Dubaju wiele razy. IMHO na wycieczkę raczej lepszym terminem jest nasza zima. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 wycieczkę raczej lepszym terminem jest nasza zima Maj to ostatni dzwonek, potem dopiero w październiku zaczyna się robić znośnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieshco Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) Mam taki dylemat: czy kupić FXT MY13 czy wziąć nowy. Różnica 50k przy obecnym kursie, stąd pytanie: czy poza zmianami wnętrza (Platinum) i dodatkowym delikatnym wytłumieniem były jakieś zmiany mechaniczne? Poszukałem po forum i internetach i jedyne co znalazłem ( oprócz http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/79154-15my-forester/) to zmienione ramki nawiewów i centralka multimediów a poza tym to jakieś plotki o drobnych zmianach w skrzyni. Nie chcę siać fermentu, ale jeśli i tak chciałbym zmienić jednostkę multimedialną, wyciszyć budę i wstawić normalny wydech to kupno nowego trochę nieopłacalne czyż nie? Dzięki Edytowane 13 Maja 2015 przez mieshco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Jest jeszcze kwestia jaki przebieg i historię ma ów egzemplarz MY2013... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Mam taki dylemat: czy kupić FXT MY13 czy wziąć nowy. Różnica 50k przy obecnym kursie, stąd pytanie: czy poza zmianami wnętrza (Platinum) i dodatkowym delikatnym wytłumieniem były jakieś zmiany mechaniczne? Poszukałem po forum i internetach i jedyne co znalazłem ( oprócz http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/79154-15my-forester/) to zmienione ramki nawiewów i centralka multimediów a poza tym to jakieś plotki o drobnych zmianach w skrzyni. Nie chcę siać fermentu, ale jeśli i tak chciałbym zmienić jednostkę multimedialną, wyciszyć budę i wstawić normalny wydech to kupno nowego trochę nieopłacalne czyż nie? Dzięki No cóż 50k pln to nie jedna a kilka furmanek peniędzy więc jesli tylko masz pewność co do auta (że nie dachowało w wiśle ) i nie było składane z przystanku i ma w miarę przyzwoity przebieg to chyba nie ma się nad czym zastanawiać. Zmiany są czystko kosmetyczne (inne radia, płetwa na dachu, srebrne ramki wokół nawiewów). Poza tym jeśli chcesz coś tam zrobić (wydech, radio) to bankowo bierz my13. Zostanie Ci na wyprawę do Dubaju (subaru )))))) pozdrawiam, Promil_one Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Różnica 50k A gdzie to takie promocje? Czy w jakiejś wersji FXT ma pamięć foteli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Czy w jakiejś wersji FXT ma pamięć foteli? Nie ma takiej opcji w wyposażeniu Forka. Trzeba polegać na pamięci kierownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieshco Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) Czy ja wiem czy taka promocja... dwa takie są w tej cenie na szrotomoto. Jeden demo a drugi wygląda na nieobklejony, ale też z wystawy u dealera w Częstochowie. No wiadomo,że sprawdzić trzeba dogłębnie używkę. Pożyjemy zobaczymy. Dzięki za sprostowanie:-) Wycieczka do Dubaju... Heh nie tym razem Edytowane 13 Maja 2015 przez mieshco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreska Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Panie i Panowie jeżdżący XT - mam do Was prośbę abyście coś sprawdzili, co w moim XT zaczyna mnie mocno denerwować - dokładnie przetestowałem problem na ostatniej 500km trasie i jestem w stanie ten problem wywołać celowo w 90% przypadków ale najgorsze są przypadkowe sytuacje przy wyprzedzaniu 1) Jedziemy z dowolną prędkością (ja testowałem miedzy 40 a 120) 2) dajemy w palnik (noga w podłogę) na 1 sekundę (skrzynia redukuje, silnik wskakuje na 5000rpm+) 3) puszczamy gaz na ułamek sekundy (obroty spadają poniżej 3000rpm) 4) znowu w palnik (pełna akceleracja) 5) i tu zazwyczaj zaczynam wyprzedzać ale dzieje się coś dziwnego bo silnik wchodzi na max 3500rpm - przyspiesza ale baaardzo leniwie (problem ten jest taki sam niezależnie czy w trybie I,S czy S#) i sytuacja taka utrzymuje się tak długo jak długo noga