Jump to content
kordynator

Nowy Subaru Forester MY2013

Recommended Posts

 

 

Ja jeszcze widzę jedną różnicę. Wszyscy, którzy odbierali Forki 2013 mają opony Geolandery, a 2014 mają już Bridgestony Dueler'y. A tak w ogóle to ten czujnik ciśnienia to chyba nie działa, przynajmniej u mnie, bo czy go przytrzymam, czy nacisnę 1,2 5 razy to i tak nie ma żadnej reakcji. Chyba, że w coś trzeba wejść w menu, w każdym razie w instrukcji nic nie ma o tym przycisku TPMS.

 

A nie jest tak ze się zaświeci jak będzie mało powietrza. Tak miałem w maździe

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

a gdzie ten przycisk ? bo jeszcze nie zdążyłem  całej instrukcji przeczytać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przycisk jest schowany za przyciskiem Xmode. Na tylnej ścianie wnęki.

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Przycisk jest schowany za przyciskiem Xmode. Na tylnej ścianie wnęki.

 

dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Wszyscy, którzy odbierali Forki 2013 mają opony Geolandery, a 2014 mają już Bridgestony Dueler'y.

A nieprawda, mój MY 13 był na bridgestonach :)

Ale czujnika niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy nie było czasem tak, ze mocniejsze wersje były na Bridgestone, a słabsze na Geolandarach? Tak jest chyba w XV...

Share this post


Link to post
Share on other sites

17 były Geolandary a 18 Duelery.

Chodzi oczywiście o rozmiar felg które były w standardzie (np. w XT są 18)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Motul 300V POWER RACING 5W30, tak myślałem. No to zmieniam z shella. Dzięki za info.
 

 

Jak wiadomo wątek olejowy to było kilka tysięcy postów.  :P

Jak odebrałem XT kontaktowałem się z Motulem i nie za bardzo jeszcze wiedzieli co lać do DIT i wg nich 300V 5W30 był jak najbardziej, ale bardziej polecali 300V 5W40 - niby lepszy pod turbo benzyne. 

I takiego od roku leje.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i Forek już u dilera jeszcze oklejony folią ochronną, w przyszłym tygodniu rejestruje i śmigam :)

post-4626-0-41697600-1400326934_thumb.jpg

post-4626-0-27308100-1400326944_thumb.jpg

post-4626-0-05388800-1400326950_thumb.jpg

post-4626-0-75210600-1400326956_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki kolor fajny

 

Tylko brak mu jednej malutkiej rzeczy

 

 

 

 

TURBO

 

Szerokości

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ośmielam się stwierdzić, że to najlepszy wybór. Kompromis osiągów i kosztów eksploatacji. Do tego jestem zwolennikiem jednostek wolnossacych, których atutami są wysoka trwałość, niezawodność i niższe koszty eksploatacji / serwisu.

 

Cytując klasyka to ponoć najlepszy wybór, 2,5i NA 170 KM. 

Edited by sapa

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zderzak jak w XT :coffee:  ciekawe :krecka_dostal:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To już wyjaśniałem, ze to jest własnie taka wersja 2,5 i Sport, na Emiraty Arabskie. 

 

 

post-4626-0-36559400-1400330671_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co chwila jakaś opcja jest dawkowana prawie jak w systemach informatycznych :krecka_dostal:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Co chwila jakaś opcja jest dawkowana prawie jak w systemach informatycznych :krecka_dostal:

Może wreszcie się doczekamy dawki z kurnikiem w XT? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez kurnika siakiś taki nijaki jak na XTka oczywiście :wrrum: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurnik jest, tylko schowany w grillu  :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przemek myłeś silnik po Rumunii? Czy taki zabieg jest bezpieczny dla elektroniki silnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A przecież kurnik to nie powód do wstydu, żeby go ukrywać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myłem silnik w ASO (E.Frey). Wygląda jak nowy i odpala bez problemu  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też kcem :yahoo: ... jutro się umawiam na przegląd 45k będzie spa przy okazji :drool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ewentualnie wejdą 3 foteliki na tylną kanapę??

  

Same poddupniki bez wpinania w isofix może by weszły ale to ostra gimnastyka, poza tym średnio bezpiecznie. 

Ja mam akurat konieczność korzystania z 3 fotelików więc miałem spore nadzieje, że się uda ale niestety. 

Z tyłu jest dużo miejsca ale nie aż tyle. 2 foteliki + małolat który nie musi korzystać z fotelika się zmieszczą ale nic więcej. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za info

 

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

PANOWIE,

 

SFXT mam juz Bremenhaven zatem juz niedlugo bedzie u Mnie ( chyba ze go porwa, albo...)

Jesli jednak pozwolicie chcialbym wrocic na krutka chwile do bulgotu oraz tego co wyszperalem:

 

 

co wy na to, jak juz sie rozgrzeje to bulgotu nawet mozna by sie bylo doszukac...

a wszystko chyba dzieki temu:

 

http://www.ebay.com/itm/Scion-FRS-Subaru-BRZ-Coupe-13-14-TOP-SPEED-PRO-1-Dual-Catback-Exhaust-System/390833568695?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222008%26algo%3DSIC.MOTORS%26ao%3D1%26asc%3D20140107083349%

 

czyli, czy to sa pierwsze jaskolki i warto poczekac (w sumie to przeciez tylko srodek oraz koncowe puszki ida do wymiany) moze sie uda ?

 

Tomasz

Edited by arkitekt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...