jest w podłodze 6) pomaga tylko zrzut manualny lewą manetką - wtedy wchodzi na obroty i ostro startuje albo odpuszczenie gazu i znowu w palnik ale ta ostatnia opcja przy wyprzedzaniu jest niezbyt fajna. Sprawdźcie pliz czy wy też tak macie czy to ja mam pecha i muszę zacząć marudzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 A czy oklejanie ma wpływ na gwarancję? Z tego co wiem to do oklejania wszystkie światła , klamki i chyba też blachy się demontuje, też mnie korci aby zmienić kolor ale trochę się boję że jak mi coś źle poskładają to zostanę sam z problememA na co miałbyś stracić gwarancję? Bez przesady Odwiedziłem dwie firmy z Wrocka i powiem wam, że sprawa jest daleko bardziej skomplikowana. Żeby profesjonalnie okleić całe auta do demontażu są: - zderzaki przód i tył. - lampy przód i tył - wszystkie listwy, - klamki - częściowo podsufitka ( tylko tak można się dostać do mocowań relingów ) - obicia drzwi ( tylko tak można zdemontować lusterka ) - grill + inne osłonki. No i niestety koszty są znacznie wyższe niż 2.5k pln. W obu były na podobnym poziomie wstępnie 5.5-6k pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 13 Maja 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 3) puszczamy gaz na ułamek sekundy (obroty spadają poniżej 3000rpm) Sorry, ale po co przy wyprzedzaniu "puszczać gaz" ? Nie sprawdzałem takiej sytuacji. Foresterami XT w najróżniejszych warunkach przejeździłem w sumie około 100.000 km. Ale jeżeli wyprzedzam, to ... wyprzedzam A jeżeli miejsca mało i trzeba zdecydowanie wykorzystać potencjał samochodu, to przed wyprzedzaniem redukuję przełożenia i full trotil Nie wylkuczam ( choć to tylko hipoteza !), że logika sterująca takie "odpuszczenie" może interpretować jako przejście w "tryb oszczędnościowy". Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) Tak rzeczyiście dzieje się przy trybie I. Ale w S# absolutnie nic takiego nie zauważyłem, wręcz jestem bardzo pozytywnie "zaskakiwany" doborem przełożeń. Tryb S jakoś mnie nie przekonuje, więc praktycznie nie używam Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 13 Maja 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 @@kreska, też tak mam. Zresztą pisałem kiedyś o tym już wcześniej. Auto było sprawdzane w ASO i wszystko było OK. Niestety u mnie parę razy zdarzyło się to także przy pierwszym energicznym wciśnięciu pedału gazu - obroty 3 tys. i "powolne" przyspieszanie. Odjęcie i ponowne energiczne wciśnięcie czasem powodowało wzrost do 5 tys. a czasem nie. Jedyna rada to (jak pisali już inni wcześniej) nie traktowanie gazu zero jedynkowo, tylko energiczne, ale płynne wciskanie go do podłogi. Wtedy obroty rosną na maksa i auto idzie jak trzeba. Albo redukcja manetką. Tylko czasem jest taka sytuacja na drodze, że odruchowo się wciska gaz w podłogę. Może to faktycznie kwestia softu, niedostosowanego do naszego temperamentu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 @@kreska, też tak mam. Zresztą pisałem kiedyś o tym już wcześniej. Auto było sprawdzane w ASO i wszystko było OK. Niestety u mnie parę razy zdarzyło się to także przy pierwszym energicznym wciśnięciu pedału gazu - obroty 3 tys. i "powolne" przyspieszanie. Odjęcie i ponowne energiczne wciśnięcie czasem powodowało wzrost do 5 tys. a czasem nie. Jedyna rada to (jak pisali już inni wcześniej) nie traktowanie gazu zero jedynkowo, tylko energiczne, ale płynne wciskanie go do podłogi. Wtedy obroty rosną na maksa i auto idzie jak trzeba. Albo redukcja manetką. Tylko czasem jest taka sytuacja na drodze, że odruchowo się wciska gaz w podłogę. Może to faktycznie kwestia softu, niedostosowanego do naszego temperamentu? Ostatnio dosyć często z powodu takiej sytuacji moja jazda była określona jako niepłynna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 No i niestety koszty są znacznie wyższe niż 2.5k pln. W obu były na podobnym poziomie wstępnie 5.5-6k pln. dlatego się tak dziwiłem jak kwota oscylowała w okolicy 2,5 k pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się